Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 22:42
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-07-2005 @ 23:40 :
*zuchtje*
zaterdag...
bijna

Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-07-2005 @ 23:41 :
(}) wat is er meis?
kweet niet...nog steeds met die vriendin...t voelt echt zwaar kut

steeds die muur, die angst, dat zware gevoel...
op msn loopt t gesprek gewoon niet...
dit is echt heel erg veranderd..

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 23:08.
Advertentie
Oud 07-07-2005, 23:20
rare kwast
rare kwast is offline
dit leidt nergens heen...we zouden dinsdag praten..gaat niet door
ik heb dan ook sollicitatie waarschijnlijk en weet toch niets meer te zeggen...

ik geef aan dat t niet echt goed gaat de enige reactie is hmmz pitty..
vroeger kwam er bij: what up of knuf
waar zijn die heen
Oud 08-07-2005, 00:14
Redhair
Redhair is offline
Shit, grote shit. Ik voelde niets voor mijn vriendje vanavond, deed bot, heb geen woord tegen hem gezegd, naast hoi en doei. En ik heb weer met E. gepraat, hij zegt dat ik het moet uitmaken, en dan? Hoedanook, morgen afspraakje met E., we gaan wandelen en praten, en zaterdag met mijn vriendje. IK ga eerlijk zijn, hoop ik.
Oud 08-07-2005, 02:25
Love & Peace
Love & Peace is offline
-------->
Oud 08-07-2005, 09:35
cyntha
cyntha is offline
Lang niet geweest hier. Weet niet waarom. Had het opeens gehad met alle forums, wilde rust en nergens meer aan denken. Mja, nu ben ik er dus weer. Het gaat nog steeds hetzelfde. Veel in ziekenhuizen geweest en veel onderzoeken gehad. Vermoeiend. Vannacht ook slecht geslapen. Ik zie wel hoe de dag verloopt.
Oud 08-07-2005, 11:01
Nijn*
Nijn* is offline
Ben moe maar heb het gevoel dat ik juist nú even moet doorzetten. Als ik dít voor mezelf kan bewijzen, word ik er alleen maar gelukkig van.. Ik zal het deze zomer echt helemaal niet gemakkelijk krijgen maar heb wel het gevoel dat ik mezelf erdoor heen kan slepen en er enkel sterker van wordt. Ik zal ze in het nieuwe schooljaar eens wat laten zien. Ik kan heus wel weer 'normaal' leren leven, moet alleen even mezelf herinneren hoe.
Oud 08-07-2005, 11:35
Verwijderd
I ran away today, ran from the noise, ran away
Don't wanna go back to that place, but don't have
no choice, no way
It ain't easy growin up in World War III
Never knowin what love could be, well I've seen
I don't want love to destroy me like it did my
family

alles lijkt zo ver weg, ik lijk zo klein, kan dit net bevechten..
mja
komt wel weer goed
nog steeds bezig een goede manier te zoeken tegen deze blijvende flashbacks ..
Oud 08-07-2005, 12:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Weer een fucking nieuwe dag. Fucking great.

Heb vannacht zo fijn gedroomd. Zo'n teleurstelling als je dan wakker wordt en ontdekt dat het allemaal fake was.
Oud 08-07-2005, 12:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 13:01 :
Heb vannacht zo fijn gedroomd. Zo'n teleurstelling als je dan wakker wordt en ontdekt dat het allemaal fake was.
Mja, heb ik ook last van

En ik vind rijles ongeveer even leuk als tekenen, maar langzaam maar zeker gaat het wel beter...
Oud 08-07-2005, 13:10
Ikke*88*
Ikke*88* is offline
Net op school geweest.. HEM niet gezien.. Helaas, zal HEM ook niet weer zien.. Toch geen rede tot slagen, maar toch..
Gisteravond al weer over HEM gedroomd, moet hem vergeten maar blijkbaar duurt dat nog wel even..
Waarom, waarom nou net die stagair Geschiedenis???
Oud 08-07-2005, 14:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gisteren mijn spullen naar mijn kamer gebracht. Huisgenoten ontmoet. 3 jongens. Klinkt vreemd, maar ben toch wel blij dat het jongens zijn. Meiden kunnen zo, kweetniet, bitchy? zijn onder elkaar. 1 jongen zat er ook pas een dag, met een ander klikte het gewoon meteen, en de derde weet ik nog niet. Liep een beetje met zijn neus in de lucht. Maar ach, als dat alles is.

Ik merkte trouwens wel meteen aan de keuken en woonkamer dat er alleen jongens woonden. Niets gepoetst en woonkamer was een grote chaos. Maar ik ga er toch maandag al heen, en heb deze vakantie niets te doen (en zij vertrekken maandag naar huis, vanwege de vakantie) dus dan kan ik me misschien amuseren met schoonmaken ofzo.

Vandaag wel weer een domper wat mijn moeder betreft. Ze zei dat ik kon bellen als ik gehaald moest worden. Bel ik, zegt ze "Ja zeg, je denkt toch niet dat ik voor jou extra 2x ga rijden?!". Sta je daar in de regen, zonder jas. Leuk mam, echt leuk. Kwartier gelopen voordat ik de dichtsbijzijnde bushalte vond, had geen idee welke bus de goede was, had dus ook de verkeerde waardoor ik geen aansluiting had en nog eens 20 minuten door de regen heb moeten lopen vanuit de bushalte waar ik uitgestapt ben tot thuis. *doorweekt*

Maar, mijn werkgever van mijn vakantiebaantje is wel leuk, en mijn collegaatje is ook wel aardig. Volgend weekend mogen we zelfs alleen de stand runnen. èn we mogen gewoon naar de concerten luisteren.

Alleen, moet ik mezelf heel hard onder mijn kont gaan schoppen wat mijn medicijnen betreft, want ik ben weer heel erg afwezig, tijd kwijt, controle kwijt de laatste dagen. Mja, we zien wel.

(sorry voor het lange verhaal trouwens)
Oud 08-07-2005, 14:47
Verwijderd
Het draadje wat de ortho indertijd nog achter mijn tanden heeft geplaatst dacht vandaag, ik laat eens voor een gedeelte los. Met tot gevolg dat ik dus met een stuk ijzer in mijn mond liep wat half los hing. Naar mijn vader in het ziekenhuis gegaan en die heeft het weggeknipt. Je beleeft nog eens wat.
Geoefend vanmorgen voor slotviering. Wel oke denk ik, stom koor alleen deze keer, stomme mensen. Stomme bruggers.
Zo, weer creabea gedaan vandaag. Ben benieuwd hoe het wordt.
*gaap* Kreng, ga dan eens een keer vroeg in je bed liggen.

Oh you'd better stop before you tear me all apart
you'd better stop before you go and break my heart
ooh you'd better stop
Oud 08-07-2005, 14:55
*Ster*
*Ster* is offline
Nét een leuke bikini gekocht! Heb ik gelijk weer een reden om niet te automutileren, want die gedachtes beginnen de laatste tijd weer terug te komen... maar ja, ben ook niet erg tevreden met mezelf... dik (veel problemen met eten in de vorm van eetbuien, gevolgd door schuldgevoelens en dan doe ik 'stomme' dingen zoals mijn schildkliermedicijnen ter compensatie gebruiken!) <<< wat betreft die medicijnen... ik moet wel oppassen, want ik word 14 juli geopereerd en ze hebben niet voor niets bloed geprikt om te kijken hoe die schildklierwaarden ervoor staan... dussse.. vanaf nu ga ik beter voor mezelf zorgen.
Ik ben wel bezig om hulp te zoeken voor die eetbuien. Maar... met mijn vriend is het uit (door die eetproblemen, máár hij blijkt toch niet degene te zijn die ik dacht dat hij was... want hij had direct de volgende dag al een ander!!!)... en ik wilde het vrijwilligerswerk opzeggen (té impulsief van me), maar ze vonden het altijd gezellig als ik er was, dús ga het gewoon weer proberen volgende week.
Ik stond in een pashokje... die bikini te passen... en zag mezelf in de spiegel.. ik ben wel lelijk... en ik wil niet zo oppervlakkig zijn door alleen maar waarde te hechten aan het uiterlijk, maar ik voel me er wel een beetje depri door.... (ik zou willen dat ik me er niet zo door zou laten afleiden)
Oud 08-07-2005, 15:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Ster* schreef op 08-07-2005 @ 15:55 :
Nét een leuke bikini gekocht! Heb ik gelijk weer een reden om niet te automutileren, want die gedachtes beginnen de laatste tijd weer terug te komen... maar ja, ben ook niet erg tevreden met mezelf... dik (veel problemen met eten in de vorm van eetbuien, gevolgd door schuldgevoelens en dan doe ik 'stomme' dingen zoals mijn schildkliermedicijnen ter compensatie gebruiken!) <<< wat betreft die medicijnen... ik moet wel oppassen, want ik word 14 juli geopereerd en ze hebben niet voor niets bloed geprikt om te kijken hoe die schildklierwaarden ervoor staan... dussse.. vanaf nu ga ik beter voor mezelf zorgen.
Ik ben wel bezig om hulp te zoeken voor die eetbuien. Maar... met mijn vriend is het uit (door die eetproblemen, máár hij blijkt toch niet degene te zijn die ik dacht dat hij was... want hij had direct de volgende dag al een ander!!!)... en ik wilde het vrijwilligerswerk opzeggen (té impulsief van me), maar ze vonden het altijd gezellig als ik er was, dús ga het gewoon weer proberen volgende week.
Ik stond in een pashokje... die bikini te passen... en zag mezelf in de spiegel.. ik ben wel lelijk... en ik wil niet zo oppervlakkig zijn door alleen maar waarde te hechten aan het uiterlijk, maar ik voel me er wel een beetje depri door.... (ik zou willen dat ik me er niet zo door zou laten afleiden)
Afgaande op je (toch wel recente foto's) wil ik alleen maar even zeggen dat je écht niet dik bent en al helemaal niet lelijk. (En als ik dat niet gemeend had, had ik gewoon niks gezegd. Dus.)
Oud 08-07-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 16:32 :
Afgaande op je (toch wel recente foto's) wil ik alleen maar even zeggen dat je écht niet dik bent en al helemaal niet lelijk. (En als ik dat niet gemeend had, had ik gewoon niks gezegd. Dus.)
Kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn.
(Ik zou zelfs willen zeggen: heel erg slank.)
Oud 08-07-2005, 15:43
*Ster*
*Ster* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 16:32 :
Ik weet dat ik geen overgewicht heb, maar voel me wel mega zwaar (zonder grap). En ik heb veel eetbuien (doordat ik zo bezig ben met ik-ben-dik... echt gelukkig word je er niet op!) Ik had 2 jaar geleden ondergewicht, misschien dat ik (nog) steeds niet kan accepteren dat ik nu een normaal gewicht heb (ik eet álles, maar denk continu van... ik wil zo graag afvallen, was ik maar weer zo dun blabla...) Door te sporten voelde ik me wel en tijdje beter. Want dan dóe je iets, je eet, maar sport dan ook... dus dan is het schuldgevoel minder... Wel vervelend, want het is nu uit met mijn vriend... door dit! Maar ja, ik moet eerst aan mezelf werken.. vóórdat ik een ander gelukkig kan maken, denk ik... Ik ben al bij de huisarts geweest, maar die stelt voor om het te bespreken bij het Mentrum (waar ik gezinsgesprekken heb). Opzich gaat het goed met me, behalve dit gedoe met eten en mijn negatieve zelfbeeld.
Oud 08-07-2005, 15:47
*Ster*
*Ster* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-07-2005 @ 16:34 :
Kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn.
(Ik zou zelfs willen zeggen: heel erg slank.)
Ja, niemand die beaamt dat ik dik ben... dat merk ik wel... ik zie het alleen zelf niet... Ik heb wel reacties gekregen van: 'Je bent aangekomen hè? Staat je goed' en van... 'Eerst was je wel erugh mager... dit is veel beter.' <<< het is goed bedoeld, maarr..... ik denk dat je het wel snapt...
Oud 08-07-2005, 16:29
rare kwast
rare kwast is offline
zow sollicitatie gehad...kwartier te laat gekomen
klote files...en ik wil een routeplanner... zo een teruglullende

ging opzich wel goed...daar waar voor ik kwam nemen ze me niet aan..te weinig ervaring maar ze gaan kijken of ze me wat anders aan kunnen bieden

alleen....nu weet ik niet wat ik wil AAAHH
studeren
werken
studeren
werken
studeren
werken

ze zeiden wel dat ik zorgzaam overkwam
Oud 08-07-2005, 16:34
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2005 @ 17:29 :
zow sollicitatie gehad...kwartier te laat gekomen
klote files...en ik wil een routeplanner... zo een teruglullende

ging opzich wel goed...daar waar voor ik kwam nemen ze me niet aan..te weinig ervaring maar ze gaan kijken of ze me wat anders aan kunnen bieden

alleen....nu weet ik niet wat ik wil AAAHH
studeren
werken
studeren
werken
studeren
werken

ze zeiden wel dat ik zorgzaam overkwam
Waarom zou je willen werken als je nog jong bent en kunt studeren? Denk je dat werk makkelijk is en dat je zo snel geld verdient? Ik heb zelf een jaar gewerkt en het is behoorlijk zwaar, vooral als je al genoeg dingen aan je hoofd hebt. Ik zeg niet dat studeren leuk is, maar veel werken is zeker niet makkelijk
Oud 08-07-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2005 @ 17:29 :
en ik wil een routeplanner... zo een teruglullende
Dat noemt men een navigatiesysteem.
Oud 08-07-2005, 16:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nog een paar weken, dan is het zover... En vertrekt mijn broer voor 4 jaar naar Thailand. 4 jaar.. Godverdomme!
Oud 08-07-2005, 16:42
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-07-2005 @ 17:34 :
Dat noemt men een navigatiesysteem.
kan je nagaan hoe onderste boven ik was van mn avontuur
was ff kwijt hoe t ook al weer genoemd werd
Oud 08-07-2005, 16:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 08-07-2005 @ 17:34 :
Waarom zou je willen werken als je nog jong bent en kunt studeren? Denk je dat werk makkelijk is en dat je zo snel geld verdient? Ik heb zelf een jaar gewerkt en het is behoorlijk zwaar, vooral als je al genoeg dingen aan je hoofd hebt. Ik zeg niet dat studeren leuk is, maar veel werken is zeker niet makkelijk
nee dat denk ik zeker niet...maar volgend jaar kan ik dan hbo-v doen via een bbl traject..

waarom ben ik ooit sollicitatie brieven gaan schrijven
omdat iedereen dat deed ofzo ??
Oud 08-07-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2005 @ 17:43 :
nee dat denk ik zeker niet...maar volgend jaar kan ik dan hbo-v doen via een bbl traject..
Je bedoeld HBO-V duaal? Dan hoef je niet te kiezen tussen studeren of werken, maar kan je het allebei tegelijk...heeft z'n voordelen.
Oud 08-07-2005, 16:46
El Kim
El Kim is offline
Kut, ik ben volgens mij te snel weer opgestaan en nu heb ik weer hoofdpijn

Wel een paar sollicitaties de deur uitgedaan
Oud 08-07-2005, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-07-2005 @ 17:45 :
Je bedoeld HBO-V duaal? Dan hoef je niet te kiezen tussen studeren of werken, maar kan je het allebei tegelijk...heeft z'n voordelen.
ja die bedoel ik...sjees ik ben echt mn woordenboekje kwijt

precies maar daar heb je WEL een jaar ervaring nodig..
Oud 08-07-2005, 16:48
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2005 @ 17:46 :

Als ik een woordenboekje had dat mijn gevoelens van dit moment kon beschrijven, 't zou heel handig zijn.
Oud 08-07-2005, 16:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 08-07-2005 @ 17:48 :
Als ik een woordenboekje had dat mijn gevoelens van dit moment kon beschrijven, 't zou heel handig zijn.
die zoek ik ook nog

waarom loop ik steeds tegen die muur
Oud 08-07-2005, 16:55
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2005 @ 17:51 :
die zoek ik ook nog

waarom loop ik steeds tegen die muur
tja meis, dààr heb ik geen antwoord op helaas. *knuff*
maar as 't je een troost kan wezen, muurtjes daar ken ik ook iets van.
Oud 08-07-2005, 17:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 08-07-2005 @ 17:55 :
tja meis, dààr heb ik geen antwoord op helaas. *knuff*
maar as 't je een troost kan wezen, muurtjes daar ken ik ook iets van.
tis echt
ik loop knalhard tegen mn eigen muur en daarna die van een vriendin..
(als ik al over mn eigen muur kom..)
Oud 08-07-2005, 17:15
Verwijderd
En nu ga ik haar straks ontmoeten.

onthoudt wat Zus gezegd heeft: hij heeft aandacht nodig, en vindt dat bij een jong ding. als hij straks gaat studeren is het zo weer voorbij. ik moet niet treuren er om. mnaar ik wil ze gewoon verdomme niet hand in hand zien. ik wil mijn kado niet meer geven.

ik ga straks de fotos weghalen.de ring afdoen. de smsjes weggooien. En hem misschien wel blokkeren...

Are you thinking of me when you fuck her?

of eigenlijk wil ik wat weten
heb je nu alles wat je wou?
wordt je wakker met een glimlach, zegt ze vaak 'ik hou van jou?'
Oud 08-07-2005, 17:24
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 08-07-2005 @ 18:15 :

of eigenlijk wil ik wat weten
heb je nu alles wat je wou?
wordt je wakker met een glimlach, zegt ze vaak 'ik hou van jou?'
Dat vraag ik me ook weleens af
Oud 08-07-2005, 17:25
Delicate
Delicate is offline
Fijne dag hoor, maar nu ben ik onwijs moe

Vanavond feest en misschien wel de laatste keer dat ik iedereen zie en dat het gezellig is. Daarna uit, ik voel me schuldig omdat mn ouders het niet weten en het wel in de 'grote stad' is. Ach, what the hell, ik ga genieten, als ik dat tenminste nog kan (?)
Oud 08-07-2005, 17:25
Stefanie
Stefanie is offline
Mn kamer is echt een teringzooi en ik voel me zo slecht Totaal geen zin om deze zooi op te ruimen. Dus duik ik maar weer weg achter mn computer om niets te hoeven zien van de rest.
Oud 08-07-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2005 @ 17:46 :

precies maar daar heb je WEL een jaar ervaring nodig..
Het is toch duidelijk wat je bedoeld? (En als je hem gevonden hebt, mag ik hem dan ook even van je lenen?)

Wie weet heb je mazzel en mag je wel?
Oud 08-07-2005, 18:30
Kaater
Kaater is offline
omg omg ik mag eindelijk een demo op gaan nemen
Oud 08-07-2005, 18:36
Delicate
Delicate is offline
`wat moet ik aaaan?
Oud 08-07-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 08-07-2005 @ 19:36 :
`wat moet ik aaaan?
Iets waar je je gemakkelijk in voelt?
Oud 08-07-2005, 19:14
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Ave schreef op 08-07-2005 @ 20:12 :
Iets waar je je gemakkelijk in voelt?
En wat leuk staat natuurlijk
Oud 08-07-2005, 20:25
WolterB
WolterB is offline
Ik ga een gezellig weekend krijgen
Oud 08-07-2005, 20:27
Verwijderd
Hmmz, vandaag mijn allerlaatste dag op de vrije school gehad. Ik voel me er een beetje vreemd over. Het was op zich heel gezellig, ben nog met 3 vriendinnen de stad in geweest, en ik heb allemaal goede punten teruggekregen enzo, mja, twas best een fijne tijd op die school en dat sluit ik nu af, tis maar afwachten wat het op de volgende school wordt.

Verder kreeg ik nog te horen dat het ex-vriendje van een goede vriendin van me heeft gehoord dat ik schizofreen zou zijn, maar dat ben ik niet! Ja, er is wel over gedacht dat ik dat zou hebben en ja, ik slik ook een anti-psychoticum, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ook echt heb. Bovendien, iemand die ik helemaal niet ken heeft dat blijkbaar zitten rondbazuinen. Hoe komt ze er in g-naam bij?! roddels...

Maargoed, voor de rest gaat alles goed .
Oud 08-07-2005, 21:55
Verwijderd
astmaaanval

gvd
niet nu, niet hier, niet NU NIET nu ik even wegga van huis, NEE ..

dit kan niet, dit mag mij niet overkomen, niet nu
Oud 08-07-2005, 22:04
Verwijderd
Heeft er iemand misschien een beetje veel geld over in een sok achter in zijn of haar kledingkast wat hij of zij kan missen?

Soms vind ik het jammer dat ik geen mbo ben gaan doen na de mavo en dat ik daarna niet ben gaan werken...dan had ik nu al bijna vier jaar gewerkt en dat scheelt vaak toch wel wat in je salaris. Ik weet dat het op lange termijn wel weer rechtgetrokken wordt als je met een hbo-diploma werkt ed, maar daar heb ik nu helaas weinig aan. Soms wil ik dingen te snel en te graag, 'gelukkig' zijn er mensen die dat als het nodig is proberen te voorkomen.
Oud 08-07-2005, 22:17
rare kwast
rare kwast is offline
@ leonoor...helaas, ben zelf hard opzoek naar mn sok..

net even opgepast...op mn neefjes (ik is al 4 jaar tante Jo)
en dat oudste jochie zo lekker bijdehand...zat te bladeren in een boek over kiepauto's e.d
ja en dit is een heftruck en een kiepauto en een asfalt machien
alles aanwijzen en vertellen en dan doet ie *kiehieeep*

hehe...ernst en bobby gekeken (1 aflevering dan naar bed ) hij begint t liedje over ontsnappen al eerder te zingen dan dat ze ontsnappen haha

ff naast zn bed gezeten tot dat ie sliep..hij kwam steeds benee
toen maar weer gaan lezen en een beetje in slaap gevallen
tis echt erg...ben zo moe maar zodra ik in bed ga liggen ben ik wakker, raak ik in paniek, begin te huilen of ga allerlei dingen bedenken (meestal gecombineerd..)

heb wel geld gehad van mn broer voor t oppassen zat 10 euor in mn tas
Oud 08-07-2005, 22:25
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
kheb weer gesnackt
Oud 08-07-2005, 22:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Ster* schreef op 08-07-2005 @ 16:43 :
Ik weet dat ik geen overgewicht heb, maar voel me wel mega zwaar (zonder grap). En ik heb veel eetbuien (doordat ik zo bezig ben met ik-ben-dik... echt gelukkig word je er niet op!) Ik had 2 jaar geleden ondergewicht, misschien dat ik (nog) steeds niet kan accepteren dat ik nu een normaal gewicht heb (ik eet álles, maar denk continu van... ik wil zo graag afvallen, was ik maar weer zo dun blabla...) Door te sporten voelde ik me wel en tijdje beter. Want dan dóe je iets, je eet, maar sport dan ook... dus dan is het schuldgevoel minder... Wel vervelend, want het is nu uit met mijn vriend... door dit! Maar ja, ik moet eerst aan mezelf werken.. vóórdat ik een ander gelukkig kan maken, denk ik... Ik ben al bij de huisarts geweest, maar die stelt voor om het te bespreken bij het Mentrum (waar ik gezinsgesprekken heb). Opzich gaat het goed met me, behalve dit gedoe met eten en mijn negatieve zelfbeeld.
Maar... als je weet dat je geen overgewicht hebt, waarom denk je dan nog steeds dat je te dik bent en wil je zo graag weer zo dun zijn?

Enne... jongens hebben graag wat om vast te pakken, hoor.
Oud 08-07-2005, 22:44
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 23:28 :
Maar... als je weet dat je geen overgewicht hebt, waarom denk je dan nog steeds dat je te dik bent en wil je zo graag weer zo dun zijn?

Enne... jongens hebben graag wat om vast te pakken, hoor.
right zolang jongens dat blijven geloven en naar dunnere meisjes kijken en verlangen geloven wij dat ook
Oud 08-07-2005, 23:03
rare kwast
rare kwast is offline
knal

ow daar stond dus de muur ik dacht ff dat ik hem kwijt was
Oud 08-07-2005, 23:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2005 @ 23:44 :
right zolang jongens dat blijven geloven en naar dunnere meisjes kijken en verlangen geloven wij dat ook
Wat ik bedoelde was dus: jongens hebben heus niet graag een graatmager anorexia-geval. Zo, zal ik het zo zeggen? Klinkt veeeel vriendelijker, vind je niet?
Oud 08-07-2005, 23:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
A little bit love
A little bit tenderness

Ik zou er een moord voor doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten