Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2005, 22:31
Snuitermans
Snuitermans is offline
500 belminuten voor 5 euro, en ik heb een Sony Ericsson. Sms'en doe ik weinig, bellen echter veel.
Oud 10-12-2005, 23:24
merels
merels is offline
Wow! Dat is echt heel erg goedkoop, hoe kom je hieraan?
Oud 10-12-2005, 23:47
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Broeder schreef op 26-11-2005 @ 15:37 :
Verhaal...
Ben jij nou een vent ?

Ik snap die functies niet zeg je ?
Zo moeilijk is dat toch niet offe
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 23:53
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
sjek schreef op 30-11-2005 @ 18:56 :
ik heb volgens mij de oudste telefoon van dit hele forum

[afbeelding]

Deze dus, maar dan is de antenne afgebroken en heb ik geen hoesje erbij.

Batterij is onderhand echt ruk, gaat supersnel leeg en soms laadt ie niet op. Maargoed, ik bel toch nauwelijks en wordt nauwelijks gebeld. Ik vind het wel best zo, ik heb ook een huisnummer en ik heb überhaupt geen zin om lange telefoongesprekken te voeren als ik onderweg ben. Vaak hoor ik hem niet eens af gaan
Dat is een Swing ja muhahaha die dingen zijn echt loodzwaar en vet, die kan je nog steeds krijgen hahaha, een Swing 600 is de nieuwste. Die batterij was bijna net zo groot als een 12v auto accu

Ik snap niet dat je de antenne kapot hebt gekregen die dingen zijn net van metaal man.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 23:56
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 26-11-2005 @ 00:33 :
ohja ik begin

Ik heb een leuke siemens mobiel alleen laat ik het vaak op de grond vallen waardoor er nu krassen op zijn gekomen
Het is irritant als ik mijn mobiel vergeet want dan bellen mensen me opeens veel meer lijkt het en dan kan ik niet opnemen
ik sms te vaak en ik heb een TRRrrrrring ringtone en ik vind het soms fijn om in de trein te bellen omdat ik me anders verveel maar het liefst bel ik gewoon op mijn kamer of ergens waar het rustig is

ohja en ik haat tmf ringtones en mensen die altijd hun mobiel op tafel leggen of aan hun nek hangen :/
Ik kom nooit op dit forum, maar dit is zooo aandoenlijk!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 00:01
Verwijderd
ehh?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 03:04
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Snees schreef op 11-12-2005 @ 00:56 :
Ik kom nooit op dit forum, maar dit is zooo aandoenlijk!
kop dicht tegen ioana ja/
Oud 11-12-2005, 09:12
Apomes
Apomes is offline
Ik heb een Samsung E720, want Samsung is !
Heb pas een abbo voor 1000 gratis SMS per maand en 30 minuten bellen naar eender welk netwerk!

Ik SMS & bel pokkeveel & dus krijg ik elke week wel een berichtje of 2 dat ik voor 1 uur heb gebeld of ben opgebeld en dan krijg ik promotie shit!
Ik vergeet ook altijd mijn gsm af te zetten tijdens de les en dus gebeurd het nogal regelmatig dat die afgaat en dan krijgt mijn docent boekhouden weer de stuipen op zijn lijf van mijn beltoon !

Mijn voicemail moet ik eens dringend aanpassen.
Oud 11-12-2005, 09:13
LostInLimbo
LostInLimbo is offline
Ik heb een samsung E600 met een vodafone abo. Gelukkig loopt hij bijna af!

Ik heb voornl mn telefoon bij me om te zien hoe laat het is, en 's ochtends gebruik ik het als wekker, en bellen doe ik amper als ik in het openbaar vervoer zit, alleen als ik vertraging heb, thuis bellen is veel fijner, geen mensen om je heen die ook in hun telefoon lopen te tetteren.. Oh, en ik heb mn geluid nooit aan staan, altijd op tril, ook van sms.

En het irritants van allemaal vind ik van die pubers die net een nieuwe telefoon hebben, en het nodig vinden dat de hele bus / trein hoort welke ringtones ze allemaal hebben..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 09:55
BendeBen
BendeBen is offline
kheb een k700i met orange abo dus ik neem mn beltegoed mee als t niet op is

en omdat ik zo onpopulair ben heb ik bergen met beltegoed-geld -> dagelijks bellen met belspelletjes, kan ik t misschien omzetten in geld-geld

als ik een keer in de studio kom vraag ik eerst een date met een van die 2 blondines ipv het geld
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 11:50
phlexx
phlexx is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 11-12-2005 @ 10:55 :
...en omdat ik zo onpopulair ben heb ik bergen met beltegoed-geld -> dagelijks bellen met belspelletjes, kan ik t misschien omzetten in geld-geld

als ik een keer in de studio kom vraag ik eerst een date met een van die 2 blondines ipv het geld
offtopic: joahh...idiota tv zooi...k ben al n keer of 10 de zesde beller geweest.... noooooit gewonnen... k doe t ook nooit meer

On: ik heb n nokia 6600 met abootje waar ik standaard 10€ per maand boven zit.... duss oh en k ben n rood frontje en andere toetsjes maar nu is ie heel gaar
Oud 11-12-2005, 16:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-12-2005 @ 04:04 :
kop dicht tegen ioana ja/
hij is verliefd op me ik vind het aandoenlijk
Oud 11-12-2005, 16:42
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Samsung E730, Ik heb hem nog geen 3 maanden maar ben er eigenlijk wel op uitgekeken Moet er nog exact 1 jaar en 9 maanden hiermee zien door te brengen..
Verder ben ik erg verliefd op mijn telefoon en zelfs snachts ligt hij veilig onder mijn kussen want stel dat ik nog een smsje krijg en dan hoor ik die misschien wel niet.
Als beltoon heb ik een standaard melodietje wat er op stond en waarvan ik de naam ook niet weet
Oud 12-12-2005, 12:39
Jones
smartphone van orange

wel fijn dat het een mp3speler en agenda is verder doe ik er naast bellen en smsen niet zoveel bijzonders mee.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:14
JJ13
JJ13 is offline
ik heb een nokia 3410, waarvan de batterij de hele tijd uitvalt. nu heb ik n andere mobiel hier liggen, maar daar zit nog simlock op. ik bel prepaid, van de Hema en ik gefe niks om camera's enz. op telefoons. als ik er maar mee kan bellen en smsen, dan vind ik t al goed.
Oud 12-12-2005, 15:18
Verwijderd
Hihaho, ik krijg een nieuwe telefoon en hij is GROOT en BLAUW en heeft lekker GEEN kleurenscherm.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 11-12-2005 @ 17:15 :
hij is verliefd op me ik vind het aandoenlijk
Helaas, neuken zit er niet in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten