Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. A remark which reveals important plot elements from books or movies, thus denying the reader (of the article) the proper suspense when reading the book or watching the movie. http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1289265 |
![]() |
||
Citaat:
![]() 4 8 15 16 23 42 Owja, wacht, 2310842...Zou dat niet een beetje vergezocht zijn? Hm trouwens, de nummers zijn al vaker ook apart voorgekomen hè? Want volgens mij was de gate waarin ze moesten boarden ook iets van 23 ofzo. Misschien toch niet zo vergezocht dan. Sorry voor het ontbreken van een verhaal in deze post ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Duh. Maar ik had het over de nummers die weer in het beeld staan op dat plaatje dat SixUnderground postte ![]() Hij zegt postte zo van 'nog een leuke easteregg', maar ik had eerst niet door dat die nummers op dat plaatje dezelfde waren als de nummers die ze moeten invoeren. Snappie? ![]()
|
Verwijderd
|
yeah, "the numbers" komen echt in veel dingen voor in Lost.
Aantal preview clips voor de nieuwe aflevering: http://television.aol.com/feature/lost_tv |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft iedereen die Oceanic air vliegtuigjes opgemerkt? Vreemde shit. Ik begin me nu af te vragen of ALLES vanaf het begin gepland was door Dharma Initiative. Maar, hoe 'plan' je een vliegtuig crash? Voor hetzelfde geld gaat iedereen dood. Wat ik ook niet begrijp is hoe die Alex "goed" kan zijn. Ze is meegenomen toen ze nog baby was, en - ik neem aan - opgevoed door de dharma initiative. Wat heeft ervoor gezorgd dat ze toch niet 'one of them' is dan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dat van die kikker; dat zal idd niet zinloos zijn geweest. Alle dieren op t eindelijk zijn namelijk ook van the dharma initiatiev. Weten jullie die haai nog, die toen bij t vlot rondzwom?? Die had zelfs het teken van TDI in zich gemerkt. Dus die kikker zal ongetwijfeld ook van de dharma zijn geweest en ook op de één of andere manier mee zijn geëxpirimenteerd ofzo ![]()
||
Citaat:
Dat kikkerverhaal krijgt echt geen staartje; dat was overduidelijk gewoon om te laten zien hoe Sawyer echt is. Iedereen dacht dat Sawyer nog wel iets goeds had, en na dat verhaal over die vrouwtjes kikker hem ergens los zou laten. Maar zo is Sawyer dus niet. Giftige kikker zou wel heel erg vergezocht en triest zijn. (en dan zou Sawyer in 2.15 al wel er last van hebben; maar hij was kerngezond) En dat je dat van Mr. Eko dacht valt me ook tegen. Mr. Eko is een priester; hij vermoord alleen als die in levensgevaar is; hij heeft zijn leven verbeterd. Toen die zijn mes trok wist ik iig. 100% zeker dat hij hem niet iets aan zou doen. Dat zou, net als die kikker, wel heel raar/stom/vergezocht/triest zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wist wel dat er volgende week een 'rerun' is, dus met paar dingen die al geweest zijn, maar die week erna ook dan? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik kan er niks aan doen, zo stompzinnig ben ik nou eenmaal.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En trouwens, Kate vond toch een paar van die flesjes met dat spul in die kist. Had daar dat 'vaccin' niet tussen kunnen zitten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik interessant vond is dat Zeke het over een "him" had, dus er is nog iemand boven hem die de boel beslist. En: Ethan zat onder de krassen toen ze hem neerschoten, zogenaamd door Claire gedaan. Maar daar was nu niks van te zien. hmm.
|
Verwijderd
|
Ik vond t wel een aardige aflevering, maar was vooral voorbereidend werk op die van volgende week (weken)
HIER kun je de promo vinden voor volgende week, ziet er echt goed uit! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, heb het zelf niet gecontroleerd maar: "I can't believe that I am the first to post this. Sun's pregnancy test was made by WIDMORE LABS. In Charlie's episode "Fire + Water",the easter egg in that was on the sign on the building is WIDMORE Construction. The LOST podcast said back then that we would learn more about WIDMORE later."
||
Citaat:
![]() Dat had ik nog niet ontdekt idd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||