Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe minder mensen er kijken, hoe meer het dus hopelijk gaat verbeteren voor de voetballiefhebber (minder reclame, of, mijn uiteindelijke doel van mn boycot: eredivisievoetbal terug naar de NOs)
||
Citaat:
Ook gaan ze het eredivisievoetbal echt niet zomaar teruggeven aan de NOS wanneer het programma slecht loopt.
||
Citaat:
weinig kijkers = weinig inkomsten. Hoe krijg je meer inkomsten; door meer kijkers te krijgen maar voordat dat gebeurt moet er eerst wat aan die reclameblokken gedaan worden. Maar goed "Sjonnie" wel weer iets anders verzinnen om op een of andere opzichtige manier reclame te maken: Bijvoorbeeld de wedstrijden maar op de helft van het scherm uitzenden en op de andere helft reclame ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Omtrend "Je leven in de steigers":
http://frontpage.fok.nl/nieuws/57865 "Twee mensen van wie het huis werd opgeknapt in het tv-programma 'Je leven in de steigers' overwegen juridische stappen tegen productiebedrijf De Beeldbrigade uit Amsterdam. Jaap de Jong en Sheridan Oliver uit Den Helder kampen met flinke vochtproblemen in hun nieuwe huis, dat dankzij het Talpa-programma in recordtijd werd neergezet. Drie weken lang werkten een hoop mensen aan het bouwen en decoreren van een nieuw huis voor Jaap en Sheridan en hun twee kinderen, nadat begin dit jaar hun woning door een brand volledig verwoest werd. De twee waren niet voldoende verzekerd. Door ondernemers werd gratis personeel en materiaal beschikbaar gesteld en natuurlijk hielpen ook Bridget en haar 'bouwvrouwen' een handje mee. Enkele dagen nadat het huis opgeleverd werd, deden zich echter al verschillende vochtproblemen voor. Zo zijn keukenkastjes beschimmeld, zitten er zwarte vlekken aan de achterkant van kledingkasten, laat behang los en trekt de parketvloer krom. Ook valt de elektriciteit regelmatig uit omdat er flink wat vocht in de meterkast zit. Er zijn inmiddels al verschillende herstelwerkzaamheden uitgevoerd. Zo zijn er luchtkanonnen en vochteters geplaatst, is er een nieuw parketvloer gelegd en zijn grote delen van het huis opnieuw geschilderd en behangen. Er moet echter nog veel meer gedaan worden, zo vinden Jaap en Sherida. Op de bovenverdieping is het bijvoorbeeld nog een zooitje en moet er nog veel gebeuren. Ze overwegen nu een advocaat in de arm te nemen en De Beeldbrigade aan te klagen. De twee zeggen al meerdere malen aangegeven te hebben bij het productiebedrijf dat ze op z'n zachtst gezegd niet blij zijn met de situatie, maar door De Beeldbrigade zouden ze zijn "afgeblaft". Op 28 september zal de vereniging Eigen Huis de woning bezoeken voor een bouwkundige inspectie. Rinus van den Berg, directeur van aannemingsbedrijf Dozy BC, dat naar eigen zeggen 35 procent van de bouwsom heeft betaald, zegt nooit meer onder deze tijdsdruk aan zo'n klus te beginnen. "Een huis bouwen in twee weken is volstrekt onmogelijk. Het krijgt geen tijd om te ademen. Daarvoor hebben we vooraf gewaarschuwd", zo zei hij. Van den Berg denkt dat er binnen een maand geen vochtproblemen meer zullen zijn. Woordvoerder van Talpa Maarten van Rooijen heeft in een reactie aangegeven dat de vochtoverlast geen onverwacht gevolg was. "Wij vinden het heel vervelend dat het euvel nog steeds niet is opgelost. Maar de productiemaatschappij doet er alles aan om de mankementen definitief te verhelpen", aldus Van Rooijen." |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet er ook niet aan denken dat die Bouterij de hele dag door zou gaan ...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, ze zouden ook gek zijn om voor die redelijk kleine groep mensen die overdag niet werkt goede televisie te maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Ik heb ook eens zoiets dergelijks gepost maar ik geloof dat dat in het BB topic was. Nou mijn niveau is niet zo laag dat ik er na kijk om er over me te kunnen praten. ![]() Ik ben geïntresseerd in de tv wereld en dus kijk ik naar zoveel mogelijk programma's, zeker programma's waar veel over te doen is.
|
Ik vind dat ze op zich wel leuke programma's hebben, maar het zijn wel duidelijk "verstand op nul" programma's.
![]() Dat bouwvrouwenprogramma vond ik wel leuk, vooral ook omdat ik die ziekte Progeria heel interessant vind en ze daar ook veel aandacht aan besteedden, het bouwen zelf boeit me niet zo. Gerard en Gordon vind ik vooral lachwekkend maar daarom ook wel grappig. En Thuis vind ik een raar programma maar ik ben wel van plan om zelf een raar filmpje te maken en die in te sturen en veel geld te verdienen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Rabobank investeert in Talpa
Gepubliceerd op vrijdag 23 september 2005 (P7) De investeringstak van de Rabobank neemt een belang van twintig procent in Talpa Media, het mediabedrijf van John de Mol. De Utrechtse bank maakte zojuist bekend een vijfde van de aandelen in Talpa Media over te nemen. Hoeveel Rabo Participaties betaalt voor de deelneming is niet bekend. "We zien het als een financiële participatie, net zoals we ooit ook investeerden in Wanadoo, Casema en Orange", aldus een Rabo-woordvoerder. Goede verwachtingen De gesprekken tussen Talpa en Rabobank vonden in de afgelopen maanden plaats. De bank besloot uiteindelijk tot de investering "omdat we een goed rendement van Talpa verwachten." Rabobank investeert "niet voor de korte termijn" in Talpa Media, "hoe lang exact, hangt af van de ontwikkelingen van het bedrijf". Talpa Media exploiteert televisie, radio en internet in Nederland. Overname De Talpa-woordvoerder zegt met Rabobank in zee te gaan vanwege diens grote klantenbestand. Rabobank heeft 9 miljoen klanten in Nederland. "Het is als mediabedrijf goed om je risico's te spreiden en we zijn altijd op zoek naar uitbreiding." Woordvoerder Notermans sluit niet uit dat Talpa het nieuwe geld gaat gebruiken voor de overname van televisie- of internetbedrijven. Vorige maand meldde RTL Nieuws dat Talpa belangstelling zou hebben voor de overname van SBS Nederland. Betrokken bij de ontwikkelingen Rabobank weet nog niet of en wanneer ze van plan is tv-, radio- of internetprogramma's uit te zenden via Talpa's mediakanalen. De bank: "via deze participatie wil Rabobank nauw betrokken zijn bij de ontwikkelingen die zich op dit moment afspelen in de manier waarop de consument informatie en entertainment tot zich neemt. De kennis die de Rabobank hiermee opdoet kan zij gebruiken in het verstevigen van de relatie met haar klanten." Bron: www.planet.nl Ik neem een andere bank ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Wat is iedereen toch negatief!!! Er zitten wel een aantal *** programma's in maar het merendeel vind ik toch wel goed. Als je dat nu gaat vergelijken met de hele RTL serie, vind ik ze veel beter. RTL heeft veel langere reclames, veel programma's die gewoon niks zijn of programma's die nu door andere mensen worden gepresenteerd omdat de voorgangers zijn overgenomen door Talpa
![]() ![]() De wedstrijden zaterdag (1.3 miljoen) De wedstrijden zondag (2.4 miljoen) Joling en Gordon (0.9 miljoen) Lieve Lust (0.8 miljoen) Big Brother Liveshow (1.4 miljoen) Linda en Beau op zondag (0.8 miljoen) En ook Je leven in de steigers scoorde erg goed, alleen dat is tijdelijk van de buis omdat ze aanmeldingen nodig hebben. Voetbal hoeft voor mij niet naar de NOS, presentatie vind ik beter en de manier dat eerst de "kleinere" clubs aan de beurt zijn vind ik alleen maar goed. Beter dan de manier waarop de NOS dit soort wedstrijden afraffelde. Talpa ![]() ![]() |
![]() |
|
we hebben gisteren es bijgehouden hoe lang er in 'de wedstrijden' beelden van nieuwe wedstrijden te zien waren...van de 1.5 uur dat de uitzending duurde waren er zo'n 30 minuten nieuwe beelden....het overgebleven uur was alleen maar gezever, reclame en veel te lange samenvattingen van zaterdag....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk eerlijk gezegd dat de mensen die zeggen dat er geen ruk aan is, het nog niet eens gekeken hebben, maar de namen al genoeg vinden om er een oordeel over te geven. Vrij kortzichtig ![]()
|
Kut! Het enige wat ik kijk is voetbal, maar wat ze daar doen is echt te erg. Om de wedstrijd reclame en de belangrijkste wedstrijden ongeveer als laatste. Ze doen zelfs af en toe de vrijdag en zaterdag wedstrijden vóór de grote wedstrijden. En dan pleit de voorzitter van mijn club ook nog eens voor nóg meer reclame
![]() Terug naar de nos dus!!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom ben je kortzichtig als je (zoals de meeste weldenkende mensen weet) dat Sjonnie alleen maar troep maakt?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat: