Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 18:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Gewerkt
Advertentie
Oud 07-07-2005, 18:13
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 07-07-2005 @ 19:05 :
Gewerkt
Ben je geeneens werkschuw tuig?

Ik heb ook Gewerkt

met een breekijzer een roestvrijstalen kast slopen

morgen langs de ijzerboer
Oud 07-07-2005, 18:13
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Kreator schreef op 07-07-2005 @ 19:13 :
Ben je geeneens werkschuw tuig?

Ik heb ook Gewerkt

met een breekijzer een roestvrijstalen kast slopen

morgen langs de ijzerboer
Dude, waar de neuk werk je?
Oud 07-07-2005, 18:23
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 07-07-2005 @ 19:13 :
Dude, waar de neuk werk je?
Ziekenhuis

Ook leuke rommel met van die "Radioactief" stickers dumpen enzo

en morgen meteen een tyfuslading lood langs de ijzerboer brengen

wordt gezellig van't weekend
Oud 07-07-2005, 18:47
Verwijderd
voor het eerst weer wezen werken, was goed te doen, 8 uur lekker rustig krantje zitten lezen en toch dik verkocht daarna bier gehaald voor vanavond en thuis een beetje zitten chillen.
Oud 07-07-2005, 18:52
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-07-2005 @ 19:47 :
8 uur lekker rustig krantje zitten lezen.
doe jij 8 uur over het lezen van een krant

vandaag naar school geweest, toetsinzage, daarna met mijn moeder gewinkeld en nu ben ik muziek aan het luisteren en wat tv aan het kijken.
Oud 07-07-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 07-07-2005 @ 19:52 :
doe jij 8 uur over het lezen van een krant
nee maar ik moest 8 uur werken en als mensen je de hele tijd opbellen terwijl je midden in een zin zit kom je niet enorm snel door een artikel heen
Oud 07-07-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 07-07-2005 @ 05:38 :
Hoe vond je me hebben we een connectie en zo ja VIA WIE

ik heb gehoused met forummers en mn studiemakker
en nog veeeeeeeeeel meer
Ja we hebben een connectie Ridder als in Mattheijs en ik was zijn vrienden aan het checken en toen zag ik je
Oud 07-07-2005, 20:02
3eme sexe
3eme sexe is offline
Eindelijk op weg met interrail. Zit nu in Praag!
Oud 07-07-2005, 20:59
Broeder
Broeder is offline
Er hangt opeens een ventilator aan het plafond maar het plafond is 3,5 meter hoog en de touwtjes een 0,5 centimeter lang dus nu heb een ventilator maar ik kan hem niet aandoen en hahahah wat heb ik een pret
Oud 07-07-2005, 21:13
sorry
sorry is offline
ik ben vandaag naar antwerpen gegaan en heb een zwembroek en een t shirt gekocht. en verder heb ik mijn tas ingepakt omdat ik morgen ga surfen.
Oud 07-07-2005, 21:23
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vanochtend mijn boeken ingeleverd en toen ben ik naar de manege geweest en een paar pennymeisjes geholpen met opzadelen voor de les en toen moest ik werken en nu heb ik pijn in mijn nek en zoek ik gruwelijke foto's van de aanslagen in londen want ik ben een ziekelijk persoon
Oud 07-07-2005, 21:31
Verwijderd
Ik ben naar mijn diploma uitreiking geweest en dat gaf een perfecte weergave van INHOLLAND weer. Chaotisch, de helft klopte van geen kanten, maar de details waren wel weer leuk. Heb een heel lief verhaaltje van mijn begeleider gehad en nog wat crap zoals een fotojaarboek.
Oud 07-07-2005, 21:39
Apomes
Apomes is offline
Ik ben naar zee geweest om een vriendin te bezoeken en het was leuk! we hebben gewinkeld, gelachen en gezeverd en we zijn naar de cinema geweest "the wedding date" met Debra Messing van Will& Grace en die was wel best leuk
Oud 07-07-2005, 21:49
ZerO
ZerO is offline
Ha jaaa ik ging naar de sneak en we kregen Creep te zien een heerlijke B horror film over een wijf die was opgesloten in een metro station 's nachts en toen was er een creepy freak die haar wilde vermoorden
Oud 07-07-2005, 21:51
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-07-2005 @ 22:49 :
Ha jaaa ik ging naar de sneak en we kregen Creep te zien een heerlijke B horror film over een wijf die was opgesloten in een metro station 's nachts en toen was er een creepy freak die haar wilde vermoorden
Ik vond hem eng Vooral toen dat monster dat meisje haar poesje open sneed ofzo
Oud 07-07-2005, 21:52
ZerO
ZerO is offline
dat meeen je niet
ik vond die gast eerder lachwekkend hij was echt te lomp en lelijk om eng te zijn
Oud 07-07-2005, 21:53
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-07-2005 @ 22:52 :
dat meeen je niet
ik vond die gast eerder lachwekkend hij was echt te lomp en lelijk om eng te zijn
Maar dat meisje haar poesje ocharm
Ik vond hem enger dan Ring, Blair Witch, Grudge enzo hoor
Oud 07-07-2005, 21:55
ZerO
ZerO is offline
ik dacht eerst dat hij haar ging neuken maar volgens mij had hij niet eens een piemel
hehe ik vond het echt een zeer slechte b film, vond zelfs The Ring enger
Oud 07-07-2005, 22:04
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-07-2005 @ 22:55 :
ik dacht eerst dat hij haar ging neuken maar volgens mij had hij niet eens een piemel
hehe ik vond het echt een zeer slechte b film, vond zelfs The Ring enger
Ohja, in de Ring hebben al die doden een pijpmondje
Oud 07-07-2005, 22:11
innogen
innogen is offline
tandarts
gewerkt

dat was het wel

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 22:14.
Oud 07-07-2005, 22:12
Jolene
Jolene is offline
Ik heb zo'n beetje de hele dag in muziekwinkels doorgebracht met mijn moeder.Ze ging een congo kopen en ik kreeg een hele mooie keyboard die ik al een tijdje wil en mn broer een electrische gitaar Ze wil van dr geld af geloof ik .Ik zag nog een hete man voorbij fietsen vandaag en toen ging mn moeder naar hem schreeuwen dat hij terug moest komen
Oud 07-07-2005, 22:20
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Apomes schreef op 07-07-2005 @ 23:04 :
Ohja, in de Ring hebben al die doden een pijpmondje
och ja nu je het zegt
Oud 08-07-2005, 00:28
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 07-07-2005 @ 18:26 :
en ik heb pringles Barbeque, en Ben & Jerry's ijs met dino's erin, dus het wordt een lekker en leuk avondje
Hmmmm, wat was het lekker,
nu ga ik een tukje doen, zodat ik morgen fris en fruitig naar Cyberia kan
Oud 08-07-2005, 06:49
ZerO
ZerO is offline
ik ga zo vliegen, hopelijk geen bom aan boord
Oud 08-07-2005, 09:19
Verwijderd
ik ben net uit bed en probeer nu wakker te worden met sunday 8 pm van faithless en ik moet vandaag mijn tas inpakken voor de vakantie, wat ik eigenlijk gister al zou doen en eeh ik moet nog werken van 4 tot 22 en ik heb nog nooit zo'n weinig zin gehad. morgen om zeven uur in de auto naar toscane, yeah
Oud 08-07-2005, 09:22
melkpakje
melkpakje is offline
ik ging gisteren winkelen en 's avonds naar Coldplay en ik was veel te moe maar het was toch wel leuk
En vandaag ga ik niksen
Oud 08-07-2005, 10:07
grandmommy
grandmommy is offline
ehhhh ik heb spierpijn en er zit een hele grote spin op mijn kamer dus die gaik straks maar even vangen en aan de kat voeren ofzo.
Oud 08-07-2005, 10:16
Verwijderd
om 12 uur vannacht kreeg ik mijn cadeau's, en toen ging ik slapen. vanmorgen werd ik te vroeg wakker, en kwamen mijn opa en oma op bezoek, en dat is saai.
nu wacht ik op de leuke visite
Oud 08-07-2005, 10:34
Drez
Drez is offline
^gefeliciteerd!

ik was gister bij mn ouders en ik ging vanmorgen weer naar huis om naar een tentamenbespreking te gaan maar ik was te laat dus nu ben ik me hier aan het vervelen.
ik ga straks nog een paar krantjes rondbrengen en dan misschien solliciteren bij de action maar daar heb ik helemaal geen zin in dus ik stel het uit.
beh.
Oud 08-07-2005, 11:08
idontcare
idontcare is offline
ik moet m'n spullen gaan pakken want ik ga morgen avond op vakantie maar straks en morgen overdag moet ik werken
Oud 08-07-2005, 11:10
Kreator
Kreator is offline
Werk. Met lood bekleed stalen archiefkast à 300 - 400 kg versleept. Straks lading lood bij de ijzerboer dumpen.
Oud 08-07-2005, 11:31
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 08-07-2005 @ 01:28 :
Hmmmm, wat was het lekker,
nu ga ik een tukje doen, zodat ik morgen fris en fruitig naar Cyberia kan
Je gaat vrijwillig naar Cyberia én je komt daar nog openlijk voor uit ook?
Oud 08-07-2005, 11:51
pipimädchen
pipimädchen is offline
Soms ga ik een paar dagen naar mijn moeder en juist gisteren moest er weer eens een gedrocht geboren worden in mijn Achterhoekse familie. Nu heb ik niet alleen een nichtje die ROXAN heet, maar ik moet er ook nog langs straks Misschien moet ik haar nog vasthouden ook
Oud 08-07-2005, 12:02
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 08-07-2005 @ 12:51 :
Soms ga ik een paar dagen naar mijn moeder en juist gisteren moest er weer eens een gedrocht geboren worden in mijn Achterhoekse familie. Nu heb ik niet alleen een nichtje die ROXAN heet, maar ik moet er ook nog langs straks Misschien moet ik haar nog vasthouden ook
misschien vind je nichtje dat wel net zo erg
Oud 08-07-2005, 12:04
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Broeder schreef op 08-07-2005 @ 12:31 :
Je gaat vrijwillig naar Cyberia én je komt daar nog openlijk voor uit ook?
Mijn leven is zwaar
Oud 08-07-2005, 12:18
Verwijderd
terror koe je hebt zo'n heerlijke white trash familie of niet
Oud 08-07-2005, 12:47
Back Door Man
Back Door Man is offline
lopendebandwerkyo
Oud 08-07-2005, 12:57
vixen
vixen is offline
Ik had gisteren een gaaf verjaardagsfeestje met mn zus en er waren veel mensen en opeens kwam mn pappa langs en die ging iedereen bier geven. Toen kreeg ik ook nog 1 hele grote kan bier, maar ik lust geen bier dus was iedereen ook weer blij. Ik had ook allemaal cadeaus gekregen natuurlijk en toen lag ik uiteindelijk laat in bed.
Vanmorgen zat ik in de trein en toen keek ik naar het raam en ik zweer je dat er allemaal bloed op zat. Mn vriend zei dat 't verf was, maar wie verft er nou een deel van het raam rood. Met spetters. Dus toen was ik heel erg geschrokken, mar toen ging ik post lopen en dat was leuk. Nu ga ik mn mp3 speler ruilen want hij is stuk en dan straks slapen.
Oud 08-07-2005, 13:17
Haligh
Haligh is offline
wat kleding voor mijn stage gekocht.
en naar een nieuwe basgitara gekeken.

deze wordt het waarschijnlijk<3:

alleen andere kleur slagplaat.
Oud 08-07-2005, 13:48
Back Door Man
Back Door Man is offline
kleding voor je stage

- maaaaar, ik vind het een vette basgitaar, wat voor kleur wil je die plaat ?
Oud 08-07-2005, 13:49
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
uuuf schreef op 08-07-2005 @ 11:16 :
om 12 uur vannacht kreeg ik mijn cadeau's, en toen ging ik slapen. vanmorgen werd ik te vroeg wakker, en kwamen mijn opa en oma op bezoek, en dat is saai.
nu wacht ik op de leuke visite
gefeliciteerd
Oud 08-07-2005, 13:55
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb vannochtend heerrrrlijk uitgeslapen bij mn vriend, koffie gedronken, naar utrecht gegaan, mn spullen thuis afgezet, en nu ga ik me inschrijven voor mn nieuwe studie. alleen ik weet niet of ik me moet inschrijven bij de ibgroep of bij de school zelf want ik heb al stufi, maar ik probeer het maar gewoon bij de ibgroep. en straks ga ik een tshirtje op de post doen voor gadje en daarna thuis mn dozen uitpakken want dat moet ook maar eens gebeuren
Oud 08-07-2005, 13:56
Verwijderd
Ik zit nu in Oslo en het is hier fucking 30 graden en gewoon te warm om buiten te zitten we hebben net gewinkeld samen met een hele leuke jongen en nu gaan we zo maar in het park chillen. IEKKK
Oud 08-07-2005, 14:12
Gadje
Gadje is offline
Ik heb gewerkt en lekker zitten kletsen met mn baas en toen kreeg ik 10 euro omdat ik zo hard werk, daarna ben ik door de regen in mn tshirtje naar huis gefietst en ik moet dalijk wéér werken.
Oud 08-07-2005, 15:17
Kreator
Kreator is offline
Arbeit macht frei. Half uur eerder frei om precies te zijn, werk was klaar voor vandaag.
Oud 08-07-2005, 15:25
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ben al de hele dag aan het opruimen maar ik neem pauzes van 2 uur en ik was na het draaien van 2 wassen al moe ''
Oud 08-07-2005, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 08-07-2005 @ 16:25 :
ik ben al de hele dag aan het opruimen maar ik neem pauzes van 2 uur en ik was na het draaien van 2 wassen al moe ''

Ik ga zometeen weer een was draaien, en dan de was ophangen en dat is zo fucking geweldiggggggg, ik ga dan ook extra tanden poetsen en maskeren en dat soort dingen.

Maar vandaag heb ik gewinkeld, afspraak bij kapper gemaakt, broodje gegeten en overhemden gepasttttttt.
Oud 08-07-2005, 15:36
Gadje
Gadje is offline
Ik ben net naar de stad geweest om nm nieuwe broek te ruilen waar gewoon een groot gat in zat, maar volgens de eigenaar was het geen gat. nee lul wat was het dan wél?
en ik moch hem oko niet eens ruilen tegen dezelfde broek in dezelfde maat want ik had nu eenmaal die boek gekocht.
godver, als ik iets koop ook al is het in de uitverkoop dan mag ik toch wel verwachten dat het een goede broek is?!
Oud 08-07-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 08-07-2005 @ 16:36 :
Ik ben net naar de stad geweest om nm nieuwe broek te ruilen waar gewoon een groot gat in zat, maar volgens de eigenaar was het geen gat. nee lul wat was het dan wél?
en ik moch hem oko niet eens ruilen tegen dezelfde broek in dezelfde maat want ik had nu eenmaal die boek gekocht.
godver, als ik iets koop ook al is het in de uitverkoop dan mag ik toch wel verwachten dat het een goede broek is?!
tuurlijk, gewoon contact opnemen met het hoofdkantoor ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten