Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2006, 00:00
mugenpower16v
mugenpower16v is offline
net 16 jaar werd gebeld op me mobiel door meisje van uit 1e van me school of ik bij haar wat wou komen drinken. Kende het meisje verder niet zo goed. Was een vriendin van mijn ex wat net uit was. Ik denk waarom ook niet.

Daar aangekomen.. niemand te bekennen. Ik haar bellen met de mededeling dat ik het bijna niet kon houden van het lachen wat een grap.. (sarcastisch).

Ze hing op met de woorden van deur is los en ik ben boven.

Na wat geschreeuw op de bovenverdieping hoorde ik haar uit een kamer en deed deur los..

Ze lag in bed.. Ik dacht godsamme ben geen ziekenverzorger.. totdat ze de dekens omhoog deed met 1 hand..

rest vullen jullie zelf maar in.. was allemaal niet zo heel boeiend vond ik. meeste staat me dat geklungel met die stomme condooms nog bij
Oud 06-04-2006, 09:27
Verwijderd
15, met mn 1e vriendin, 's avonds.

Hoop gekluns (geen licht aan, condooms), beide ook veelste zenuwachtig. Maar t lukte uiteindelijk.
Oud 06-04-2006, 14:55
bladertje
bladertje is offline
Ik was 17, zeveneneenhalve maand verkering, we moesten een proefwerk latijn leren en hadden geen zin meer. En van het één kwam het ander. Het was zomaar voorbij... 's Avonds beter overgedaan. Ik vond het idee dat ik ontmaagd was wel even wennen, maar kon er goed met hem over praten
Oud 07-04-2006, 17:09
lieve
lieve is offline
Ik was 17 jaar (mss volgens sommige een laatbloeier),

ik had een vriend, maar hij was niet diegene die me heeft ontmaagd . We waren nog maar 3 weken samen...

Ik zat in een ver, koud land... alleen. En hij kon mij bekoren... en na een weekje bloeide er vanalles.
En is het ervan gekomen.

Op zich heb ik er geen spijt van.... ten opzichte van m'n toenmalige vriend dan. Want ik was ontzettend verliefd op die andere jongen.
Maar dat was tot dan toe m'n eerste en enige keer tot ik met mijn huidige vriend een relatie begon. En hij had nog niet gevreeën. Had ik toen geweten wat ik nu weet... dan zou ik het niet gedaan hebben.
Maar de gevoelens op dat moment overtroffen me!

Groetjes Lieve, xxx
Oud 11-04-2006, 17:48
;Fashion_babe_*
;Fashion_babe_* is offline
ik was 14 paar weekjes na mijn verjaardag.,

VEEL TE JONG

tegen mijn zin in
Oud 12-04-2006, 11:54
Verwijderd
Vrijwillig? 'Gewoon'. 15, vaste vriend, impulsief
Oud 13-04-2006, 14:20
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik was 14, veel te jong, door mijn toenmalige vriendje, we hadden 3 weken, veel te kort, het was niet helemaal tegen mijn zin maar ook niet helemaal vrijwillig en het was niet eens veilig.

Laatst gewijzigd op 13-04-2006 om 14:22.
Oud 13-04-2006, 14:33
tripple
tripple is offline
Citaat:
lieve schreef op 07-04-2006 @ 18:09 :
Ik was 17 jaar (mss volgens sommige een laatbloeier),

ik had een vriend, maar hij was niet diegene die me heeft ontmaagd . We waren nog maar 3 weken samen...

Met 17 ben je egt geen laatbloeier hoor, ik ken genoeg leeftijdsgenoten die nog maagd zijn. Maar ik was er op mijn 16e wel aan toe, en had toen een vaste relatie met een mooie meid. En ik dacht toen als ik ontmaagd wil worden door een mooie en lieve meid dan moet ik die kans pakken
Oud 14-04-2006, 16:06
NoDoubt
NoDoubt is offline
ik was 14, bijna 15.
en ik had 2 maanden iets met mn ex. we konden elkaar daarvoor al 8 maanden ongeveer. op zijn kamer, smiddags..
we zijn 22,5 maand samen geweest.
Oud 14-04-2006, 16:42
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 14-04-2006 @ 17:06 :
we konden

ik was 18 en hij was niet mijn vriend maar nu wel.
Oud 15-04-2006, 16:03
Verwijderd
Oud 17-04-2006, 22:23
Vizjuh
Vizjuh is offline
FF een vraagje,.. Ik ben nog niet onmaagt,.. ik ben 15 jaar,.. Ik vind dat opzich helemaal niet erg Maar het zit zo,.. mijn moeder is ontmaagd door me vader en me vader door me moeder,.. nou heb ik ooit een keer een gesprek gehad met me ma over seks enzo,.. en ze zei er met grote woorden bij,.. wacht met seks,.. ontmaagd worden,.. tot je zeker weet wat je wil,.. zeker weet dat dit de WARE is,.. maar van jullie hoor ik dat de ralatie gewoon uit gaat na de seks,.. niet door de seks maar toch,.. Wat nu? ik zit ff vast met mijn gedachte,.. En,.. DOet het echt zo'n pijn? je eerste keer?
Oud 18-04-2006, 14:40
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Vizjuh schreef op 17-04-2006 @ 23:23 :
FF een vraagje,.. Ik ben nog niet onmaagt,.. ik ben 15 jaar,.. Ik vind dat opzich helemaal niet erg Maar het zit zo,.. mijn moeder is ontmaagd door me vader en me vader door me moeder,.. nou heb ik ooit een keer een gesprek gehad met me ma over seks enzo,.. en ze zei er met grote woorden bij,.. wacht met seks,.. ontmaagd worden,.. tot je zeker weet wat je wil,.. zeker weet dat dit de WARE is,.. maar van jullie hoor ik dat de ralatie gewoon uit gaat na de seks,.. niet door de seks maar toch,.. Wat nu? ik zit ff vast met mijn gedachte,.. En,.. DOet het echt zo'n pijn? je eerste keer?
Nou "de ware" vind ik altijd zo'n vage omschrijving.. ik zou eerder zeggen doe het voor eerst met iemand van wie je echt houdt en waar je ook echt verliefd op bent. En doe het vooral omdat je dat zelf wil en het goed voelt. Zelf zou ik geen one night stand willen hebben als "ontmaagding".

En of het pijn doet... tsja het is in het begin natuurlijk niet zonder pijn, je voelt het wel degelijk. Helemaal als je gespannen bent, dan ben je ook nog niet zo nat en doet het wat meer zeer. Maar ach, na de eerste keer gaat het helemaal goed komen
Oud 18-04-2006, 15:01
Verwijderd
Wanneer: 9 maart 2002
Wie: 1e vriendin waar ik toen ongv 2 weken mee samen was, en sowieso pas voor de 4 keer zag
Situatie: midden in de nacht, impulsief in de bosjes bij een kleuterschool

Tis wat. Hoe dan ook, ik was er wel klaar voor, maar uiteindelijk heb ik er spijt van dat ik uberhaubt IETS met haar gedaan heb. Ach ja, shit happens.
Oud 18-04-2006, 18:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Bazz schreef op 18-04-2006 @ 16:01 :
Situatie: midden in de nacht, impulsief in de bosjes bij een kleuterschool
Lijkt me voor een eerste keer niet echt heel super nee
Oud 20-04-2006, 19:13
MissT.
MissT. is offline
Afgelopen zomer, was toen nog 15.. Was in Zeeland, we hebben daar onder aan een dijk een prachtig plekje waar volgens mij nooit iemand anders dan wij komen, aan het water, met af en toe een fazant die we weg moeten jagen. We hadden net iets meer dan 3 maanden (inmiddels is dat een jaar geworden)..
Het was ongeveer gepland, de condooms waren al aangeschaft, maar ik wist nog niet precies wanneer ik er klaar voor was. En gelukkig viel het niet tegen
Oud 20-04-2006, 20:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Met het mooiste meisje dat ik ken, prutsend in mijn bed. Een jaar of 7 terug.
Oud 21-04-2006, 09:25
schimmel
schimmel is offline
door mn huidige vriendje toen ik dronken was (wanneer niet) bij hem thuis. lol.
was je nog maagd dan?
:/
Oud 21-04-2006, 10:45
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Vizjuh schreef op 17-04-2006 @ 23:23 :
van te voren kan je nooit 100% weten of het de ware is.

je kunt wel van te voren weten of iemand absoluut NIET de ware zal zijn. Met zo iemand kan je het beter niet doen. Verder, ik zou het pas met iemand doen als ik jou was,tegen de tijd dat je er zin in hebt zelf en een relatie hebt met iemand waar je echt om geeft.

Dus niet van de week iemand die aan je vraagt ''neuken?'' meteen ja zeggen.Gewoon wachten en op een dag kom je wel iemand tegen.

De situatie van jouw ouders trouwens,is redelijk bijzonder,maar wel leuk voor ze hoor
Oud 21-04-2006, 14:38
RidderLancelot
RidderLancelot is offline
Nog niet...
Oud 21-04-2006, 17:21
MONEY-CAT
MONEY-CAT is offline
ik was 14

met een gewone vriend van mij.,
op een verjaardag van andere vrienden.
ik had best veel gedronken
hij had op dat moment een vriendin
en heeft mij op dat moment gewoon eventjes gebruikt om van zijn wanhopige geile gevoel af te komen

SPIJT SPIJT SPIJT!
Oud 21-04-2006, 22:14
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
MONEY-CAT schreef op 21-04-2006 @ 18:21 :

en heeft mij op dat moment gewoon eventjes gebruikt om van zijn wanhopige geile gevoel af te komen

SPIJT SPIJT SPIJT!
Jij was op dat moment blijkbaar ook wanhopig geil.
Wie zegt dat jij hem niet gebruikt hebt om van je wanhopig geile gevoel af te komen ?
Oud 23-04-2006, 16:30
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
Mousse schreef op 25-01-2006 @ 00:37 :
*voegt nuttige post aan dit topic toe*

ik ben nog maagd^^
Oud 24-04-2006, 12:48
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
ik was 15, 2 maanden verkering (1ste vriendje), bij hem thuis 's middags terwijl zijn vader en broertje beneden zaten.. niet echt ideale situatie..
we hadden het niet echt gepland.. we hadden van te voren het er over gehad en wat 'eventuele' problemen zouden kunnen zijn.
het 'niet omhoog blijven' had hij al uitgesloten als probleem..
en op het moment suprème werd hij tóch slap. best sneu.. ik heb hem dan ook wat gerust gesteld en 'getroost'..
verder waren de bewegingen wel heel erg kort en snel.. het deed een beetje pijn (1 seconde)..
ik vond er niet echt veel aan.. wel een apart gevoel..maar omdat hij een beetje snelle en rare bewegingen maakte was het niet echt lekker..
hij was overigens ook nog maagd..
na 7 maanden verkering was 't over.

ik heb er geen spijt van, maar ik kan nou niet echt zeggen dat het een hele mooie herrinering is ofzo..
Oud 24-04-2006, 20:02
Skreature
Skreature is offline
Ik ben 1337, ik ben ontmaagd tijdens het cyberen.

Nee, geintje. Ik ben nog maagd op mn 18e
Oud 24-04-2006, 20:16
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Wil je dr over praten?
Oud 24-04-2006, 22:10
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 24-04-2006 @ 21:16 :
Wil je dr over praten?
Wat kan ik er aan doen? Ik heb namelijk problemen met contact leggen (autisme)
Oud 25-04-2006, 18:08
bbyn
bbyn is offline
waarom doet (bijna) iedereen alsof het 'een probleem' of 'raar' is dat je niet ontmaagd bent voorje 18e ofzo... ?
Oud 25-04-2006, 18:26
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
bbyn schreef op 25-04-2006 @ 19:08 :
waarom doet (bijna) iedereen alsof het 'een probleem' of 'raar' is dat je niet ontmaagd bent voorje 18e ofzo... ?
als je op je 18e nog maagd bent vallen je haren uit
Oud 25-04-2006, 20:03
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
Myuki schreef op 25-04-2006 @ 19:26 :
Heeeleeeeeep, wie wil me helpen.

Geintje
Oud 25-04-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 25-04-2006 @ 19:26 :
daar hebben mijn veren weinig van gemerkt
Oud 25-04-2006, 20:20
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
O Rly schreef op 25-04-2006 @ 21:10 :
daar hebben mijn veren weinig van gemerkt
Dat komt door Lucas
Oud 25-04-2006, 21:51
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 11-12-2005 @ 12:01 :
toen ik 15 was, met me vaste vriendje op me vaders verjaardag.
En jij bent ook een Jongen ???

Mitch
Oud 27-04-2006, 16:50
Fieneke
Fieneke is offline
ontmaagd op mijn 14de hij was 15, hadden al n jaar verkering, helemaal geen pijn, helemaal geen spijt, het is nog steeds aan
Oud 27-04-2006, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Mitch Plat schreef op 25-04-2006 @ 22:51 :
En jij bent ook een Jongen ???

Mitch
Ja want homo's hebben geen seks
Oud 27-04-2006, 19:12
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 27-04-2006 @ 19:03 :
Ja want homo's hebben geen seks
Wat hebben zij dan als ze elkaar de kont penetreren ?

Mitch

Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 19:39.
Oud 27-04-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-12-2005 @ 10:00 :
Een seksrelatie op je 15e vind ik ook een beetje vreemd overkomen. Ik hoop niet dat mn zusje op haar 15e zo'n relatie gaat krijgen Ik weet zeker dat ze hier dan als 'slet' wordt gezien.
Is het niet dat meisjes (en jongens?) van die leeftijd altijd eerst een of meer vriendjes 'verslijten' om ervaring (waaronder seksuele ervaring) op te doen?

Zo vreemd is het dus, lijkt mij, niet.
Oud 28-04-2006, 10:00
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 27-04-2006 @ 20:12 :
Wat hebben zij dan als ze elkaar de kont penetreren ?

Mitch
Pijn met zitten.
Oud 28-04-2006, 10:29
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 28-03-2006 @ 23:46 :
waarom zou je anders op zaterdagavond al om 12 uur gaan slapen.
Omdat je nog brak bent van de rest van de week.

OT: Ik was 16 (bijna 17), ongeveer twee jaar geleden, gewoon 's middags, thuis in mijn bed. Zij was 15, hadden al een half jaar een relatie en waren al wel een beetje aan elkaar gewend. Was niet enorm lekker of speciaal, wel enigzins bijzonder, maar niet omdat het zo goed ging. Gelukkig dat we het daarna nog heel veel hebben herhaald. Ondertussen zijn we al meer dan 2,5 jaar bij elkaar.

Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 10:37.
Oud 28-04-2006, 13:05
Sennah
Sennah is offline
Ik was 17, hij 26.
We hadden geen relatie meer. 4 maand gehad (alleen voorspel, nooit "all the way"), toen heeft ie het uitgemaakt. Weken daarna bleef ik onverwachts bij hem slapen enja.. van het een komt het ander.
Niet echt een One Night Stand dus, maar wel een vreemde situatie. Ik heb overigens absoluut geen spijt, ben blij dat hij het was.
Oud 28-04-2006, 17:01
Verwijderd
Ik ben 15
en ben nog steeds maagd ;x

kthnxbye
Oud 28-04-2006, 18:37
Lautitia
Lautitia is offline
Ik was net 18, hij 17, en we waren op dat moment ongeveer 3 maanden samen. Hij had wel al enige ervaring, dat vond ik wel prettig. We lagen in zijn bed, en ineens zei ik: "Doe het nou maar gewoon!" Mja . Het deed pijn, maar ach. Hij was heel lief, en nu nog steeds .
Oud 29-04-2006, 13:03
Verwijderd
afgelopen dinsdag
Kben 14..en ik zag het al wel beetje aan komen. we hebben al meer dan 5 maanden wat
Heb er geen spijt van. En hij was heel lief
Oud 29-04-2006, 16:30
zeep007
zeep007 is offline
2 jaar gelee door mijn huidige vriend op vakantie. Het was echt mooi, buiten 's nachts met sterren en een volle maan.
Oud 29-04-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 10-12-2005 @ 22:46 :
Nieuwsgierig vraagje...

Hoe oud was je? Had je een vaste vriend of vriendin? Waren jullie allang samen? Was het gepland? Was het een flirt..?

Ik ben door mijn huidige vriend ontmaagd toen hij bij mij bleef slapen op kot.. (kamers). Ik was net geen 21. Dat is laat maar daar geef ik niet om... We waren een maandje samen..
Ik was 15, geen relatie, was niet gepland. Namelijk op vakantie in een zwembad ('s nachts, we waren er als enigen). Ik wist eigenlijk nauwelijks wat er gebeurde, ze was duidelijk een heel stukje ervarener dan ik.
Oud 20-10-2007, 13:35
iloveyou123
iloveyou123 is offline
Ojoo
dit gata nie over myzelf maar over zo een meisje uit myn klas
ik zit in de 2e en ojoo ik vind dat gwn erg en dat meisje uit myn klas
die ook in de 2e zit die heeft met iemand van 24 gwn egt te erg voor woorde vind k man
en ze is zelf uh ff denken hoe oud wee ik veel AAAA!
JE ZIT IN DE 2E EN JE HEBT MET IEMAND VAN 24 KAN JE HET JE ZELF voorstellen
24
24
24

20 JAAR + 4
DOOOOOOOOODELIJK GWN
HALLOO EN DIE MOEDER WEET HET EN DIE VIND HET GWN GOED
ERNSTIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MAMA MIAA
MYN MOEDER ZOU GEK WORDEN ALS DA ZO WAS K WORD AL GEK
Oud 20-10-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ojoo
dit gata nie over myzelf maar over zo een meisje uit myn klas
ik zit in de 2e en ojoo ik vind dat gwn erg en dat meisje uit myn klas
die ook in de 2e zit die heeft met iemand van 24 gwn egt te erg voor woorde vind k man
en ze is zelf uh ff denken hoe oud wee ik veel AAAA!
JE ZIT IN DE 2E EN JE HEBT MET IEMAND VAN 24 KAN JE HET JE ZELF voorstellen
24
24
24

20 JAAR + 4
DOOOOOOOOODELIJK GWN
HALLOO EN DIE MOEDER WEET HET EN DIE VIND HET GWN GOED
ERNSTIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MAMA MIAA
MYN MOEDER ZOU GEK WORDEN ALS DA ZO WAS K WORD AL GEK
Ik vind dit een aparte post.

Edit: Om over de grote up maar niet te spreken.
Oud 20-10-2007, 15:28
Tiño
Tiño is offline
24

20+4

oh noessss
Oud 20-10-2007, 15:44
Poepkind
Poepkind is offline
In de zomer bij hem op zijn studentenkamer, ik was of 16 of net 17. Hij was al 2 jaar mn vaste vriend, het was niet gepland maar zat er al n tijdje aan te komen.

Regels voor berichten