Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 08-06-2005 @ 21:39 :
ik weet er nog wel een kamer te huur daar zowat om de hoek
echt?
tell me more
Advertentie
Oud 08-06-2005, 20:45
schimmel
schimmel is offline
bluh vandaag naar school gegaan en ik ga het wel gewoon niet halen. verder was vandaag mn moeder boos door mn zusje want die is sinds ze model is nogal kapsones en een tweede hands attitude gaan vertonen dus dat ging weer lekker. toen ik naar beneden was gegaan hoorde ik zelfs het servies sneuvelen. pffff
mn humeur kan niet op. maar ik merk dat ik minder dik word dus dat is wel weer mooi enzo
Oud 08-06-2005, 20:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh, is dat die ene kamer?

ik ben echt de hele dag bezig geweest met school. eerst met roxy een verslag gemaakt op de uithof, daarna thuis een presentatie over reuma gaan voorbereiden, daarna naar een vriendinnetje toegeweest om samen met haar voor te bereiden, en nu ben ik eindelijk weer thuis. en ga ik temptation island kijken
Oud 08-06-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-06-2005 @ 21:07 :

@ Scarlett, jawel echt waar en hij was heel aardig en zat helemaal boven in een kantoortje en hij had een bril met een blauw plastic montuur YO
Iehhhh, nu weet ik wie het is, nu lijkt hij nog aardig ja, wacht maar totdat je er echt zit en hij je naam kent en je achtervolgt met herkansingen!

JAAP zeker?
Oud 08-06-2005, 21:40
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
sochtends werken en jeuzus wat had ik een koppijn. smiddags naar de uithof om wat in te leveren . en nouja toen even naar het 'dorp' hiero en ja dat was het wel weer.
Oud 08-06-2005, 21:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Uitgeslapen
Aan scriptie gewerkt
Terug getreind naar Maastricht
Thuis gegeten
Finland-Nederland
Internet
Oud 08-06-2005, 22:01
grandmommy
grandmommy is offline
ehhh er was net een paard uitgebroken in bavel en die is tot aan de singel van breda gerend( in totaal zo'n 10-15 kilometer) en daarna tot aan mijn huis met politie erachteraan. en toen kwam ze tot stilstand in het maisveld naast m'n huis en daar heb ik d'r een halster omgedaan en ze was best wel kut gewond met compleet afgerende hoeven en een dikke vleeswond en toen hebben ze d'r naar de manege gebracht en kwam de dierenarts en gelukkig valt het wel mee maar ze kan niet meer lopen want ze had d'r hoeven er helemaal afgesleten en eh best wel kut ja. maar het beest leeft nog, wonder boven wonder, en dus enzo. en ja nu sta ik stijf van de adrenaline want het beest bloedde als een rund en viel bijna om van de pijn.

en de veel te knappe politiejongen kon er niet naar kijken ' want dat is echt kut en ik kan er niet tegen, zo'n mooi beest' aaaahhhhh

en ehh ja verder heb ik thee gedronken en de kat heeft een beetje last van mijn aanwezigheid want hij loopt als een gestoorde door het huis te rauzen. achterlijke eppo.
Oud 08-06-2005, 22:03
schimmel
schimmel is offline
niet meer lopen?

komt dat dan niet meer goed? want dan moet ie toch naar de slager ofzo? :/
Oud 08-06-2005, 22:04
*oma*
*oma* is offline
Net naar TSD geweest en ben nu heel erg moe, was het al, omdat we een video bij kunstgeschiedenis ging kijken over huisdenbosch (ofzo) van Frederik Hendrik en Amalia ( wat een bitch ) en toen ging ik bijna snurken. Oja en die jurk, maar die heb ik al laten zien.
Oud 08-06-2005, 22:05
grandmommy
grandmommy is offline
nou d'r komt een hoefsmid naar kijken en dan komen er hoefijzers onder en een speciaal zooltje denk ik, en dan groeit het wel weer aan, maar dat kan wel een maand of drie duren voordat dat weer goed is, en op dit moment doet alles zeer. dus lopen gaat echt niet en staan heel voorzichtig. maar die mensen hebben wel geluk gehad want ze hoeft niet afgemaakt te worden.
Oud 08-06-2005, 22:06
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
schimmel schreef op 08-06-2005 @ 23:03 :
niet meer lopen?

komt dat dan niet meer goed? want dan moet ie toch naar de slager ofzo? :/
Ja, op wintersport Groeien die hoeven dan niet weer aan (als dit een domme opmerking is, merk ik het vanzelf wel)
Oud 08-06-2005, 22:07
grandmommy
grandmommy is offline
en dat paard heeft heel mijn shirt ondergebloederd.

@ oma: ja, ze groeien wel weer aan maar dat kan dus wel een hele tijd duren met heel veel zorg enzo.
Oud 08-06-2005, 22:09
Verwijderd
ik had een kutdag en zit ik op deze site http://www.sawmovie.com/site.html en die film wil ik zien
Oud 08-06-2005, 22:10
grandmommy
grandmommy is offline
ieh ik vind het intro eng en heb 'm weggeklikt voordat er een eng wijf in mijn gezicht schreeuwt

kut ik heb echt teveel adrenaline nu.
Oud 08-06-2005, 22:10
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 08-06-2005 @ 23:09 :
ik had een kutdag en zit ik op deze site http://www.sawmovie.com/site.html en die film wil ik zien
Ja, die film heb ik gezien en hij was erg cool!
Oud 08-06-2005, 22:11
grandmommy
grandmommy is offline
is het horreur?
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 08-06-2005 @ 23:10 :
ieh ik vind het intro eng en heb 'm weggeklikt voordat er een eng wijf in mijn gezicht schreeuwt

kut ik heb echt teveel adrenaline nu.
Nu durf ik niet meer
Otis
Otis is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 08-06-2005 @ 23:09 :
hoi nick , ik heb m al gezien en hij is wel okey. vooral de prikkeldraad scene .
ik wil deze graag zien: www.rubberjohnny.tv
Oud 08-06-2005, 22:12
Verwijderd
ik schijt al zeven kleuren door die site dus nu wil ik die film zien
Oud 08-06-2005, 22:12
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 08-06-2005 @ 23:11 :
is het horreur?
Niet echt, er zitten geen enge beesten in ofzo. Het is een soort psychologische thriller, maar je kunt het ook als een horror zien. Het verhaal is erg goed en de ontknoping al helemaal.
Oud 08-06-2005, 22:14
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
*oma* schreef op 08-06-2005 @ 23:11 :
Nu durf ik niet meer

ik ook niet

aw fuck ik lijk wel stoned want ik zit compleet te spacen. als ik nu cola drink eindig ik in epieboektikatekiekoe
Oud 08-06-2005, 22:14
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Otis schreef op 08-06-2005 @ 23:11 :
hoi nick , ik heb m al gezien en hij is wel okey. vooral de prikkeldraad scene .
ik wil deze graag zien: www.rubberjohnny.tv
Die met dat ding op der hoofd dan, ieuw!

@ LeBitch: hij is niet eng ofzo, maar gewoon tja... weet niet zo goed hoe je het moet omschrijven. Gewoon zien!
Oud 08-06-2005, 22:15
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 08-06-2005 @ 23:14 :
ik ook niet

aw fuck ik lijk wel stoned want ik zit compleet te spacen. als ik nu cola drink eindig ik in epieboektikatekiekoe
Ik wil ook cola en dan epieboektikatekiekoe.
Oud 08-06-2005, 22:18
grandmommy
grandmommy is offline
ja wuuuhhh ik tril ook helemaal. en het lijkt of mijn stoel zweeft en ik zie raar. wtf ggaarr
Oud 08-06-2005, 22:20
655321
655321 is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 08-06-2005 @ 23:18 :
ja wuuuhhh ik tril ook helemaal. en het lijkt of mijn stoel zweeft en ik zie raar. wtf ggaarr
Klinkt niet goed kid. Zolang je maar rustig adem blijft halen (en geen cola drinkt).
Ik schrok al harstikke toen ik je verhaal las dus jij moet je nog raarder voelen.
Oud 08-06-2005, 22:21
*oma*
*oma* is offline
Ik heb salmiakpastilles Zit wel veel suiker in
Oud 08-06-2005, 22:22
Verwijderd
Mn essay 'muziek is een mening' is af en te lezen op het lelijke weblogje http://rutgermullerschool.blogspot.com

ga mar spelfoutjes vissen ofzo

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 22:25.
Oud 08-06-2005, 22:31
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
655321 schreef op 08-06-2005 @ 23:20 :
Klinkt niet goed kid. Zolang je maar rustig adem blijft halen (en geen cola drinkt).
Ik schrok al harstikke toen ik je verhaal las dus jij moet je nog raarder voelen.

ja ik heb wel een beetje een shock, zeker omdat m'n pony dat ook weleens geflikt heeft en ik nu zie hoe het kan lopen ( hoewel het nu nog hartstikke meevalt gezien de afstand en omgeving) maar ik ga maar slapen want dat moet wel even verwerkt worden ofzo.
Oud 08-06-2005, 22:45
Verwijderd
Scarlett weet ik veel offie Jaap heet, hij praat een beetje door zn neus. Hihihi.

Oh en ik heb net Temptation Island gezien en nu moet ik volgende week ook kijken en guttegut wat een romantiek zeg, sta je daar te klungelen met je Ipodje waarna je gaat slowen op Hello Dolly waar dus niet op te slowen valt.

Wat een walgelijk maar heerlijk programma is het toch !
Oud 08-06-2005, 22:46
Verwijderd
ohja en ik vind gmummy zielig
sterkte
Oud 08-06-2005, 22:46
sorry
sorry is offline
ik ben vandaag naar de stad gegaan met mijn nieuwe hond. we waren rond half 1 in de stad en pas om 3 uur waren we aan de andere kant. verder heb ik niet veel gedaan.en ik heb de highscore met tetris gehaald. die raket

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 23:03.
Oud 08-06-2005, 23:10
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
mijn dag was
Oud 08-06-2005, 23:35
cha0s
cha0s is offline
mijn dag was echt chill.
ik ging de hele middag geen moer doen. en 's avonds ben ik gaan gamen bij een maat van me, wat neerkwam op veel blowen, bier drinken, stratego spelen , en op de ps2 ghost recon 2 en andere meuk.
verder liep ik helemaal stoned naar de metro met Paza (8 bit atari st kanker herrie.) op m'n oren kneiterhard. Sta ik op de metro te wachten en wil ik 'n sjekkie draaien, komt er een blingbling neg0r naar me toe die me 'n peuk aanbied en vervolgens over m'n muziek begint te lullen. Heel gesprek en als ie me de volgende keer zag zou 'ie me wel 'n cd met samples geven. ..ik heb street credibility.
Oud 08-06-2005, 23:38
Metal
Metal is offline

misschien was het wel een loverboy, en probeerde 'ie je te pimpen.

Oud 08-06-2005, 23:40
cha0s
cha0s is offline
rrrr <3 ganz geil ja.
nah, hij vroeg of ik 't zelf gemaakt had, die shizzle... dus 't ging over muziek fixen ineens en hij zou me 'n cd met samples gaan geven als 'ie me weer tegen zou komen.
spijkenisse y0.
Oud 08-06-2005, 23:40
ZerO
ZerO is offline
Ik kan niet slapen dus speel ik heel de tijd spider solitaire
ja echt
Oud 08-06-2005, 23:41
cha0s
cha0s is offline
ocherm...
Metal
Metal is offline
haha wel dope als je zoiets meemaakt, ik bedoel maar, een bling bling neger
cha0s
cha0s is offline
mja, maar ik maak zulk soort shite te vaak mee (ik trek raar volk aan op de een of andere manier...) dan is 't op een gegeven moment niet leuk meer.
Oud 08-06-2005, 23:43
ZerO
ZerO is offline
ik heb je een keertje in de metro gezien
oh dit hoort dan eigenlijk in het nerrrrds topic
Oud 08-06-2005, 23:45
cha0s
cha0s is offline
wanneer dann?
Oud 08-06-2005, 23:46
ZerO
ZerO is offline
oh lang geleden een paar maanden terug was het alweer vergeten maar toen las ik je spannende metro verhaal
Oud 08-06-2005, 23:47
cha0s
cha0s is offline
spanning en sensatie @ station akkers yo.
Oud 08-06-2005, 23:49
ZerO
ZerO is offline
in de metro vaak spanning en sensatie oh trouwens haha wat een geweldige poortjes je kunt er alles in douwen zelfs een papiertje en ze gaan open
Oud 08-06-2005, 23:51
cha0s
cha0s is offline
ghehe, ja, ik weet 't. zo nutteloos die dingen.
ze controleren tegenwoordig wel ietsjes fanatieker op de erasmus lijn, maar dat stelt alsnog niet zo veel voor.
Oud 08-06-2005, 23:53
ZerO
ZerO is offline
ja vrijdag zo haha ik schrock bij oostplein 10 RET mannetjes heel fanatiek bezig
maar echt wat een geldverspilling voor ze fatsoenlijk werken zijn we 3 jaar verder
Oud 08-06-2005, 23:56
cha0s
cha0s is offline
geen boete?
soms staan ze echt op stations dat je denkt van: wat doe je hier man?
(@ stadhuis als 'r nog bijna niemand in zit... 'n hele kudde, geassisteerd door 4 agenten.. prachtig gezicht. en er dan bij beurs alweer uit, naar de kantine. )
Oud 08-06-2005, 23:59
ZerO
ZerO is offline
had mijn ov bij gelukkig
jaa haha is wel leuk om ze bezig te zien zolang jij niet opgepakt wordt
die gasten zijn zoo irritant en dan gaan ze controleren en dan mis je net de metro aaaah
Oud 09-06-2005, 00:01
cha0s
cha0s is offline
ghehe, met mijn track record maakt één boete meer of minder ook niet uit yo.
Oud 09-06-2005, 00:03
ZerO
ZerO is offline
ben je berucht bij de RET
knap

Regels voor berichten