![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik was het overigens niet, was toen niet bepaald in de stemming voor een film als Bloody sunday) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dead Man's Curve Heeft zo zijn momenten, maar de combinatie thriller-comedy pakt hier lang niet altijd goed uit. Bovendien is de eerste helft onevenwichtig en worden de plotwendingen zo tegen het einde wel héél erg doorgedrukt. Weinig geloofwaardig dus. De laatste dag van Alfred Maas Aardige short, maar waarom hij nou precies prijzen heeft gewonnen is mij een raadsel.
||
Citaat:
![]() Finding Neverland Geweldige film! Echt een aanrader Prime Suspect 6. Ze worden er niet beter op, met de jaren. Maar heb blijft vermakelijk om te kijken. Volgende week deel twee ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zojuist Before Sunrise en Before Sunset bekeken.
Even een HEEL kort stukje over het verhaal, op verzoek in spoiler, het verpest niets aan de film, dus wees niet bang om het te lezen.
Spoiler
![]() Lekkere praatfilms, leuk geacteerd (Julie is echt een schatje. ![]() Ik geef ze beide acht van de 10 punten. Laatst gewijzigd op 25-09-2005 om 17:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tim Burton maakt gewoon heerlijke films. Geweldige animaties, waarvan The Nightmare Before Christmas een meesterlijk voorbeeld is. En in combinatie met zijn vaste partner (niet te letterlijk nemen) Danny Elfman (muziek) zijn het steenvast prachtige werken. ![]() *Eindigt lofrede voor Tim Burton*
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik blijf echt doodstil zitten met gekromde tenen en ingehouden adem op het eind. teeeeering hee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Stomme Amerikanen, net als in de film Austin Power: Goldmember, zeggen ze dat die goldmember Nederlands is, spreekt ie half duits/half engels ![]() Zo is dat echt vaak in engels talige films en ik erger me daar aan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |