Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 17:17
idontcare
idontcare is offline
ik had de middag vrijgevraagd van de kruidvat dus ik ging met een vriendinnetje naar rotterdam en dat was gezellig nieuw hemdje en nieuwe cd/mp3 speler gekocht w00h00
Oud 25-06-2005, 17:45
Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Ik ging werken En daarna me kamer opruimen Straks examenfeesiej van vriendinnetje
Oud 25-06-2005, 17:53
vixen
vixen is offline
Opgestaan, besloten om niet naar Ede te gaan, naar huis gelopen en een stukje Phileine zegt sorry gekeken. Toen naar de stad geweest, wat spullen gekocht, mn vriend gebeld, maar die was chagerijnig. Dus nu hou ik zn cadeautje zelf. Nu eigenlijk helemaal niks doen, want ik ben ziek en het waait.
Oh, en mn huisgenoot heeft heel groot 'LICHT UIT' bij mn trap geschreven, want ik vergeet dat altijd.
Oud 25-06-2005, 18:29
YellowLight
YellowLight is offline
ik heb heel gezellig heel de dag geleerd
Oud 25-06-2005, 19:05
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb gewerkttt en het was veel te druk en er waren heel veel zeik klanten
Oud 25-06-2005, 19:23
Maija
Maija is offline
Ge-zeilt/ge-winkelt/ge-zwommen/ge-lezen/Ge-nikst

Vanavond werken
Oud 25-06-2005, 19:49
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
k*nkerdag
Oud 25-06-2005, 20:00
Verwijderd
Gewinkeld en het was warm en druk maar gezellig en veel leuke dingen gekocht.

Vanaaf ff mijn beentjes laten uitrusten en morgen Rrrrrockin' Park. <3
Oud 25-06-2005, 20:22
Verwijderd
Vanmiddag naar Leiden geweest om bij de cd opnamen van Ask for Bob te zijn. Dat was fucking vet. Heb in de studio tijdens opnamen fotos gemaakt van de band en verder in het productiehok gehangen en zitten chillen met de anderen. Ik heb me erg goed vermaakt. Nu met Roel gaan zuipen om een prima dag af te sluiten. Morgen gaan ze om 10 uur weer de studio in en ik ga des middags eerst naar Parkpop toe om Tokyo Ska Paradise Orchestra te tjekken en dan nog even op de terugweg langs de studio. Dik voor mekaar
Oud 25-06-2005, 20:39
Broeder
Broeder is offline
Ik ging net boodschappen doen maar alle winkels waren dicht dus eigenlijk ging ik gewoon een rondje lopen met een tas in m'n hand
Oud 25-06-2005, 22:28
snoodaard
snoodaard is offline
Gisteravond een feestje waar ik niet zou drinken. Ik heb toch gedronken.

Vanochtend om 1 uur opgestaan. Van half 4, ontbijt liep uit, tot half 6 geleerd. Vanaf half 7 tot 9 weer geleerd.

Toen boodschappen, ik was van plan om langs wat maten te gaan met een sixpack palm en zak chips, maar ze waren niet in de stemming. Ik ben maar alleen aan het pakje begonnen terwijl ik afleveringen van Scrubs keek -side note, Tara reed is echt heel lekker-. En het laatste half uur trek ik gekke bekken naar mezelf op de webcam, tollerantie maar wel een vrolijke bui.

- Palm & ik.
Oud 25-06-2005, 22:41
Verwijderd
ik heb al wekenlang geen leven omdat ik moet leren, zo ook vandaag. boodschappen gedaan, mijn uitstapje van de dag en net naar een theatervoorstelling geweest die mijn huisgenoot regisseerde, animal farm door het studententoneel amsteram, best leuk. en nu drink ik wijn en staar ik naar mijn boeken en twijfel ik of ik een uurtje naar een feest zal gaan of vroeg naar bed en morgen voor dag en dauw leren
Oud 26-06-2005, 01:45
ZerO
ZerO is offline
Zo ik kom net terug van de stad waar ik helemaal uit mijn dak ben gegaan samen met derek
en we waren omringd door boeren zonder tanden en dat vond ik beangstigend en toen gingen we uit wanhoop naar huis en nu ben ik agressief en drink ik canei en kan niet slapen
Oud 26-06-2005, 07:44
Apomes
Apomes is offline
Heb hier al een weekje niet meer gepost dus post ik mijn week .

maandag-vrijdag: Sun Parcs met 4 vrienden en 3 vreemde mensen! Was echt keileuk die 3 vreemde mensen zijn de bom en zeker en vast vrienden geworden!
Wat hebben we daar gedaan? Elke dag gezwommen, gegeten, gedronken, en begaaid geweest! Dat allemaal binnen of op ons terras. Op blijven tot zonsopgang en slapen tot middag,.... De eerste avond hadden 4 kameraden "bollen" genomen en toen werden ze gek en geil, hierdoor heb ik ze met 3 van de 4 gekust (oh en ze waren alle 3 hetero ). Woensdag zijn ze naar Maastricht gereden omdat de Weed op was en ze hadden 15 gram .
Oh en we konden nooit slapen en dan giechelde we altijd en liepen we honderd keer op en af Op een avond hoorde we zelfs een seksend koppel . Donderdag namiddag was Yannick ff afgekomen en dat was ook dolletjes
Het was echt mega, heb 3 nieuwe vrienden en van de ander 4 weet ik dat ze nu echte vrienden zijn.

Vrijdag dan terug en naar de kapper geweest, waar ze aan mijn haar hebben gepruld van 2 tot half 6 en dat in 35° zonder airco (knippen, bleken, te bleek, gekleurd,...) Maar ik krijg wel vele complimentjes

Zaterdag ochtend vertrokken naar Luik voor de City Parade met ne groep van 15 man. Dat was ook weer dolletjes en ik kom juist terug van de after party met Feelix The Housecat enzo was echt bangelijk . Oh en ik had een witte short met een bloot bovenlijf vol met gouden glitters en mijn tepels waren met paarse glitters en dat vonden de mensen rondom me grappig want ze lachte me altijd uit/ lachte me toe .Maar we zijn "maar" met 9 man naar de after party geweest. Daar hadden ze ook bollen genomen en werd ik terug op mijn bek gepakt en ik moest een vriend zijn piemel tegoei leggen haha. En er was ook een bevriend homo koppel meegekomen en ik heb met een van de 2 gekust enzo. en die vriend had dat niet door ofzo en nu ben ik in de war .

Nu ben ik me douchen en slapen

Deze week was echt dolletjes hoor!

Oh en ik heb met moeder een ovk kunnen sluiten: als ik 7 kilo bijkom tegen 10 okt (verjaardag) mag ik mijn tanden laten bleachen voor mijne verjaardag! olé
Oud 26-06-2005, 09:55
HenkMul
HenkMul is offline
, , .

Henk Mul !
Oud 26-06-2005, 09:58
cha0s
cha0s is offline
^ my thoughts.

ah well, zometeen naar parkpop en elke forummer die ik er spot krijgt 'n schop voor zijn/haar reet.
Oud 26-06-2005, 10:01
Millefeuille
Millefeuille is offline
Haha.
Oud 26-06-2005, 10:20
Verwijderd
Jezus apo waarom doe je ons dit aan
waar hebben we het aan verdiend
Oud 26-06-2005, 10:25
Verwijderd
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Appie een undercover is, maar ik geloof dat ik me toch maar bij neer moet leggen dat 't niet zo is, .
Oud 26-06-2005, 11:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik ben wakker geworden en voor de verandering eens vrolijk!
Oud 26-06-2005, 11:42
vixen
vixen is offline
Ik werd het bed uitgeschopt door mn vriend die moest leren, toen ben ik helemaal naar huis gelopen. Ondertussen ben ik nog steeds ziek, maar ik moet straks wel werken en ik wil gewoon niet.
Oud 26-06-2005, 11:42
Verwijderd
Ik zit nog te twijfelen of ik naar killing joke ga op parkpop.
Oud 26-06-2005, 11:57
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-06-2005 @ 02:45 :
en we waren omringd door boeren zonder tanden
omg ja
ik was gister naar het feestje van de zus van henk mul en dat was leuk en daarna ben ik de stad ingegaan met zer0 wat te depri voor woorden was.
Oud 26-06-2005, 12:35
Gadje
Gadje is offline
ik ben pas net thuis want ik kon gister niet naar huis want er stond een trein in de fik in roosendaal dus heb ik gisteravond gebbq en verder ook niet veel nuttigs gedaan, maar het was wel gezellig.
Oud 26-06-2005, 12:44
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisteren moest ik werken van 12-9 en overdag was het rustig maar 's avonds was het druk. toen ik klaar was, ging ik rosé drinken met een vriendin. op een gegeven moment ging zij naar de kroeg&ik naar een barbecue die allang was afgelopen. het was meer veranderd in een tuin-bier-feestje met 5man. we hadden ruzie met de buurman omdat die lul dacht dat er een big party aan de gang was en wel even wilde rellen.
de gastheer besloot dat ik wel kon blijven slapen, dus toen deed ik dat. vanmorgen ging ik om 7uur de wekker want er moest getennist worden. naar de tennisbaan gesjeest, lekker in de zon gehangen met veel koffie. en weer terug naar huis met het dakraam van de auto open met ons hoofd eruit. nu thuis, zometeen ga ik in mn zwembad. daarna nog meer tenniskijken en vanavond doe ik een poolparty met een hottie <3
Oud 26-06-2005, 12:50
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik ben net als gisteren te misselijk om iets te doen (IK BEN ZWANGER) en nu kan ik Killing Joke niet zien
Oud 26-06-2005, 12:51
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-06-2005 @ 12:42 :
Ik zit nog te twijfelen of ik naar killing joke ga op parkpop.

NOU IK NIET MEER
Oud 26-06-2005, 13:01
Verwijderd
Ik heb net ontbeten met mn moeder en we hadden croissantjes. En nu ben ik mezelf op aan het laden om iets te gaan doen en luister ik PJ Harvey. En verder ben ik ontiechelijk moe en wil ik niet werken.
Oud 26-06-2005, 13:20
Verwijderd
ik ben aan het leren in de tuin maar er drijven alweer allemaal mieren in mn fles roosvice omdat ik te lui ben om de dop er goed op te doen en mn 70 pagina samenvatting ligt nu in de sloot
Oud 26-06-2005, 13:30
Qamra
Qamra is offline
Vandaag heb ik weinig gedaan behalve DesignEase gedownload, ingeschreven voor een weekend vol met djembé en dans-workshops en meegebleerd met Phil Collins.
Oud 26-06-2005, 14:18
Verwijderd
ik LEER
Oud 26-06-2005, 14:52
morango
morango is offline
vanacht naar een onwijs feest in een kraakpand geweest, waar ik heel hard heb geswingt. toen om 8 uur vanochtend terug naar huis gefietst en mijn bed in gegaan.
Net gedoucht, en nu moet ik lerennn bah bah bah ik voel me brak
Oud 26-06-2005, 15:35
kuik
kuik is offline
Eerst uitgeslapen, daarna heeerlijk gezond en gezwommen op t surfeiland en bij de steiger en toen een ijsje gegeten <3
Oud 26-06-2005, 16:25
Verwijderd
gisteravond/vannacht bbq gehad, en het was leuk. en ik ging heel veel drinken, en vannacht kon ik niet slapen omdat mijn vriendje steeds ging draaien, en vanmorgen waren we heel brak en dat was wel minder. oja, en ik had een ochtendhumeur.
vanmiddag gingen we voetballen en vechten, en nu zit hij in de trein.
Oud 26-06-2005, 16:26
ZerO
ZerO is offline
Ik heb heel de dag op een soort van strand gelegen en gezwommen en het water was ranzig dus ik ga zo maar douchen en ik ben boos wat een leraar mailt maar niet terug de eikel en ik wil een antwoord moet ik wel of niet herkansen want ik wil niet leren en dan achterkomen dat het voor niks was geweest
Oud 26-06-2005, 16:49
Nona Star
Nona Star is offline
Gister naar Trashfest H'veen geweest alwaar cut_off, STP en (voor de oldschoolforummers) De Wijze Jodocus zijn gespot
Vandaag weer terug naar huis want herkansing morgen maar ik heb geen zin om te leren en nu zit ik Bottom te kijken met Mennuz
Oud 26-06-2005, 17:17
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-06-2005 @ 17:26 :
Ik heb heel de dag op een soort van strand gelegen en gezwommen en het water was ranzig dus ik ga zo maar douchen en ik ben boos wat een leraar mailt maar niet terug de eikel en ik wil een antwoord moet ik wel of niet herkansen want ik wil niet leren en dan achterkomen dat het voor niks was geweest
ja, het water stonk.
Oud 26-06-2005, 17:48
ZerO
ZerO is offline
ik wil niet weten wat er allemaal in dreef
Oud 26-06-2005, 17:49
Haligh
Haligh is offline
jij
Oud 26-06-2005, 17:51
ZerO
ZerO is offline
en jij
Oud 26-06-2005, 18:36
Haligh
Haligh is offline
en domme kutsurfers
Oud 26-06-2005, 19:12
Verwijderd
ik ben verbrand
Oud 26-06-2005, 19:40
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Hermione schreef op 26-06-2005 @ 20:12 :
ik ben verbrand
@ derek: ohja bijna vergeten en het water was ondiep
Oud 26-06-2005, 19:42
Metal
Metal is offline
ik zat met noep te chatten en ze wilde tips van me hebben wat ze van me moest downloaden, en toen zei ik everything everything van underworld maar dat wilde ze niet want ze houdt niet van live albums. Toen zei ik dat ze jimmy edgar moest downloaden en dat wilde ze ook niet. nu download ze brmc en underworld en klote msn doet moeilijk. ik ga nu op een terrasje zitten<3
Oud 26-06-2005, 19:43
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-06-2005 @ 20:40 :
@ derek: ohja bijna vergeten en het water was ondiep
je kon naar de overkant lopen zz.
wat een nep.
Oud 26-06-2005, 19:52
Verwijderd
vandaag heb ik een nieuwe telefoon gekocht en hij is heel hitsig maar ik snap dat bluetooth niet . daarna naar de parade geweest en bijgekletst met allemaal mensen. en verder blijkt mijn familie weer lekker kut te zijn joepie
Oud 26-06-2005, 19:52
Gadje
Gadje is offline
ik ben vanochtend vroeg wakker geworden en ben naar huis gegaan, daarna de pc gemaakt ik ben toch zon nerd.
ook nog gewerkt en nu wil ik eigenlijk slapen.
Oud 26-06-2005, 20:37
idontcare
idontcare is offline
ik was naar parkpop en het was tof
Oud 26-06-2005, 20:40
Jolene
Jolene is offline
Mijn weekend was leuk maar best vermoeiend.
vrijdagavond met roy in een park gehangen en ju-on gekeken.Hij ging om 12 uur al naar huis en ik heb nog wakkergezeten en niks gedaan tot 5 uur .Zaterdagavond een soort feestje in een bos waar ze zouden blijven slapen in een tentje.Was wel gezellig op een irritant dronken persoon na.Met zn vijven in een vierpersoons tentje gelegen en een beetje wakkergelegen en kou geleden.Om 5 uur weer eruit omdat we niet gesnapt wilden worden want we hadden er een bende van gemaakt .2 vrienden moesten om 8 uur met de bus naar huis.Tot die tijd een beetje verrot en smerig op het station gezeten en in slaap gevallen op een bankje als een zwerver.Van 2 uur tot half acht geslapen met nog al mn ranzige kleren aan en om half acht moest ik al bij olivia zijn om sleutels terug te brengen.Ik ben helemaal verrot.
Oud 26-06-2005, 20:52
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen, wakker geworden en ik was nogal down stuk gaan mountainbiken en daarna naar mijn ouders gegaan. Daar de hele dag wat gezeten en een bureau wat ik tijdens het fietsen tegenkwam (stond voor de kraak) opgehaald en in mijn kamer gezet. Bij mijn ouders gegeten en gevoetbalt met het broertje. Naar huis gegaan en een telefoontje gehad van mijn vriend in Canada en dat was heel fijn want ik mis hem behoorlijk, hij mij gelukkig ook <3 nu tintelen mijn voeten heel lpijnlijk en ik zit half een film te kijken, red bull te drinken en te leren voor een tentamen van morgen (verpleegkundig rekenen )

Regels voor berichten