Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2005, 16:49
Roosje
Roosje is offline
Verdomme.
Oud 21-11-2005, 16:53
Verwijderd
Moeilijk en bang
Oud 21-11-2005, 17:13
Roadrunner
Roadrunner is offline
ik haat kou
Oud 21-11-2005, 17:14
Verwijderd
Ik geloof niet dat mijn 'beste vriendin' mijn beste vriendin nog is. En ik weet nog niet wat ik daar van vind.
Oud 21-11-2005, 17:15
Gothic
Gothic is offline
moe, futloos en geen zin om wat te doen...
Oud 21-11-2005, 18:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De trui waarvan ik vermoedde dat het een lievelingstrui kon worden, is gekrompen in de was. Hij past nog wel, maar hij zit niet echt lekker. Veel te strak, naar mijn mening.

Ik heb er drie uur over gedaan om naar Utrecht te komen omdat die verrotte trein in Best weer terug reed naar Eindhoven, zodat ik een uur nadat ik in Eindhoven was ingestapt, daar weer terug is.

Ik moet een discussiepaper doen over een werkelijk vreselijk onderwerp.

Het zit allemaal niet mee vandaag. Ik ben zo blij als vandaag over is. Ik ben zo ontzettend moe.

En ik heb mezelf beloofd niet meer te zeuren en niet meer te denken, maar dat laatste lukt niet echt. En ik bewijs nú dat dat eerste wel gaat lukken. Zie mijn mond gesloten zijn.
Oud 21-11-2005, 19:02
Verwijderd
Een 7. Voor pedagogiek. Iedereen blij. Behalve ik. Te laag. Waarom kan ik nou nooit eens blij zijn met een goed cijfer?
Oud 21-11-2005, 19:17
kroot
kroot is offline
Ik voel me net een oud wijf: ik kan niet bukken want mijn rug doet teringpijn, net zoals mijn hoofd, nek, schouders en benen.
En ik heb vandaag weer meegedaan met koor op school.
Oud 21-11-2005, 19:20
Verwijderd
Waarom lijkt alles fout te gaan. Ik kan echt niets goed doen. Het eten verpest ik, ik mol het hele huis. Vrienden zeggen af op het laatste moment.

Alles gaat mis.
Oud 21-11-2005, 19:28
JaJ
JaJ is offline
Goed, het is wel weer mooi geweest jochie. je bent eventjes boos geweest, in jou ogen terecht en je had er zelfs toestemming voor, maar de wereld draait nu eenmaal niet om jou, en je hoeft niet alle antwoorden te krijgen. Een dag is genoeg. Hoe krijg je het toch voor elkaar om alles zo gruwelijk te laten escaleren? Hoe vaak heb je nou al niet belooft met die dramatische onzin op te houden?
moet jij zeggen, beetje tegen jezelf aan lopen praten ^^
Oud 21-11-2005, 19:41
WolterB
WolterB is offline
hmmm
Oud 21-11-2005, 20:40
Roosje
Roosje is offline
Ik heb heel erg buikpijn en nu vind ik mezelf helemaal zielig.

Maar dat is morgenmiddag wel weer over, denk ik.
Oud 21-11-2005, 20:44
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Leeg.
Oud 21-11-2005, 21:50
Verwijderd
Ik ben te rusteloos om (n )iets te doen. En ik word er bijna gek van. Mijn hoofd tolt en staat op springen. En school duurde me te lang en we deden niets. Anders ga ik echt in staking.

Ik ging wel high-fiven met hem. Dat was koel.

Ik ben uit eenzaamheid aan jou geketend.
Het prikkelt, het schrijnt en het doet pijn.
Oud 21-11-2005, 22:09
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sonho schreef op 21-11-2005 @ 20:02 :
Een 7. Voor pedagogiek. Iedereen blij. Behalve ik. Te laag. Waarom kan ik nou nooit eens blij zijn met een goed cijfer?
Ik had een 1,3 voor Mechanica en een 3,5 voor Wiskunde... misschien helpt dat?
Oud 21-11-2005, 22:47
coopergirl
coopergirl is offline
ik voel me vrij want ik ban een st0ner. fuck the world
Oud 21-11-2005, 22:51
JaJ
JaJ is offline
Dat was even heerlijk, even iets totaal anders, helemaal weg van alles wat ik in de wereld nog te doen heb. eindelijk weer eens een uurtje dat omgaat zonder dat ik heb gemerkt hoeveel minuten er in zaten.
Eigenlijk is er natuurlijk weer niks veranderd, maar af en toe heb je een aanleiding nodig om te kunnen zeggen "het gaat weer goed!"
Vanaf morgen aan de slag om de zaken recht te zetten. eens een optimist...

