Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die LP kost hooguit 20$.... KLIK Alhoewel er een verkoper is die maar liefst 156$ wilt hebben, voor nota bene een Europese LP persing! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dolll op cornel oh en een ze-records compilatie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja muziek is dan ook mijn lust en mijn leven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Feit 1: Ik beweer in geen enkele posting dat ik een ''betere'' muziekliefhebber ben dan andere luisteraars! Feit 2: Ik betaal voor de meeste CD's de gangbare verkoopprijs, alleen voor zg Out of print Cd's betaal ik meer dan de meeste CD kopers gewend zijn! Zo kosten deze twee CD's die ik gisteren binnenkreeg maar.... ![]() WOU 8955 $10.98 ![]() WOU 9375 $10.98 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uiteraard is much against everyone's advice beter dan any minute now. Maar ik vind any minute now zeker meer dan een twijfelgeval met een paar goede nummers, en ik vind het bar weinig met 2 many dj's te maken hebben. Overigens net gekocht: - 2x kaartje sigur ros 013 <3
||
Citaat:
Vreemd die groep heeft 4 LP's gemaakt waarvan de laatste LP ''dreamer'' ooit eens op CD is uitgebracht (alleen maar in Japan), terwijl die eerste LP van hun gewoon op Capitol records te koop is voor 7,99 € bij de Free Record Shop en Bol.com...KLIK PS: De recentie die bij die titel staat, heb ik geschreven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wist je dat Sony music in Japan veel (Jazz/fusion) titels uitgeven op CD die buiten japan om nergens te koop zijn, en de vormgeving en afwerking van Japanse CD's en boekje ziet er ook nog eens heel goed verzorgd uit! Zo heb ik in 2004 eens gemaild naar MPS records in Duitsland (onderdeel van Universal music) om 2 LP's van Alphonse Mouzon op CD uitgebracht te krijgen, volgens de mail die ik terug kreeg zouden die LP's tegen begin 2005 op CD verschijnen, maar heb tot nu toe nog geen CD release gezien op hun website van deze titels, maar bij nader navragen bleek dat ze het nog niet eens waren met de royalties (opbrengsten voor de muzikanten). ![]() Deze platenmaatschappij brengt mits ze de rechten (toestemming) kunnen krijgen, wel op verzoek LP's op CD uit...www.woundedbird.com |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja dan koop je 'm toch gewoon dubbel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je nieuw qua CD's, LP's, EP's, Tapes, Bandwear etc. II Master of Puppets | 500 | 31-01-2006 18:12 | |
Muziek |
Cornel, wat heb je nieuw qua CD's, LP's, EP's, Tapes, Bandwear etc. ? Kkowboy | 9 | 26-08-2005 21:42 |