Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2005, 20:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mala schreef op 05-12-2005 @ 20:45 :
Oké, hier kom ik even als Champions League-leek.
Want mijn broer heeft voor S.klaas (ja, wij vieren 11 dec.) een kaartje voor de 1/8 finale van Ajax van de CL gevraagd. Nou vraag ik me een beetje af hoe duur dat is en hoe ik daaraan kan komen. Kan iemand me helpen?
Ik ben bang dat je die pas na woensdag zult kunnen kopen, dan zijn de wedstrijden en data pas bekend.
Oud 06-12-2005, 14:42
Guissie
Guissie is offline
Vanavond PSV, ze móeten winnen voor een vervolg in de CL. Ik hoop dat ze heel fel maar georganiseerd beginnen en vroeg druk zetten, dan kan PSV in principe iedereen verslaan. Fenehrbahce is te kloppen. PSV begint waarschijnlijk met Robert, Vennegoor en Lucius als opvallende namen.

Hopen dat ze winnen, en ik ben er bij
Oud 06-12-2005, 16:58
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 05-12-2005 @ 21:20 :
Ik ben bang dat je een clubcard nodig gaat hebben en/of je blauw betaalt
Ik weet dat hij er een heeft dus ik zou ook gewoon een tegoedbon kunnen maken zeg maar, maar hoeveel ben ik dan kwijt?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:11
Gimme more beer
Citaat:
Mala schreef op 06-12-2005 @ 17:58 :
Ik weet dat hij er een heeft dus ik zou ook gewoon een tegoedbon kunnen maken zeg maar, maar hoeveel ben ik dan kwijt?
Dat ligt er denk ik aan wie ze loten. Reken maar op minstens 25 euro voor het goedkoopste vak.
Oud 06-12-2005, 18:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Frits Philips is nie meer. Dat wordt dus een minuut stilte.
Dé wedstrijd, maar thuis tegen die Turken moet het te doen zijn. Winnen telt alleen maar!
Oud 06-12-2005, 19:04
Supreme Dutch
Als P$V verliest dan neem ik straks de trein naar eindhoven en dan ga ik heerlijk teleurgestelde mensen kijken..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:05
one.
one. is offline
Wordt weer een mooie avond, ik hoop dat PSV wint.
Oud 06-12-2005, 19:08
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-12-2005 @ 19:49 :
Frits Philips is nie meer. Dat wordt dus een minuut stilte.
Dé wedstrijd, maar thuis tegen die Turken moet het te doen zijn. Winnen telt alleen maar!
Hopelijk winnen ze voor Frits, zou mooi zijn als ze een eventuele (en hopelijke) zege aan hem opdragen
Oud 06-12-2005, 19:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 06-12-2005 @ 20:04 :
Als P$V verliest dan neem ik straks de trein naar eindhoven en dan ga ik heerlijk teleurgestelde mensen kijken..
Ik kan me nog van een paar jaar geleden incidenten tegen Anderlecht en Kaiserslautern (of was het Leverkusen? ) herinneren waar de supporters erg gefrustreerd waren.
Laten we hopen dat het vanavond beter afloopt.
Oud 06-12-2005, 20:40
Riazor
Riazor is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-12-2005 @ 20:22 :
Ik kan me nog van een paar jaar geleden incidenten tegen Anderlecht en Kaiserslautern (of was het Leverkusen? ) herinneren waar de supporters erg gefrustreerd waren.
Laten we hopen dat het vanavond beter afloopt.
Was kaiserslautern
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 21:38
Gaea
Gaea is offline
PSV is door
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 21:50
Gimme more beer
Aissati was indrukwekkend, maar PSV viel "sweur teguh".
Oud 06-12-2005, 23:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
En ja hoor, Anderlecht scoort voor de eerste keer én pakt meteen de eerste overwinning sinds lang... heel lang in de CL. (zo'n 2 jaar zeker?!).
"We beëindigen een negatieve campagne toch nog op een postieve manier. En met 0-1 buitenshuis winnen is altijd prachtig."
Oud 07-12-2005, 10:40
baas
baas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2005 @ 22:50 :
Nounou zo fantastisch vond ik Aisatti nou ook weer niet spelen gisteren. Blijft natuurlijk wel knap voor een gast van 17 om al op zo'n niveau mee te doen. Respect voor Vennegoor, een spits die in de slotfase nog slidings maakt op de achterlijn van de tegenstander
Oud 07-12-2005, 10:45
Gimme more beer
Citaat:
baas schreef op 07-12-2005 @ 11:40 :
Nounou zo fantastisch vond ik Aisatti nou ook weer niet spelen gisteren. Blijft natuurlijk wel knap voor een gast van 17 om al op zo'n niveau mee te doen.
Hij dirigeerde de aanval vanaf het moment dat hij op het veld kwam, ik vond het echt heel indrukwekkend.
Oud 07-12-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2005 @ 22:50 :
Eensch. Oh, en Gomes was weer eens erg goed aan het keepen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 15:17
Guissie
Guissie is offline
Gister leuke avond gehad bij PSV. Gewonnen en door, zo moet het . Het spel was niet altijd even goed maar PSV heeft de hele wedstrijd door de controle gehad, en al helemaal na de wissel van Anelka. Aissati viel erg goed in, zodra hij de bal krijgt weet hij waar z'n medespelers staan en hij speelt met lef. Het 1e doelpunt was eigenlijk heel raar, maar leuk om te zien: Cocu had weer pijn, haalde een pijstiller, liep terug naar het strafschopgebied voor de vrije trap en kon vrij inkoppen omdat de turken hem kwijt waren..

Verder was 'Oost' (het sfeervak) wat rustig, dat was wel jammer. Maar het leuke daarvan was weer dat o.a ons vak begon met herrie maken.
Oud 07-12-2005, 18:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat een timing, kom ik het sportcentrum inlopen waar een groot scherm stond waar de wedstrijd op te zien was, scoort Cocu de 1-0. Ik dacht dus "dat wordt een makkie" maar ik hoorde dat het toch vrij slecht was? Ach ja, in dit soort wedstrijden telt alleen de winst en die is binnen.
Liverpool groepshoofd voor Chelsea, mooi. Ook een goede prestatie van Glasgow Rangers, maja dat hebben ze wel deels aan Bratislava en Co te danken, die speelden gelijk tegen elkaar.
Oud 07-12-2005, 22:17
Tofke_H
Tofke_H is offline
Man. U uitgeschakeld in groepsfase! Dat is ook weer lang geleden... 6 punten, evenveel als Lilli... gelijkdoelsalde... Ik geloof dat ipv de gemaakte doelpunten, het onderlingen resultaat als eerst telt, en dwz dat Man U zelfs europees is uitgeschakeld en dat Lille verder gaat in de Uefa Cup.

Ajax had niets meer te winnen of te verliezen, dus 0-0... 2de plaats in de groep, zoals PSV... Wel enkele snelle vervangingen, hopelijk niets te erg!

Club Brugge speelt 1-1 gelijk tegen Bayern München waardoor die laatste geen groepswinnaar wordt. (Wilt zeggen dat ze in de volgende ronde eerst thuis moeten).
Oud 08-12-2005, 00:13
Gimme more beer
Man U inderdaad uitgeschakeld. Erg zonde. Ik heb een duidelijke voorliefde voor "The Red Devils".
Oud 08-12-2005, 10:07
kalinho
kalinho is offline
wat is tot nu toe de mooiste goal?

ik zit nog te twijfelen tussen Almeyde (tegen Inter) of die kerel van Praag tegen Ajax
Oud 08-12-2005, 11:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het hakje van Carew of doelpunt van uiteindelijk Eto'o over 5 schijven bij Barca
Oud 08-12-2005, 12:57
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-12-2005 @ 01:13 :
Man U inderdaad uitgeschakeld. Erg zonde. Ik heb een duidelijke voorliefde voor "The Red Devils".
Oud 08-12-2005, 18:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Man. United eruit! Wat een verrassing inderdaad! Wel leuk voor Koeman en zijn kornuiten dat ze door zijn.
Oud 08-12-2005, 19:00
Bertske
Bertske is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-12-2005 @ 11:07 :
wat is tot nu toe de mooiste goal?

ik zit nog te twijfelen tussen Almeyde (tegen Inter) of die kerel van Praag tegen Ajax
Die van Brugge van dinsdag...
Van die spits die ze van Real hebben, Portillio (??? )
Oud 08-12-2005, 19:48
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-12-2005 @ 19:37 :
Man. United eruit! Wat een verrassing inderdaad! Wel leuk voor Koeman en zijn kornuiten dat ze door zijn.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n verrassing. Manchester United speelt niet sterk. Het spelletje dat ze spelen, kunnen ze eigenlijk helemaal niet aan.
Oud 09-12-2005, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Bertske schreef op 08-12-2005 @ 20:00 :
Die van Brugge van dinsdag...
Van die spits die ze van Real hebben, Portillio (??? )
Portillo, was inderdaad wel een mooie. Totaal onhoudbaar.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 11:21
WolterB
WolterB is offline
Kwartfinales CL:

Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
Bayern München - AC Milan
PSV - Olympique Lyon
Ajax - Internazionale
Benfica - Liverpool
Glasgow Rangers - Villareal

Lastige wedstrijden voor de Nederlandse clubs en de eerste 2 wedstrijden kunnen geweldig worden

Laatst gewijzigd op 16-12-2005 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 11:24
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Goh Juventus krijgt het zwaar zo te zien, 4 wedstrijden

PSV zie ik nog wel doorgaan, maar Ajax.. ;(
Oud 16-12-2005, 11:25
Quay
Quay is offline
Bah, we hebben weer Lyon. Maar ja, ik denk dat we ze wel kunnen hebben. We krijgen nu Vayrynen weer erbij en Koné en Culina zijn ook speelgerechtigd, dus we worden er alleen maar beter op
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 11:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 16-12-2005 @ 12:24 :
Goh Juventus krijgt het zwaar zo te zien, 4 wedstrijden

PSV zie ik nog wel doorgaan, maar Ajax.. ;(
Foutje
Oud 16-12-2005, 11:27
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
WolterB schreef op 16-12-2005 @ 12:21 :
Kwartfinales CL:

Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal

Lyon is trouwens een hele goede ploeg. Daar wint PSV niet zomaar van, lijkt me. Inter is wel te doen, maar niet in ajax' huidige vorm.

Ik zie het somber in, maar je weet het nooit.
Oud 16-12-2005, 11:48
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Lyon - Barcelona was mijn finalevoorspelling dus dat is nou vervelend voor PSV

Cocu zal weer eens in topvorm moeten zijn, Juninho is imo een van de beste middenvelder die er op dit moment op de velden rond loopt. En ondanks dat Qual Vayrynen ook als een van de beste middenvelders van Europa ziet denk ik dat PSV de slag op het middenveld zal verliezen. En daardoor veel stootkracht mist in de aanval die erg afhankelijk zijn van de middenvelders.

Ajax - Inter valt geen pijl op te trekken, kan alle kanten op. Je kan met 4-0 onderuit gaan maar ook zo maar met 2-0 winnen.
Oud 16-12-2005, 12:27
one.
one. is offline
Wat een prachtige loting.

Chelsea - Barcelona springt er natuurlijk tussenuit. Ik denk/hoop dat Chelsea wint. Het zal vast wel een leuke wedstrijd worden, tactisch spel tegenover spel dat vooral dient om het publiek te vermaken. Ik denk dat de verdediging van Barcelona te zwak is om de nul te houden, iets wat Chelsea veel beter kan. Bovendien heeft Chelsea een veel betere keeper. Waar ik ook naar uitkijk is het gevecht op het middenveld. Essien en Lampard, tegenover Ronaldinho en van Bommel/Messi/Iniesta/Motta (wie Rijkaard daar ook neer zet).

Voor de Nederlandse clubs zie ik het somber in, Lyon is in mijn ogen sterker dan vorig jaar, en PSV zwakker dan vorig jaar. Ajax komt gewoon klasse tekort, en al helemaal tegen een Italiaanse tegenstander, ook al hebben ze soms 11 buitenlanders in de basis. Wie wil Ajax tegenover Adriano, Martins en evt. Cruz zetten, Grygera is de enige in wie ik tegenver die drie nog wel enig vertrouwen heb.

Voorspelling:

FC Barcelona vs Chelsea
Arsenal vs Real Madrid
Juventus vs Werder Bremen
AC Milan vs Bayern Munchen
Olympique Lyon vs PSV
Internazionale vs Ajax
Liverpool vs Benfica
Villarreal vs Glasgow Rangers
Oud 16-12-2005, 12:33
Gimme more beer
Ik hoop dat Barça wraak neemt

Ajax gaat het érg moeilijk krijgen, PSV heeft een kansje, maar ik schat de kans voor Olympique groter.

Verder gaan volgens mij Arsenal, Juve, Milan, Liverpool en Villareal door
Oud 16-12-2005, 14:22
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
FC Barcelona
Arsenal
Werder Bremen
AC Milan
PSV
Internazionale
Benfica
Villarreal

Deze clubs gaan door... Geloof me.
Oud 16-12-2005, 14:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
FC Barcelona vs Chelsea
Arsenal vs Real Madrid
Olympique Lyon vs PSV
Internazionale vs Ajax
Liverpool vs Benfica

om ook maar een lijstje te maken

- Barca - Chelsea is 50/50 maar dan hopen we toch maar op Barca
- Arsenal moet eindelijk maar eens wat gaan laten zien
- Juventus moet weinig problemen hebben met Werder
- Bayern moet zorgen dat ze de eerste uitwedstrijd scoren dan maken ze het thuis af
- Lyon is simpelweg sterker dan PSV
- Ajax' geluk zal nu wel op zijn
- Twijfel aangezien de tweede wedstrijd in Portugal is zal Liverpool het daar nog heel zwaar gaan krijgen maar Benfica is niet zo heel stabiel
- Rangers gaat absoluut voordeel halen van de tweede wedstrijd in Glasgow, daar gaat het dak eraf en vrees ik dat er van Kromkamp en zijn vrienden weinig over blijft. Hoewel ik walg van een van de meest arrogante figuren die Nederland ooit heeft voortgebracht heb ik wel een zwak voor de Rangers.
Oud 16-12-2005, 15:26
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-12-2005 @ 15:53 :
Rangers gaat absoluut voordeel halen van de tweede wedstrijd in Glasgow, daar gaat het dak eraf en vrees ik dat er van Kromkamp en zijn vrienden weinig over blijft. Hoewel ik walg van een van de meest arrogante figuren die Nederland ooit heeft voortgebracht heb ik wel een zwak voor de Rangers. [/B]
Je bedoelt Fernando zeker?
Al is de heer Waterreus ook behoorlijk arrogant...
Oud 16-12-2005, 16:01
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een paar geweldige wedstrijden

De kansen van de Nederlandse clubs schat ik echter niet hoog in...
Oud 16-12-2005, 16:12
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-12-2005 @ 16:26 :
Je bedoelt Fernando zeker?
Al is de heer Waterreus ook behoorlijk arrogant...
Nee die pipo uit Eindhoven
Oud 16-12-2005, 16:43
Makaveli
Makaveli is offline
Ook maar ff voorspellen dan:

FC Barcelona vs Chelsea - (Eerst gelijk, daarna winst Chelsea thuis)
Arsenal vs Real Madrid (Eerst Arsenal winst thuis, daarna wint Real thuis, Arsenal krijgt beter doelsaldo)
Juventus vs Werder Bremen (Juve winst ze alle 2)
AC Milan vs Bayern Munchen (AC wint thuis nipt, uit gaan ze op de verdeding spelen en spelen ze gelijk, wel spannend denk ik)
Olympique Lyon vs PSV (Thuis wint Olympique met grote cijfers 3 of 4 tegen 1, PSV komt thuis niet verder dan een gelijkspel)
Internazionale vs Ajax (In een slechte wedstrijd, wordt het eerste gelijk, daarna weer gelijk en wint Ajax in de verlenging)
Liverpool vs Benfica (Winst in de eerste wedstrijd, daarna gelijk )
Villarreal vs Glasgow Rangers (slechte wedstrijd, eerst wint villarreal en daarna rangers, rangers gaan op doelsaldo door).

Ben benieuwd hoeveel hier waar zijn of in de richting komen

Ik hoop trouwens dat PSV ook doorgaat, maar ik verwacht het niet.
Heel veel zullen ook niet verwachten dat Ajax doorgaat, maar ik denk toch dat ze net doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 18:00
baas
baas is offline
FC Barcelona vs Chelsea
Arsenal vs Real Madrid
Olympique Lyon vs PSV
Internazionale vs Ajax
Liverpool vs Benfica

Wel apart dat alle matige teams behalve Werder en Ajax tegen elkaar hebben geloot. Beetje jammer, want wat moet je met ploegjes als Villareal, Glasgow Rangers of Benfica in de kwartfinale.

Mijn voorspelling:
FC Barcelona vs Chelsea Ik denk ongeveer gelijk, maar Chelsea zij toch wat meer killers
Arsenal vs Real Madrid Real is ook niet meer wat t geweest is en Arsenal is zeer gedreven om eindelijk n keer ver te komen.
Juventus vs Werder Bremen Wordt een eitje. Ik denk dat Juventus de CL gaat winnen.
AC Milan vs Bayern Munchen AC Milan heeft een wereldteam en Bayern is net wat minder.
Olympique Lyon vs PSV Vorig jaar heeft PSV geluk gehad, maar dit jaar zal Lyon wel winnen, hebben simpel gewoon een beter team.
Internazionale vs Ajax Zullen wel afzichtelijke potten voetbal worden waar Inter uiteindelijk met de punten zal gaan lopen. Zie je dat jochie Rosenberg al enige kans maken tegen een Materazzi?
Liverpool vs Benfica Ook ongeveer gelijk, Benfica speelt de tweede wedstrijd thuis, das net een voordeeltje.
Villarreal vs Glasgow Rangers Dit weet ik niet zo, ik was niet zo onder de indruk van Glasgow in de poulefase.
Oud 16-12-2005, 18:13
Supreme Dutch
FC Barcelona vs Chelsea
Arsenal vs Real Madrid
Olympique Lyon vs PSV
Internazionale vs Ajax
Liverpool vs Benfica
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 18:17
baas
baas is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 16-12-2005 @ 19:13 :
FC Barcelona vs Chelsea
Arsenal vs Real Madrid
Olympique Lyon vs PSV
Internazionale vs Ajax
Liverpool vs Benfica
Optimist
Oud 16-12-2005, 18:29
geen punt :|
geen punt :| is offline
Zo slecht is de loting niet, als je ziet wat de alternatieven waren. Behalve Villarreal natuurlijk, die wil iedere ploeg wel. Die laatste wedstrijd betreft meteen de uberzwakste ploegen in de CL... beetje jammer.

FC Barcelona vs Chelsea (anders winnen ze de CL niet en dat had ik voorspeld )
Arsenal vs Real Madrid (leuke match, Real nipt door denk ik)
Olympique Lyon vs PSV (nu zal het Lyon wel lukken, topploeg)
Internazionale vs Ajax (ervanuitgaande dat Ajax er 21 februari weer staat. Goede loting).
Liverpool vs Benfica
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 21:21
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mala schreef op 06-12-2005 @ 17:58 :
30-75 euro afhankelijk waar je wil zitten.

zelf wil ik er ook heen en ga morgen maar ns halen denk
Oud 16-12-2005, 21:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax eruit, PSV eruit, lijkt mij. Maja er kunnen rare dingen gebeuren natuurlijk. PSV versloeg Lyon vorig jaar nog na penals, wat een wedstrijd was dat toen.
Over vorig jaar gesproken: Barca moet even revanche nemen op Mourinho en zijn mannen. Ook wedstrijden zoals Bayern - Milan en Real - Arsenal zijn zeer mooie affiches, die alle kanten op kunnen.
Liverpool vrij gunstig geloot lijkt me. Maja, het zegt nix, Benfica heeft ook van Man. United gewonnen.
En of Glasgow Rangers of Villareal gaat door naar de kwartfinale, ook wel leuk voor een van die twee.
Oud 17-12-2005, 11:04
Guissie
Guissie is offline
FC Barcelona vs Chelsea
Arsenal vs Real Madr id
Olympique Lyon vs PSV (Ze flikken t weer)
Internazionale vs Ajax (Ik acht Ajax vrij kansloos)
Liverpool vs Benfica
Oud 17-12-2005, 13:06
WolterB
WolterB is offline
Ik weet niet waar jullie vanuit gaan, maar met de voorspellingen hebben jullie toch allemaal de uit en thuiswedstrijden opgedraaid.

De nummers 1 spelen eerst uit, dan pas thuis, niet andersom dus
Oud 17-12-2005, 17:12
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-12-2005 @ 14:06 :
Ik weet niet waar jullie vanuit gaan, maar met de voorspellingen hebben jullie toch allemaal de uit en thuiswedstrijden opgedraaid.

De nummers 1 spelen eerst uit, dan pas thuis, niet andersom dus
Boeie,

Iedereen kopiert denk ik gewoon het lijstje van iemand anders en markeert dan zijn eigen voorspelling. Als je het zo gaat doen als jij het doet zou je de thuis -en uitwedstrijden moeten doen.
Iedereen zet gewoon neer waarvan hij/zij denkt dat de club is die uiteindelijk doorgaat.
Reageren

Regels voor berichten