*lalala*
Oud 22-11-2005, 07:51
Verwijderd
Ik ben bang
Oud 22-11-2005, 09:56
coopergirl
coopergirl is offline
en nu heb ik een kat0r
Oud 22-11-2005, 10:22
JaJ
JaJ is offline
Dat was het dan, meer kan ik niet meer doen. Wat er nu komt zal me moeten overkomen. De uitkomsten zijn niet aan mij om te bepalen.
Oud 22-11-2005, 10:35
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
doe je zo je best om er een betere sfeer van te maken, reageert ze de hele avond op zo'n manier......vanavond maar weer proberen, hoewel k et idee heb dat et niet zal gaan werken, maar kzal me toch in moeten blijven zetten om er iets van te maken...dan heb ik iig het gevoel dat k er alles aan gedaan heb...
Oud 22-11-2005, 12:28
JaJ
JaJ is offline
Rijles ging kut, mijn knieen doen zeer.
Oud 22-11-2005, 12:50
kroot
kroot is offline
Haha ik heb lekker mijn dirigeerles afgebeld.
Ik lijk de laatste tijd wel iets tegen elke leraar te hebben
Oud 22-11-2005, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 21-11-2005 @ 23:09 :
Ik had een 1,3 voor Mechanica en een 3,5 voor Wiskunde... misschien helpt dat?
Dat betekend nog niet dat ik genoegen moet nemen met een 7 ..
Maar ({).

Gestressed. Diëtist. Psychiater, fijn. Opdracht, getsie. Vervelend groepje. Wordt niks. Morgen stage. Jeej! Moe. Down. Enzo. Ach. Ik zeur. Ofzo.

Gevangen in een stilte.
Oud 22-11-2005, 13:33
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
JaJ schreef op 22-11-2005 @ 13:28 :
Rijles ging kut, mijn knieen doen zeer.
Hopelijk gaat het de volgende les gewoon weer goed
Oud 22-11-2005, 14:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Waarom is het echt bekant altijd zo dat als je één spier in je rug verrekt, die andere meteen ook verrekt? Zitten gaat redelijk, liggen ook wel, maar lopen doet echt pijn.

Oké, er zijn ergere dingen. Bijvoorbeeld al het huiswerk dat op mij zit te wachten.

En die droom van vannacht
Oud 22-11-2005, 14:18
moon
moon is offline
Ze heeft weer wat tijd voor me vrij gemaakt. 1 uur in de twee weken kan ik nu bij haar terecht. Ik kon wel janken toen ik het hoorde, gewoon omdat het zo goed voelde. Ik voel me een stuk minder alleen nu, want vanaf nu steunt zij mij weer en haar steun kan ik goed gebruiken want zij begrijpt mij heel goed.
Oud 22-11-2005, 15:31
farai
farai is offline
Vandaag in die groep een gesprek gehad over het al dan niet aanschaffen van een elektrische rolstoel. Ze had wel gelijk in de dingen die ze zei maar ik durfde haar niet tegenspreken. Ik hoop dat zij in de toekomst er ni over gaat blijven doordrammen want...
Niemand ginder weet dat ik bedreigd ben geweest door mn exklasgenoten. Zij weet niet wat ze bij me heeft losgemaakt. Kdurf er niet met haar over praten uit angst voor haar reactie. Kdurf er met niemand anders (zowel in als buiten de groep) over praten uit angst in huilen uit te barsten. Help me hopen dat ik het verleden ni opnieuw ga herbeleven.
Oud 22-11-2005, 15:36
missjackie
missjackie is offline
Ik ben nu al 2 maanden niet op school geweest, en waarom niet? ik weet het niet, mijn motiavatie is gewoon helemaal weg!
Ik kan geen stageplaats vinden, dus zit bijna elke dag gewoon thuis te niksen of gewoon weg te rotten in me bed
Oud 22-11-2005, 16:48
Skilly
Skilly is offline
Nou ik vindt dat ik niet veel communiceerd met de rest van me klas. Ken ze namelijk ook niet echt. Namelijk 1 ken ik door en door. Een meisje die vroeger in mijn klas zat op me oude school. Als ze erbij is dan oraat ik niet. Want dan is zijn de middelpunt van alles. Ik heb gemerkt dat als zij er niet is dat ik dna beter met klagsenoten praat. Dus daar bedoel ik mee als ze niet in het gesprek zit

Ik weet niet waarom. Iedereen vindt hara aardig behalve ik. Iedereen loopt achter hara aan behalve ik en een meisje. Laten we zeggen soort van vriendin...
Oud 22-11-2005, 17:38
Halflight
Halflight is offline
Uh ja morgen weer twee proefwerken en die ga ik mooi zwaar verknallen want ik ken ze voor geen meterr. Zo ga ik naar de sportschool met mn vriendinnie en dan mis ik allemaal leuke programma's wat zieligg.
Oud 22-11-2005, 18:19
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij komt zo langs. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, ik denk niet eens dat ik iets kan zeggen. Waarschijnlijk moet ik alleen maar huilen. Maar dat wil ik niet, ik wil sterk zijn. Ik ben zo moe, ik heb geen oog dichtgedaan vannacht, en vandaag alleen maar twee hapjes chocola gegeten, en zelfs mn redbull weggegooit. Nou dat wil wel wat zeggen hoor.
Ik wil dit niet, ik kan dit niet. Hij was het enige lichtpuntje, en nu ben ik hem kwijt..

I whisper 'why can't you love me, I'll change for you,
I'll play the part..'
Oud 22-11-2005, 18:45
Stefanie
Stefanie is offline
My outsides looks cool
My insides are blue
Everytime I think I'm through
It's because of you
I've tried different ways
But it's all the same
At the end of the day
I have myself to blame
I'm just trippin
Oud 22-11-2005, 18:49
George
George is offline
Het beestje heeft weer een ander naampje.
Het zou een stuk makkelijker zijn als ik dat beestje gewoon weg zou kunnen jagen in plaats van steeds weer andere diagnoses naar m'n kop gesmeten te krijgen.
Oud 22-11-2005, 18:58
Roosje
Roosje is offline
Ja hoor, het gaat super met me.

Oud 22-11-2005, 19:42
Verwijderd
Niet grappig.
Was dat nou aanvallend bedoeld, misschien een waarschuwing?
Ik voel me echt niet lekker.
Het lijkt alsof ik iets wil hebben voor de aandacht
Belachelijk, ik hoop echt dat ik niet zo'n aanstelster ben.
Ik werd vanochtend gewoon helemaal paniekerig wakker en gister ook al. Bah.
Oud 22-11-2005, 19:45
T!ne
T!ne is offline
Nu voel ik me wel oké.. Heb vandaag een dag gehad die ik liever niet meer wil hebben.. Alhoewel het viel wel mee, maar ik heb vandaag naar het schijnt de "uberbitch" uitgehangen (en ik geef ze geen ongelijk ).. Nu zou ik eigenlijk moeten gaan leren, maar ik heb nul de botte zin. Morgen tijdens dat uurtje studie wat leren. Tussen mijn vriend en mij gaat hel wel oké. Hij is best terug lief aan het doen (niet dat dat verandert was, maar tov vrijdag dan), maar ik zou het geweldig vinden moest hij gewoon out of the blue iets heel lief zeggen.. Verlang ik eerlijk gezegd wel naar.. Maarja..
Oud 22-11-2005, 21:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben misselijk van de stress...
Zondag uitvoering van het toneelstuk, morgen mijn eerste echte oudergesprek wat ik niet fatsoenlijk heb kunnen voorbespreken met mijn begeleidster omdat ze geen tijd had en haar mail niet fatsoenlijk kan beantwoorden, morgenavond mijn bacheloruitreiking, donderdag naar verweggistan met de auto, wat ik misschien eigenlijk niet eens durf....
En van vriendje mag ik niet zeggen dat ik iets niet kan.

En ik heb (weer) hoofdpijn. Die vragen voor het gesprek morgen nog maar eens doornemen en dan gauw gaan slapen. Morgen weer vroeg op. En krabben. Jeuj.
Oud 22-11-2005, 21:46
Verwijderd
Aaargh, ik droom raar en het is eigenlijk heel prettig, maar toch niet. Bleh.
En lieve schat, ik vind het niet erg dat je steeds smst, maar ik kan er natuurlijk helemaal niets mee. Helemaal niets. En ik heb nou al dagen last van mijn buik, maar toegeven natuurlijk niet. Waarom zou ik dat nou doen. Blegh.

Oooh, en ik wil zo graag dingen zeggen, tegen zoveel mensen en ik zit zo helemaal geblokkeerd op het moment. Als het onderwerp toch al aan de gang is, heb ik gewoon het lef niet om het mijn bek uit te krijgen. *blokkeerblokkeerblokkeer*

En ik begin gelijk alweer te flirten. Ooh god.

En ik ben druk en uitgelaten en enorm verdrietig tegelijk.

Nu mis ik jou. Zoals ik je eigenlijk altijd al missen wou.
Waar ik mineurmelodien over componeren zou.
Nu mis ik jou...
Oud 22-11-2005, 21:46
Verwijderd
Zoooooo. Vandaag was een gewone dag. Vanmorgen autorijles, en het ging echt zó slecht. Dat vond de instructrice ook. gisteren reed ik mucho beter. Daarna met Mushu meegeweest naar zangles en even de stad in om een Porsche te kopen. En nu ben ik net terug van de kapper. Naja, van een vriendin die stage loopt bij Kinki, en nu ben ik heel mooi geverfd en ik ben er erg blij mee. En verder weet ik niets meer te zeggen, behalve dat mijn hoofd gonst van alles en niets en ik effe rustig moet worden voordat ik ga slapen, anders lig ik tot 3 uur wakker.
Oud 22-11-2005, 22:35
JaJ
JaJ is offline
zucht, Ik moet mailen, maar:
Njaaarghh, Calculus!!!!
toch maar slapen dan, morgen weer eens om 10 voor 7 op
Oud 22-11-2005, 22:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Buh, weer een huilbui. En mn vriend heeft juist nu plots zn telefoon uitstaan terwijl die vanochtend nog opgeladen is
Oud 23-11-2005, 00:37
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Nu een positieve reactie!
Jullie mogen blij zijn voor me, denk ik
Omg, ik heb nu echt zoveel zin in vrijdag

Of het goed is dat ik dat doe weet ik niet, maar het zou mijn hele verleden kunnen afsluiten. Echt zo geweldig.
Alles wat ik nodig heb om het af te sluiten maak ik vrijdag mee
Ik hoop dat ik er morgen ook nog zo over denk. Het is niet iets wat je iedere dag doet, maar zeer positief en fijn en leuk en

Omg, ik ben me weer echt blij aan het voelen
Deze blijheid zegt echt precies dat dit hetgene was wat ik moet doen, en eigenlijk al veel eerder.
Wiiiiej
Oud 23-11-2005, 07:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben wel zeer benieuwd waar je het over hebt
Oud 23-11-2005, 07:23
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
vandaag gips eraf......(hoop ik)
Oud 23-11-2005, 07:31
WolterB
WolterB is offline
Ik hoop dat er zo iets leuks en productiefs uit de vergadering komt, zou erg leuk zijn

En vanmiddag gaat zeker wel leuk worden, ofzo
Oud 23-11-2005, 09:22
Verwijderd
@ ijsklontje: Mooi dat het wat beter gaat!

En hoe het met mij gaat? Geen idee...
Oud 23-11-2005, 09:54
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 23-11-2005 @ 10:22 :
@ ijsklontje: Mooi dat het wat beter gaat!

En hoe het met mij gaat? Geen idee...
Ik vind het ook echt heel fijn
Oud 23-11-2005, 09:57
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik ben moe, kapot en op...
Maar niemand lijkt het te zien, ik breng mijn behandeling in gevaar, ik toon geen intresse meer... niks... Ik val terug op automutilatie...maar dat mag niet... k weet mij echt geen raad meer.
Oud 23-11-2005, 10:05
Nona
Nona is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 23-11-2005 @ 10:57 :
Ik ben moe, kapot en op...
Maar niemand lijkt het te zien, ik breng mijn behandeling in gevaar, ik toon geen intresse meer... niks... Ik val terug op automutilatie...maar dat mag niet... k weet mij echt geen raad meer.
Wow meis, dat is niet zo mooi. Zorg goed voor jezelf hoor, de manier waarop je met jezelf omgaat zal je echt niet helpen. En praat erover, hoe moeilijk het ook is. Als je psych weet hoe je eraan toe bent kan die je misschien helpen.

*zucht* Ik heb geen zin om iets te doen. Huiswerkopdracht, strijken, kamer opruimen, nijn verschonen etc. Gewoon even geen trek. Maar goed, ik zal toch moeten.

Regels voor berichten