Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij mailde gisteren heel lief, ja je hoeft toch maar tot half 2 te werken, zullen we dan in de middag iets gaandoen. Maar ik ben gewoon te stom om niet terug te mailen:\.. en volgens mij voelt hij zich nogal afgewezen.. tja jongens en ik, het is een ramppppppp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *bespringt* Als julie gaan trouwen wil ik wel van de partij zijn hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben zelf ook wel blij, ookal mis ik 'm, want hij zegt dat ie er alles aan zal doen om mij te houden, ondanks de afstand. En dattie speciaal voor mij gaat studeren, zodat ie een goede baan krijgt om mij te onderhouden. Bless him.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() gefeliciteerd! OT: ik hoe het komt, maar ik ben opeens zo zeker over Ons. Dat voelt zo goed. Ik ben zo blij als ik hem zie of spreek en ik denk zo graag aan hem. Vandaag lag ik tegen hem aan en dacht ik aan hoe vanzelfsprekend het opeens is geworden dat wij samen zijn en hoe ik over hem dacht toen ik hem net leerde kennen. Ik ben blij. vandaag een jaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
we denken gewoon over veel hetzelfde, maar we zijn er ons van bewust dat de kans erg groot is dat we niet samen die toekomst tegemoet gaan ![]() Dromen blijft gewoon erg mooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Hrm, volgens mij gaan die vier weken toch wel een beetje lang worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pff.. je moet wel vaker online zijn hoor.. Heb behoorlijk wat te vertellen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik moet nu gewoon even twee of drie dagen fulltime schrijven, anders komt het er nooit van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stuur me anders af en toe even een mailtje ofzo ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |