Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voorwaarden - Je kunt Mijn Postbankpas via postbank.nl of via de paskamer aanvragen - Je kunt zo vaak je wilt Mijn Postbankpas aanvragen. Kosten per aanvraag/pas zijn € 9,75 - Mijn Postbankpas heeft dezelfde functionaliteit als een Giropas Zo werkt de Giropas In Nederland is met je Giropas betalen gratis. Het PIN-logo geeft aan waar je met je Giropas kunt betalen. Aan de balie van het postkantoor kun je met je pas maximaal twee keer per dag opnemen. Giropas in het buitenland Je kunt wereldwijd geld opnemen en betalen met je Giropas, overal waar je het Maestro-logo ziet. In Eurolanden is betalen met je Giropas gratis. Je kunt maximaal € 750 per dag betalen met je Giropas, in maximaal 8 opnamen. Je kunt per dag circa € 750 opnemen in het buitenland in maximaal 3 opnamen. In overige landen zijn de kosten € 1,82 per opname. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarja, bij een giropas basis staat er toch 'basis' linksboven? ![]() OT: |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En er zit op m'n oude een zilver dingetje met daar doorheen mn girorekening nummer, op die nieuwe niet. ![]() En op de achterkant missen er 3 logo's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: onee, dit is inderdaad wel gewoon een strip/cartoonfiguur ![]() Laatst gewijzigd op 27-11-2005 om 18:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb me vandaag geschoren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het afgewezen wordt, kies ik wel voor een saai zonsondergang plaatje ofzo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|