Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 14:33
Dobomobo
Dobomobo is offline
Die vraag kan ik heel goed beantwoorden:

K*T

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1272059
Oud 04-10-2005, 14:55
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmmm, hij maakt altijd zulke lieve geluidjes als ik lekker over zijn rug aan het wrijven ben. Door dat soort kleine dingen hou ik nou zo verschrikkelijk veel van die jongen
Oud 04-10-2005, 15:50
Verwijderd
Ik hou zo ongelooflijk veel van hem. Sinds vandaag heb ik officieel toekomstvisoenen over wat we gaan doen samen

Oud 04-10-2005, 17:14
I C U
I C U is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 03-10-2005 @ 23:52 :
Oh ik vind hem echt super leuk! Vandaag zag ik hem niet in de gang maar hij mij wel, dus hij liep langs pakte mijn arm en zei hoi. Hij maakt ook steeds oogcontact en lichamelijk contact enzo... oh ik smelt dan echt!
Ik heb alleen een ontzettend stom probleem: ik weet totaal niet meer hoe ik zoiets moet aanpakken... Ik voel me zo'n dom irritant kind wat maar moeilijk doet, maar ik weet het eerlijk waar echt niet meer! O ga altijd over zoveel twijfelen als ik verliefd ben! Ik weet niet heeel zeker wat hij van mij vindt, al lijkt het er wel heel erg op... , maar hoe weet ik dat nou zeker? Ja vragen... maarja dat durf ik ook niet. En hij zit ook nog eens bij me op school, ik heb geen zin in stomme roddels of iets dergelijks snap je... He bah... ik weet niet wat ik nou moet doen...
Iemand suggesties???
Ga samen naar de film
Oud 04-10-2005, 17:27
Mindfields
Mindfields is offline
Als hij ook maar een heel klein beetje suiker op heeft, wordt hij enorm hyperactief. Enorm grappig.
Oud 04-10-2005, 18:03
Verwijderd
ik weet t niet meer :/
Oud 04-10-2005, 19:54
Stefanie1984
Stefanie1984 is offline
In de war
Oud 04-10-2005, 22:03
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat hij was vreemdgegaan met een ganggenote toen wij een keer ruzie hadden en dat zij vervolgens zwanger werd en het kind ging houden. En omdat het een droom was, werd ik er pas kwaad/verdrietig om toen het kind al geboren was. Best een kutgevoel, trouwens, dus ik heb hem midden in de nacht meegedeeld dat hij absoluut nooit moet vreemdgaan. Waarop hij alleen maar "Muh." zei... maar goed
Oud 04-10-2005, 22:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ehm... bagger.
Oud 04-10-2005, 22:26
Dato_16
Dato_16 is offline
Hardstikke goed!
we hebben iets meer dan een maand en ben echt super blij!
Oud 04-10-2005, 22:47
Jude
Jude is offline
Ja, wat nou? Je hebt er geen flauw benul van hoe je mij van mijn stuk brengt. Ik denk de hele dag aan jou. Ik kan nergens meer van genieten, ik kan me niet meer concentreren. Ik wacht op jou. Geef mij een eerlijke kans, doe je best, alsjeblieft - maar ik wil niet smeken. Toon zelf eens initiatief, laat me weten waar ik aan toe ben, niet van die vage complimentjes.

Waarom kan ik dit niet tegen hem zeggen.
Oud 05-10-2005, 09:51
Verwijderd
Heel goed!
Dinsdag 4 maanden, alleen ben ik dan net 2 dagen op vakantie. Dus heb een lief briefje geschreven..
Oud 05-10-2005, 09:55
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Mja verliefd... hebben we een date nodigt die men neef ook uit. Hij is al sinds jaar en dag bevriend met hem... tja gezellig...
Oud 05-10-2005, 09:56
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 03-10-2005 @ 11:10 :
ik wil hem ziiiieeeen!! NU!
dat
en: hij is zooo lief
Oud 05-10-2005, 09:57
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
blij dat ie verhuist is van roosendaal naar zandvoort..
woont nu nog maar een uurtje van me af.
afstand is nog steeds kut kmoet hem tot zaterdag missen
maar hij stuurde zown ongelovelijk lief smsje waardoor al mijn onzekerheid even verdwenen is
kben echt dol op hem
Oud 05-10-2005, 11:04
monolo
monolo is offline
heel goed <3
Oud 05-10-2005, 11:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Waarom moet ik elke keer zo moeilijk doen over zijn werk? Sinds ik weer stage loop, werk ik op onregelmatige tijden en sinds september is hij dit ook gaan doen. En daar heb ik dan weer moeite mee, want soms lopen onze werktijden zó langs elkaar heen dat we amper tijd voor elkaar hebben. En daar baal ik van Het liefste zou ik zien dat hij weer zijn gewone werktijden aan zou houden, maar dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk. Ik werk tenslotte ook onregelmatig en dan zou ik van hem gaan verwachten dat hij dat weer opzegt... Hij heeft wel met zijn chef afgesproken dat dat onregelmatig werken op proefperiode is, dat als het ons (of eigenlijk voornamelijk mij) niet bevalt, hij het dan eventueel weer terug kan draaien. Maarja, mag ik dat wel van hem verlangen? *zucht*

Ach, misschien moet ik er ook gewoon maar aan wennen en in januari ben ik alweer klaar met stage en moet ik weer gewoon naar school en word het alweer een stuk makkelijker...
Oud 05-10-2005, 11:16
Verwijderd
Weer even slechter dan slecht.
Oud 05-10-2005, 13:29
&#9834;
&#9834; is offline
Sinds afgelopen dinsdag ben ik weer begonnen met een opleiding. Het is allemaal heel snel gegaan vorige week (maandag zag het er nog naar uit dat het een jaar werken werd, en woensdag had ik een stage plaats gevonden). Doordat het zo snel is gegaan heb ik me amper kunnen beseffen dat ik nu mijn vriend ook minder kan zien. Hoewel de snelle omschakeling voor ons alletwee even lastig is willen we er het beste van maken en die instelling voelt goed. De eerste weken zal het wel wennen zijn, maar dat is niet anders.
Hij is vanaf donderdag tot en met maandag bij mij geweest en we hebben het zó leuk samen gehad, dat ik me blijf verbazen over het feit hoeveel je van iemand kan houden (en datdat no gmeer kon dan dat ik al deed.).
Oud 05-10-2005, 13:31
Schranktür
Schranktür is offline
Oud 05-10-2005, 14:29
fractuur
fractuur is offline
Nog steeds kut. Maar het begint wel iets minder te worden allemaal..

Waarom moet mijn beste vriendin uit de werkgroep nou iets aanleggen met een jongen uit dezelfde werkgroep.
Oud 05-10-2005, 14:34
Verwijderd
VERLIEFD
Oud 05-10-2005, 16:06
Neith
Neith is offline
Ik had hem willen vragen voor het gala, was iemand me voor. Dat is dan nog tot daaraantoe, maar wie het is vind ik nog minder
Oud 05-10-2005, 16:06
Verwijderd
Supersaai.
Oud 05-10-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 05-10-2005 @ 17:06 :
Supersaai.
Zullen we neuken dan?
Oud 05-10-2005, 16:29
Toet0r
Toet0r is offline
Echt zó veel zin om hem te zien!
Vrijdag naar de studiebeurs en dan neem ik hem mee terug naar huis.
Oud 05-10-2005, 16:33
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik ben wel verliefd geloof ik.
Oud 05-10-2005, 16:47
Yolcu
Yolcu is offline
Het is nu even wisselend. Soms ben ik zooo blij dat hij van mij is, hebben we supergesprekken en heel veel lol samen.. maar soms ook ben ik alleen maar tegen hem aan aan het zeuren en dan eindigt het weer in een ruzie. Hij boos, ik huilen...
Hij voelt zich machteloos, hij kan helaas ook niets aan de situatie veranderen

Gelukkig hebben we het ook meteen weer goedgemaakt en hij zei dat er een dag komt dat we om onszelf zullen lachen, dat we altijd om nutteloze dingen ruzie maken. Dat was dan wel weer lief *in love* Hij was gelukkig niet écht boos. Maar toch ben ik zooo bang dat ik hem met mn aanhankelijke gedrag ga verliezen
Oud 05-10-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 05-10-2005 @ 17:13 :
Zullen we neuken dan?
Ach, waarom ook niet!
Oud 05-10-2005, 18:34
Verwijderd
volgende week zie ik haar weer en ik hoop dat deze date net zo leuk word als de vorigen
Oud 05-10-2005, 18:36
I C U
I C U is offline
Tja, het gaat best goed geloof ik, zo zn gangetje... Bevalt me prima!
Oud 05-10-2005, 18:38
Verwijderd
Ik kan er maar niet over uit.

Hij is de mooiste persoonlijkheid die ik ooit ontmoet heb in mijn leven. Maakt niet uit of ik nou met hem trouw, of hem nooit meer zie of spreek.. ik ben zo gruwelijk blij dat ik hem heb ontmoet en leren kennen.

Vooral om te weten dat het bestaat. Dit gevoel. Ik heb het echt nog nooit gehad. Nog nooit op deze manier, zo dat alle dingen die 'mis' met hem zijn er echtechtecht niet toe doen.

Echt, wauw. Vrijdag zie ik hem weer <3
Oud 05-10-2005, 19:08
yavanna
yavanna is offline
wordt met rust gelaten... gelukkig.
Vreemde jongen gaat opeens heel veel met me om, zogenaamd omdat ie betere cijfers wil halen. maar dat kan ie ook aan anderen vragen waar hij veel meer mee om gaat. Dus...
Maar hij heeft een vriendin, die hij niet kwijt wil, dus waarschijnlijk zit ik me gewoon druk te maken om nix. Gewoon een vriend erbij, gelukkig, heb er best weinig op het moment...
Oud 05-10-2005, 21:59
Skaven
Skaven is offline
ik ben heel gelukkig.
ookal is ze me ex.
Oud 05-10-2005, 22:45
Verwijderd
Oud 06-10-2005, 08:28
soultodeny
soultodeny is offline
Waarom smst ie nou niets terug
Oud 06-10-2005, 12:42
gurl19
gurl19 is offline
geduld is een schone zaak

Verder ben ik nog steeds happy, net weer een lief smsje gekregen! Ik heb vannacht gedroomd dat hij in coma lag en doodging niet leuk!
Oud 06-10-2005, 12:48
KiMZz
KiMZz is offline
Super! Ondanks wat communicatie-probleempjes (zie "praten over gevoelens"-topic) gaat alles perfect!

En hij is zo'n schat voor me
Doet soms speciaal voor mij eerst de deur aan 'mijn' kant van de auto open en houdt m open tot ik ben ingestapt

Hij is een gentleman

Hij schenkt altijd eerst drinken in voor mij en geeft het me aan als we op de bank zitten enzo..

*Zwijmel*
Oud 06-10-2005, 14:15
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Verward
Oud 06-10-2005, 14:53
Qamra
Qamra is offline
Wauw
Oud 06-10-2005, 15:54
moisture
moisture is offline
het gaat té goed..
Oud 06-10-2005, 16:05
Fainne
Fainne is offline
Pfff leuk, want er is nog nooit zoveel leven in de brouwerij geweest, maar ik wil ook wel eens duidelijkheid, van hem, en van mezelf... Ik ben verliefrd op hem, elke keer als hij mijn hand vasthoudt of me knuffelt ofzo voel ik kriebeltjes en hij is echt mijn type, maar langs de andere kant is wel érg gefrustreerd, ok jongens blijven jongens, maar volgens mij is het bij hem wel erg. Ik wil wel als persoon gezien worden, en niet als lustobject..Buiten mij zijn er wel veel andere meisjes denkik die hij probeert te versieren, maar met mij gaat hij wel het meeste om (nuja op school weet ik het eigenlijk niet) en hij probeert wel niets verkeerds eigenlijk hij is steeds lief. Dan is er nog zijn beste vriend waar ik ZO van onder de indruk was, zo'n prachtige persoonlijkheid heeft die.. alleen vind ik hem minder aantrekkelijk en hij moet nog steeds over zijn ex heen geraken en heeft nog andere meisjes die weten hoe geweldig hij is.
Een mix tussen die 2 zou ideaal zijn, spijtig dat het niet kan
Wat een puberale zever. Toch blij dat ik het eens kwijt ben
Oud 06-10-2005, 17:15
Verwijderd
Hij heeft het eindelijk weer opgepakt
<333333333333333333333
Echt. en dan nog duizend keer meer.
lieeef!
Oud 06-10-2005, 18:32
I C U
I C U is offline
Hij blijft lief. *zucht*

<3
Oud 06-10-2005, 19:01
Verwijderd
En dan loop ik zo weer de hele dag te grijnzen omdat hij zo leuk is Behalve dat het dan leuker zou zijn geweest als hij nu hier was en niet uit. Maar ja, m'n eigen schuld, ik zou eerst ook uitgaan maar dat gaat niet meer :\ Wel jammer.
Oud 06-10-2005, 19:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bohh, er moet écht maar weer eens wat gaan gebeuren met me op liefdesgebied, hoe saai de laatste tijd...
Oud 06-10-2005, 19:17
I C U
I C U is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-10-2005 @ 20:07 :
Bohh, er moet écht maar weer eens wat gaan gebeuren met me op liefdesgebied, hoe saai de laatste tijd...
*schopt* Wat doe je hier dan? Ga eraan werken!

Oud 06-10-2005, 19:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
I C U schreef op 06-10-2005 @ 20:17 :
*schopt* Wat doe je hier dan? Ga eraan werken!

Rustig maar, komt wel goed.
Oud 06-10-2005, 19:42
I C U
I C U is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-10-2005 @ 20:25 :
Rustig maar, komt wel goed.
Verwacht niet anders
Oud 06-10-2005, 19:50
Toet0r
Toet0r is offline
morgen morgen morgen!
Lekker een paar uur met hem in de auto terug naar huis zitten en dit keer zonder dat hij rijdt! En ook nog ff langs zn huisje om wat op te halen..
Ik heb er zin an!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten