Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 30-10-2005 @ 20:44 :
@chloe siere; daarom moet je ook nooit de voorstukjes kijken
maar soms val je er net middenin met zappen
Advertentie
Oud 01-11-2005, 18:58
innogen
innogen is offline
Ik zap dan altijd heel snel weg en als iemand anders het perse wil kijken, doe ik mn ogen dicht en ga lalalal zingen

als ik jullie zo hoor, verpesten die voorstukjes heel de gewone afleveringen omdat ze zoveel al laten zien, nou daar zit ik niet niet op te wachten

En strakjes komt het weer en ik hoop dat er wat meer gebeurt tussen Rory en Blondie (ben even de naam kwijt )
Oud 01-11-2005, 21:27
Jolt
Jolt is offline
Sneeuw <3
Oud 01-11-2005, 21:30
Verwijderd
Die hond was grappig

En verder vond ik het ook leuk. Alleen begrijp ik niet waarom Lorelai moet liegen over Chris, is het zo erg dat ze hem troost wanneer hij het moeilijk heeft? 't Is wel de vader van haar dochter en ze kennen elkaar al super lang... Is toch normaal? Tenzij ze iets te verbergen heeft natuurlijk. Ze voelt toch niets voor hem he?!

Rory vind ik gemenig doen tegen Chris, beetje raar...

Kirk was stoer

Ennn... Luke is lief Hij zag dat er iets met Lorelai was en dacht ze ziek was ofzo, lief lief lief
Oud 01-11-2005, 21:33
Verwijderd
Ik miste Logan

en inderdaad, hoop dat Lorelai niet iets voor Chris voelt
Oud 01-11-2005, 21:42
Verwijderd
luke is lief ja en lorelai moest niet tegen hem liegen want luke is heuswel een type om te begrijpen dat het normaal is om de vader van je dochter te troosten.

en kirk
Oud 01-11-2005, 22:03
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
my girlfriend is the whore !!!
Oud 01-11-2005, 22:05
Jolt
Jolt is offline
Dat was ook geniaal
Oud 02-11-2005, 09:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Aaah dat hondje!! Echt zo grappig dat Emily er gewoon bij ging zitten om hem gezelschap te houden Jammer dat ie alweer zo snel weg was
Oud 02-11-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-11-2005 @ 10:13 :
Aaah dat hondje!! Echt zo grappig dat Emily er gewoon bij ging zitten om hem gezelschap te houden Jammer dat ie alweer zo snel weg was
Ik vond het ook leuk hoe Richard de hond mee nam.. 'Dog, dog!' en toen volgde ze hem, Emily helemaal verwonderd En toen de hond ineens ging staan toen Emily naast haar zat, grappig

Ik denk dat Emily binnenkort ineens met een hond thuis komt
Oud 02-11-2005, 11:16
Verwijderd
Ik hoop het wel, ik vind Emily en Richard ook gewoon zo'n leuk stel, dus dat een hondje ze weer bindt ofz.
Luke is echt te lief voor woorden, ik hoop dat het nog wel door blijft gaan, ook al houdt Lorelai steeds dingen stil.
Oud 02-11-2005, 12:29
Verwijderd
Luke's ijsbaan <3333
hij is echt zoooo lief!

Emily en Richard doen nu leuk tegen elkaar

Lorelai had idd beter kunnen vertellen over Chris, zoiets is toch wel te begrijpen?

En ik heb inmiddels al het hele voorstukje gezien
Oud 02-11-2005, 12:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-11-2005 @ 10:36 :
Ik vond het ook leuk hoe Richard de hond mee nam.. 'Dog, dog!' en toen volgde ze hem, Emily helemaal verwonderd En toen de hond ineens ging staan toen Emily naast haar zat, grappig

Ik denk dat Emily binnenkort ineens met een hond thuis komt
Ja haha, ik vond alles wat met die hond te maken had echt grappig En ik hoop het zo dat zij nu met een hond thuiskomt Dat maakt haar ook wat menselijker, wat gevoeliger. En dan komt het vast helemaal goed tussen Richard en Emily
Oud 02-11-2005, 13:41
Verwijderd
Ik heb een stuk gemist, wat is er nou aan de hand met dat Yale gedoe en de DAR ed.?
Oud 02-11-2005, 14:11
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 02-11-2005 @ 14:41 :
Ik heb een stuk gemist, wat is er nou aan de hand met dat Yale gedoe en de DAR ed.?
nog niks volgens mij?

niet spoileren
Oud 02-11-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-11-2005 @ 15:11 :
nog niks volgens mij?

