Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2005, 11:12
cagie
cagie is offline
Was even vergeten hoe gemeen meiden tegen elkaar kunnen zijn. Had wel door dat ze achter mijn rug om over me praten en dat kon me eigenlijk tot nu toe weinig schelen. Maar om nou gelijk mijn hele avond te gaan verpesten en verzieken vind ik wel erg laag. Ze doen net alsof het verboden is plezier te maken. Maar goed probeer vandaag maar eens een kleine tegen aanval want de rest van de week is toch al verpest door wat er gister is gebeurd.
Advertentie
Oud 01-09-2005, 13:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Net een vriend van me tegengekomen, samen met zijn 2 dochtertjes. Heb beloofd dat ik binnenkort toch echt eens langs zal komen. Zijn samen even wat gaan drinken in een cafétje en ongeveer een uur lang bij zitten praten. Super gezellig!

Ow, en mijn nieuwe rok vond hij toch wel heel vet staan "Kel in een rok, das even wennen, wel grandioos hoor" Gesprekken met mannen voeren over jarretels is trouwens ook geen optie, hahaha
Oud 01-09-2005, 15:23
Verwijderd
pfff, gaat weer lekker zo.
Oud 01-09-2005, 15:53
ythguaN
ythguaN is offline
Pff
Ik mis haar zo enorm erg
Hele tijd stemmingswisselingen en veel te vaak verdrietig
Ik kan blijkbaar niet zonder haar (nog geen week)
Gelukkig komt ze zaterdag weer langs

..
Maar waarom ben ik in godsnaam zo bang haar kwijt te raken, ik weet dat ze van me houd, en ik hou zo enorm veel van haar..dus eigenlijk geen reden om daar bang voor te zijn...
Oud 01-09-2005, 16:47
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb het gevoel alsof er weer tal van neuronen zijn aangemaakt de afgelopen dagen Nieuwe prikkels Leven in mijn hoofd. 3 dagen waren te kort, helaas heb ik voor morgen allerlei afspraken staan..
Oud 01-09-2005, 19:24
Verwijderd
Fijn om te weten dat er vrienden voor me zijn die voor me klaarstaan als ik ze nodig heb..... Mensen die in me geloven....

Bedankt...
Oud 01-09-2005, 19:31
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Het was echt zo leuk vandaag. Echt weer als vanouds. Bijna vergeten hoe gezellig het altijd was en hoe geweldig dat ene meisje eigenlijk wel niet is Het eerste wat ik deed was haar omhelzen, hoe vaag. Dat doe ik echt noóit. Maar kon er niks aan doen Of het nou gewoon een gekke bui was, of toch wat meer, ik weet het niet.. Maar ik ben blij, heel blij..
Oud 01-09-2005, 20:52
rare kwast
rare kwast is offline
klas gezien, school gezien, sleutel kamer gehaald (zondag verhuizen)
schoenen in zwolle gekocht..voor de bruiloft
en toch dat f*cking zware eenzame gevoel.. en weer stiekem de fout in
echt 2 jaar lang niet...nu al voor de 3de maal zo beloofd te stoppen na de eerste keer
sorry sonho i'm weak..hate myself
argh..gelukkig weet verder niemand het
Oud 01-09-2005, 21:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 01-09-2005 @ 21:58 :
@ Gothic: Heb je nou al wat gehoord?
Nee. Morgen gaan de foto's op de post met het verzoek ff te reageren als hij ze gehad heeft. Allerlaaste poging *zucht*.
Oud 01-09-2005, 21:03
Verwijderd
pfff, een lange en drukke dag vandaag. Eerst naar mijn oom en tante in Friesland. toen een rondje leeuwarden gedaan. toen mijn oma opgehaald. toen naar de andere oma gereden, en toen mijn nichtje thuisgebracht. en halsoverkop eten, want pap en mam moesten allebei alweer vergaderen. de kroegbaas is zomaar dood. Vera zou 17 zijn geworden. En het is alweer september. en ik moet morgen heel vroeg naar school. en ik wil niet meer. ik heb geen zin meer. ik had dat laatste tentamen ook moeten halen, dan had ik weg gekund. maar ja. gelukkig heb ik mijn tweede herkansing wel gehaald. ik wil zo graag eens een plekje waar ik me thuis voel. waarom kan ik dat nou niet vinden? waarom moet ik altijd zoeken?

Tears stream down on your face, when you lose something you cannot replace-
Oud 01-09-2005, 21:45
Tieneke
Tieneke is offline
pffffff wat een drukke en hectische dag.
Ik ben gekraakt door een gesprek en ik moet morgen weer gaan maar dammmm wat heb ik een angst daarvoor.
Met me ma fff gepraat erover (voor de eerste keer sinds lange tijden) en ik heb haar gekwets och germ wat vindt ik het jammer dat ik me ouders er niet bij betrek ik had het helaas ook anders gewild maar het gaat nu eenmaal niet ?
Oud 01-09-2005, 21:48
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 01-09-2005 @ 22:46 :
Omg wat ben ik toch een ontzettend aansteller soms.
ben je niet de enigste
Oud 01-09-2005, 21:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vandaag al zeker vijf keer met mijn OV mogen zwaaien

Introdag was leuk maar wel vermoeiend (half zes uit bed, kwart voor zes trein, half elf thuis..........) Kamer kijken was ook wel leuk. De verhuurder was leuk enzo en er waren 10 mensen ofzo Ik wou hem alleen niet zo graag hebben, het was een klein zolderkamertje, heel klein raampje, geen eigen wastafel, onhandige gaskachel en overal hing losse bedrading enzo dus ik vind het eigenlijk niet zo erg.

Wel leuk om ff af te spreken met mijn vriend zo voor een avondje, dat vond ik echt wel gaaf Morgen weer naar hem toe maar eerst naar de tandarts Ben gelukkig nog niet zo bang doordat ik genoeg afleiding heb en morgenochtend sta ik gewoon niet heel vroeg op, als ik slaap ben ik ook niet bang. En morgen is hoogstwaarschijnlijk sowieso niet eng maar toch ben ik bang voo reng nieuws, wil iedereen duimen dat er niets is?

Morgenavond weer naar mijn vriendje tot maandagaochtend Ik wil nog wel iets leuks met hem doen maar ik weet nog niet wat. Maandag ben ik vrij met mijn nieuwe rooster en ik kan dan dus ook nog niets doen want ik heb dan nog geen les gehad. Morgen ook afspraak met advocaat, mijn vader heeft idd veel te weinig betaald Echt fijn als je boeken en je collegegeld net deze maand betaald moeten worden. Op kamers deze maand is dus ook niet echt praktisch met borg enzo

Ik zie het allemaal wel weer. Ik ben het zat om me zorgen te moeten maken om geld terwijl ik pas 19 ben.

Ik ga zo maar eens slapen maar wil mijn verhaal graag nog ff kwijt maar de film van mijn moeder is blijkbaar interessanter
Oud 01-09-2005, 21:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, ik heb altijd het verkeerde op het verkeerde moment...
Verder ging het vandaag niet zo goed met m'n stage. Heb het idee dat ik wat verkeerde dingen gedaan heb, maar van de andere kant zal het ook wel weer meevallen. Maandag verder.
Oud 01-09-2005, 22:08
Verwijderd
Morgen dan de reis waar ik al maanden naar uitkijk, uitwisseling met Noorwegen. Ben echt superbenieuwd hoe het daar gaat worden. Jammer dat een vriendin zoveel aan dr hoofd heeft en niet met volle teugen kan genieten, maar trek haar dr wel doorheen.
Doodeng alleen, voor de eerste keer vliegen
Oud 01-09-2005, 22:12
Verwijderd
Bah, ik voel me best mat en heb nergens zin in maar het zo plotseling vandaan komt weet ik niet
Oud 01-09-2005, 23:53
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Tieneke schreef op 01-09-2005 @ 22:48 :
ben je niet de enigste
'Enigste' kan eigenlijk niet, hè.
Het is 'enige', daar bestaat geen overtreffende trap van

Ontopic:
Ik ben moe, maar wel heel vrolijk Volgens mij gaat alles wel goed zo.
Oud 02-09-2005, 01:47
WolterB
WolterB is offline
Helemaal gesloopt , maar morgen nog verhuizen

Naja, ik heb iig een topweek gehad, alleen zitten mn oren nu een beetje dicht van de muziek die op t slotfeest van de intro wat te hard stond
Oud 02-09-2005, 08:20
Miracle
Miracle is offline
*opgelucht*
Het was wel erg eng, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Er valt echt een last van me af. Ben zo oplucht.

Vandaag lekker gerelaxed dagje. Ik had geen zin om vandaag ook weer de hele dag onderweg te zijn. Er komt vast nog wel een gelegenheid... Vandaag ga ik alleen maar leuke dingen doen. Het is tenslotte m'n laatste vakantiedagje.
Als ik morgen moet werken, dan is m'n week echt weer propvol, zo niet dan geniet ik morgen ook nog even van m'n vrijheid.
Oud 02-09-2005, 08:26
Halflight
Halflight is offline
Ik ben blij dat het nu goed zit met die vriendin en dat het beter gaat met mijn ouders. Het enige waar ik me nu nog hele erge zorgen over maak is of ik het herexamen wel haal. Ik heb niet meer zoveel tijd om te leren en ben zo bang dat het fout gaat. Dan val ik echt in een heel diep gat, vooral omdat ik er al helemaal vanuit ga dat ik bij mijn klas blijf. Ik moet gewoon veel leren maar dan nog weet ik niet of ik het wel haal.

Vandaag niet zoveel tijd, moet de keuken schoonmaken en misschien daarna nog even, maar ik weet niet. Arrggh.
Oud 02-09-2005, 08:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik wil zo graag terug naar mn oude school... Maar ik heb die beslissing nou eenmaal genomen... Ook ben ik bang dat ik te veel hooi op mn vork heb gehaald... Nieuwe studie, veel trainen voor het demoteam, lesgeven, therapie... En dan ook nog mn vriend en vriendinnen die ik wil blijven zien... En misschien werken als gogo-danser... Eigenlijk wilde ik de vrijdag ook dansles nemen, maar dat wordt echt te veel vrees ik... Daarbij ben ik al zo overspannen gevoelig. Zucht... Maar ik wil het wel allemaal... Buh...
Oud 02-09-2005, 10:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pfff, net terug van de tandarts en het viel me wel mee. Heb lang zitten wachten en ben misschien vijf minuutjes binnen geweest. Alles was goed en ik kreeg een complimentje omdat ik zo goed gepoetst had en er hoefde niets schoon gemaakt te worden ofzo Mijn verstandskiezen moest ie nog maar ff afwachten, die moesten er misschien nog een keertje uit Maar iig het eerste halfjaar dus niet
Oud 02-09-2005, 10:40
Nona
Nona is offline
Vanavond komt ie, jeuj. Alleen hoe laat was hij nou klaar met werken? Moet maar een beetje bijtijds uit Rotterdam weg, weet ik in ieder geval zeker dat hij niet voor een dichte deur staat (ahwell, mijn moeder zal wel thuis zijn maar dan nog).

Oh, zal ook nog even langs mijn werk gaan, ik weet nog steeds niet wanneer ik volgende week moet werken. Ook wel lastig eigenlijk. Maar goed, ik heb nog geen onderwijs dus dat zal wel loslopen.
Oud 02-09-2005, 10:53
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben het zat afhankelijk te zijn van iemand. Altijd maar dat geleen en gezeur. Zodra ik stufi krijg ga ik per maand een deel apart zetten zodat ik altijd genoeg geld heb om mn eigen rekeningen te betalen, die dan onverwacht komen.
Oud 02-09-2005, 11:21
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-09-2005 @ 09:45 :
Ik wil zo graag terug naar mn oude school... Maar ik heb die beslissing nou eenmaal genomen... Ook ben ik bang dat ik te veel hooi op mn vork heb gehaald... Nieuwe studie, veel trainen voor het demoteam, lesgeven, therapie... En dan ook nog mn vriend en vriendinnen die ik wil blijven zien... En misschien werken als gogo-danser... Eigenlijk wilde ik de vrijdag ook dansles nemen, maar dat wordt echt te veel vrees ik... Daarbij ben ik al zo overspannen gevoelig. Zucht... Maar ik wil het wel allemaal... Buh...
Knuffel voor jou!

*

Bluh, twee dagen school, en ze hebben er alweer een puinhoop van gemaakt. Die mensen moeten echt eens na gaan denken of een andere baan zoeken.. Vanmiddag bel ik zelf mijn stageschool wel op, misschien komt het dan toch nog goed..
Oud 02-09-2005, 11:44
ythguaN
ythguaN is offline
Mhihi ik ben blij dat het weekend is, stomme week gehad
Morgen mn supervriendinnetje wat weer 2 dagen komt logeren <3
Oud 02-09-2005, 11:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
HereIAm schreef op 02-09-2005 @ 12:21 :
Knuffel voor jou!
Dank je wel
Oud 02-09-2005, 13:33
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ben net gezakt voor mn rijexamen, dus ik voel me kut!
Zal wel weer 6 weken moeten wachten! En dat is nog het ergste! En natuurlijk ook dat ik weer 180 euro kwijt ben voor de volgende examen....

Maarja...
Word weer eens tijd dat ik een leuk meisje tegenkom. Kan ze me rijles geven...
Oud 02-09-2005, 14:16
Cethlion
Cethlion is offline
Doos xD. Waarom moet ik nou zo raar gaan zwaaien? Ik ken 'm niet eens, nou vindt 'ie me vast raar. *hoort de stem van de psych in d'r hoofd* 'Niet zo denken. Dat is maar een oordeel van jezelf, je weet helemaal niet of het ook zo is.' *probeert alle gedachten aan het voorval te verbannen*
Geen wonder dat hij wegvluchtte.
Oud 02-09-2005, 14:23
George
George is offline
Twisted, ik ben z'n foto aan het bewerken met paint. Bekrassen, kan ik beter zeggen.
M'n eigen onzekerheid maakt het gewoon kapot, als altijd.
Oud 02-09-2005, 14:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vanavond bij een vriend thuis eten..

Morgen weer lekker werken.. Heb er nu wel weer zin in, aangezien ik mijn baas nu aan mijn kant heb, en hij me dus gelijk geeft wat betreft de gang van zaken etc. Erg relaxt, en ik word morgen ook gelijk opgehaalt ook

Zondag eindelijk m'n paard ophalen uit Antwerpen. Wat ben ik blij als hij weer terug is, al vraag ik me af voor hoelang. Financieël gaat het niet zo lekker, dus mijn trailer staat nu te koop zodat ik Lagune nog zolang mogelijk aan kan houden. Al vrees ik dat het binnenkort ook aan hem de beurt is... *traan*
Oud 02-09-2005, 16:04
zus
zus is offline
Pfff, heb ik eindelijk kaartjes voor die musical, zijn het de stoelen 5 en 7. Wat heb ik daar nou aan? Nou hopen dat ik het kan oplossen met een telefoontje. Anders hoeft het niet meer..

Maandag weer naar psych. Hoop dat ik door mag gaan met therapie. Help duimen..
Oud 02-09-2005, 16:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
zus schreef op 02-09-2005 @ 17:04 :
Pfff, heb ik eindelijk kaartjes voor die musical, zijn het de stoelen 5 en 7. Wat heb ik daar nou aan? Nou hopen dat ik het kan oplossen met een telefoontje. Anders hoeft het niet meer..

Maandag weer naar psych. Hoop dat ik door mag gaan met therapie. Help duimen..
heeej wij hadden ook stoel 5 en 7
maaruh de stoelnummers gaan net als huizen...
1,3,5,7,9,11 enz...

welke musical ga je?
Oud 02-09-2005, 16:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Op een rare manier mis ik mijn vriendje heel erg... En dat is stom.
Verder heb ik een heel druk weekend voor de boeg, ben benieuwd hoe ik me maandag voel en hoe alles gaat gaan maandag.
Oud 02-09-2005, 17:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
En toen was ik vergeten dat mijn broer en schoonzus kwamen eten. Niets geen 'langsgaan bij een vriend. Blegh!
Oud 02-09-2005, 17:26
zus
zus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-09-2005 @ 17:20 :
heeej wij hadden ook stoel 5 en 7
maaruh de stoelnummers gaan net als huizen...
1,3,5,7,9,11 enz...

welke musical ga je?
Oh grapje Dan is het goed..
Beauty and the beast. Maar ja, wou in Utrecht dus is pas in juni
Oud 02-09-2005, 17:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
zus schreef op 02-09-2005 @ 18:26 :
Oh grapje Dan is het goed..
Beauty and the beast. Maar ja, wou in Utrecht dus is pas in juni
ik ben laatst naar mamma mia in utrecht geweest..stoel 5 en 7 zijn goed
Oud 02-09-2005, 17:40
zus
zus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-09-2005 @ 18:32 :
ik ben laatst naar mamma mia in utrecht geweest..stoel 5 en 7 zijn goed
Oke

OT:
Whieehh, het gezin waar ik altijd oppas heeft in juli een baby erbij gekregen. Had sindsdien nog niet opgepast maar morgenavond en maandagavond mag het weer Zin in!
Oud 02-09-2005, 18:21
rare kwast
rare kwast is offline
vanavond vakantiespel afterparty en morgen vrijgezellenfeest

]druk druk druk
Oud 02-09-2005, 18:44
fractuur
fractuur is offline
Hoe zal ik het zeggen.. Er lopen nu heel veel verhaallijnen door elkaar, maar ik haal geen van allen naar voren om het goed af te maken. Zo ziet mijn leven er een beetje uit op dit moment.
Oud 02-09-2005, 18:46
nevyn
nevyn is offline
ik verveel me heel erg
Oud 02-09-2005, 19:11
Nijn*
Nijn* is offline
En die hele godvergeten wereld hier knalt in één keer weer in elkaar.. Al die mensen op m'n school deden vandaag zó arrogant en vervelend. Ik heb gewoon in één dag aan iedere vriendin die ik heb een schijthekel gekregen. Zo ging mijn geweldige dag:

- Ik kom vanochtend aanfietsen bij een vriendin en we willen doorrijden naar de volgende maar ze is haar gymtas vergeten. Dus we rijden terug en kwamen twee minuten te laat aan bij een andere vriendin. Zij ontzettend pissed en vervolgens kijkt ze míj de hele dag niet meer aan..
- Bij gym moet ik bij de teamtraining elke keer pitchen of slaan of de ballen vangen omdat ik en een jongen de enige zijn die iets doen. En bij de wedstrijd moet ik godverdomme mijn eigen honk én het middenveld dekken omdat één breezersletje te lui is om wat uit te voeren.
- Drie andere vriendinnen willen wel meeliften op de fiets omdat ze te lui zijn om te lopen naar school maar negeren me vervolgens totaal dood en gaan gezellig met elkaar zitten kletsen en doen alsof ik de taxichauffeur ben.
- We moesten bij Nederlands elkaars brief becommentariseren en ik had dus die van een vriendin en zij die van mij. Ik lees hem door en begin vervolgens aan de commentaaropdracht, met in mijn achterhoofd dat ik 'm moet inleveren die dag. Halverwege de les zit ze me ineens uit te lachen met een andere vriendin: 'Kijk dan, ze zit gewoon die hele opdracht te maken!' dat stak me op dat moment zo dat ik d'r echt een dodelijke blik gunde en toen ze dat zag bedacht ze ineens dat ze misschien wel lullig was geweest.. Vervolgens krijg ik te horen dat ik een bitch ben omdat ik te streng commentaar geef en aan het einde van de les kan ik mijn commentaaropdracht niet inleveren omdat dat rotwijf geen commentaar voor mij heeft geschreven.
- Ik zit vaak met drie vriendinnen in de les en dan is het soms een beetje dollen, elkaar voor keutel uitschelden enz, meestal heel grappig maar vandaag hadden ze het spontaan allemaal op mij gemunt en als ik dan 5 minuten chagerijnig kijk ben ik écht de arrogante bitch.. En dan gaan ze zich opeens afvragen of ze niet te ver gaan en dat er misschien écht iets is..
- Ik zou een filmopdracht met een vriendin doen, zij vraagt aan iemand anders of ze het met haar wil doen, vervolgens zeg ik tegen haar van 'hé wij hadden toch afgesproken het samen te doen?' reageert ze zo ontzettend arrogant van 'ooh ja nou oke dan..' 't is dat ze er niet meteen achteraan zei: als het echt moet..
- Ik heb het laatste uur met een vriendin les, en we fietsen dan altijd samen, ik op haar wachten na de les maar na 5 minuten is ze er nog steeds niet en vertrek ik maar. Vervolgens kom ik haar halverwege de straatweg tegen, 'ze was vergeten dat ze met mij zou fietsen', da's waar we hadden dat natuurlijk niet nog 5 minuten voor de bel ging afgesproken, domme ik
- Overal duiken ineens feestjes op en elke keer ben ik dat meisje waarvan ze zeggen: 'Oh ja, laten we haar ook maar uitnodigen..' of 'Oooh, dat waren we je vergeten te vertellen, sorry!' Nou dan hoeft het allemaal niet meer, ze vergeten mij daar toch wel.

Stelletje arrogante bitches die 'vriendinnen' van mij, zo kom ik er maar weer eens achter wie mijn echte vrienden zijn..
Oud 02-09-2005, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 02-09-2005 @ 20:11 :
Blabla

En mijn dagje: Vandaag was niet zo erg als ik gedacht had
Eigenlijk stiekem wel leuk
Oud 02-09-2005, 19:48
moon
moon is offline
Gister naar A'dam geweest met een vriendin, dat was echt zo gezellig! Eindelijk weer eens rustig de tijd om in alle winkeltjes te kijken en niet dat opgefokte gedoe van mijn vriend als we samen gaan winkelen. Ik vond het echt een fijne dag. Ik heb ook zo goed me haar kunnen praten. Zij is ook erg gepest en verzwijgt daar nog steeds het grootste deel over tegenover haar ouders. Ze is bang dat ze zichzelf tegen zal konmen dit jaar door alles wat ze weg gestopt heeft, ik zal er voor haar zijn want ik weet hoe het is. Ik heb het al door gemaakt.

Tussen mijn vriend en mij gaat het ook weer helemaal goed. We zijn nog steeds hartstikke verliefd en gelukkig met elkaar.

Best positief dus allemaal

1 minpuntje...mijn psychiater heeft vandaag wel gezegd dat ik een depressie heb. Ik heb er de symptomen van. Ik wil de afgelopen 2 weken namelijk eigenlijk nooit uit bed komen omdat ik de dag dan te lang vind duren. Verder wil ik niet oud worden omdat ik het allemaal wel gezien heb op deze wereld. Dat vond mijn psychiater te depressief overkomen, dus nu moet ik weer omhoog met mijn medicatie. Ik word daar inmiddels zo gestoord van dat ik soms het idee heb dat ik net zo goed 10 pillen tegelijk kan gaan slikken.
Oud 02-09-2005, 19:50
Verwijderd
wat kunnen volwassen jongeren toch zeuren als ze erachter komen dat ze niet bij hun bilmaat in de klas komen. sjees zeg. gelukkig heeft M zich opgeofferd om bij mij te komen, maar tering hee. wat een gekloot. en dan zon kutopmerking ertussen door, waarvan I het zelf waarschijnlijk niet doorhad dat hij wel degelijk pijn deed. goed. na school naar Amsterdam, achter de familie aan. eerst de dappermarkt met oma afgeweest en toen naar de dierentuin. vond ze geweldig. heb een leuke rok van haar gehad. toen gegeten vlakbij het leidse plein. erg leuk. en nu weer thuis. heel erg moe. en voel me heel dik. en moet nodig afvallen. (kunnen ze zeggen dat het niet hoeft. het moet wel. punt.) en ik heb een raar oog en hoofdpijn. echt vermoeiend. maar ik heb wel een erg leuke dag achter de rug.
Oud 02-09-2005, 19:56
Redhair
Redhair is offline
Weer leuke jongen ontmoet. Kende hem al langer, maar we zagen elkaar nooit. Gister heb ik een masage van hem gehad. Zijn handen op mijn schouders, in mijn nek, het voelde zo goed. Het voelde zo vreemd. Ik heb een beetje kriebels. Hij is lief, leuk. Mocht er ooit iets van komen, ik ga hem niet vertellen wat er allemaal in mij omgaat. Hij mag niet alles weten, zeker niet alles, zeker niet zoveel als mijn ex. Nee, mijn ex werd anders toen hij die dingen van me wist. Ik speel gewoon verder.
Oud 02-09-2005, 20:51
Gothic
Gothic is offline
ok, hij heeft een vriendin ... misschien verklaard dat alles. Helemaal uit m'n hoofd zetten dus.
Oud 02-09-2005, 21:40
Roosje
Roosje is offline
Ik moet hem vergeten maar ik wil het niet.
Oud 02-09-2005, 21:42
dwight88
dwight88 is offline
jullie waren een hele fijne groep, ben blij dat we bij elkaar zijn gebleven en ik hoop dat ik jullie snel weer 's spreek.

En dat A. en ik een lange toekomst tegemoet gaan
Oud 02-09-2005, 21:57
Verwijderd
Wat ben ik een aansteller
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten