![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat Emily binnenkort ineens met een hond thuis komt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() niet spoileren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En Lorelai is echt stom bezig! Als ze het blijft verzwijgen wordt het juist belangrijk! En dan lijkt het net of ze idd expres iets voor Luke verborgen houdt omdat ze weer iets met Chris wil... Zucht! Die hond ![]() ![]() Het duurt veel te lang voordat het weer dinsdag is... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Duitsland is ie 35,99, tegenover 74,99 in Nederland (maar dat is bol.com, hij zal dus wel iets goedkoper kunnen zijn via andere sites of winkels, maar vast geen 40 euro..) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga de duitse aanschaffen denk ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hoe wil jij die Duitse gaan aanschaffen dan? Want volgens mij betaal je je dan scheel aan verzendkosten en vaak moet je met een creditcard betalen op buitenlandse sites ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen nadeel is dat ik juist bonnen heb gespaard voor GG en daarmee kan ik in Amerika natuurlijk niet betalen. Dus ik wacht eerst af of ze bij de mediamarkt nog een stuk onder de prijs gaan liggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik niet wist wat ik moest vragen voor mijn verjaardag ofzo, dan zei ik gewoon 'doe maar cd/dvd-bonnen' omdat ik wist dat de GG-dvd er wel ooit zou komen. Nu heb ik bijna 50 euro aan bonnen, maar die zijn idd niet te gebruiken in het buitenland ![]() En ik weet niet zo goed wat ik anders met die bonnen moet doen, want zo vaak koop ik geen cd's of dvd's meer.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ETA: Oja, ik wou er ook even bij zeggen. Bij de Amerikaanse versie zitten 2 boekjes, 1tje met de samenvatting van de afleveringen en plaatjes erbij en 1tje met 'Gilmore-isms', de popculture-references die uitgelegd worden, waar ze vandaan komen, zo wordt alles nog grappiger ![]() Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 17:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben nu niet op mn kamer, maar ik zal het straks eens even uitzoeken ![]() ik heb ook nog een andere regio 1 dvd, en die wil ik ook wel eens gewoon kunnen kijken ipv op de pc.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat betreft de amerikaanse dvd; betaal je je dan niet scheel aan verzendkosten? En; wij hebben wel een regiovrije dvd speler, maar in de VS hebben ze soms toch ook een ander beeldformaat? Ik heb iig ook een dvd die een adere regio is en die kan ik alleen in zwart-wit afspelen omdat het beeldformaat niet klopt of iets ![]() edit: was idd een fijne aflevering ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls! Nummer 15 Signy | 500 | 19-07-2007 11:35 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Lost Verwijderd | 500 | 10-11-2006 19:38 | |
Films, TV & Radio |