Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook Gewerkt ![]() met een breekijzer een roestvrijstalen kast slopen ![]() morgen langs de ijzerboer ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook leuke rommel met van die "Radioactief" stickers dumpen enzo ![]() en morgen meteen een tyfuslading lood langs de ijzerboer brengen ![]() wordt gezellig van't weekend ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() vandaag naar school geweest, toetsinzage, daarna met mijn moeder gewinkeld en nu ben ik muziek aan het luisteren en wat tv aan het kijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond hem enger dan Ring, Blair Witch, Grudge enzo hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
nu ga ik een tukje doen, zodat ik morgen fris en fruitig naar Cyberia kan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga zometeen weer een was draaien, en dan de was ophangen en dat is zo fucking geweldiggggggg, ik ga dan ook extra tanden poetsen en maskeren en dat soort dingen. Maar vandaag heb ik gewinkeld, afspraak bij kapper gemaakt, broodje gegeten en overhemden gepasttttttt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar werd jij blij van vandaag? #6 Verwijderd | 500 | 25-04-2007 22:12 | |
Muziek |
3 feb: Shield Recordings Showcase @ Stage, Arnhem Malfunction | 36 | 03-02-2007 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Je laatste kus #3 __ | 500 | 21-08-2006 18:05 | |
Lifestyle |
Wat voor boeiends heb jij vandaag gedaan? Miles | 500 | 13-12-2004 15:40 |