![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (Als je zo schommelt met je gewicht ed (dit is niet de eerste keer), kun je misschien beter een soort van 'veiligheidszone' inbouwen, dus normaal iets meer wegen, zodat je als je wat afvalt niet meteen ondergewicht hebt. Lijkt me ook beter voor je lichaam, juist ook op de momenten dat het minder goed gaat, dan heeft het dat beetje extra voeding ed juist extra hard nodig, lijkt me.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[Edit] En zó weinig was het niet, de laatste week zat ik gemiddeld boven de 1700 volgens mij, de week ervoor een paar keer op 1500, dat klopt, daar heb ik ook vrij snel wat aan verandert. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vraag je ouders om gezonde dingen te kopen of koop ze desnoods zelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan niet meer eten ![]() o tnx ! zal dan wel van eigens goedkomen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En met zin net zo: dan maak je zin? 't is maar net of je het wilt veranderen of niet. Alleen als je het niet wilt veranderen, dan hoef je hier ook niet te posten, lijkt me. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja maar anders val ik ook niks af.. haha en daar ging het om ![]() vroeger at ik elke dag chips hoezo erg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist om (blijvend) af te vallen is het belangrijk dat je voldoende eet. Anders gaat je lichaam op de spaarstand en val je niets af. Of je valt wel af, maar dan zit het er vervolgens net zo snel weer bij (en vaak nog meer). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
natuurlijk wel gezonde manier ![]() ik vind 2 beschuiten en goed avond eten echt niet zo heel ongezond. wat eten jullie dan? om af te vallen dan he? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wil je er aan toegeven dat wij weten hoe het moet, of wil je dan tóch op je eigen manier door gaan met uitermate te weinig eten? Wil je inzien dat wat je nu doet ongezond is? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dit is zeker niet genoeg en gezond ik zelf (ook nog niet genoeg en gezond) eet gepland op een dag: 5 wb met mager beleg avondeten vruchtensap (voor de vitaminen) schaaltje yoghurt met cruesli 2 koekjes maar als je echt een gezond eetpatroon wilt moet je maar luisteren naar meelfriek maar dan moet je wel echt gemotiveer zijn redelijk veel gezond te eten. Ik vind het knap als je dat kunt. Want het is best een stap. Je zal dan ook geleidelijk moeten opbouwen.
||
Citaat:
||
Citaat:
9.30: 1/2l. water + bord mag. kwark met een el citroensap 11.30: mag. melk + 4 bb (2 kipfilet, 2 smeerkaas) 13.30: 1/2l. water + 4 gele kiwi's + 2 bb (smeerkaas) 15.00: mag. melk + 4 bb (2 ei, 2 komkommer) 16.30: 1/2l. water + 2 appels + 2 bb (smeerkaas) 18.00: 1/2l. water + avondeten (hamlapje + grote salade) 19.30: muesli met mag. melk En ondertussen drink ik vaak nog groene thee. Ik sport hierbij 's ochtends 20 min. en 's avonds 15 min. (op de crosstrainer, probeer het nog steeds op te bouwen maar dat lukt niet goed, TIPS?). Ik ben hier in 2 maanden tijd 10 kg mee afgevallen; dat is veel, maar wel op een gezonde manier ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mensen moeten gewoon even over een drempel heen, logischerwijs zou je alleen afvallen als je weinig eet. Het is dus voor mensen die gaan afvallen heel raar en onbegrijpelijk als ze bv aangeraden wordt om meer te eten, terwijl ze willen afvallen. Maar als je eenmaal snapt wat er achter zit, kom je er achter dat het 2x zo goed werkt. Ik zie trouwens ook steeds vaker de manier van MD in bladen staan. Langzaam wordt het fabeltje van niet meer dan 3 maaltijden per dag uit de wereld geholpen ![]()
||
Citaat:
![]() Edit: Ik zie net dat dit het lijstje is van woensdag, heb gisteren namelijk frietjes gegeten ![]()
Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 09:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zijn wat andere omstandigheden. Als ik me dan slecht voel ga ik anders eten. Maar dit is wel wat ik wil eten. En dat is al een tijdje zo hoor. Ik probeer(de) het ook echt. En als iemand hier dan helemaal boos wordt dat je hopeloos bent enzo. Wat wel begrijpelijk was, ik heb het even over dat ik toen buikpijn had ivm te weinig eten. Dan werkt dat niet zo motiverend. In die tijd lukte het een stuk beter namelijk ![]() bruin brood vind ik niet lekker. Kan het wel gezond zijn, maar als ik dat ga plannen, eet ik straks helemaal geen brood meer. Dat eten van Lady Lazerus vind ik inderdaad erg veel. Maar wel op een gezonde manier veel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
groente en vlees ik zeker wel genoeg fruit zal ik ook is gaan eten 2 per dag ![]() Ik heb vandaag nog niks gegeten oja bewegen die ik wel genoeg hoor ( ik rijd paar keer per week paard) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
goed van je hoor dat je zoveel bent afgevallen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en natuurlijk niet veel in huis hebben haha |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #4 Verwijderd | 251 | 20-07-2005 01:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 |