Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2002, 19:31
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
The Dancing Demon schreef:
Ik vind dat wij ons niet zo moeten bemoeien met de conflicten die zich daarzo afspelen, we moeten of er pas mee gaan bemoeien als ons land zelf wordt aangevallen. Ik denk dat de bemoeienis van de westerse wereld de conflicten tussen moslims en hindoes en dergelijke alleen maar erger maakt.
jammer dat de VS dat niet doorheeft
Advertentie
Oud 15-06-2002, 19:32
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

Dus ik begrijp eigenlijk waarom je niet zo zit te zeiken, want ik denk niet dat de hel van de joden en christenen één groot feest is.
Tuurlijk wel. Want in de Bijbel staat dat in de hel alles is wat God verboden heeft. Oftwel: sex drugs en rock&roll.

-Desecrator
Oud 15-06-2002, 19:36
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Tuurlijk wel. Want in de Bijbel staat dat in de hel alles is wat God verboden heeft. Oftwel: sex drugs en rock&roll.

-Desecrator

dus er is geen enkel vonkje, vuur enz

dus wanneer er in de bijbel staat in de zin van: en zij zullen branden in het hellenvuur bedoelen ze eigenlijk heroine en niet vuur

?
Oud 15-06-2002, 19:39
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Ik word echt misselijk van al die smerige leugens van islamitische goedpraters. Ik denk dat we al die fanatiekelingin kunnen missen als kiespijn... Christenen, Hindoe's en joden moeten zich verenigen om een vuist te vormen tegen Islamitisch geweld!!!
wanneer begrijp je het nou!
het gaat niet om het geloof, het gaat om het feit dat ze onderdrukt worden. Wil je soms zeggen dat als het geen moslims waren ze geen geweld zouden plegen?

JIJ ben de enige fanatiekeling hier die aanzet tot geweld.

Wat vind je BTW van de christenen die 40 miljoen indianen en 100 miljoen azteken en de inka's hebben vermoord in de naam van jezus?

Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 21:34.
Oud 15-06-2002, 19:41
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Jij zegt toch ook tegen mij dat ik die onzin van jou in boeken kan vinden. Jij geeft toch ook geen specifieke titels.
dat was een gesprek tussen mij en descrator
wie ben jij om je in die gesprek te mengen
Oud 15-06-2002, 20:15
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

dat was een gesprek tussen mij en descrator
wie ben jij om je in die gesprek te mengen
Dat zal ik je even uitleggen: Dit is een openbaar forum, wat dus betekent dat iedereen mag reageren als die persoon vindt dat hij iets in te brengen heeft. En dat had ik in dit geval!

Maar ik begrijp heel goed dat jij dat niet zo leuk vindt hoor.
Oud 15-06-2002, 20:21
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Dat zal ik je even uitleggen: Dit is een openbaar forum, wat dus betekent dat iedereen mag reageren als die persoon vindt dat hij iets in te brengen heeft. En dat had ik in dit geval!

nee hoor, altijd leuk als er om mij gereageerd wordt
Oud 15-06-2002, 20:23
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

nee hoor, altijd leuk als er om mij gereageerd wordt
Maar waarom mag ik me er dan niet in mengen?
Oud 15-06-2002, 20:25
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Maar waarom mag ik me er dan niet in mengen?
dan wordt het een mengelmoes
Oud 15-06-2002, 20:32
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

wanneer begrijp je het nou!
het gaat niet om het geloof, het gaat om het feit dat ze onderdrukt worden. Wil je soms zeggen dat als het geen moslims waren ze geen geweld zouden plegen?

JIJ ben de enige fanatiekeling hier die aanzet tot geweld.

Wat vind je BTW van de christenen die 40 miljoen indianen en 100 miljoen azteken en die andere volk in Z-Amerika hebben vermoord in de naam van jezus?

Hahaha weer die vervloekte slachtoffer rol.
Oud 15-06-2002, 20:35
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Hahaha weer die vervloekte slachtoffer rol.
yep, deze man heeft het door

ze SPELEN alsof ze iedere dag honger lijden en geen cent hebben
ze SPELEN alsof ze onderdrukt en neegeknald worden
ze SPELEN alsof hun land is afgepakt en ze door het leger van de staat iedere dag worden vermoord

eigenlijk is dat helemaal niet zo, ze zijn iegenlijk heel rijk en ze hebben enorme welvaart, maar ze SPELEN het,
nietwaar?
Oud 15-06-2002, 20:48
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

yep, deze man heeft het door

ze SPELEN alsof ze iedere dag honger lijden en geen cent hebben
ze SPELEN alsof ze onderdrukt en neegeknald worden
ze SPELEN alsof hun land is afgepakt en ze door het leger van de staat iedere dag worden vermoord

eigenlijk is dat helemaal niet zo, ze zijn iegenlijk heel rijk en ze hebben enorme welvaart, maar ze SPELEN het,
nietwaar?
moet ik nu medelijden hebben? Met mensen die je als je ff je rug toedraait er een mes in steken!
Oud 15-06-2002, 20:51
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

Wat vind je BTW van de christenen die 40 miljoen indianen en 100 miljoen azteken en die andere volk in Z-Amerika hebben vermoord in de naam van jezus?
Dat was niet in de naam van Jezus, maar in de naam van Goud. (natuurlijk). Net als alles wat de VS nu doet niet in de naam van Jezus is, maar in de naam van Olie.
Oud 15-06-2002, 20:52
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
Er is wel degelijk een hel in de bijbel.

de ongelovigen en de zondaren zullen voor eeuwig branden in een zee van zwavel en vuur, daar komt het ongeveer op neer.
Oud 15-06-2002, 20:52
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

moet ik nu medelijden hebben? Met mensen die je als je ff je rug toedraait er een mes in steken!
ik verwacht ook een medelijden van iemand als jij

ik word ziek van jouw negatieve propaganda
wat verwacht je dan anders als je hele familie wordt afgeknald door de joden, moet je dan ook alles van de positieve kant bekijken
Oud 15-06-2002, 20:54
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Dat was niet in de naam van Jezus, maar in de naam van Goud. (natuurlijk). Net als alles wat de VS nu doet niet in de naam van Jezus is, maar in de naam van Olie.
als ik het me nog goed herriner werden de mensen die zich tot christen bekeerden in leven gelaten en de rest niet
en aangezien niemand dat deed --> kill them all, in the name of jesus
Oud 15-06-2002, 20:57
UnknoWn EntiTy
Citaat:
CraigDavid schreef:

als ik het me nog goed herriner werden de mensen die zich tot christen bekeerden in leven gelaten en de rest niet
voor de zoveelste keer: bron?
of heb je die weer niet?

Overigens herriner ik me dat gevangen Europese zeevaarders door de Islamieten werde gedwongen om Moslim te worden, en anders werden ze gedood. Hier heb ik geen officiele bron van, het komt uit een boek van Thea Beckman geloof ik (de gouden dolk?)

Zijn we dus beide even slecht (als wat jij zegt waar is).
Oud 15-06-2002, 21:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

Het vreemdst vind ik het verhaal van mozes, wat je overigens terug vindt in zowel het christendom, het jodendom als de islam, waarin mozes de 10 geboden haalt waarop o.a. staat: gij zult niet doden. Het eerste wat hij doet is: hij slaat de 10 geboden aan stukken als hij merkt dat sommige mensen niet zijn god aanhangen, maar een gouden kalf en roept zijn volgers dan tot het moorden van de gouden kalfaanbidders, omdat zij ongelovige dwazen zijn.

Ze zouden dit verhaal moeten verbannen uit de bijbel, koran, thora

Gatara
Oud 15-06-2002, 21:04
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
voor de zoveelste keer: bron?
of heb je die weer niet?

Overigens herriner ik me dat gevangen Europese zeevaarders door de Islamieten werde gedwongen om Moslim te worden, en anders werden ze gedood. Hier heb ik geen officiele bron van, het komt uit een boek van Thea Beckman geloof ik (de gouden dolk?)

Zijn we dus beide even slecht (als wat jij zegt waar is).
oke, wat ik vertel komt uit de geschiedenis boek bronnen
2 of 3e klas.
wat jij vertelt komt uit een kinderboek
zie je het verschil al een beetje?

en het aantal waar ik het over heb is bij elkaar 100 miljoen of meer
en volgens mij waren er geen 100 miljoen zeevaarders gevangen door de moslims

en BTW: in die boek werden de mensen die zich niet tot moslim bekeerden als slaven verkocht en niet vermoord (ja, ik heb die boek ook gelezen)
Oud 15-06-2002, 21:14
UnknoWn EntiTy
Citaat:
CraigDavid schreef:

oke, wat ik vertel komt uit de geschiedenis boek bronnen
2 of 3e klas.
wat jij vertelt komt uit een kinderboek
zie je het verschil al een beetje?

en het aantal waar ik het over heb is bij elkaar 100 miljoen of meer
en volgens mij waren er geen 100 miljoen zeevaarders gevangen door de moslims

en BTW: in die boek werden de mensen die zich niet tot moslim bekeerden als slaven verkocht en niet vermoord (ja, ik heb die boek ook gelezen)
Wat jij verteld heb ik na 15 minuten zoeken met google nog nergens kunnen vinden

Wat ik vertelde overigens ook niet

Ik geloof dat je gelijk hebt over de gouden dolk.
Oud 15-06-2002, 21:17
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Het vreemdst vind ik het verhaal van mozes, wat je overigens terug vindt in zowel het christendom, het jodendom als de islam, waarin mozes de 10 geboden haalt waarop o.a. staat: gij zult niet doden. Het eerste wat hij doet is: hij slaat de 10 geboden aan stukken als hij merkt dat sommige mensen niet zijn god aanhangen, maar een gouden kalf en roept zijn volgers dan tot het moorden van de gouden kalfaanbidders, omdat zij ongelovige dwazen zijn.

Ze zouden dit verhaal moeten verbannen uit de bijbel, koran, thora

Gatara
Zo gaat het verhaal helemaal niet in de Koran.
Oud 15-06-2002, 21:19
Mujahid
Mujahid is offline
Unknown Entity , baseer je feiten niet op een sprookje van Thea Beckman.
Oud 15-06-2002, 21:20
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Wat jij verteld heb ik na 15 minuten zoeken met google nog nergens kunnen vinden

Wat ik vertelde overigens ook niet

Ik geloof dat je gelijk hebt over de gouden dolk.
google?
hahahahahaha

tuurlijk heb ik gelijk, als jiri (hoofdpersoon van de gouden dolk) vermoord zou worden ipv tot slaaf gemaakt worden dan zou er toch niets leuk zijn aan het hele boek
Oud 15-06-2002, 21:21
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahid schreef:

Hoe dan wel.

Gatara
Oud 15-06-2002, 21:28
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

wat jij na 15 minuten zoeken met google nog nergens heb kunnne vinden heb ik binnen 5 minuten gevonden

dat bewijst maar weer....

http://lepg.org/wars.htm

http://www.win.tue.nl/~engels/discovery/

http://www.btinternet.com/~j.pasteur/

http://www.biemolt.nl/indianen/

http://www.azteken.yucom.be/

Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 23:46.
Oud 15-06-2002, 22:14
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Respect voor anderen? -- Volgende citaat gaat over atheïsten.

In soera 22:20 tot 23 vertelt Allah aan Mohammed HOE HET ER IRIN DE HEL AAN TOE ZAL GAAN: “Voor de ongelovigen zullen gewaden van Vuur worden gesneden en over hun hoofd zal kokend water uitgegoten worden. Waardoor hun ingewanden alsmede hun huiden zullen worden verteerd. En hen zullen ijzeren roeden wachten. Telkens wanneer zij eruit willen gaan zullen zij er terug ingedreven worden; men zal zeggen: ‘Proeft gij de straf van het branden?”

En dat is respect?
Ja dat is een beschrijving van de HEL, en niet van hoe wij niet-gelovigen moeten behandelen .. Beetje naief van je jongeman.

Trouwens Doberman,

Je valt de Islam constant aan, en constant blijkt weer dat je fout zit, wordt je niet een beetje moe van jezelf? Ik word eerlijk gezegd wel moe van jou!
Goed, je kan je niet vinden in de Islam en in het heilige boek de Koran, dat is jouw goed recht. Maar je moet anderen niet ervan proberen te overtuigen dat de Islam een scheve godsienst is en dat wij de ingewanden van ongelovigen als huiden zullen verteren en dat MOhammed (swt) een pedofiel was etc.

Let een beetje op je woorden, het is Respectloos namelijk.

Doei doei,

Miss_Maroc.

P.S GATARA, weet je dat jouw naam GEVAARLIJK betekent (gatar= gevaarlijk)

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 10:23.
Oud 15-06-2002, 22:33
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
Ja dat is een beschrijving van de HEL, en niet van hoe wij niet-gelovigen moeten behandelen .. Beetje naief van je jongeman.
Is dat een vooruitgang dan?

[quote]Trouwens Doberman,

Je valt de Islam constant aan, en constant blijkt weer dat je fout zit, wordt je niet een beetje moe van jezelf? Ik word eerlijk gezegd wel moe van jou! [/quite] Geef dan argumenten waarom hij fout zit, als dat toch constant zo is.

Citaat:
Goed, je kan je niet vinden in de Islam en in het heilige boek de Koran, dat is jouw goed recht. Maar je moet anderen niet ervan proberen te overtuigen dat de Islam een scheve godsienst is en dat wij de ingewanden van ongelovigen als huiden zullen verteren en dat MOhammed (swt) een pedofiel was etc.
Ook niet als daar bewijs voor is?

Citaat:
Let een beetje op je woorden, het is onrespectloos namelijk.
Mooie contaminatie.

Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 22:37.
Oud 15-06-2002, 22:37
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Is dat een vooruitgang dan?

Dat zul je pas weten als je dood bent

Citaat:
McCaine schreef:
Ook niet als daar bewijs voor is?
Welk bewijs?
Oud 15-06-2002, 22:38
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Hoe dan wel.

Gatara
In de Koranische versie wordt er in elk geval geen oproep gedaan om de ongelovigen te doden.
Oud 15-06-2002, 22:39
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahid schreef:
Dat zul je pas weten als je dood bent
Wat een bijzonder zinnige en constructieve opmerking.

Citaat:
Welk bewijs?
Die zal Dobermann leveren neem ik aan. Het waren zijn opmerkingen.
Oud 15-06-2002, 22:45
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Wat een bijzonder zinnige en constructieve opmerking.

Dank je wel. Jouw opmerking was ook van grote klasse.

Citaat:
McCaine schreef:
Die zal Dobermann leveren neem ik aan. Het waren zijn opmerkingen.
Als hij die anti-religieuze propaganda-site als bewijsvoering wilt gebruiken, dan gaat ie maar zijn gang. Maar of dat zo verstandig is...
Oud 16-06-2002, 00:06
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Mujahid schreef:
Unknown Entity , baseer je feiten niet op een sprookje van Thea Beckman.
als je leest, dan zie je staan dat ik dat me herrinnerde uit dat boek, en het niet als feit presenteerde. Bovendien gaf ik al toe dat wat ik zei niet klopte.

Leuk he, om er dan nog over door te zeiken?
Kon je niks anders meer bedenken om zielig over te doen?
Oud 16-06-2002, 00:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahid schreef:

In de Koranische versie wordt er in elk geval geen oproep gedaan om de ongelovigen te doden.
Maar jullie vertellen toch ook over mozes?
Wat zegt de koran daar dan over?

"When Moses recovered, God enquired: [Bismillah al-rahman al-rahim] 'Why have you come in such haste to Us?' 'My people have taken to the path shown by You, my Lord,' he replied. 'I have come to seek Your blessings.' 'In your absence your people have gone astray,' God told him. 'They have been misled by a person calaled al-Samiri.'

Moses was grief-stricken. He begged God to forgive his followers and not to destroy them for their betrayal. God granted his wish and gave him tablets of stone bearing precepts that his people were to follow in order to achievet he best, both on earth and in the hereafter.

Moses returned to earth with a heavy heart and found that, under the guidance of al-Samiri, his followers had begin to worship the image of a calf made out of their ornaments. More in sorrow than in anger, he chided them and asked why they had broken their pledge to him. They said that al-Samiri had asked them to throw their ornaments into a fire, out of which had an effigy of a golden calf which made a lowing sound. They were misled by this and began to worship the calf, believing that it was the God of Moses. Moses asked them if they were so naive to think that the calf had life? It could neither hear nor speak, nor do any good or harm to them. Aaron had warned them of the wrong they were doing, but they had insisted that until Moses returned they would continue to worship the calf.

Moses threw down the tablets, telling his people that they were not worthy of them. He dragged Aaron by the hair and asked him why he had flouted his command and not prevented his people from being misled. Aaron replied that the people had become so rebellious that they would have killed him had he tried to restrain them. Besides, he did not want to create a division in their ranks.

Moses asked God to forgive Aaron, and then turned to al-Samiri. [Bismillah al-rahman al-rahim] 'Begone,' said Moses. 'You will remain an untouchable all your life, and hell shall be your destination.'

Taking the effigy of the calf in his hands, Moses consigned it to the fire, which soon reduced it to ashes. He told the Israelites that he had been chosen as the messenger; God had said to him:

[Bismillah al-rahman al-rahim] O Moses! I have chosen you in preferrence to others, and entrusted you with the mission to convey My words as contained in My revelations to all the people around, and to join the ranks of these who are grateful to Me. [7:144]

God imparted knowledge to Moses for the good of Israelites, and inscribed on the tablets [Bismillah al-rahman al-rahim] 'detailed precepts' of faith in His oneness and the code of righteous conduct.

[Bismillah al-rahman al-rahim] In the tablets We have ordained laws concerning all matters, and We command you to hold to them firmly and be among those who are faithful to the best of the precepts they contain. [7:145]

Moses warned his people that those who repudiated God's Signs and the judgement to come were bound to meet their doom; no one would be able to save them then. He also asked them to remember the grace of God, because of which prophets were raised among them and were made rulers. No other people in the world had had such benevolence from the Lord. God had assigned Palestine to them, and so Moses called on his followers to enter this holy land. "

http://jews-for-allah.org/Why-Believ...uran/moses.htm

Gatara
Ps.: mis maroc het betekent ook iets van een heks. Maareh, het is maar een nick-name

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 00:25.
Oud 16-06-2002, 12:45
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
als je leest, dan zie je staan dat ik dat me herrinnerde uit dat boek, en het niet als feit presenteerde. Bovendien gaf ik al toe dat wat ik zei niet klopte.

Leuk he, om er dan nog over door te zeiken?
Kon je niks anders meer bedenken om zielig over te doen?
wie doet er hier nou zielig?
Oud 16-06-2002, 12:46
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Gatara schreef:

(..)
waar precies worden de ongelovigen vermoord?
Oud 16-06-2002, 12:49
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

ik verwacht ook een medelijden van iemand als jij

ik word ziek van jouw negatieve propaganda
wat verwacht je dan anders als je hele familie wordt afgeknald door de joden, moet je dan ook alles van de positieve kant bekijken
O, ja jij wist toch zo goed het verschil tussen geloof en nationaliteit??? Jammer joh, maar Israëlisch en Joden zijn niet hetzelfde!
Oud 16-06-2002, 12:51
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

O, ja jij wist toch zo goed het verschil tussen geloof en nationaliteit??? Jammer joh, maar Israëlisch en Joden zijn niet hetzelfde!
wat gek joh,
ik dacht dat israel was opgericht voor en door de joden omdat ze zo waren gepest in WO II

als je dat over ieder ander land had gezegd was het waar, maar jammer dat je het nu over israel heb

want israel is alleen maar voor de joden opgericht en voor niemand anders. Israel is de enige staat die is opgericht voor een geloof en niet voor een volk.

http://www.israel.nl

http://www.cidi.nl/

http://www.virtualjerusalem.com/news/

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 12:56.
Oud 16-06-2002, 12:56
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

wat gek joh,
ik dacht dat israel was opgericht voor en door de joden omdat ze zo waren gepest in WO II
Inwoners van Israël zijn Israëli. En daar hebben we het nu over. Hoe kun je de Joden buiten Israël verantwoordelijk stellen voor wat daar gebeurd?
Dus als je weer lekker wil generaliseren hou het dan bij hen, wil je.
Oud 16-06-2002, 12:57
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Inwoners van Israël zijn Israëli. En daar hebben we het nu over. Hoe kun je de Joden buiten Israël verantwoordelijk stellen voor wat daar gebeurd?
Dus als je weer lekker wil generaliseren hou het dan bij hen, wil je.
ik had die bericht al gewijzigd
en waarom reageer je steeds op mij
het wordt langzamerhand een obsessie
Oud 16-06-2002, 13:00
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

Moet jij nodig zeggen jij verkracht het concept
Oud 16-06-2002, 13:02
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Moet jij nodig zeggen jij verkracht het concept
Dit is een openbaar forum, wat dus betekent dat iedereen mag reageren als die persoon vindt dat hij iets in te brengen heeft. En dat had ik in dit geval!

everything you say can and will be used against you
Oud 16-06-2002, 13:03
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

Dit is een openbaar forum, wat dus betekent dat iedereen mag reageren als die persoon vindt dat hij iets in te brengen heeft. En dat had ik in dit geval!

Nou ik denk dat jij het helemaal niet wilt begrijpen. Al die goedpraterij wat een zielige vertoning
Oud 16-06-2002, 13:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

waar precies worden de ongelovigen vermoord?
DAT kan ik niet in de Koran vinden, maar wel in de Bijbel. De Koran beschrijft dus de milde versie van Mozes en de ongelovigen.

De Bijbel zegt echter:
"Moses saw that the people were running wild and that Aaron had let them get out of control and so become a laughingstock to their enemies. 26 So he stood at the entrance to the camp and said, "Whoever is for the Lord , come to me." And all the Levites rallied to him.
27 Then he said to them, "This is what the Lord , the God of Israel, says: 'Each man strap a sword to his side. Go back and forth through the camp from one end to the other, each killing his brother and friend and neighbor.' " 28 The Levites did as Moses commanded, and that day about three thousand of the people died. 29 Then Moses said, "You have been set apart to the Lord today, for you were against your own sons and brothers, and he has blessed you this day."
30 The next day Moses said to the people, "You have committed a great sin. But now I will go up to the Lord ; perhaps I can make atonement for your sin."
31 So Moses went back to the Lord and said, "Oh, what a great sin these people have committed! They have made themselves gods of gold. 32 But now, please forgive their sin-but if not, then blot me out of the book you have written."
33 The Lord replied to Moses, "Whoever has sinned against me I will blot out of my book. 34 Now go, lead the people to the place I spoke of, and my angel will go before you. However, when the time comes for me to punish, I will punish them for their sin."
35 And the Lord struck the people with a plague because of what they did with the calf Aaron had made.

Gatara
Oud 16-06-2002, 13:04
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

Of je het nou gewijzigd hebt of niet, de Joden hier hebben niks te maken met wat Israël nu doet.

Ik reageer op jou, omdat ik het leuk vind om te zien dat iemand zichzelf zo belachelijk maakt zonder het erg te vinden. (Je noemt feiten die niet kloppen, als iemand iets zegt wat je niet zint ga je lopen schelden etc.) Ik weet het, ik verlaag me; maar wat maakt het uit het is toch maar internet
Oud 16-06-2002, 13:04
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Nou ik denk dat jij het helemaal niet wilt begrijpen. Al die goedpraterij wat een zielige vertoning
hier ga ik niet eens op reageren
het zou wel heel triest zijn om me tot jouw niveau te verlagen
Oud 16-06-2002, 13:05
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

hier ga ik niet eens op reageren
het zou wel heel triest zijn om me tot jouw niveau te verlagen
Jouw enige argumenten in 73 reply's zijn

We zijn zo onderdrukt
Oud 16-06-2002, 13:06
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Of je het nou gewijzigd hebt of niet, de Joden hier hebben niks te maken met wat Israël nu doet.

Ik reageer op jou, omdat ik het leuk vind om te zien dat iemand zichzelf zo belachelijk maakt zonder het erg te vinden. (Je noemt feiten die niet kloppen, als iemand iets zegt wat je niet zint ga je lopen schelden etc.) Ik weet het, ik verlaag me; maar wat maakt het uit het is toch maar internet
je gaat je gang maar
maar ik beloof je dat jij de enige zal zijn die belachelijk wordt gemaakt
Oud 16-06-2002, 13:07
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Jouw enige argumenten in 73 reply's zijn

We zijn zo onderdrukt
en jouw enige argument in 73 replys zijn:

ik wordt ziek van die goedpraterij
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahid schreef:

Daar kwam ik ook net achter

Gatara
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

en jouw enige argument in 73 replys zijn:

ik wordt ziek van die goedpraterij
Wat ben jij een zielig doch fanatiek ventje zeg
Advertentie
Topic gesloten