niet spoileren
er staan eerder in het topic buiten spoilers over maar het wordt niet echt uitgelegd
Oud 02-11-2005, 17:13
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
kydnav schreef op 02-11-2005 @ 17:57 :
er staan eerder in het topic buiten spoilers over maar het wordt niet echt uitgelegd
Er is een spoilertopic van Gilmore Girls ergens verderop, daar hoort dit in...
Oud 03-11-2005, 10:38
Verwijderd
Ik had Gilmore Girls opgenomen, maar het einde staat er nu niet op Na de 2e reclame..
kan iemand even zeggen wat er toen nog is gebeurd? Hoe is het eigenlijk met die hond afgelopen? Is die terug naar zijn baas?
Oud 03-11-2005, 14:49
innogen
innogen is offline
yup via emilys rondbellen is de echte eigenaar gevonden en die heeft de hond opgehaald.
Oud 05-11-2005, 11:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-11-2005 @ 22:33 :
Ik miste Logan
Ik ook! En The Naked Guy ook! Ik vind het echt veel minder leuk als het niet op Yale is...

En Lorelai is echt stom bezig! Als ze het blijft verzwijgen wordt het juist belangrijk! En dan lijkt het net of ze idd expres iets voor Luke verborgen houdt omdat ze weer iets met Chris wil... Zucht!

Die hond Idd cool toen die hond opstond naast Emily: 'Is he supposed to do that?!' Hahaha

Het duurt veel te lang voordat het weer dinsdag is...
Oud 06-11-2005, 19:18
Verwijderd
Laatst vroeg iemand (Balance?) zich hier toch af hoe het zat qua taal en ondertitels met de Duitse GG dvd, omdat die veel goedkoper is?

Ik heb dit gevonden:
Ton: Dolby Digital 2.0 (Stereo) in Deutsch, Englisch und Spanisch
Untertitel: Deutsch, Englisch, Spanisch, Polnisch, Griechisch, Kroatisch, Slowenisch, Portugiesisch, Tschechisch, Dänisch, Schwedisch, Norwegisch

Dus wel Engels gesproken, maar waarom niet Nederlands ondertiteld? Het is toch vreemd dat Slovenisch er wel bij staat, en Nederlands niet
Oud 06-11-2005, 19:23
Verwijderd
En er bestaan boeken

het klinkt wel fout in het duits, net een of ander goedkoop romannetje ofzo

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 19:25.
Oud 06-11-2005, 19:38
Hyphen
Hyphen is offline
Haha, wie die mutter so die tochter.. not..
Over de DVD's, het is wel vaker zo dat ze een aantal talen doen die helemaal niet op elkaar lijken en nergens op slaan, Nederlands staat natuurlijk niet perse erbij omdat het een buurland van Duitsland is. Hoe goedkoop is die DVD dan?
Oud 06-11-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 06-11-2005 @ 20:38 :
Haha, wie die mutter so die tochter.. not..
Over de DVD's, het is wel vaker zo dat ze een aantal talen doen die helemaal niet op elkaar lijken en nergens op slaan, Nederlands staat natuurlijk niet perse erbij omdat het een buurland van Duitsland is. Hoe goedkoop is die DVD dan?
Nee, het is idd vaak zo dat er vreemde talen op staan. Maar ik had gewoon erg gehoop dat er Nederlands tussen zou zitten, en dat had me ook wel logisch geleken op de een of andere manier

In Duitsland is ie 35,99, tegenover 74,99 in Nederland (maar dat is bol.com, hij zal dus wel iets goedkoper kunnen zijn via andere sites of winkels, maar vast geen 40 euro..)
Oud 06-11-2005, 19:45
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-11-2005 @ 20:41 :
In Duitsland is ie 35,99, tegenover 74,99 in Nederland
Hm, en dat is de DVD van een heel seizoen? Dat scheelt idd heel veel!
Oud 06-11-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 06-11-2005 @ 20:45 :
Hm, en dat is de DVD van een heel seizoen? Dat scheelt idd heel veel!
jups, ook heel seizoen 1
Oud 06-11-2005, 20:50
Balance
Balance is offline
Op amazon.de staat dat de dvd uit Duitsland alleen Duits, Engels, Spaans en Deens als ondertitel bevat
Daar kost ie trouwens €26.99.
Terwijl het goedkoopste wat ik in Nederland gevonden heb, nog altijd de 74.99 van bol.com is
(hopelijk doet de mediamarkt er nog wat vanaf..)

En die boekjes zijn d'r in Nederland ook hoor . Bestaan al heel lang. Een vriendin van mij heeft zo'n boekje: die vindt hem heel leuk. Zelf heb ik ze nog nooit gelezen, maar misschien ga ik er wel een keer één kopen.
Oud 06-11-2005, 23:07
Flowtje
Flowtje is offline
Dat er boekjes bestonden wist ik niet, maar in het Duits klinken die titels echt ongelooflijk fout!
Oud 07-11-2005, 09:41
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-11-2005 @ 21:50 :
Op amazon.de staat dat de dvd uit Duitsland alleen Duits, Engels, Spaans en Deens als ondertitel bevat
Daar kost ie trouwens €26.99.
Terwijl het goedkoopste wat ik in Nederland gevonden heb, nog altijd de 74.99 van bol.com is
(hopelijk doet de mediamarkt er nog wat vanaf..)

Maar engelse ondertitels zijn toch ook ok? Zolang het maar niet in het duits nagesynchroniseerd is..
Ik ga de duitse aanschaffen denk ik
Oud 07-11-2005, 11:12
Verwijderd
oh die boekjes
waarschijnlijk ga ik me doodergeren als ik die lees dus dat zal ik maar niet gaan doen
Oud 07-11-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 07-11-2005 @ 12:12 :
oh die boekjes
waarschijnlijk ga ik me doodergeren als ik die lees dus dat zal ik maar niet gaan doen
Dat ga je inderdaad deed ik wel in ieder geval..
Oud 07-11-2005, 12:13
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 07-11-2005 @ 10:41 :
Maar engelse ondertitels zijn toch ook ok? Zolang het maar niet in het duits nagesynchroniseerd is..
Idd
Maar hoe wil jij die Duitse gaan aanschaffen dan? Want volgens mij betaal je je dan scheel aan verzendkosten en vaak moet je met een creditcard betalen op buitenlandse sites
Oud 07-11-2005, 13:50
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Dan kan je net zo goed de originele Amerikaanse aanschaffen, daar zitten ook Engelse ondertitels op volgens mij. En die zijn nu een stuk goedkoper, zeker seizoen 1.
Oud 07-11-2005, 13:54
ook hallo
ook hallo is offline
Ik vind engelse ondertiteling juist leuker! Je mist dan tenminste geen grappen die in het nederlands heel erg 'niet-grappig' worden vertaald
Oud 07-11-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 07-11-2005 @ 14:50 :
Dan kan je net zo goed de originele Amerikaanse aanschaffen, daar zitten ook Engelse ondertitels op volgens mij. En die zijn nu een stuk goedkoper, zeker seizoen 1.
en dan heb je een engelstalige hoes, ipv duits
Oud 07-11-2005, 14:57
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-11-2005 @ 15:32 :
en dan heb je een engelstalige hoes, ipv duits
Jep 'die Gilmore Mädchen'
Oud 07-11-2005, 15:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
dan kan ik, zoals de anderen al zeggen, dus net zo goed een amerikaanse kopen.

Alleen nadeel is dat ik juist bonnen heb gespaard voor GG en daarmee kan ik in Amerika natuurlijk niet betalen. Dus ik wacht eerst af of ze bij de mediamarkt nog een stuk onder de prijs gaan liggen.
Oud 07-11-2005, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-11-2005 @ 16:10 :

Alleen nadeel is dat ik juist bonnen heb gespaard voor GG en daarmee kan ik in Amerika natuurlijk niet betalen. Dus ik wacht eerst af of ze bij de mediamarkt nog een stuk onder de prijs gaan liggen.
dat heb ik ook

Als ik niet wist wat ik moest vragen voor mijn verjaardag ofzo, dan zei ik gewoon 'doe maar cd/dvd-bonnen' omdat ik wist dat de GG-dvd er wel ooit zou komen. Nu heb ik bijna 50 euro aan bonnen, maar die zijn idd niet te gebruiken in het buitenland
En ik weet niet zo goed wat ik anders met die bonnen moet doen, want zo vaak koop ik geen cd's of dvd's meer..
Oud 07-11-2005, 16:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 07-11-2005 @ 14:50 :
Dat zou je kunnen doen, maar dan heb je Regio1 dvd's die de meeste mensen niet kunnen afspelen omdat ze geen regiovrije dvdspelers hebben. Als je de Duitse koopt heb je idd wel een idiote hoes, maar dan kun je ze tenminste wel afspelen. En daarbij gaat het toch om de afleveringen, de hoes lijkt me niet zo belangrijk (hoewel een leuke hoes natuurlijk altijd leuke toevoeging is)
Oud 07-11-2005, 17:06
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Blubje schreef op 07-11-2005 @ 17:49 :
Dat zou je kunnen doen, maar dan heb je Regio1 dvd's die de meeste mensen niet kunnen afspelen omdat ze geen regiovrije dvdspelers hebben. Als je de Duitse koopt heb je idd wel een idiote hoes, maar dan kun je ze tenminste wel afspelen. En daarbij gaat het toch om de afleveringen, de hoes lijkt me niet zo belangrijk (hoewel een leuke hoes natuurlijk altijd leuke toevoeging is)
Oja, je hebt gelijk. Zelf niet aan gedacht omdat ik stiekem alle 4 de seizoenen al heb Regiovrij en ik ben blij. Maarre, is wel echt balen hoor, die toestanden in Nederland. Wat een hoge prijs. Daar zou ik het echt niet voor doen als je ze voor 20 euro in de VS kan krijgen. Voor 40 euro een dvdspeler erbij en je bent goedkoper uit

ETA: Oja, ik wou er ook even bij zeggen. Bij de Amerikaanse versie zitten 2 boekjes, 1tje met de samenvatting van de afleveringen en plaatjes erbij en 1tje met 'Gilmore-isms', de popculture-references die uitgelegd worden, waar ze vandaan komen, zo wordt alles nog grappiger Dusssss wat ik daarmee wil zeggen, als die boekjes er bij de Duitse versie ook bij zitten... dan zit je dus nog met die duitse 'grapjes' opgescheept. Tenzij ze die boekjes in het Engels doen maar dat betwijfel ik. Of helemaal niet natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 17:08.
Oud 08-11-2005, 07:52
Verwijderd
Ow ja, die regiocode idd
Eens uitzoeken of ik mijn dvd speler regiovrij kan laten maken

En die boekjes wil ik wel in het Engels hoor, in het Duits begrijp ik er veel minder van
Oud 08-11-2005, 10:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-11-2005 @ 08:52 :
Ow ja, die regiocode idd
Eens uitzoeken of ik mijn dvd speler regiovrij kan laten maken

En die boekjes wil ik wel in het Engels hoor, in het Duits begrijp ik er veel minder van
welke merk en type dvd speler heb je? Ik wil wel even kijken of ik een code kan vinden op internet daarvoor. Dat heb ik met m'n eigen dvd speler ook gedaan en nu is ie regiovrij
Oud 08-11-2005, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 08-11-2005 @ 11:08 :
welke merk en type dvd speler heb je? Ik wil wel even kijken of ik een code kan vinden op internet daarvoor. Dat heb ik met m'n eigen dvd speler ook gedaan en nu is ie regiovrij
tnx
ik ben nu niet op mn kamer, maar ik zal het straks eens even uitzoeken

ik heb ook nog een andere regio 1 dvd, en die wil ik ook wel eens gewoon kunnen kijken ipv op de pc..
Oud 08-11-2005, 21:39
Verwijderd
Ooo hele fijne ep!
Oud 09-11-2005, 08:02
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Blubje schreef op 07-11-2005 @ 13:13 :
Idd
Maar hoe wil jij die Duitse gaan aanschaffen dan? Want volgens mij betaal je je dan scheel aan verzendkosten en vaak moet je met een creditcard betalen op buitenlandse sites
even mn ouders lief aankijken, heb zelf idd geen creditcard

En wat betreft de amerikaanse dvd; betaal je je dan niet scheel aan verzendkosten? En; wij hebben wel een regiovrije dvd speler, maar in de VS hebben ze soms toch ook een ander beeldformaat? Ik heb iig ook een dvd die een adere regio is en die kan ik alleen in zwart-wit afspelen omdat het beeldformaat niet klopt of iets En dan heb ik toch liever de Duitse, die het wel goed doet, en bovendien, hoe vaak ga je die boekjes nou echt lezen?

edit: was idd een fijne aflevering Alleen stom dat Logan Rory niet meevroeg naar dat feest, ik verwachtte eigenlijk dat hij haar toch nog op zou halen en haar mee zou nemen ofzo.
Oud 09-11-2005, 08:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Aaah Richard en Emily weer bij elkaar Nice!

Maar beetje flauw dat Emily gaat lopen stoken tussen de relatie van Lorelai en Luke.
Oud 09-11-2005, 08:25
Verwijderd
ja, maar dinges, Rory's vader, is toch wel verstandig genoeg om niet mee te doen aan dat stoken... toch?
Oud 09-11-2005, 11:37
Lyne
Lyne is offline
Argh, ik heb het voorstukje gekeken zonder er bij na te denken, en nu weet ik vanalles.

Wat stom dat Logan Rory niet meevroeg, als je als jongen zo'n hint niet begrijpt ben je toch best wel achterlijk.
Oud 09-11-2005, 12:01
Verwijderd
welke hint
Oud 09-11-2005, 12:48
Verwijderd
Dat zij maar over de genialiteit van die schrijver zat te blaten denk ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten