![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mickey speelt de hoofdrol in Mickey and the beanstalk, dat samen met Bongo de film Fun and fancy free vormt. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 01:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Vanavond (za):
19:10 Net5: Clockwise, met John Cleese als neurotisch schoolhoofd die een afspraak probeert te halen maar met elk denkbaar oponthoud te maken krijgt ![]() 21:00 Net5: Trading Places, jaren '80-komedie met Eddie Murphy als arm iemand die van plek ruilt met een rijke aandelenhandelaar ![]() 22:05 RTL5: Die Hard, klassieke actiefilm met Bruce Willis tegen een groep terroristen die een gebouw gijzelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Alvast voor morgenavond:
It, 22:25 @ Veronica. Wordt in twee delen uitgezonden, morgenavond is het 1e deel en over een week komt deel 2 (zelfde dag, zelfde tijdstip) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je blijft een aparte kerel Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je blijft een aparte kerel |
![]() |
||
Citaat:
Als iemand wat zegt over een disneyfilm, quote jij die gelijk, en noem je ongeveer gelijk de hele film, montage, scenarioschrijvers, aftiteling, enz. snap je? Dat is af en toe vrij irritant om te lezen. dan ontopic: gisteravond was dus reservoir Dogs. Die ahd ik verdomme gistermiddag gekocht. en dan vanavond: Ned 2. Spoed Ned 3. Best of Live Aid Rtl 4. Joan of Arcadia Ned 2. Koefnoen Talpa. Cafe de Sport Ned 2. Studio Voetbal
||
Citaat:
![]() Ik zie echt het probleem niet. Ik vind het zelf altijd leuk om iets van trivia te weten te komen over m'n favoriete films. Nee, zo'n zeik-reactie geven, dát vind ik pas retarded. |
![]() |
||
memento komt vanavond, dat lijkt me wel een goede film. Op IMDB is de score ook supergoed (8.7)
Citaat:
|
![]() |
|
|