Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2005, 15:53
100%hallal
100%hallal is offline
Ik kijk niet zoveel tv en Talpa heb ik serieus nog nooit gezien. Absoluut geen behoefte aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2005, 16:11
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
levi's schreef op 19-09-2005 @ 10:46 :
2,4 miljoen kijkers gister naar de wedstrijden
vink alleen maar
hoe minder mensen er kijken, hoe meer het dus hopelijk gaat verbeteren voor de voetballiefhebber (minder reclame, of, mijn uiteindelijke doel van mn boycot: eredivisievoetbal terug naar de NOs)
Oud 19-09-2005, 16:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
kalinho schreef op 19-09-2005 @ 17:11 :
vink alleen maar
hoe minder mensen er kijken, hoe meer het dus hopelijk gaat verbeteren voor de voetballiefhebber (minder reclame, of, mijn uiteindelijke doel van mn boycot: eredivisievoetbal terug naar de NOs)
Die logica snap ik niet. Als er minder mensen kijken, kunnen ze ook minder voor de reclame vragen. Dit betekent dat ze méér reclame moeten gaan uitzenden voor hetzelfde geld als dat ze bij een groot publiek voor een paar reclames minder hadden kunnen vragen. Gevolg is dus dat je bij minder kijkers meer reclame krijgt, lijkt mij.
Ook gaan ze het eredivisievoetbal echt niet zomaar teruggeven aan de NOS wanneer het programma slecht loopt.
Oud 19-09-2005, 20:19
J-roenn
J-roenn is offline
nog geen leuk programma of filmpje gezien bij de grootste boutzender van NL... echt de grootste flop sinds sport 7...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 21:57
.Pure
.Pure is offline
ik kijk alleen Expeditie Robinson
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 22:21
qghp
qghp is offline
paar keer langsgezapt nooit blijven hangen, de talkshows zien er nogal duits uit
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 11:36
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-09-2005 @ 17:31 :
Die logica snap ik niet. Als er minder mensen kijken, kunnen ze ook minder voor de reclame vragen. Dit betekent dat ze méér reclame moeten gaan uitzenden voor hetzelfde geld als dat ze bij een groot publiek voor een paar reclames minder hadden kunnen vragen. Gevolg is dus dat je bij minder kijkers meer reclame krijgt, lijkt mij.
Ook gaan ze het eredivisievoetbal echt niet zomaar teruggeven aan de NOS wanneer het programma slecht loopt.
Moeilijk probleem:
weinig kijkers = weinig inkomsten.
Hoe krijg je meer inkomsten; door meer kijkers te krijgen maar voordat dat gebeurt moet er eerst wat aan die reclameblokken gedaan worden.
Maar goed "Sjonnie" wel weer iets anders verzinnen om op een of andere opzichtige manier reclame te maken:
Bijvoorbeeld de wedstrijden maar op de helft van het scherm uitzenden en op de andere helft reclame
Oud 20-09-2005, 11:50
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-09-2005 @ 17:31 :
kijk: wanneer het programma rete-goed loopt, zal iedereen dus willen adverteren in die tijd. Gevolg is dus dat er grotere blokken komen, om al die spotjes in kwijt te kunnen. Kijken er veel minder mensen is dat voor John een signaal: "de mensen zijn de reclame zat, tief der ns wat reclame tussen uit"
Oud 20-09-2005, 14:13
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
levi's schreef op 19-09-2005 @ 10:46 :
2,4 miljoen kijkers gister naar de wedstrijden
Dat was omdat Ajax, Feyenoord en PSV op dezelfde dag hadden gespeeld. En nog altijd zo'n 600.000 a 800.000 minder dan bij studio sport.
Oud 20-09-2005, 17:31
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik heb nog geen minuut naar Talpha gekeken M'n ouders wel, die willen het voetbal graag volgen, maar kijken voor de rest ook nooit naar Talpa

Bij ons is het kanaal ook gedeeld met Nickelodeon (schrijf je dat zo? ) dus is er ook alleen 's avonds maar Talpa op.
Oud 20-09-2005, 18:51
Marcade
Marcade is offline
Omtrend "Je leven in de steigers":

http://frontpage.fok.nl/nieuws/57865

"Twee mensen van wie het huis werd opgeknapt in het tv-programma 'Je leven in de steigers' overwegen juridische stappen tegen productiebedrijf De Beeldbrigade uit Amsterdam. Jaap de Jong en Sheridan Oliver uit Den Helder kampen met flinke vochtproblemen in hun nieuwe huis, dat dankzij het Talpa-programma in recordtijd werd neergezet.

