Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2005, 15:36
Sparkles
Sparkles is offline
nee en al helemaal niet zo'n lieflijk jochie
Oud 01-11-2005, 18:54
innogen
innogen is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 01-11-2005 @ 14:46 :
ik kan me ook niet voorstellen dat hij dood gaat, ik denk dat ze het alleen maar expres zo laten zien om ons op te fokken.

hoewel dat andere meisje ook ineens doodging.
maar twee doden in zo'n lieflijke serie, dat kan niet hoor.
nee tis gewoon een kwestie van handig knippen en plakken bij de voorstukjesmakers denk ik.
Het lijkt me niet dat Adam dood zou gaan hoor
Oud 02-11-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 01-11-2005 @ 19:54 :
nee tis gewoon een kwestie van handig knippen en plakken bij de voorstukjesmakers denk ik.
ja maar bij het voorstukje dat adam vreemd ging klopte het wel
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 01-11-2005 @ 19:54 :
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 18:41
Sparkles
Sparkles is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 02-11-2005 @ 15:33 :
ja dat was ook zoon kloteactie van hem
Oud 05-11-2005, 11:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe heette de aflevering van vorige week? Dan kan ik de samenvatting even opzoeken
Oud 05-11-2005, 12:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Spring Cleaning
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 12:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dank je!
Oud 05-11-2005, 21:49
peetjjuh
peetjjuh is offline
Hey,,
Na morgen als t goed is nog 1 aflevering
Vind het echt super jammer.. en kan me niet echt voorstellen
dat we al zoveel afleveringen gehad hebben!
Ik hoop echt dat er een derde serie komt hoor!
Groetjesss
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 19:57
Hyphen
Hyphen is offline
Mwah, ik ben er eigenlijk wel zat van.. Elke aflevering is hetzelfde.. En er zitten nou niet bepaald mensen in naar wie je graag kijkt.. behalve Joan dan. Adam is een sukkel met z'n chagerijnige hoofd en z'n mutsje, Grace is vaag, met Luke gebeurd nooit wat, z'n karakter wordt nooit uitgediept en Kevin zwelgt in zelfmedelijden. Het einde was idd in zicht.
Nu een leuke serie ervoor in de plaats!
Oud 06-11-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 06-11-2005 @ 20:57 :
Mwah, ik ben er eigenlijk wel zat van.. Elke aflevering is hetzelfde.. En er zitten nou niet bepaald mensen in naar wie je graag kijkt.. behalve Joan dan. Adam is een sukkel met z'n chagerijnige hoofd en z'n mutsje, Grace is vaag, met Luke gebeurd nooit wat, z'n karakter wordt nooit uitgediept en Kevin zwelgt in zelfmedelijden. Het einde was idd in zicht.
Nu een leuke serie ervoor in de plaats!
ja wel weer zo'n "highschool" serie als dit .
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 20:00
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 06-11-2005 @ 20:58 :
ja wel weer zo'n "highschool" serie als dit .
Ja tuurlijk! Daar houden we van
Oud 06-11-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 06-11-2005 @ 21:00 :
Ja tuurlijk! Daar houden we van
en veel gejank
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 21:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oeh, wie is Ryan Hunter? De duivel?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 22:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm, misschien heb ik nog gelijk ook! Ik dacht trouwens dat dit de laatste aflevering zou zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 22:46
Verwijderd
Jeeeeeeeee Adam <3<3<3

Is volgende week de allerlaatste aflevering?

Boehoehoe
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:21
WishfulDreaming
Volgende week laatste ja
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:23
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-11-2005 @ 22:44 :
Oeh, wie is Ryan Hunter? De duivel?
ik dacht eerst omg

de engel des doods of zo haha
en toen dacht ik gewoon een engel

en toen iemand net zoals joan

maar als ik die promo zo bekijk

Opeens echt science fiction volgende week...
word volgens mij echt heeeeeeeeeeeeeeeel ongeloofwaardig
Oud 06-11-2005, 23:50
rare kwast
rare kwast is offline
iemand die ff een samenvatting kan geven.. heb t weer gemist dus
Oud 07-11-2005, 09:37
WishfulDreaming
joan moet van god een breiwerk afmaken (een sjaal) wat ze nog had van vroeger..

helen hoort van een pater dat degene die haar verkracht heeft 25 jaar geleden op zn sterfbed ligt en haar excuses wil aanbieden, als ze er eindelijk echt heengaat zeikt ze em helemaal af en zegt ze : dit is voor wat je mij hebt aangedaan 25 jaar geleden, ik hoop dat je brandt in hel'

joan weet nog steeds niet hoe ze met adam om moet gaan en negeert hem daarom. grace vindt dat helemaal niet leuk want ze wil geen kant moeten kiezen. als adam naar de boekwinkel gaat om te vertellen dat hij ontslagen is en vertelt dat het kwam omdat hij steeds te laat kwam enzo zegt joan 'ik wil niet weten dat je ontslagen bent omdat je het te druk had met vreemdgaan' en nouja toen ging ie weg.

intussen heeft friedman aan luke verteld dat hij jointjes rookte en gaan ze dat een keer samen doen. tijdens wat hier beneden staat gebeurt dat en dan wordt luke helemaal gek want hij denkt dat ze worden bekeken enzo en grace belt steeds, natuurlijk om wat hier beneden gebeurt..

savonds komt grace bij joan thuis, want adam was kwijt en hij was in de bergen terwijl het echt plenste van de regen.. iedereen gaat zoeken, maar wordt gestaakt door de regen, oa joan en grace blijven zitten snachts in een klein huisje. dan zegt grace dat joan adam had afgestoten omdat ze een geheim heeft en je daarom mensen afstoot.. waarom breit joan nou weer, waarom ga je bij al die clubs? daarna gaat joan naar buiten en ziet ze god weer, en ze haalt het breiwerk uit elkaar omdat ze boos is, want ze vertrouwde god enzo.. toen zei god dat ze het breiwerk uit elkaar kon halen maar dat het altijd zou blijven bestaan.. net zoals de band met adam.. uiteindelijk komt adam terug met ryan, die ook verdwaald was. ryan zegt zo: jij bent dus joan ? blabla. als ryan god ziet springen zijn ogen zowat open en kijkt hij heel kwaad en joan heeft zoiets van: huh?

de volgende dag op school doen adam en joan weer normaal tegen elkaar en geeft joan de sjaal die ze gemaakt heeft aan Adam.

zoiets was het ongeveer
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 10:12
Balance
Balance is offline
Ik ben ook erg benieuwd naar wie/wat die Ryan is. Ik dacht eerst een engel of Jezus ofzo. Vooral omdat het leek alsof God hem gestuurd had om Adam te redden voor Joan.

Spoiler

Het was wel heel plotseling dat God Joan ging voorbereiden voor iets groots; daar is nooit overgesproken en nu kwam het ineens heel vaak in de aflevering naar voren. Misschien hebben ze het script plots omgegooid omdat het de laatste afleveringen bleken te zijn. Ben iig wel erg benieuwd naar volgende week.
Oud 07-11-2005, 10:25
Sasz
Sasz is offline
heb t gister ook weer eens een x gezien.
luke
ik dacht dat ryan de duivel was haha, want hij keek zo raar naar 'god' en v.v.
de promo voor volgende week belooft heel wat, denk dat het wel een goede afsluiting van de serie wordt.
Oud 07-11-2005, 12:30
Bird-one
Bird-one is offline
volgens mij is hij ook zo iemand als Joan. maar dat hij wil dat het voorbij is. want als hij de duivel is, zou hij niet samenwerken met God en al zeker niet Adam redden. en sciencefiction?
Spoiler

ik vond het wel een leuke aflevering, ben benieuwd naar de volgende en naar die Hunter.

en friedman <33.

Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 12:41
Bird-one
Bird-one is offline
hm. hij heeft iets tegen God denkik, die Hunter, maar is niet gelijk de Duivel.

en nu weet ik al weer wat een beetje sciencefiction-achtig was,
Spoiler

en ik snap niet wanneer ik nu iets als spoiler moet doen ofniet, want wat er in die 'wat komt er volgende week'-filmpjes te zien is, is dat nu wel of geen spoiler? voor de mensen die die filmpjes kijke niet, voor degene die het vermijden natuurlijk wel. dus. ik geef mezelf al antwoord..

Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 13:04
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-11-2005 @ 10:37 :
joan moet van god een breiwerk afmaken (een sjaal) wat ze nog had van vroeger..

helen hoort van een pater dat degene die haar verkracht heeft 25 jaar geleden op zn sterfbed ligt en haar excuses wil aanbieden, als ze er eindelijk echt heengaat zeikt ze em helemaal af en zegt ze : dit is voor wat je mij hebt aangedaan 25 jaar geleden, ik hoop dat je brandt in hel'

joan weet nog steeds niet hoe ze met adam om moet gaan en negeert hem daarom. grace vindt dat helemaal niet leuk want ze wil geen kant moeten kiezen. als adam naar de boekwinkel gaat om te vertellen dat hij ontslagen is en vertelt dat het kwam omdat hij steeds te laat kwam enzo zegt joan 'ik wil niet weten dat je ontslagen bent omdat je het te druk had met vreemdgaan' en nouja toen ging ie weg.

intussen heeft friedman aan luke verteld dat hij jointjes rookte en gaan ze dat een keer samen doen. tijdens wat hier beneden staat gebeurt dat en dan wordt luke helemaal gek want hij denkt dat ze worden bekeken enzo en grace belt steeds, natuurlijk om wat hier beneden gebeurt..

savonds komt grace bij joan thuis, want adam was kwijt en hij was in de bergen terwijl het echt plenste van de regen.. iedereen gaat zoeken, maar wordt gestaakt door de regen, oa joan en grace blijven zitten snachts in een klein huisje. dan zegt grace dat joan adam had afgestoten omdat ze een geheim heeft en je daarom mensen afstoot.. waarom breit joan nou weer, waarom ga je bij al die clubs? daarna gaat joan naar buiten en ziet ze god weer, en ze haalt het breiwerk uit elkaar omdat ze boos is, want ze vertrouwde god enzo.. toen zei god dat ze het breiwerk uit elkaar kon halen maar dat het altijd zou blijven bestaan.. net zoals de band met adam.. uiteindelijk komt adam terug met ryan, die ook verdwaald was. ryan zegt zo: jij bent dus joan ? blabla. als ryan god ziet springen zijn ogen zowat open en kijkt hij heel kwaad en joan heeft zoiets van: huh?

de volgende dag op school doen adam en joan weer normaal tegen elkaar en geeft joan de sjaal die ze gemaakt heeft aan Adam.

zoiets was het ongeveer
haha beetje onduidelijk. Als ik de aflevering niet gezien had, zou ik er geen hol van snappen maargoed, no offence
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 13:09
RoxX
RoxX is offline
oee ik weet lekker al hoe het eindigt ( heeft het script ff geleze ) kei slecht van mij he (A)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 13:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bird-one schreef op 07-11-2005 @ 13:30 :
volgens mij is hij ook zo iemand als Joan. maar dat hij wil dat het voorbij is. want als hij de duivel is, zou hij niet samenwerken met God en al zeker niet Adam redden. en sciencefiction?
Spoiler

ik vond het wel een leuke aflevering, ben benieuwd naar de volgende en naar die Hunter.

en friedman <33.
Er werd niet echt met zoveel woorden gezegd dat die Ryan samenwerkt met God. Joan speculeerde alleen maar en God knikte maar een beetje. Ik denk juist dat Joan de gene is die die Hunter moet tegenhouden en dat dat Gods zijn bedoeling is geweest. Want die blik toen ze elkaar zagen zegt eigenlijk meer dan genoeg. Dat was echt geen liefdevolle blik.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 13:18
Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-11-2005 @ 14:11 :
Er werd niet echt met zoveel woorden gezegd dat die Ryan samenwerkt met God. Joan speculeerde alleen maar en God knikte maar een beetje. Ik denk juist dat Joan de gene is die die Hunter moet tegenhouden en dat dat Gods zijn bedoeling is geweest. Want die blik toen ze elkaar zagen zegt eigenlijk meer dan genoeg. Dat was echt geen liefdevolle blik.
hij hoeft ook niet samen te werken met God, maar hem wel zien. ik vond t alleen raar dat hij Adam 'redde'. en hij hoeft natuurlijk niet gelijk de Duivel te zijn.
Oud 07-11-2005, 13:40
WishfulDreaming
Citaat:
lipglossnblack schreef op 07-11-2005 @ 14:04 :
haha beetje onduidelijk. Als ik de aflevering niet gezien had, zou ik er geen hol van snappen maargoed, no offence
duidelijkheid is nooit mijn sterkste punt geweest, maargoed ze moet het er maar mee doen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 14:22
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben er dik tevree mee
Oud 07-11-2005, 15:32
Stephan12345
Stephan12345 is offline
Volgende week gaat het over de hemel en de hel volgens mij. Dat zeiden ze in het voorstukje
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 15:55
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Bird-one schreef op 07-11-2005 @ 13:30 :
Spoiler

en friedman <33.
maar waarom was het achtergrond muziekje dan 'sympathy for the devil"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 16:36
Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
punkstar schreef op 07-11-2005 @ 16:55 :
maar waarom was het achtergrond muziekje dan 'sympathy for the devil"
nouja t kan allemaal, (ik ken t liedje overigens niet) ik zeg ook maar wat ik denk. ik vind t gewoon raar als het de duivel zou zijn,
Oud 07-11-2005, 16:58
Pla
Pla is offline
Ik weet wel zeker dat het de duivel is.. Dat nummer sympathy for the devil draaiden ze niet voor niets.. Verder keek 'god' verbaast toen die ryan op kwam dagen, en kwam er een bliksemschicht (?)

Naar de verhalen helpt de duivel eerst iemand om ze zo voor zijn kant te winnen.. ik vind het eigenlijk allemaal vrij logisch?
Oud 07-11-2005, 17:21
Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
Pla schreef op 07-11-2005 @ 17:58 :
Ik weet wel zeker dat het de duivel is.. Dat nummer sympathy for the devil draaiden ze niet voor niets.. Verder keek 'god' verbaast toen die ryan op kwam dagen, en kwam er een bliksemschicht (?)

Naar de verhalen helpt de duivel eerst iemand om ze zo voor zijn kant te winnen.. ik vind het eigenlijk allemaal vrij logisch?
dat is waar ook ! vandaar dat hij adam terug naar joan bracht. klinkt idd vrij logisch.
Oud 07-11-2005, 17:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bird-one schreef op 07-11-2005 @ 14:18 :
hij hoeft ook niet samen te werken met God, maar hem wel zien. ik vond t alleen raar dat hij Adam 'redde'. en hij hoeft natuurlijk niet gelijk de Duivel te zijn.
Je zei zelf dat ie samenwerkt met God En ik zeg niet dat ik zeker weet dat het de duivel is, maar ik denk het wel. Ik zou dat ook vrij logisch vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 17:36
Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-11-2005 @ 18:22 :
Je zei zelf dat ie samenwerkt met God En ik zeg niet dat ik zeker weet dat het de duivel is, maar ik denk het wel. Ik zou dat ook vrij logisch vinden.
jaa dat dacht ik eerst . omdat God dus zei dat het om connecties ging ofzoiets, dat snapte ik niet helemaal.
Oud 08-11-2005, 16:04
Verwijderd
misschien vermoord ie god wel en danneh... is het de laatste aflevering.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
RoxX schreef op 07-11-2005 @ 14:09 :
oee ik weet lekker al hoe het eindigt ( heeft het script ff geleze ) kei slecht van mij he (A)
eindigd het goed of slecht
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 12:18
Sparkles
Sparkles is offline
ik wil niet dat t de laatste aflevering is
Oud 09-11-2005, 12:26
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik wil weten wat er in plaats komt van joan
Oud 09-11-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 09-11-2005 @ 13:26 :
ik wil weten wat er in plaats komt van joan
waarschijnlijk niks boeiends.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 12:51
Verwijderd
Oh is't al bijna afgelopen? ik heb afgelopen tijd niet meer gekeken.

Btw: IK heb gestemd voor website v/h jaar

Nieuws: Webwereld
E-commerce: Albert Heijn
Financieel: ABN Amro
Non-profit: IB Groep
Entertainment: MrBookmaker.com
Audiovisueel: Pathe
Health en Leisure: Puzzelsport.nl
Portalen: Google
ICT: MSN Messenger
Doelgroepen: Scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 12:53
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 09-11-2005 @ 13:51 :
Oh is't al bijna afgelopen? ik heb afgelopen tijd niet meer gekeken.

Btw: IK heb gestemd voor website v/h jaar

Nieuws: Webwereld
E-commerce: Albert Heijn
Financieel: ABN Amro
Non-profit: IB Groep
Entertainment: MrBookmaker.com
Audiovisueel: Pathe
Health en Leisure: Puzzelsport.nl
Portalen: Google
ICT: MSN Messenger
Doelgroepen: Scholieren.com
en waarom past die in t joan of arcadia topic?

maar goed

ik denk ook dat er dan weer een lame ass serie opzal kome
Oud 10-11-2005, 09:47
Verwijderd
De laatste aflevering heet ook "something wicked this way comes", de duivel lijkt mij dus meer dan aannemelijk.

God, the Devil and Joan
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 09:58
Verwijderd
Ik kijk het pas sinds kort en dan nu al bijna de laatste aflevering?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 10:08
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 10-11-2005 @ 10:58 :
Ik kijk het pas sinds kort en dan nu al bijna de laatste aflevering?
Het is al bijna een jaar bezig Net na oud en nieuw vorig jaar begon het.
Oud 10-11-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 10-11-2005 @ 11:08 :
Het is al bijna een jaar bezig Net na oud en nieuw vorig jaar begon het.
wow zo lang al.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 08:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 10-11-2005 @ 10:47 :
De laatste aflevering heet ook "something wicked this way comes", de duivel lijkt mij dus meer dan aannemelijk
Waha wat een LOTR naam

Maar goed, sympathy for the devil viel mij ook meteen op... Maar dat kan twee dingen betekenen
1. Hunter is de duivel, en met dat nummer wordt op Adam gedoeld
2. Hunter is niet de duivel, maar een speelbal/sympatisant van de duivel, met dat nummer wordt niet Adam maar Hunter bedoeld...

Maar ach, het kan ook iets heeel anders betekenen natuurlijk

Just as every cop is a criminal and all the sinners, Saints
as heads is tails, just call me Lucifer 'cause I'm in need
of some restraint
So if you meet me, have some courtesy have some sympathy
and some taste
Use all your well learned politesse or I'll lay your soul to waste
Pleased to meet you hope you guess my name
But what's puzzling you is the nature of my game

Toch jammer dat het bijna is afgelopen...
Oud 11-11-2005, 11:49
Hyphen
Hyphen is offline
Haha, mijn moeder zei meteen toen ze em zag: Hij is de duivel. Ik dacht toen nog heilig dat het een mede-engel was..
Reageren

Regels voor berichten