Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Door mijn toetsenbord eruit te halen heb ik gekeken of ik erbij kan komen maar ik denk dat hij toch helemaal uit elkaar zal moeten worden gehaald. Ik durf er verder niet echt aan te zitten omdat ik bang ben dan iets te forceren ![]() en aardig dat je het gaat vragen ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik wilde gisteren mijn laptop aanzetten en ik stopte dus die kabel erin en toen paste het ineens niet meer, ik dacht eerst dat er iets anders aan de hand was maar toen bleek hij afgebroken te zijn ![]() Misschien dat iemand over mijn kabel is gestruikeld ofzo?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar pas op dat die eikels je niet allemaal van die teringzooi eromheen verkopen want laatst moest de ibook van 'n vriend van me ook gemaakt en toen hadden ze ondertussen nog wat ' randdingetjes' eraan gedaan en was ie meteen veel euro's lichter. mijn kkzooi van vandaag is dat ik straks een optreden mopet doen en het repeteren kut ging en ik dus waarschijnlijk wel voor lul ga staan want ehhh ik vergeet de hele tijd de tekst ook ![]()
||
Citaat:
![]() niet dat dat verder veel te maken heeft met nazi's, maargoed ik wil ook zwarte allstars. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind het sowieso er wel vet uit zien |
![]() |
||
Citaat:
800 km file door heel NL, grr! en geen trein of bus die reed in/naar Apeldoorn, omdat er 20cm sneeuw lag/ligt. grr, ook nog mn enige vrije dag in het weekend sinds 6 maanden ofzo. ![]()
||
Citaat:
![]() verder mogen ze officieel niet meer dingen aan de computer doen dan gevraagd wordt (of ze moeten hem eerst van tevoren gevraagd hebben dat ze meer dingen wilden doen) dus eigenlijk had die vriend van je daarvoor gewoon niet moeten betalen ![]() ![]() succes met je optreden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nog iets kkers ik heb het koud.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En daarna de eigenaar van de auto bellen dat zn auto ieder moment kon ontploffen, ik heb nog nooit iemand zo snel naar zn auto zien komen (we moesten nog 15 meter ofzo....) |
![]() |
|
|