![]() |
||
Citaat:
maarja bij die film kun je wel een beetje uitgaan van je eigen interpretaties. coole film. ![]() ![]() wat ik zag als laatste; gister: The Royal Tenenbaums Totaal anders dan ik verwacht had. ik verwachtte een flauwe komedie (ben stiller hehe), in plaats daarvan een naargeestige film. characters voor wie je eigenlijk geen sympathie zou moeten tonen, maar waar het toch langzaam insloop. klein beetje vreemd, maar wel op een leuke manier.
Laatst gewijzigd op 16-08-2005 om 17:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() The Island heel vermakelijk en mooie beelden. ik had er minder van verwacht. wel heel veel ongeloofwaardige wendingen maar al met al prima simpel vermaak. |
![]() |
|
Verwijderd
|
AIR
( http://www.air2004.com , http://www.animenewsnetwork.com/ency...me.php?id=4093 , http://www.animenfo.com/animetitle,1...air_movie.html omdat de hoeren bij imdb hem niet kennen). Wat ik ervan vind? Mooie film, mooie artwork, alleen de serie is beter. Het verhaal komt niet echt tot z'n recht en er wordt wel echt van uitgegaan dat de kijker helemaal niets begrijpt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fever Pitch Saaie rom. com film, een genre dat je sowieso snel zat wordt als je veel vliegt achter elkaar. Wel vermakelijk om te keken, maar qua verhaal té kut. En dat nog wel voor een boek van Nick Hornby (die ik net gelezen had deze vakantie, High Fidelity) A lot like Love Nog erger. En dan nog eens met Achton Kutcher. Brrrr. Dit was echt alleen maar een opeenvolging van zich herhalende scenes. Ging echt nergens over Hitch Deze was dan wel weer vermakelijk, Will Smith vindt ik altijd wel een mooie baas om te zien. Uiteraard erg voor de hand liggende grappen en verhaallijn, maar ik kan me altijd op zich best makkelijk laten genieten van dergelijke simpele films. Alleen bovenstaande waren té slecht. Nóg een film met Achton Kutcher Weet niet eens meer hoe die heet, ook niet gevolgd. Té kut. Miss Congeniality 2 Leuk dat het in Las Vegas speelde, een bestemming van de vakantie. Voor de rest ook deze vermakelijk, maar uiteraard niet goed. Waarom lieten ze bij mij dan weer niet HGTTG zien ![]() Die first class mensen hadden het maar mooi met o.a. Hotel Rwanda en A Lovesong for Bobby Long. Verder ter plaatse nog (HBO enzo): Day after Tomorrow Mijn reden om deze film nooit te zien, bleek een goede: ondanks ophef over 'vette graphs', gewoon een ordinaire slechte rampenfilm, met volstrekt ongeloofwaardige subplot over een vader die een zinloze toch maakt naar zijn zoon, voor wie hij toch niets kan doen! Life Die ene film met Martin Lawrence en Eddie Murphy. Niet eens afgekeken dacht ik, maar toch al gezien. Wel grappig Austin Powers 2 Op de laptop die we hadden aangesloten op de hotelkamertv. Uiteraard weer geniaal. What's eating Gilbert Grape Eindelijk weer eens een film die ik wél graag een keer wilde zien. Kleine lodge in Zion National Park had een redelijk goede videotheek. Best goede film, niet zo heel gaaf, maar goede acteerprestaties van vooral Leonardo DiCaprio. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 16: Kill Bill: Vol. 2 (en meer) AJMouse | 7 | 26-04-2004 13:11 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |