Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2006, 12:12
d00r
d00r is offline
waar is LOST nu gebleve?
Oud 19-02-2006, 14:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
d00r schreef op 19-02-2006 @ 13:12 :
waar is LOST nu gebleve?
?
Oud 19-02-2006, 15:09
d00r
d00r is offline
op net5, vrijdagavond 21.30-22.30 is het niet meer tog?
Oud 19-02-2006, 15:41
Carn
Carn is offline
geen idee, ik kijk geen tv.
Oud 19-02-2006, 16:00
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
d00r schreef op 19-02-2006 @ 16:09 :
op net5, vrijdagavond 21.30-22.30 is het niet meer tog?
Je zit wel in het spoilertopic he..
Oud 19-02-2006, 18:08
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Carn schreef op 19-02-2006 @ 16:41 :
geen idee, ik kijk geen tv.
tv? wat is dat
Oud 19-02-2006, 18:21
d00r
d00r is offline
wtf is spoiler?
Oud 19-02-2006, 18:43
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
d00r schreef op 19-02-2006 @ 19:21 :
wtf is spoiler?
hihi
Oud 19-02-2006, 19:31
Verwijderd
Citaat:
d00r schreef op 19-02-2006 @ 19:21 :
wtf is spoiler?
Spoiler

1. A remark which reveals important plot elements
from books or movies, thus denying the reader (of the article)
the proper suspense when reading the book or watching the
movie.

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1289265
Oud 25-02-2006, 19:42
d00r
d00r is offline
aha sorry...
al mijn vragen zijn inmiddels al beantwoord gelukkig
maar sorry voor het verstoren van t spoiler-gebeuren hier
Oud 26-02-2006, 09:55
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 17-02-2006 @ 17:03 :

Nog een leuke easter egg uit de laatste aflevering:

http://www2.shrani.si/pics/12abg07.jpg
Nu ga ik t toch maar vragen, want ik zit t me de hele tijd af te vragen; Wat hebben die nummers op dat scherm met Lost te maken? Het zijn toch helemaal niet dezelfde nummers als die ze moeten intypen enzo? (Of ben ik nou gek? )
4 8 15 16 23 42
Owja, wacht, 2310842...Zou dat niet een beetje vergezocht zijn?
Hm trouwens, de nummers zijn al vaker ook apart voorgekomen hè? Want volgens mij was de gate waarin ze moesten boarden ook iets van 23 ofzo.
Misschien toch niet zo vergezocht dan.
Sorry voor het ontbreken van een verhaal in deze post hihi
Oud 26-02-2006, 10:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-02-2006 @ 10:55 :
Nu ga ik t toch maar vragen, want ik zit t me de hele tijd af te vragen; Wat hebben die nummers op dat scherm met Lost te maken? Het zijn toch helemaal niet dezelfde nummers als die ze moeten intypen enzo? (Of ben ik nou gek? )
4 8 15 16 23 42
Owja, wacht, 2310842...Zou dat niet een beetje vergezocht zijn?
Hm trouwens, de nummers zijn al vaker ook apart voorgekomen hè? Want volgens mij was de gate waarin ze moesten boarden ook iets van 23 ofzo.
Misschien toch niet zo vergezocht dan.
Sorry voor het ontbreken van een verhaal in deze post hihi
4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108 ..
Oud 27-02-2006, 22:39
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 26-02-2006 @ 11:15 :
4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108 ..
Ja, dat had ik allang door
Duh.
Maar ik had het over de nummers die weer in het beeld staan op dat plaatje dat SixUnderground postte Van dat filmpje van Sayid van de vorige aflevering.
Hij zegt postte zo van 'nog een leuke easteregg', maar ik had eerst niet door dat die nummers op dat plaatje dezelfde waren als de nummers die ze moeten invoeren.
Snappie?
Oud 01-03-2006, 00:37
Verwijderd
yeah, "the numbers" komen echt in veel dingen voor in Lost.

