Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
weer spelen vind ik niets. heb alles al gedelete ![]() nu effe WC3 uitspelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iemand trouwens een idee hoe ik de Sudanit mijn stop te laten werken? Toen ik op een gastje begon te hakken kwam er een guard naar me toe.
![]() Was trouwens wel mooi k*t, ik moest een moordenaar afmaken in the council club (Balmora)... Dus ik die gast afmaken, haal mijn geld op (1000 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() alhoewel, guards vinden me niet zo leuk meer maar boeit me niet, praat er toch nooit mee ![]() Moet nu voor die gast in balmora(caisus ![]() ![]() ![]() bvd
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 12:55. |
![]() |
|
Oh ja, dat weet ik nog..
Dat is in Foreign Quarter toch? En die belastinginspecteur of zoiets moet geld van haar hebben? Hij staat bovenaan in de Foreign Quarters Waistworks, bij de trappen. Als ik het me goed herinner dan ![]() [EDIT] Je wou ook weten hoe hij heet. Dat weet ik niet meer natuurlijk, maar ik weet wel dat ie zo'n Latijnse naam had en rijke kleding droeg. Als je met hem praat begint hij meteen tegen je over dat ie iemand zoekt. Zo zou je em wel moeten kunnen herkennen... [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 14:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() o ja, t was geloof ik st olms ipv foreign quarter ![]()
|
ja fuk zeg, heb alles gedaan. Ga ik weer naar balmora, maar dan krijg ik te horen dat ik the progress of truth moet hebben. Ik dacht dat ik dit boek gister nog bij jobasha had gekocht/gestolen maar goed....ik weer terug, maar ik kan dat boek niet meer bij hem vinden
![]() ![]()
|
Heeft er hier iemand interesse een Master Plugin te maken voor Morrowind? Ik heb al wat plannen, maar als je het met meerdere mensen kan doen, loopt het wat vlotter
![]() Maakt me niks uit als jullie d'r geen zin in hebben hoor, maar dan zal je wel iets anders moeten vinden om te doen in de vakantie ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*spoiler* Je kunt dat boek ook vinden in de Vivec Library, en de Telvanni Tower in Vivec. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heeft iemand enig idee waar het goed voor is al die slaven te bevrijden overal? Kan je een quest krijgen bij de ... Mission in Ebonheart als je er genoeg hebt of zoiets?
||
Citaat:
Kan ook zijn dat ie binnen zit maar goed. zie t wel
|
![]() |
Beste mensen weet iemand hier waar :
Tongue-Toad at the rat in the pot in Ald'ruhn is?? kmoet hem omleggen van the guild of knights en dan 500 ijskoude pegels innen ![]() maarre waar haal je dan 'glazen' voorwerpen vandaan? (ow en jees wat zitten der echt een stel vervelend sterke gastjes onder al die torens in Vivec, heb daar met een stel orc's gevochten en ben echt door men armor heen geschoten, maar ben der wel 2 levels op vooruit gegaan ![]() ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() BTW: Chrysamere is een claymore, en die zijn iets trager dan Dai-katana's. Per swing zal die dus meer damage doen dan een dai-katana, maar de dai-katana slaat sneller. En dan hebben we het nog maar niet over het effect van die 30 absorb health ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik gebruik de enchanting die erop zit ook nooit, helemaal nergens voor nodig. Hij heeft een hoge minimum schade en nog hogere maximum, daar gaat het om.
Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb iets van 54 absorb health denk dak een 2e dai-katana erbij ga halen (A) ook zo enchanten maar dan iets minder zwaar ![]() btw. bij arilles kun je dus 3 deadric terrifying masks halen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dai-Katana is een stuk meer waard, dus ik verkoop em liever. Enchant power ervan is nou niet bepaald hoog, als ik me niet vergis?
||
Verwijderd
|
Citaat:
en de dai katana is neit voor niets meer waard als een claymore: 1- bijna evenveel dmg 2- sneller 3- lichter tada. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
TES3: Morrowind cha0s | 88 | 18-02-2003 15:02 |