Drie weken lang werkten een hoop mensen aan het bouwen en decoreren van een nieuw huis voor Jaap en Sheridan en hun twee kinderen, nadat begin dit jaar hun woning door een brand volledig verwoest werd. De twee waren niet voldoende verzekerd. Door ondernemers werd gratis personeel en materiaal beschikbaar gesteld en natuurlijk hielpen ook Bridget en haar 'bouwvrouwen' een handje mee. Enkele dagen nadat het huis opgeleverd werd, deden zich echter al verschillende vochtproblemen voor. Zo zijn keukenkastjes beschimmeld, zitten er zwarte vlekken aan de achterkant van kledingkasten, laat behang los en trekt de parketvloer krom. Ook valt de elektriciteit regelmatig uit omdat er flink wat vocht in de meterkast zit.

Er zijn inmiddels al verschillende herstelwerkzaamheden uitgevoerd. Zo zijn er luchtkanonnen en vochteters geplaatst, is er een nieuw parketvloer gelegd en zijn grote delen van het huis opnieuw geschilderd en behangen. Er moet echter nog veel meer gedaan worden, zo vinden Jaap en Sherida. Op de bovenverdieping is het bijvoorbeeld nog een zooitje en moet er nog veel gebeuren. Ze overwegen nu een advocaat in de arm te nemen en De Beeldbrigade aan te klagen. De twee zeggen al meerdere malen aangegeven te hebben bij het productiebedrijf dat ze op z'n zachtst gezegd niet blij zijn met de situatie, maar door De Beeldbrigade zouden ze zijn "afgeblaft". Op 28 september zal de vereniging Eigen Huis de woning bezoeken voor een bouwkundige inspectie.

Rinus van den Berg, directeur van aannemingsbedrijf Dozy BC, dat naar eigen zeggen 35 procent van de bouwsom heeft betaald, zegt nooit meer onder deze tijdsdruk aan zo'n klus te beginnen. "Een huis bouwen in twee weken is volstrekt onmogelijk. Het krijgt geen tijd om te ademen. Daarvoor hebben we vooraf gewaarschuwd", zo zei hij. Van den Berg denkt dat er binnen een maand geen vochtproblemen meer zullen zijn. Woordvoerder van Talpa Maarten van Rooijen heeft in een reactie aangegeven dat de vochtoverlast geen onverwacht gevolg was. "Wij vinden het heel vervelend dat het euvel nog steeds niet is opgelost. Maar de productiemaatschappij doet er alles aan om de mankementen definitief te verhelpen", aldus Van Rooijen."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 09:48
Verwijderd
En ze deden het weer bij Expeditie Robinson. Heb het laatste stukje (na de laatste reclame) opgenomen en na CSI gekeken. Niet echt een elegante oplossing.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 12:07
kalinho
kalinho is offline
Youp <3:

Citaat:
De Mols hoop 10-09-2005
Dus als ik de Volkskrant van gisteren moet geloven gaf procureur-generaal Dato Steenhuis opdracht aan zijn chauffeur, een politieman nog wel, om vlak voor andere automobilisten keihard op de rem te gaan staan en liet hij dezelfde man regelmatig met hoge snelheid en blauw zwaailicht over de vluchtstrook zoeven. Heerlijk nieuws. Zat Dato werkelijk achterin? Is er DNA van hem gevonden? Of wordt er later door een officier van justitie verzwegen dat het DNA niet van hem is omdat deze persé wil dat Dato het gedaan heeft? Wie raakt in dit geval zijn rijbewijs kwijt? En hoe komt Dato tot dit gedrag? Is het oersaaie stukje snelweg tussen Assen en Zwolle dat hem aanzet tot dit baldadige gepuber? Zat er een jonge stagiaire bij hem in de auto op wie hij indruk wilde maken? Of is het gewoon machtswellust? Kijken tot hoever je je chauffeur kan laten gaan! Als John de Mol - uit pure frustratie om zijn mislukte zendertje - zich op dit moment zo zou laten rijden dan zou ik het snappen. Want wat is dat Talpa vrolijk aan het mislukken. Niemand wil die onzin zien. En terecht. Ex VPRO-coryfee Harmke Pijpers leest bij dit kliekjeskanaal zonder enige ironie berichten uit de Privé voor. Sommigen gaan al heel jong dementeren. Op zondagavond heeft de vroegere Vara-cabaretier Jack Spijkerman samen met Humberto Tan een sportprogramma en daar schijnen tot nu alleen de families Spijkerman en Tan naar te kijken. Met Barend en Van Dorp is het niet veel beter. Er is al een voorstel om hun gasten voortaan gewoon bij Frits Barend thuis te ontvangen en de bijeenkomst niet eens meer uit te zenden. Qua kijkers maakt dat weinig uit. Zouden ze nog steeds iemand na een reclameblok laten roepen: ,,Hé, zijn jullie er nog?'' Of hebben ze dat geschrapt? Frits Barend hoort overigens bij de journalistieke top van Nederland. Wie dat zegt? Dat zegt Frits Barend zelf. ,,Als niemand je kietelt, dan moet je het zelf doen'', zei mijn vader altijd in zo'n geval. Ik vind mezelf ook de beste cabaretier en columnist van Nederland, maar uit mijn mond zult u dat niet horen. En dan te bedenken dat heel Hilversum deze zomer trilde op haar grondvesten omdat John met zijn Talpa ging uitzenden. Deze mol zou het medialandschap ondergraven en Hilversum zou nooit meer hetzelfde zijn. Angst, beven, huiduitslag, staatssecretaresse Medy die in haar paniek een volledige verstandsverduistering kreeg en dat allemaal om big brother John. En wat zien we? We zien niks want we kijken niet. Het is ook niet om aan te zien. Heel even viel ik in een keukentafelprogramma met een bejaarde Dolly Dot en een voortdurend om zichzelf schaterende Gordon die het er over hadden of homo's ook in de overgang raken. Een geur van te lang doorgekookte spruitjes meurde uit mijn televisie. De Mols hoop is nu zijn zus Linda die vanaf morgenavond met hockeybal Beau een praatprogramma krijgt. Die Van Erven Dorens kan er niks aan doen, maar sinds hij in string op billboards door ons land heeft gehangen zie ik de schat steeds in alleen een ballenknijper. En dat beeld wordt nooit meer anders. Tot je dood in uitsluitend Jansen & Tilanus! Wat een leven. Misschien had Johnnie een betere naam voor zijn speeltje moeten kiezen. Talpa betekent namelijk niet alleen mol in het Latijn, maar is ook nog eens een verstopte haartalgklier. Ofwel: een gore, smerige mee-eter, een met pus gevulde puist, eentje met zo'n gele etterkop die klein lijkt maar heel veel pijn kan doen. De enige manier om jezelf er van te verlossen is een stinkende trekzalf of door hem door te prikken. En dan komt er een heleboel smurrie naar buiten. Spijkerman vertelde ooit in een interview dat hij vroeger regelmatig voor puistenkop werd uitgemaakt. En waarvan is Jack nu het gezicht? Sommige dingen verzin je niet. Als ik Spijkerjack was zou ik in mijn geblindeerde BMW-terreinwagen heel hard op de rem trappen en daarna heel vlug wegwezen. Zonder zwaailicht, maar wel met minimaal 220 kilometer per uur en uiteraard via de vluchtstrook! Youp van 't Hek
Oud 21-09-2005, 16:47
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 20-09-2005 @ 18:31 :
Bij ons is het kanaal ook gedeeld met Nickelodeon (schrijf je dat zo? ) dus is er ook alleen 's avonds maar Talpa op.
Dat is overal
Ik moet er ook niet aan denken dat die Bouterij de hele dag door zou gaan ...
Oud 21-09-2005, 16:52
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
kalinho schreef op 21-09-2005 @ 13:07 :
Youp <3:

[ ..Collum.. ]

Geniaal
Oud 21-09-2005, 17:21
Verwijderd
Citaat:
0oFZo0 schreef op 21-09-2005 @ 17:47 :
Dat is overal
Ik moet er ook niet aan denken dat die Bouterij de hele dag door zou gaan ...
Dat kan niet eens. Daar hebben RTL en de SBS groep ook al genoeg problemen mee. Enige oplossing lijken die waardeloze belspelletjes te zijn.

Maarja, ze zouden ook gek zijn om voor die redelijk kleine groep mensen die overdag niet werkt goede televisie te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 17:27
Verwijderd
Totaal geen boeiende zender, ik hoop het hard flopt en die mongool van een John de mol er heeeeeel veeeeeel geld door kwijt raakt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 17:29
Verwijderd
En vervolgens een keer opflikkert met zijn domme programma's.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:09
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Ik heb ook aflevering gezien "om een mening te vormen"
haha , je bedoelt om mee te kunnen praten :-)

heerlijk
Oud 22-09-2005, 08:29
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
FaZ schreef op 21-09-2005 @ 21:09 :
haha , je bedoelt om mee te kunnen praten :-)

heerlijk
Handig om de naam van de poster niet mee te posten .

Ontopic:
Ik heb ook eens zoiets dergelijks gepost maar ik geloof dat dat in het BB topic was. Nou mijn niveau is niet zo laag dat ik er na kijk om er over me te kunnen praten.
Ik ben geïntresseerd in de tv wereld en dus kijk ik naar zoveel mogelijk programma's, zeker programma's waar veel over te doen is.
Oud 22-09-2005, 10:33
Verwijderd
Ik kan wel lachen om die Gordon en Gerard.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 14:02
mcflem
mcflem is offline
Ik vind dat ze op zich wel leuke programma's hebben, maar het zijn wel duidelijk "verstand op nul" programma's.

Dat bouwvrouwenprogramma vond ik wel leuk, vooral ook omdat ik die ziekte Progeria heel interessant vind en ze daar ook veel aandacht aan besteedden, het bouwen zelf boeit me niet zo.
Gerard en Gordon vind ik vooral lachwekkend maar daarom ook wel grappig.
En Thuis vind ik een raar programma maar ik ben wel van plan om zelf een raar filmpje te maken en die in te sturen en veel geld te verdienen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 16:47
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
S. schreef op 22-09-2005 @ 11:33 :
Mensen uitlachen omdat ze minder begaafd zijn is niet netjes!
Oud 22-09-2005, 17:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 22-09-2005 @ 17:47 :
Mensen uitlachen omdat ze minder begaafd zijn is niet netjes!
Ik wil jou wel is zien zingen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 13:52
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Rabobank investeert in Talpa

Gepubliceerd op vrijdag 23 september 2005

(P7) De investeringstak van de Rabobank neemt een belang van twintig procent in Talpa Media, het mediabedrijf van John de Mol.
De Utrechtse bank maakte zojuist bekend een vijfde van de aandelen in Talpa Media over te nemen. Hoeveel Rabo Participaties betaalt voor de deelneming is niet bekend. "We zien het als een financiële participatie, net zoals we ooit ook investeerden in Wanadoo, Casema en Orange", aldus een Rabo-woordvoerder.

Goede verwachtingen
De gesprekken tussen Talpa en Rabobank vonden in de afgelopen maanden plaats. De bank besloot uiteindelijk tot de investering "omdat we een goed rendement van Talpa verwachten." Rabobank investeert "niet voor de korte termijn" in Talpa Media, "hoe lang exact, hangt af van de ontwikkelingen van het bedrijf". Talpa Media exploiteert televisie, radio en internet in Nederland.

Overname
De Talpa-woordvoerder zegt met Rabobank in zee te gaan vanwege diens grote klantenbestand. Rabobank heeft 9 miljoen klanten in Nederland. "Het is als mediabedrijf goed om je risico's te spreiden en we zijn altijd op zoek naar uitbreiding." Woordvoerder Notermans sluit niet uit dat Talpa het nieuwe geld gaat gebruiken voor de overname van televisie- of internetbedrijven. Vorige maand meldde RTL Nieuws dat Talpa belangstelling zou hebben voor de overname van SBS Nederland.

Betrokken bij de ontwikkelingen
Rabobank weet nog niet of en wanneer ze van plan is tv-, radio- of internetprogramma's uit te zenden via Talpa's mediakanalen. De bank: "via deze participatie wil Rabobank nauw betrokken zijn bij de ontwikkelingen die zich op dit moment afspelen in de manier waarop de consument informatie en entertainment tot zich neemt. De kennis die de Rabobank hiermee opdoet kan zij gebruiken in het verstevigen van de relatie met haar klanten."

Bron: www.planet.nl

Ik neem een andere bank
Oud 23-09-2005, 13:53
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-09-2005 @ 18:16 :
Ik wil jou wel is zien zingen.
ok, Kijken mag
Oud 25-09-2005, 22:22
roysprby
roysprby is offline
Wat is iedereen toch negatief!!! Er zitten wel een aantal *** programma's in maar het merendeel vind ik toch wel goed. Als je dat nu gaat vergelijken met de hele RTL serie, vind ik ze veel beter. RTL heeft veel langere reclames, veel programma's die gewoon niks zijn of programma's die nu door andere mensen worden gepresenteerd omdat de voorgangers zijn overgenomen door Talpa Er is gewoon niets meer op tv alleen bij Talpa De kijkcijfers zijn niet eens zo slecht, ze zitten precies op de 10% marktaandeelgrens. De volgende programma's scoren erg goed:

De wedstrijden zaterdag (1.3 miljoen)
De wedstrijden zondag (2.4 miljoen)
Joling en Gordon (0.9 miljoen)
Lieve Lust (0.8 miljoen)
Big Brother Liveshow (1.4 miljoen)
Linda en Beau op zondag (0.8 miljoen)

En ook Je leven in de steigers scoorde erg goed, alleen dat is tijdelijk van de buis omdat ze aanmeldingen nodig hebben.

Voetbal hoeft voor mij niet naar de NOS, presentatie vind ik beter en de manier dat eerst de "kleinere" clubs aan de beurt zijn vind ik alleen maar goed. Beter dan de manier waarop de NOS dit soort wedstrijden afraffelde.

Talpa Alle andere zenders
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 06:38
D@mien
D@mien is offline
we hebben gisteren es bijgehouden hoe lang er in 'de wedstrijden' beelden van nieuwe wedstrijden te zien waren...van de 1.5 uur dat de uitzending duurde waren er zo'n 30 minuten nieuwe beelden....het overgebleven uur was alleen maar gezever, reclame en veel te lange samenvattingen van zaterdag....
Oud 26-09-2005, 09:51
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
roysprby schreef op 25-09-2005 @ 23:22 :

Voetbal hoeft voor mij niet naar de NOS, presentatie vind ik beter en de manier dat eerst de "kleinere" clubs aan de beurt zijn vind ik alleen maar goed. Beter dan de manier waarop de NOS dit soort wedstrijden afraffelde.
Dat doen ze ook alleen maar voor de kijkcijfers hoor, clubs met de meeste fans doen ze als laatste zodat deze grote groep het langst blijft hangen.
Oud 27-09-2005, 16:37
Silverchoice
Silverchoice is offline
Lieve Lust
Voor de rest interesseert het me allemaal niet zoveel.
Oud 27-09-2005, 16:55
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Wat is iedereen toch negatief!!! Er zitten wel een aantal *** programma's in maar het merendeel vind ik toch wel goed. Als je dat nu gaat vergelijken met de hele RTL serie, vind ik ze veel beter. RTL heeft veel langere reclames, veel programma's die gewoon niks zijn of programma's die nu door andere mensen worden gepresenteerd omdat de voorgangers zijn overgenomen door Talpa Er is gewoon niets meer op tv alleen bij Talpa De kijkcijfers zijn niet eens zo slecht, ze zitten precies op de 10% marktaandeelgrens. De volgende programma's scoren erg goed:

De wedstrijden zaterdag (1.3 miljoen)
De wedstrijden zondag (2.4 miljoen)
Joling en Gordon (0.9 miljoen)
Lieve Lust (0.8 miljoen)
Big Brother Liveshow (1.4 miljoen)
Linda en Beau op zondag (0.8 miljoen)

En ook Je leven in de steigers scoorde erg goed, alleen dat is tijdelijk van de buis omdat ze aanmeldingen nodig hebben.

Talpa Alle andere zenders
Omg, de eerste echte Talpa-fanboy is onder ons
Oud 27-09-2005, 17:02
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
S. schreef op 22-09-2005 @ 11:33 :
ik ook eigenlijk wel

Ik denk eerlijk gezegd dat de mensen die zeggen dat er geen ruk aan is, het nog niet eens gekeken hebben, maar de namen al genoeg vinden om er een oordeel over te geven. Vrij kortzichtig
Oud 30-09-2005, 12:38
BCR
BCR is offline
Ik kan nog wel naar Linda en Beau kijken zondags.
Oud 30-09-2005, 22:10
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Kut! Het enige wat ik kijk is voetbal, maar wat ze daar doen is echt te erg. Om de wedstrijd reclame en de belangrijkste wedstrijden ongeveer als laatste. Ze doen zelfs af en toe de vrijdag en zaterdag wedstrijden vóór de grote wedstrijden. En dan pleit de voorzitter van mijn club ook nog eens voor nóg meer reclame
Terug naar de nos dus!!!
Oud 30-09-2005, 22:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het enige wat ik minder kan uitstaan dan Talpa, zijn mensen die Talpa geweldig vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 23:48
marla
marla is offline
kheb nog nooit talpa gekeken.. ik vind het gewoon stom.
Oud 01-10-2005, 17:18
Guissie
Guissie is offline
Hmm, ik vind Talpa opsich best OK, mensen proberen het zo ver mogelijk de grond in te boren maar ik vind het echt niet slechter dan een SBS6 ofzo.. Veel programma's niet mijn programma's maar voetbal verassend goed.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 21:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Guissie schreef op 01-10-2005 @ 18:18 :
ik vind het echt niet slechter dan een SBS6 ofzo..
Dat krijgt ook geen mens voor mekaar, zelfs John de Mol niet.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 01-10-2005 @ 18:18 :
ik vind het echt niet slechter dan een SBS6 ofzo..
Ik ook niet. Hooguit even slecht.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 19:21
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
kalinho schreef op 27-09-2005 @ 18:02 :
ik ook eigenlijk wel

Ik denk eerlijk gezegd dat de mensen die zeggen dat er geen ruk aan is, het nog niet eens gekeken hebben, maar de namen al genoeg vinden om er een oordeel over te geven. Vrij kortzichtig
Hallo?
Waarom ben je kortzichtig als je (zoals de meeste weldenkende mensen weet) dat Sjonnie alleen maar troep maakt?
Oud 02-10-2005, 19:22
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 02-10-2005 @ 10:25 :
Ik ook niet. Hooguit even slecht.
Oud 02-10-2005, 20:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Trouwens, even tussendoor: die ene hockeyster gaat toch binnenkort ook iets presenteren op Talpa? Wanneer begint dat programma eigenlijk?
Oud 03-10-2005, 09:09
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-10-2005 @ 21:17 :
Trouwens, even tussendoor: die ene hockeyster gaat toch binnenkort ook iets presenteren op Talpa? Wanneer begint dat programma eigenlijk?
Toch niet Fatima he?
Oud 03-10-2005, 13:42
Brendariss
Brendariss is offline
ik kijk haast geeen tv, van het echte leven leer je veel meer
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:47
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Brendariss schreef op 03-10-2005 @ 14:42 :
Teleac
Oud 03-10-2005, 13:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik vond het wel leuk, tot ze de grootste verliezer eruit hebben gegooid
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:56
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
hahahahahahaha
Oud 03-10-2005, 13:57
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 27-09-2005 @ 17:37 :
Lieve Lust
Voor de rest interesseert het me allemaal niet zoveel.
Citaat:
.Pure schreef op 27-09-2005 @ 17:37 :
ik kijk alleen Expeditie Robinson
Oud 03-10-2005, 14:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Meid, wat emo! Harrrrrrtstikke goed hoorrrrrr!
Oud 03-10-2005, 14:36
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Wat is iedereen toch negatief!!! Er zitten wel een aantal *** programma's in maar het merendeel vind ik toch wel goed. Als je dat nu gaat vergelijken met de hele RTL serie, vind ik ze veel beter.
RTL is echt wel beter dan Talpa, daar heb je nog leuke programma's als kees&co, the nanny, gtst, hoe schoon is jouw huis, achmea quiz en nog wel veel meer. op talpa vind ik echt 3x niks
Reageren

Regels voor berichten