Aantal preview clips voor de nieuwe aflevering:

http://television.aol.com/feature/lost_tv
Oud 02-03-2006, 16:17
Carn
Carn is offline
Arg had ik 15 gedownload met 1,2 mb/s is het een slechte file
Oud 02-03-2006, 16:22
Blubje
Blubje is offline
Eindelijk weten we wat er met Claire is gebeurd! (en dus waarschijnlijk hetzelfde met the French chick, vergeet haar naam altijd, en haar dochter, Alex)
Verder niet zo'n boeiende of spannende ep. Jammer...
Hoewel wel nu dus wel weten dat die kerels van 'the others' vermomd waren en helemaal niet zo verloederd eruit zien (met baarden en vuile kleren en mutsen enzo) en dat ze ook een onderdeel zijn van The Darma Initiative.

Maar ik wil nu wel weer wat meer Jack/Kate!!
Oud 02-03-2006, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 02-03-2006 @ 17:17 :
Arg had ik 15 gedownload met 1,2 mb/s is het een slechte file
Lost.S02E15.PROPER.HDTV.XviD-XOR moet je hebben. De LOL release is genuked blijkbaar
Oud 02-03-2006, 21:50
Carn
Carn is offline
nu al gezien, gave aflevering. Ook leuk dat er bevestigd is dat "the others" dus gewoon dharma wetenschappers zijn.

Ben benieuwd wanneer ze een "uber-hatch" vinden en echt in een soort ondergronds hi-tech bunker (ala james bond) komen ;D
Oud 02-03-2006, 22:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 02-03-2006 @ 17:23 :
Lost.S02E15.PROPER.HDTV.XviD-XOR moet je hebben. De LOL release is genuked blijkbaar
Ik heb met de lol release geen problemen gehad. Maar ik haal 'm van gesloten torrent sites af.
Oud 02-03-2006, 22:13
Carn
Carn is offline
volgende aflevering is overigens op 22 Maart.
Oud 03-03-2006, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 02-03-2006 @ 23:11 :
Ik heb met de lol release geen problemen gehad. Maar ik haal 'm van gesloten torrent sites af.
yeah, ik ook. Blijkbaar was hij genuked omdat de sample rate van de audio te laag was, en aan het eind van de episode out of sync? I wouldn't know; heb maar meteen de proper gedownload.

Heeft iedereen die Oceanic air vliegtuigjes opgemerkt? Vreemde shit. Ik begin me nu af te vragen of ALLES vanaf het begin gepland was door Dharma Initiative. Maar, hoe 'plan' je een vliegtuig crash? Voor hetzelfde geld gaat iedereen dood.

Wat ik ook niet begrijp is hoe die Alex "goed" kan zijn. Ze is meegenomen toen ze nog baby was, en - ik neem aan - opgevoed door de dharma initiative. Wat heeft ervoor gezorgd dat ze toch niet 'one of them' is dan?
Oud 03-03-2006, 01:10
Thunder Child
Thunder Child is offline
Zo, net even een avondje alle tv series die ik gemist had terwijl ik weg was ingehaald.
Lost dus.

Ik las iemand hier over 2.14 dat dat kikkerverhaal stompzinnig was. Ik denk dat het nog wel een staartje zou kunnen krijgen. Giftige kikker ofzo.

Over 2.15: Dude wat een fokking other weer zeg. En dat stoppen ze maar in de hatch. En dan maar eten geven en alles. En Locke laat zich er zelfs door manipuleren. Hij gaat achteruit. Ik dacht echt dat Mr Eko zi'n strot ging doorsnijen . Ook wel eens leuk, zo'n ander soort flashback.

Calculon: Why Antonio?

Antonio: Because...I have amnesia!

Monique: Calculon?! But I thought you were -

Calculon: Egyptian?!

Monique: Before I kill you, I must ask you one question. Who am I? For I have...amnesia!

Calculon: Let me get this straight. Does anyone here not have amnesia?
Oud 03-03-2006, 09:36
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 03-03-2006 @ 02:10 :

Calculon: Why Antonio?

Antonio: Because...I have amnesia!

Monique: Calculon?! But I thought you were -

Calculon: Egyptian?!

Monique: Before I kill you, I must ask you one question. Who am I? For I have...amnesia!

Calculon: Let me get this straight. Does anyone here not have amnesia?
Uh? HUH? Verkeerde quote, van een andere serie?

En dat van die kikker; dat zal idd niet zinloos zijn geweest. Alle dieren op t eindelijk zijn namelijk ook van the dharma initiatiev. Weten jullie die haai nog, die toen bij t vlot rondzwom?? Die had zelfs het teken van TDI in zich gemerkt. Dus die kikker zal ongetwijfeld ook van de dharma zijn geweest en ook op de één of andere manier mee zijn geëxpirimenteerd ofzo
Oud 03-03-2006, 10:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 03-03-2006 @ 02:10 :
Zo, net even een avondje alle tv series die ik gemist had terwijl ik weg was ingehaald.
Lost dus.

Ik las iemand hier over 2.14 dat dat kikkerverhaal stompzinnig was. Ik denk dat het nog wel een staartje zou kunnen krijgen. Giftige kikker ofzo.

Over 2.15: Dude wat een fokking other weer zeg. En dat stoppen ze maar in de hatch. En dan maar eten geven en alles. En Locke laat zich er zelfs door manipuleren. Hij gaat achteruit. Ik dacht echt dat Mr Eko zi'n strot ging doorsnijen . Ook wel eens leuk, zo'n ander soort flashback.
?

Dat kikkerverhaal krijgt echt geen staartje; dat was overduidelijk gewoon om te laten zien hoe Sawyer echt is. Iedereen dacht dat Sawyer nog wel iets goeds had, en na dat verhaal over die vrouwtjes kikker hem ergens los zou laten. Maar zo is Sawyer dus niet. Giftige kikker zou wel heel erg vergezocht en triest zijn. (en dan zou Sawyer in 2.15 al wel er last van hebben; maar hij was kerngezond)

En dat je dat van Mr. Eko dacht valt me ook tegen. Mr. Eko is een priester; hij vermoord alleen als die in levensgevaar is; hij heeft zijn leven verbeterd. Toen die zijn mes trok wist ik iig. 100% zeker dat hij hem niet iets aan zou doen. Dat zou, net als die kikker, wel heel raar/stom/vergezocht/triest zijn.
Oud 03-03-2006, 10:23
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Carn schreef op 02-03-2006 @ 23:13 :
volgende aflevering is overigens op 22 Maart.
Op 22 maart..Waarom dat?
Ik wist wel dat er volgende week een 'rerun' is, dus met paar dingen die al geweest zijn, maar die week erna ook dan?
Oud 03-03-2006, 10:39
Blubje
Blubje is offline
Ja ze zijn in Amerika echt lekker bezig met de uitzendingen van series.
(22 maart pas weer Lost
29 maart One Tree Hill
12 april (!) zelfs pas weer Gilmore Girls
12 maart Desperate Housewives en Grey's Anatomy [vanwege de oscaruitreikingen]
19 maart Charmed)
Echt frustrerend gewoon.
En t is de afgelopen weken de hele tijd al 2 weken tussen de episodes. Toen was er superbowl enzo.
Ja, ik ben een addict
Oud 03-03-2006, 11:46
Faerie
Faerie is offline
In Amerika hebben ze tenminste nog genoeg leuke series naast bijvoorbeeld GA, OTH, DH...hier op dit moment niet echt .
Oud 03-03-2006, 12:41
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Blubje schreef op 03-03-2006 @ 10:36 :
Uh? HUH? Verkeerde quote, van een andere serie?

Dat komt uit Futurama. Ze maken het feit dat mensen in soaps altijd amnesia hebben belachelijk. Me broer en ik zaten al een tijdje te wachten op het moment dat iemand in Lost zou zeggen "for I have amnesia!" en nu zei Claire d'r wat over.

Citaat:
Marcade schreef op 03-03-2006 @ 11:05 :
?

Dat kikkerverhaal krijgt echt geen staartje; dat was overduidelijk gewoon om te laten zien hoe Sawyer echt is. Iedereen dacht dat Sawyer nog wel iets goeds had, en na dat verhaal over die vrouwtjes kikker hem ergens los zou laten. Maar zo is Sawyer dus niet. Giftige kikker zou wel heel erg vergezocht en triest zijn. (en dan zou Sawyer in 2.15 al wel er last van hebben; maar hij was kerngezond)

En dat je dat van Mr. Eko dacht valt me ook tegen. Mr. Eko is een priester; hij vermoord alleen als die in levensgevaar is; hij heeft zijn leven verbeterd. Toen die zijn mes trok wist ik iig. 100% zeker dat hij hem niet iets aan zou doen. Dat zou, net als die kikker, wel heel raar/stom/vergezocht/triest zijn.
Ik dacht niet dat Mr Eko die kerel iets zou aandoen, ik dacht dat ie zijn eigen strot door zou snijden. Dat wilden de makers je ook overduidelijk laten denken en ik trap nou eenmaal in dat soort dingen. Ik zat "Nee! Nee!" te schreeuwen naar de tv. Net als kinderen die naar een poppenkast kijken en schreeuwen "Achter je! Kijk uit!"
Ik kan er niks aan doen, zo stompzinnig ben ik nou eenmaal.
Oud 03-03-2006, 13:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 03-03-2006 @ 01:38 :
Heeft iedereen die Oceanic air vliegtuigjes opgemerkt? Vreemde shit. Ik begin me nu af te vragen of ALLES vanaf het begin gepland was door Dharma Initiative. Maar, hoe 'plan' je een vliegtuig crash? Voor hetzelfde geld gaat iedereen dood.
Nou ja ik denk dat het wel duidelijk is dat alles gepland is; lijkt me sterk dat mensen zo'n crash zouden overleven (met de kleren nog intact). Zover "wij" weten was Kate de enige die bij bewustzijn was; maar voor hetzelfde geld is ze ook gewoon half gehersenspoeld.
Oud 03-03-2006, 13:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Faerie schreef op 03-03-2006 @ 11:23 :
Op 22 maart..Waarom dat?
Ik wist wel dat er volgende week een 'rerun' is, dus met paar dingen die al geweest zijn, maar die week erna ook dan?
tja, ik snap heel die "sweeps" toestanden ook niet. Ik snap wel dat ze tijd nodig hebben voor elke aflevering want zoiets filmen/monteren etc duurt wat langer dan een GTST aflevering lijkt me. Maar dan heb ik liever gewoon alles achter elkaar en dan een half jaar niks ofzo..maar vorigjaar scheen het bij ABC nog slechter te zijn qua programmering
Oud 03-03-2006, 15:34
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 03-03-2006 @ 01:38 :
yeah, ik ook. Blijkbaar was hij genuked omdat de sample rate van de audio te laag was, en aan het eind van de episode out of sync? I wouldn't know; heb maar meteen de proper gedownload.

Wat ik ook niet begrijp is hoe die Alex "goed" kan zijn. Ze is meegenomen toen ze nog baby was, en - ik neem aan - opgevoed door de dharma initiative. Wat heeft ervoor gezorgd dat ze toch niet 'one of them' is dan?
Ja, en die snor die Kate in dat kistje vond. Je zag Ethan op een gegeven moment met een man praten (toen zat Claire bij die vliegtuigjes), volgens mij was dat dezelfde man als die creep met die baard die Jack, Locke en Sawyer toen bedreigde en Kate had ontvoerd. Ik vraag me dan af waarom hij zich zou vermommen..

En trouwens, Kate vond toch een paar van die flesjes met dat spul in die kist. Had daar dat 'vaccin' niet tussen kunnen zitten?
Oud 03-03-2006, 16:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Faerie schreef op 03-03-2006 @ 16:34 :
Ja, en die snor die Kate in dat kistje vond. Je zag Ethan op een gegeven moment met een man praten (toen zat Claire bij die vliegtuigjes), volgens mij was dat dezelfde man als die creep met die baard die Jack, Locke en Sawyer toen bedreigde en Kate had ontvoerd. Ik vraag me dan af waarom hij zich zou vermommen..

En trouwens, Kate vond toch een paar van die flesjes met dat spul in die kist. Had daar dat 'vaccin' niet tussen kunnen zitten?
ja, die man is Zeke (aka baardman). En wat Kate vond was lijm (theatrical glue als ik het me goed herinner)...beetje opletten hè

Wat ik interessant vond is dat Zeke het over een "him" had, dus er is nog iemand boven hem die de boel beslist.

En: Ethan zat onder de krassen toen ze hem neerschoten, zogenaamd door Claire gedaan. Maar daar was nu niks van te zien. hmm.
Oud 22-03-2006, 22:04
Carn
Carn is offline
Vanavond is het weer zo ver in de States..

22 Maart:
s02e16
"The Whole Truth" - Jin / Sun flashback

29 Maart:
s02e19
"Lockdown" - Locke flashback

5 April:
s02e18
"Dave" - Hurley flashback

---

Season Finale is op 24 Mei. Deze aflevering duurt 2 uur. (incl reclame..komt ongeveer neer op 80/90 minuten denkik )
Oud 22-03-2006, 22:41
Dexter_M
Dexter_M is offline
Eindelijk weer een nieuwe aflevering werd tijd
Oud 23-03-2006, 18:41
Blubje
Blubje is offline
Hijs nog bezig...
Vanavond laat maar kijken dan
Oud 23-03-2006, 21:08
Dexter_M
Dexter_M is offline
Niet echt boeiende aflevering, jammer genoeg
Oud 24-03-2006, 00:43
Thunder Child
Thunder Child is offline
Ana-Lucia gaat vast binnenkort dood! En Locke heeft weer wat puntjes gescoord.
En ik vraag me af of Sun nou echt nooit met een andere kerel heb geneukt.
Oud 24-03-2006, 10:22
Marcade
Marcade is offline
Zal iets van 8 maanden duren voordat Sun dat kindje krijgt; ben benieuwd hoe lang we daar in de serie op zullen moeten wachten. Lijkt me niet dat we 't kindje nog te zien krijgen in season 2.

Het zal me dus ook niks verbazen als ze een miskraam krijgt of dat the others het ongeboren kind stelen oid.

Kunnen de seriemakers weer mooie jaloerse zaken doen omtrend Sun en Claire.
Oud 24-03-2006, 11:58
Verwijderd
Ik vond t wel een aardige aflevering, maar was vooral voorbereidend werk op die van volgende week (weken)

HIER kun je de promo vinden voor volgende week, ziet er echt goed uit!
Oud 26-03-2006, 11:00
Blubje
Blubje is offline
Niet echt boeiende ep, maar t was natuurlijk een tijd weggeweest, dus dan moeten we er weer ff inkomen enzo. Volgens mij gaat er namelijk nog heeel erg veel gebeuren!
En van Sun en die baby, ik denk niet dat ze met een andere kerel naar bed geweest, Jin heeft toch die baby kunnen verwekken, door 'het eiland' ofzo
Oud 26-03-2006, 13:49
iRoy
iRoy is offline
Oeh, het verhaal wordt weer spannend! Dat van die baby boeit me niet zo, tenzij juist DIE baby door the Others gezocht wordt... Ipv dat jochie van Michael (naam kwijt, hoor er nooit meer wat over )! En die gast is zeker wel een Other!!! =P OEH, ben benieuwd wat er met de Hatch gaat gebeuren... CANT WAIT!!!
Oud 26-03-2006, 15:29
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
iRoy schreef op 26-03-2006 @ 14:49 :
Oeh, het verhaal wordt weer spannend! Dat van die baby boeit me niet zo, tenzij juist DIE baby door the Others gezocht wordt... Ipv dat jochie van Michael (naam kwijt, hoor er nooit meer wat over )! En die gast is zeker wel een Other!!! =P OEH, ben benieuwd wat er met de Hatch gaat gebeuren... CANT WAIT!!!
Walt is ze naam
Oud 26-03-2006, 16:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-03-2006 @ 12:00 :
Niet echt boeiende ep, maar t was natuurlijk een tijd weggeweest, dus dan moeten we er weer ff inkomen enzo. Volgens mij gaat er namelijk nog heeel erg veel gebeuren!
En van Sun en die baby, ik denk niet dat ze met een andere kerel naar bed geweest, Jin heeft toch die baby kunnen verwekken, door 'het eiland' ofzo
Mwah, de blik in haar ogen toen Jin dacht "dat het een wonder moet zijn" vind ik nogal erg duiden op "yes, hij geloofd mn verhaal".

Overigens, heb het zelf niet gecontroleerd maar:

"I can't believe that I am the first to post this. Sun's pregnancy test was made by WIDMORE LABS. In Charlie's episode "Fire + Water",the easter egg in that was on the sign on the building is WIDMORE Construction. The LOST podcast said back then that we would learn more about WIDMORE later."
Oud 26-03-2006, 18:05
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-03-2006 @ 17:22 :
Mwah, de blik in haar ogen toen Jin dacht "dat het een wonder moet zijn" vind ik nogal erg duiden op "yes, hij geloofd mn verhaal".

Overigens, heb het zelf niet gecontroleerd maar:

"I can't believe that I am the first to post this. Sun's pregnancy test was made by WIDMORE LABS. In Charlie's episode "Fire + Water",the easter egg in that was on the sign on the building is WIDMORE Construction. The LOST podcast said back then that we would learn more about WIDMORE later."
OMG
Dat had ik nog niet ontdekt idd
Oud 30-03-2006, 13:24
Frostbite
Frostbite is offline
Coole ontknoping.

Ik vermoedde wel dat er meer was maar dat ze echt met zo'n rijbewijs van de echte Henry Gale aan zouden komen had ik niet verwacht. Belooft een goeie volgende aflevering. Kijken of Locke kan/wil voorkomen dat ze Henry gaan lynchen.
Oud 30-03-2006, 17:04
Verwijderd

Beste episode tot nu toe, in mijn ogen.

Locke is zo'n fascinerend karakter. Ik wil weten hoe hij altijd zo optimistisch kan blijven, als je ziet wat er allemaal in zijn leven is gebeurd. Hoewel je de laatste paar episodes wel vaker ziet dat hij ook echt boos kan worden. Niet alleen door de mind tricks van 'Henry Gale', maar ook bijvoorbeeld toen hij Charlie in elkaar sloeg.

Ben benieuwd wat voor maffe theorieën er over die UV shit verschijven
Oud 30-03-2006, 19:15
Dexter_M
Dexter_M is offline
Eindelijk weer is een goede aflevering
Vraag me af wat die tekens zijn.
En Henry gale is een zwarte

nog een plaatje van de blastdoor

De vrouw waarbij Locke iets met het huis deedt en toen zijn vader weer zag na zijn "dood" was Nadia. De vriendin van Sayid.

Ze had blijkbaar het huis net gekocht aangezien Locke bekijkt wat de kwaliteit van het huis is na dat je het net gekocht hebt.

De vliegtuigen die over vlogen bij Locke toen die bij het motel van zijn vader waren van Oceanic Air

Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 19:30.
Oud 30-03-2006, 19:39
Carn
Carn is offline
"The address shown on the license is 815 Walnut Ridge Rd, Wayzata, MN 55391. The city of Wayzata, MN does exist and does have a 55391 zip code ... and while there is no Walnut Ridge Rd there, if you go to Mapquest and search for just the city, state, and zip, it will center itself in Wayzata Bay, and just south of that, you will see, interestingly enough, a street called "Gale Rd". Nice."
Oud 30-03-2006, 22:16
Faerie
Faerie is offline
pff, wat een vreselijk spannende aflevering!!
wel vond ik het opmerkelijk dat er opeens een parachute uit de lucht komt vallen met eten nadat de cijfers niet op tijd waren ingevoerd. Eigenlijk was het helemaal niet negatief dat het niet op tijd was..

Is er al een filmpje op internet over volgende week?
Oud 30-03-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 30-03-2006 @ 23:16 :
pff, wat een vreselijk spannende aflevering!!
wel vond ik het opmerkelijk dat er opeens een parachute uit de lucht komt vallen met eten nadat de cijfers niet op tijd waren ingevoerd. Eigenlijk was het helemaal niet negatief dat het niet op tijd was..
Ze waren wel op tijd ingevoerd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten