Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2005, 14:28
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 22-07-2005 @ 14:07 :
Ik kan mijn Chinees ( ) nergens terug vinden!
En die nummer 10 is toch dat andere dikkere model naast Toccara dat afviel bij ANTM 3...?
Nu je het zegt ja !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Advertentie
Oud 22-07-2005, 16:36
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-07-2005 @ 10:52 :

let op: dit zijn dus de foto's van seizoen 4. Als je die nog niet wil zien, moet je niet klikken

http://www.upn.com/shows/top_model4/.../2/ep01_13.jpg

Vergeet niet dat dit maar de eerste polaroids zijn en geen echte fotoshoots. Bovendien zijn de metamorfoses ook nog niet geweest.
Die nummer 13 lijkt hierop:



__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 22-07-2005, 18:54
sushilove
Avatar van sushilove
sushilove is offline
Bij Eva zag je wel het beste dat het om die ring ging, bij die anderen niet zo heel erg, die spin zag je duidelijker..
__________________
So called psycho
Oud 22-07-2005, 21:42
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
levi's schreef op 22-07-2005 @ 17:36 :
Die nummer 13 lijkt hierop:

[afbeelding]

Uh, vind ik niet .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 22-07-2005, 22:04
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Blij dat Toccara eruit is, ik werd helemaal gek van dat mens. Ik snapte sowieso al niet wat ze erin deed. Ze kan niet eerlijk met de anderen concurreren, dan moeten ze maar een America's Next Plussize Topmodel maken ofzo. Ann & Eva vind ik nog steeds de leukste qua persoonlijkheid. En wat wordt Yaya irritant en arrogant. Ze voelt zich wel veel beter dan de anderen.
Oud 22-07-2005, 22:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
sushilove schreef op 22-07-2005 @ 19:54 :
Bij Eva zag je wel het beste dat het om die ring ging, bij die anderen niet zo heel erg, die spin zag je duidelijker..
Maar ik snap dus niet waarom ze daarop "afgerekend" werden. Want die spin werd er voor ze neergezet, dus op de plek waarvan zij dachten dat ie goed zou staan. Daar doe je als model niet zo heel veel aan.

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 22:12.
Oud 22-07-2005, 23:18
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Paris schreef op 22-07-2005 @ 23:04 :
Blij dat Toccara eruit is, ik werd helemaal gek van dat mens. Ik snapte sowieso al niet wat ze erin deed. Ze kan niet eerlijk met de anderen concurreren, dan moeten ze maar een America's Next Plussize Topmodel maken ofzo. Ann & Eva vind ik nog steeds de leukste qua persoonlijkheid. En wat wordt Yaya irritant en arrogant. Ze voelt zich wel veel beter dan de anderen.
je begrijpt wel dat wat jij vindt over de mensen die ze laten zien, dat dit volledig gemanipuleerd is door de montage, toch?
Ze schrijven voordat ze uberhaupt precies weten wie erin komen verhaallijntjes (ja, er zitten schrijvers op reallife soaps) en Toccara's lijntje is de plussize en Yaya dat ze goed is en dat zelf ook weet. Ann en Eva maken het kijkbaar.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 23-07-2005, 01:27
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
Risce schreef op 23-07-2005 @ 00:18 :
je begrijpt wel dat wat jij vindt over de mensen die ze laten zien, dat dit volledig gemanipuleerd is door de montage, toch?
Ze schrijven voordat ze uberhaupt precies weten wie erin komen verhaallijntjes (ja, er zitten schrijvers op reallife soaps) en Toccara's lijntje is de plussize en Yaya dat ze goed is en dat zelf ook weet. Ann en Eva maken het kijkbaar.
Schatje, ik vond het idee van een plussizemodel aan het begin al niets, voordat ik ook maar één aflevering had gezien. En tuurlijk snap ik dat er schrijvers aan werken, maar ik ben niet volkomen gemanipuleerd en kan ook prima mijn eigen mening vormen, dankuwel.
Oud 23-07-2005, 18:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Van Yaya zie je alleen maar arrogante momenten. Misschien is ze de hele dag wel arrogant, maar dat hoeft niet.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 23-07-2005, 18:58
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ze heeft in elk geval wel vaak irritante momenten. Valt me eigenlijk nu pas op hoe arrogant ze kan kijken, ik weet niet of het in het begin ook al zo was, maar het viel me toen in elk geval niet op.

En ik vind het jammer dat sommige mensen daar niet echt gevoel voor humor hebben.
__________________
Wark!
Oud 24-07-2005, 11:47
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Oh vannacht weer de herhaling zeker. Moet ik nog ff kijken.
Oud 24-07-2005, 14:06
sushilove
Avatar van sushilove
sushilove is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-07-2005 @ 23:08 :
Maar ik snap dus niet waarom ze daarop "afgerekend" werden. Want die spin werd er voor ze neergezet, dus op de plek waarvan zij dachten dat ie goed zou staan. Daar doe je als model niet zo heel veel aan.

Ja dat vond ik ook al zo dom van de jury, die fotograaf zei zelf hoe ze hun handen enzo moesten doen
__________________
So called psycho
Oud 24-07-2005, 15:03
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Ik ben het toch wel vaak niet eens met de jury over welke foto's nou mooi zijn of niet. Vaak vind ik foto's wel mooi en gaan zij die foto's ontzettend afzeiken. Ik snap ook niet wat ze nou steeds zo geweldig vonden aan die foto's van Amanda.

Ik vind die beelden van het jury overleg wel altijd ontzettend nep. Janice die dan een 'lullige' opmerking maakt en dan Tyra die wel even opkomt voor dikkere modellen of weet ik veel wat. Komt echt over alsof het ingestudeerd is, om zo te laten zien dat Tyra iedereen een kans geeft en heel aardig is ofzo
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 24-07-2005, 15:26
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 24-07-2005 @ 16:03 :
Ik vind die beelden van het jury overleg wel altijd ontzettend nep. Janice die dan een 'lullige' opmerking maakt en dan Tyra die wel even opkomt voor dikkere modellen of weet ik veel wat. Komt echt over alsof het ingestudeerd is, om zo te laten zien dat Tyra iedereen een kans geeft en heel aardig is ofzo
ben ik helemaal met je eens. heb t donderdag gemist, vanavond maar even de herhaling kijken
__________________
That ís a tasty burger!
Oud 24-07-2005, 16:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Phlox schreef op 24-07-2005 @ 16:26 :
ben ik helemaal met je eens. heb t donderdag gemist, vanavond maar even de herhaling kijken
Ik niet. Tyra is van zichzelf wel zo denk ik. Daarbij gaat Janice toch niet nep voor de camera zich als een bitch gedragen? Ook van haar denk ik dat t haar ware zichzelf is.

Er is veel nep op TV, maar sommige mensen denken onderhand dat alles nep is. En dat is echt niet zo.
Oud 24-07-2005, 19:10
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Er is best wel wat nep op tv, maar dat wordt haast nooit toegegeven. ik vind het wel goed dat Toccara eruit is. Ze had toch geen kans gemaakt als ANTM. hoop dat Ann er volgende week eruit ligt. Heb een stront hekel aan haar. Ze heeft een mannelijke houding vind ik dan he. En dat hoort niet bij een model
Oud 24-07-2005, 19:27
heavinly
heavinly is offline
Het is zo makkelijk om een programma zo te maken dat je alleen de slechte, arrogante, chago momenten van iemand ziet, terwijl die helemaal niet zo is. Er wordt gewoon een beeld van je geschetst als je aan zoiets meedoet.
Oud 24-07-2005, 22:16
Estar
Estar is offline
Ik vind yaya niet arrogant, ik vind dat ann en eva een stel domme arrogante trutten die denken dat ze grappig zijn, net alsof ze op 12 jarige leeftijd zijn blijven hangen ofzo


Yaya is bij mij een van mijn favorieten, en norelle vind ik wel mooi alleen op de afgelopen foto vind ik haar er niet mooi op staan.

Ik vind het jammer dat tocorra en cassie weg zijn.
Oud 24-07-2005, 22:52
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
omg wat een ontzettende eikels
die ann had er al vijf keer uitgemoeten en ze zit er gewoon nog stééds in
ik vind het echt heel jammer dat toccara eruit is
ook stom van die jury dat ze dan commentaar hebben dat die spin haar gezicht en die ringen bedekt terwijl dat toch niet haar schuld is

yaya ergerde me wel een beetje, maarja ze is gewoon de beste dus tja

mijn topje:
1. yaya
2. nicole
3. eva
4. norelle
5. amanda
6. ann

maar ik gok dat yaya, eva en amanda als laatsten overblijven
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 25-07-2005, 09:59
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik vind Ann 't leukst om naar te kijken, gelukkig dat ze nog niet weg moest. Winnen gaat ze niet in ieder geval.
Oud 25-07-2005, 10:58
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Op een of andere manier ben ik gewoon nog bang dat Ann het gaat winnen, wat ik dus echt zo niet hoop!!!!!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 25-07-2005, 15:26
Verwijderd
Ik dacht dat ik hem al had bekeken maar blijkbaar niet. En nu heb ik over de video heengespoeld.
Oud 25-07-2005, 15:31
just-miej
Avatar van just-miej
just-miej is offline
eva vind ik echt mooi vooral haar ogen

en ze heeft echt de houding van een model
__________________
I wish I could.. but I don't want to...
Oud 25-07-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 24-07-2005 @ 23:52 :
maar ik gok dat yaya, eva en amanda als laatsten overblijven
dat denk ik ook
Oud 25-07-2005, 16:33
Lugosi
Avatar van Lugosi
Lugosi is offline
ik ben voor nicole, amanda en eva. eva loopt altijd zo schattig naar voren als ze te horen krijgt van tyra dat ze nog steeds in de race zit (L) nicole vind ik tof, jammer dat ze zo weinig in beeld is, ik zie liever haar dan die vreselijke ann.
__________________
Ik fantaseer niets, ik herinner me dingen die nooit gebeurd zijn.
Oud 25-07-2005, 16:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik erger me echt aan die Jay. Pff, hij kan soms zo vervelend doen tijdens die fotoshoots, terwijl je tijdens een fotoshoot gewoon altijd mensen moet stimuleren, of je hen nou mag of niet.

Mijn lijstje:

1. Ann (ja, ik vind haar dus wel leuk )
2. Norelle
3. Yaya
4. Eva
5. Nicole
6. Amanda
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-07-2005, 16:50
Verwijderd
ik heb het donderdag gemist... dus ik dacht.. ik kijk het wel zondag.. maar gisteren heb ik het ook gemist
Oud 25-07-2005, 17:20
bij
Avatar van bij
bij is offline
Ik vind die kapper of make-up gozer leuk( leuk in de zin van gezellig iemand zegmaar i kweet zo gauw niet hoe die heet maar hij zit er piratig en gay uit , zoals wel meer van die venters in deze serie

En Ann lijkt op de winnaar van 2 jaar terug (met dat accent) .
__________________
z.o.z.
Oud 25-07-2005, 17:52
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik snap eigenlijk nog steeds niet dat ze geen mooiere meisjes konden vinden...
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 25-07-2005, 17:58
Levis
Avatar van Levis
Levis is offline
Citaat:
levi's schreef op 25-07-2005 @ 18:52 :
Ik snap eigenlijk nog steeds niet dat ze geen mooiere meisjes konden vinden...
ja mee eens
Oud 25-07-2005, 19:28
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
bij schreef op 25-07-2005 @ 18:20 :


En Ann lijkt op de winnaar van 2 jaar terug (met dat accent) .
Oja, Adrianne ofzo. Die was ook zo jongesachtig, maar ze was wel mooier dan Ann.
Oud 25-07-2005, 20:40
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Lijstje:
1. Yaya
2. Norelle
3. Nicole
4. Ann
5. Eva
6. Amanda
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 25-07-2005, 22:02
Levis
Avatar van Levis
Levis is offline
Citaat:
bij schreef op 25-07-2005 @ 18:20 :


En Ann lijkt op de winnaar van 2 jaar terug (met dat accent) .
He ja, dat was ook zo'n sportief tiep
Oud 26-07-2005, 06:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vond de winnaar van vorig jaar veel mooier (ben even der naam kwijt). Zij had echt supermooie ogen

En zo jammer dat Tocarra eruit is Ann heeft al weken slechte foto's en Tocarra maar één keer en die ligt er meteen uit

Bovendien denk ik dat Ann best nog een kans maakt om te winnen, want haar foto's worden blijkbaar steeds beter.
__________________
<):o)
Oud 26-07-2005, 09:55
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-07-2005 @ 07:40 :

Bovendien denk ik dat Ann best nog een kans maakt om te winnen, want haar foto's worden blijkbaar steeds beter.
nee hoor.. de jury heeft elke week wisselend commentaar. Volgens mij heeft ze twee foto's gehad die de jury heel erg goed vond, maar bij de rest kreeg ze vooral commentaar, afgelopen keer ook.
Oud 26-07-2005, 10:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-07-2005 @ 07:40 :
En zo jammer dat Tocarra eruit is Ann heeft al weken slechte foto's en Tocarra maar één keer en die ligt er meteen uit
maar voor Tocarra is er gewoon geen werk. Het is al lastig genoeg om kleren voor haar te regelen. En ze gaf zelf al min of meer op. Zodra dat gebeurt is het over. Je moet er wel 100% achter blijven staan, anders heb je niks aan een model.

@Levi's (en Levis ): Het gaat niet zo zeer om hoe mooi de meisjes in het echt zijn, maar over hoe ze over komen op camera.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-07-2005, 10:08
Levis
Avatar van Levis
Levis is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-07-2005 @ 11:04 :


@Levi's (en Levis ): Het gaat niet zo zeer om hoe mooi de meisjes in het echt zijn, maar over hoe ze over komen op camera.
Ja, ik vind ze ook niet super mooi overkomen (ik bedoel dat er veel mooiere zijn in de VS) op de camera's.

Trouwens dit is mijn nieuwe profiel vandaar de
Oud 26-07-2005, 10:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Levis schreef op 26-07-2005 @ 11:08 :
Ja, ik vind ze ook niet super mooi overkomen (ik bedoel dat er veel mooiere zijn in de VS) op de camera's.

Trouwens dit is mijn nieuwe profiel vandaar de
die roloog was om aan te geven dat het onzinnig is om beide namen te noemen, omdat jullie duidelijk dezelfde zijn.
+ dat het redelijk onzinnig is om op je eigen post "ja mee eens" te antwoorden

maar goed, ik denk dat er inderdaad veel mooiere vrouwen zijn in de VS, maar een hoop van hen zijn óf te standaard, óf willen geen model worden, óf hebben niet de juiste instelling, óf zijn niet fotogeniek, óf hebben zich niet aangemeld voor ANTM.

Sowieso vraag ik me van sommige personen toch wel af hoe ze erbij komen om zich voor een modellenwedstrijd op te geven.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-07-2005, 12:11
Levis
Avatar van Levis
Levis is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-07-2005 @ 11:18 :
die roloog was om aan te geven dat het onzinnig is om beide namen te noemen, omdat jullie duidelijk dezelfde zijn.
+ dat het redelijk onzinnig is om op je eigen post "ja mee eens" te antwoorden

maar goed, ik denk dat er inderdaad veel mooiere vrouwen zijn in de VS, maar een hoop van hen zijn óf te standaard, óf willen geen model worden, óf hebben niet de juiste instelling, óf zijn niet fotogeniek, óf hebben zich niet aangemeld voor ANTM.

Sowieso vraag ik me van sommige personen toch wel af hoe ze erbij komen om zich voor een modellenwedstrijd op te geven.
Ok, het is inderdaad onzinnig om dubbel te antwoorden ik was in een melige bui

Maar over de modellen: ik begrijp zowieso niet hoe de jury sommigen van de laatste 14 modellen hebben uitgekozen...
Oud 26-07-2005, 14:55
Lugosi
Avatar van Lugosi
Lugosi is offline
het valt me elke keer weer op dat de jury vaak heel ander commentaar heeft op de modellen dan de fotografen en de wisselende panelleden, maar vooral de fotografen zeggen vaak iets anders over de modellen.
en mister jay zegt tijdens de shoots heel vaak tegen de modellen over sommige foto's ''o gorgeous o beautifulllllll!!!!!''' en dan vindt de jury de foto lelijk
__________________
Ik fantaseer niets, ik herinner me dingen die nooit gebeurd zijn.
Oud 26-07-2005, 17:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-07-2005 @ 11:04 :
maar voor Tocarra is er gewoon geen werk. Het is al lastig genoeg om kleren voor haar te regelen.
Als dat de reden was, hadden ze haar er wel gelijk uit kunnen gooien.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-07-2005, 17:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-07-2005 @ 18:24 :
Als dat de reden was, hadden ze haar er wel gelijk uit kunnen gooien.
ik denk dat + het feit dat ze zelf op leek te geven.

maar ik vind eerlijk gezegd ook dat ze haar d'r gelijk uit hadden moeten gooien. Je weet van te voren dat zij het nooit wordt, dus waarom al die weken de schijn hoog houden dat de modellenwereld niet om superslanke vrouwen draait?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-07-2005, 17:31
Verwijderd
Als ze toch al van te voren weten dat Toccara het nooit zou worden, hadden ze beter meteen een slank model kunnen nemen en haar een kans kunnen geven.
Oud 26-07-2005, 17:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-07-2005 @ 18:31 :
Als ze toch al van te voren weten dat Toccara het nooit zou worden, hadden ze beter meteen een slank model kunnen nemen en haar een kans kunnen geven.
ja dat bedoelde ik ook eigenlijk. dus gewoon bij de voorrondes al zeggen dat ze niet aan de maten voldoet die een topmodel moet hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-07-2005, 17:43
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
zal ik ook stoer mijn lijstje droppen:

1 Yaya
2 Nicole
3 Ann
4 Norelle
5 Eva
6 Amanda

Yaya is gwoon geweldig
__________________
huh
Oud 26-07-2005, 18:08
Lugosi
Avatar van Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 26-07-2005 @ 18:43 :
zal ik ook stoer mijn lijstje droppen:

1 Yaya
2 Nicole
3 Ann
4 Norelle
5 Eva
6 Amanda

Yaya is gwoon geweldig
ik vind haar een suffe kapsonesbitch geworden, maar ze heeft wel geweldige foto's.

nou ik doe mee met de hype

1. nicole
2. amanda
3. eva
4. yaya
5. norelle
6. ann
__________________
Ik fantaseer niets, ik herinner me dingen die nooit gebeurd zijn.
Oud 26-07-2005, 19:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn lijstje:
1.Yaya
2. Eva
3. Amanda
4. Norelle
5. Ann
6. Nicole
Oud 26-07-2005, 21:23
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Zal ik dan ook maar eens meedoen?

1. Eva
2. Norelle
3. Amanda
4. Ann
5. Yaya
6. Nicole

Alhoewel Yaya wel erg mooie foto's heeft.. maar ik vind haar gewoon niet zo leuk.
__________________
Wark!
Oud 27-07-2005, 10:42
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Mijn lijstje:

1. Nicole
2. Yaya
3. Eva
4. Norelle
5. Amanda
6. Ann
Oud 27-07-2005, 12:09
Verwijderd
Mijn lijstje :

1. Yaya
2. Eva
3. Norelle
4. Amanda
5. Nicole
6. Ann

(ik moest even hard nadenken wie Nicole ook maar weer was )
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio America's Next Topmodel 2
Balance
500 18-10-2004 22:11
Films, TV & Radio Model Behaviour
Verwijderd
52 11-06-2004 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.