Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2005, 15:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de plekjes op de huid van mn vader worden weggehaald.. tis niet zo een heel agressieve vorm van kanker gelukkig
best wel opgelucht nu!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 15-12-2005, 15:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ kwast, ben je momenteel thuis of heb je i-net op je kamer? Succes gewenst!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 15-12-2005, 15:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ coopergirl nee ben thuis.. dinsdag naar huis gegaan en "spijbel" vandaag wat lessen...
tx
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-12-2005, 15:57
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-12-2005 @ 16:51 :
de plekjes op de huid van mn vader worden weggehaald.. tis niet zo een heel agressieve vorm van kanker gelukkig
best wel opgelucht nu!
Veel succes dan
Oud 15-12-2005, 16:09
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ben weer aan het huilen, het houdt niet op gewoon. Het is die onzekerheid en die angst die echt niet uit te houden is. Elke keer dat ik even ga zitten stort ik in, krijg in weer een huilbui. Ik heb me eigenlijk misschien wel nooit beseft dat ze van zo'n grote betekenis is in mijn leven. Ik heb op het moment echt het gevoel dat ik nooit meer zal stoppen met huilen als ze het niet overleeft. Ik zit hier te huilen achter de comp. het is echt zo erg. Ik kan niet uitleggen wat er door me heen gaat ook al heb ik dat in 48 uur tijd al heel vaak geprobeerd hier op het forum. Bijna 13 jaar van mijn leven is zij er al, ik kan niet meer zonder haar. Ow, ik ben zo bang. Ook al lijkt het beter te gaan, het moet nog beter gaan dan dit. Sorry dat ik dit topic zo onder spam met mijn verdriet maar ik zit er echt heel erg vol van.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-12-2005, 16:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*doet moon ff een reuze big hug geven*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 16:25.
Oud 15-12-2005, 16:27
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Het gaat opzich wel goed. Leuke vrienden enzo.
Alleen ik mis hem toch wel.
daarnaast valt mijn haar uit, als ik een hand door mijn haar haal, dan heb ik gelijk 20 haren in mijn hand.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 15-12-2005, 16:31
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Oef, af! Laat de toetsweek maar beginnen!

Zin in morgen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 15-12-2005, 16:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 15-12-2005 @ 17:27 :
daarnaast valt mijn haar uit, als ik een hand door mijn haar haal, dan heb ik gelijk 20 haren in mijn hand.
Dat heb ik ook een tijdje gehad, maar het is vanzelf weer over gegaan.

Ontopic: Kutzooi, ik moet weg. Eigenlijk helemaal geen zin in training, want op school heb ik ruzie lopen trappen met mijn vriendinnen.

Nja, komt goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-12-2005, 16:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 15-12-2005 @ 17:27 :
Het gaat opzich wel goed. Leuke vrienden enzo.
Alleen ik mis hem toch wel.
daarnaast valt mijn haar uit, als ik een hand door mijn haar haal, dan heb ik gelijk 20 haren in mijn hand.
Dat had ik een half jaar terug ook heel erg, best irritant. En nu heb ik het weer een beetje, maar niet zo erg als toen. Je hoeft je er in ieder geval niet meteen heel druk om te maken. Het heeft vaak ook met stress te maken.. En vitamine B zoveel schijnt belangrijk te zijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-12-2005, 16:53
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-12-2005 @ 09:00 :
Ik fok mezelf al tijden op, pas ongeveer sinds de zomervakantie.

En nee, verdomme, natuurlijk is dat niet slim, maar ik vertik het om er mee op te houden.

Waarom doe ik zo moeilijk?
Omdat je het verleerd bent om makkelijk te doen ?
Oud 15-12-2005, 16:59
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Zo verveel je je, zo stik je van het tijdtekort. dat wordt weer een avondje computeren met een slot op de deur.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 15-12-2005, 17:23
Verwijderd
Bah...
Oud 15-12-2005, 17:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben echt een waardeloze vriendin
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-12-2005, 18:02
Anno2007
Anno2007 is offline
opa moet morgenochtend geopereerd worden
Oud 15-12-2005, 18:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
sterkte met je opa...

-------------------
on...
ik verga van de rug pijn (trekt door naar mn benen af en toe.. zo een gemene pijn scheut)

ik wil huilen, tranen branden achter mn ogen maar komen nergens vandaan

en ik voel me echt een klote vriendin.. argh waarom heb ik nou niet gedaan grrrr
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-12-2005, 18:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En volgens mij ga ik dus niet ziek worden, voel me alweer stukken beter
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-12-2005, 18:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het gaat ietsje beter nu. Na de ochtend gaat het meestal wat beter en nu gelukkig ook. Hopelijk houdt het vol. Ik heb gelukkig wel iets kunnen leren, niet genoeg, maar wel iets, het begin is er.

Net opgenoemd aan m'n moeder wat ik allemaal ga doen in de kerstvakantie, hij zit gewoon al bijna vol met leuke dingen , veel meer leuke dingen dan ik normaal zou doen...

met vriendin naar bios en logeren
met andere vriendin naar den haag
met andere vriendin naar utrecht en haar kamer kijken
shoppen in a'dam/maastricht met vader
naar ikea met vader
dagje huis schoonmaken voor 75 euro
verjaardag op 2 kerstdag
oudjaarsdags oliebollen bakken

en als ik de kamer krijg daar ook nog wat doen...


Morgen is er een fout feestje op de sportclub, 60/70/80 party. Lekker optutten en hopelijk komen er wat jongere mensen. Ik heb geen zin, maar het goed om weer eens wat aan m'n uiterlijk te doen, loop er al ruim een week bij als een lijk...

Maar wat moet je aan met zo'n thema???!!!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-12-2005, 19:10
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Jeuj, experiment 1 af, nu experiment 2 voor morgen gaan voorbereiden . en ondertussen maar piekeren ^^
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 15-12-2005, 19:22
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Raven schreef op 15-12-2005 @ 17:53 :
Omdat je het verleerd bent om makkelijk te doen ?
Omdat het af en toe makkelijker is om moeilijk te doen, volgens mij is dat het. En nee, dat is niet slim.

Ontopic: Oké, dat is wel beter. Whieh.

En ik moet afleren om zo fucking chagrijnig uit te vallen tegen vriendinnen, al helemaal als ze proberen iets uit me te krijgen. Ik ben echt helemaal niets veranderd sinds m'n derde. Toen was ik al een nukkige, bazige trut en wie ik nu ben, verschilt daar niet echt van. Want ik ben Roos en Roos moet altijd gelijk hebben.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-12-2005, 19:28
Nyawa
Gisteren was leuk . Voor de eerste keer was ik eens niet zenuwachtig met afdansen en kon ik echt laten zien wat ik kon: STD 8.3 8.3 8.4, terwijl ik nog nooit een cijfer boven de acht had gehad. De rest van de avond gewoon lekker bij hem op schoot tegen hem aan zitten kijken naar de andere dansparen.

Jammer alleen dat al dat gezeur op school door blijft gaan. Profielwerkstuk, presentatie economie, essay filosofie, documentatiemap Nederlands, spreekbeurt Nederlands, nog een PO filosofie... En dat allemaal nog voor de kerstvakantie. *zucht*
Oud 15-12-2005, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 15-12-2005 @ 20:22 :

En ik moet afleren om zo fucking chagrijnig uit te vallen tegen vriendinnen, al helemaal als ze proberen iets uit me te krijgen. Ik ben echt helemaal niets veranderd sinds m'n derde. Toen was ik al een nukkige, bazige trut en wie ik nu ben, verschilt daar niet echt van. Want ik ben Roos en Roos moet altijd gelijk hebben.
Maar ik had toestemming (A)
Oud 15-12-2005, 19:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
het groeit me boven mn hoofd..
ik kan niet helder denken, maar keuzes waar ik spijt van heb of krijg. doe dingen niet die ik juist wel wil doen..
wijs mensen af die ik het meeste lief heb

mijn muur is way to high.. dr kan geen licht meer overheen of doorheen

wil gewoon stoppen, niet meer doen, rust
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-12-2005, 20:20
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Wanneer ik vakken vul, en noteer hoeveel er vandaag wel weer niet over was, dan wordt ik me altijd bewust van de datum, en hoe snel alles vooruit gaat. vanmiddag op de fiets merkte ik plotseling dat het winter was, dat ik niet meer op de middelbare zat, dat mijn schoenen kapot waren, dat de wegen overal open gebroken zijn. alsof ik wakker schrok.
hoe eng is dat gevoel, dat gevoel dat ik jaren en jaren gemist heb. het was nog steeds zomer in mijn hoofd, en nu is het opeens al weer bijna oud jaar. Herinner ik me nu zo weinig, of heb ik gewoon maar weinig beleefd? een kale plek op mijn achterhoofd verteld me dat het onzin is . Wat gebeurt er tussen twee momenten van tijdsbesef en waar komen die momenten zelf dan vandaan?
En tegelijkertijd worden gaten van vroeger opgevuld met nieuwe kennis van vandaag, kennis die nog maar weer eens benadrukt hoeveel er eigenlijk wel niet gebeurt is. kennis die me doet inzien dat de vragen die ik nu heb dan over nog eens een paar jaar ook wel weer beantwoord zullen worden. Kennis die ik al wel had, maar nog niet officieel. Wat moet je met een belevenis, als je het niet kunt vertellen, waarom dichten als niemand het leest, waarom verbeteren, veranderen, liegen of bedriegen als het niet om de wereld om je heen is? wat moet ik met het verleden, afgezien van het feit dat ik het verleden ben? Leren? dat is dan dus leren van jezelf.

never mind

edit: en wie, wie o wie is er online?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 15-12-2005, 20:22
♪
♪ is offline
Voor morgen meld ik me ziek. Als dat kon.

Eigenlijk zou ik nu zo'n mega aftelkalender moeten maken. Elke dag zou ik dan weer een dag kunnen wegstrepen. Ohh, waarschijnlijk word ik met de dag vrolijker omdat ik zichtbaar met de dag dichter bij mijn vertrek kom.

Vandaag ook... Hij is zéker anderhalf uur bezig geweest met het zoeken van zijn autopapieren en rijbewijs. Ik snap ook heus wel dat het belangrijk is dat je die terug vindt, maar ze lopen heus niet weg. Hij is ook zonder die papieren naar z'n werk gekomen dus wat is de logica om tijdens je werk naar huis te rijden om die papieren te zoeken, vervolgens al je vrienden op te bellen of ze daar misschien liggen. En als laatste het doodleuk flikken om, als ik met een klant bezig ben die alleen een afspraak voor een oogmeeting wil maken, te vragen aan die klant of hij haar misschien kan helpen. Rot op man, ik ben niet helemaal debiel, als ik er niet uit kom vraag ik wel om hulp hoor, idioot!

Zo kan ik nog wel even doorgaan...

Blurg, was het maar vast morgenmiddag/avond, dan zit ik iig in een omgeving waar ik wat meer gewaardeerd word en nergens bang voor hoef te zijn, geloof ik.

Hihi, wat ben ik toch ook een zeikerd, dat is iig de laatste tijd hetzelfde gebleven. Hoezeee.
Oud 15-12-2005, 20:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tosf schreef op 15-12-2005 @ 20:52 :
Maar ik had toestemming (A)
Dat interesseert me niet, ik moet het afleren.

Ontopic: Zeg dat het niet waar is. Zeg als-je-blíéft dat het niet waar is.

Edit: Zie je wel, en dan zit ik toch weer om zoiets stoms te stressen. De nutteloosheid daarvan, vooral als ik het zelf niet eens doorheb. Gelukkig was het niet waar. Niet helemaal. Het komt wel goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 21:29.
Oud 15-12-2005, 20:30
Verwijderd
Kan iemand me vertellen waar dat verdomde !&)#$(*!$^@&@* boek gebleven is.

En ja, er zijn ergere dingen op de wereld dan een (bieb)boek kwijt zijn, maar daar houd ik me liever niet mee bezig, dus richt ik m'n aandacht op een boek...
Oud 15-12-2005, 20:38
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Woohoo, schijtPO van anw is eindelik af. En dat het een schijt-PO is klopt ook nog eens, want het gaat ook over die organische (stink)mest.

Ik ben wel beetje opgeknapt na t blocken van twee mensen waar ik me aan ergerde, thuis beetje stress gemaakt, luchtte ook op en ook nog ff lekker lopen schelden op de computer.

Vandaag was dus nogal f*cked up, maar gelukkig kan ik toch nog vrij stressloos naar bed dadelijk
Oud 15-12-2005, 20:44
George
Avatar van George
George is offline
Juist, en nu ben ik misselijk. Alsof ik een kater heb, maar dan erger. Voortaan netjes de paracetamol voor mezelf verstoppen.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 15-12-2005, 20:59
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
dextromethorphan
superskunk
half flesje rode wijn
trainspotting gekeken
wasted

Voel me een beetje verkloot? Morgen een examenstuk inleveren waar ik nog aan moet beginnen? oh bloody god, wat kan ik bij tijd en wijlen alles uitstekend verneuken (...)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 15-12-2005, 21:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk.

Ik heb hoofdpijn en ik ga over een paar minuutjes naar bed. En toch ben ik vrolijk. Wat jij wil.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-12-2005, 21:50
Verwijderd
Morgen voor het eerst echt snijzaal, zo'n raar idee dat daar een echt mens ligt en dat ik dan even met mijn armen die buik ondersteboven ga keren.
Oud 15-12-2005, 21:53
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-12-2005 @ 22:50 :
Morgen voor het eerst echt snijzaal, zo'n raar idee dat daar een echt mens ligt en dat ik dan even met mijn armen die buik ondersteboven ga keren.
iemand of niemand!!!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-12-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 15-12-2005 @ 22:53 :
iemand of niemand!!!


Offtopic: Ik ga alleen nu slapen en ik PM je morgen terug Veel plezier met stappen btw
Oud 15-12-2005, 21:57
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-12-2005 @ 22:55 :


Offtopic: Ik ga alleen nu slapen en ik PM je morgen terug Veel plezier met stappen btw
Ja is prima. ik ga verder met caffeïne nuttigen. Weltrusten!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-12-2005, 22:22
Verwijderd
woei ik heb het de hele dag al zo verschrikkelijk koud, verschillende lagen over elkaar en nog bibberen. Zal wel komen door te weinig slaap. Maar ja mn ritme is nou eenmaal laat erin en meestal vroeg op.
Hele weekend werken dit weekend, wel leuk eigenlijk. Lekker bezig en geld verdienen. Aleen wat minder dat ik ook nog een tentamen moet leren voor geschiedenis. Het is zoveel.

mn handen zijn nu gewono bevroren ik moet echt zo'n handwarmer van de blokker kopen!
Oud 15-12-2005, 22:24
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
JaJ schreef op 15-12-2005 @ 21:20 :
edit: en wie, wie o wie is er online?
Bedoelde je mij?
Ja, ik weet het, ik hang te lang achter de pc tegenwoordig. Ik heb geen sociaal leven meer.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 16-12-2005, 01:02
Redhair
Redhair is offline
Was vanmorgen bij de dokter. Hij begon over mijn eetstoornis. Ik zei dat dat bijna beter was. Na lang gissen zei hij dat het beter gaan tegenviel. Dat ik moest stoppen met mezelf voor de gek houden en moest accepteren dat het nog niet goed ging, hoe graag ik het ook wil.
En eens informeren naar de kliniek voor eetstoornissen in zutphen. Zo erg is het heus niet. Ik kan niet weg. School, mijn vrienden, vriendje, mijn ouders. Heb een kleine week geleden aan mijn moeder verteld dat ik er nog wel eens last van heb. Kan nu niet doodleuk aankomen dat de dokter een opname een goede optie vind.
Best verward en doodmoe naar school gefietst. Aan het eind van de les, toen iedereen weg was, zei ik tegen mijn mentor dat ik het niet meer trok. Te moe was, geconfronteerd was met die eetstoornis, ik was op. Ze nam me mee naar de leerlingenbegeleider. Heb daar ruim een uur gezeten. Hysterisch gehuild. Hij heeft zoveel fijne dingen gezegd. Me opgevrolijkt. Hij weet van de speed, het is fijn met een volwassene erover te praten.
Uiteindelijk zei hij dat ik naar huis moet gaan. Rustig moest slapen, ook morgen vrij nemen. Maadag weer naar school, maar even op adem komen. Ben met een beter gevoel naar huis gegaan. Had hem beloofd rustig aan te doen, te genieten van T., niet aan speed te denken. Weekend met T., zonder pep.
Thuis liet ik mijn hond even uit, kwam N. langs gefietst. Fuck. Waarom? N. is de jongen waar ik het haal. Ik vroeg of hij had, hij zei thuis. Rond etenstijd zou hij thuis zijn. Ik sprak af te komen. Thuis wat geslapen. Toen naar N. gegaan. Goede gesprekken gehad. Oa over het gevaar van speed. Ik ging te snel volgens hem. Samen wat gebruikt, ook wat gehaald. Idioot.
Vroeg naar huis gegaan, helemaal vrolijk. Met mijn ouders gepraat allerlei dingen, samen gefilosofeerd. Doe ik de laatste tijd heel vaak, geeft me wat orde.
Morgen heel weekend lang met mijn vriend. Heel huis voor onszelf. Ben bang, had die pep niet moeten halen. Wil puur bij hem zijn, mezelf. Wil al helemaal niet dat hij erachter komt.
Maar zoals N. ook zei, ooit komt iedereen er wel achter. Ik moet stoppen. Lange dag gehad. Verwarrend. Ik ben nu ook verward. Voel me wel goed, relax, maar ook bang. Dit kan niet langer zo. Ik mag mezelf niet nog meer verkankeren. Maar dit voelt zoveel beter dan dat moe zijn. En het moe zijn maakt me neerslachtig.
Ik wil leven godverdomme, genieten. Ik wilde altijd zeventien zijn, altijd. Nu ben ik het, waarom maak ik er zo'n rotzooi van? Waarom laat ik die hele drugskant niet vallen? Ik ga met 2 verschillende groepen om. Een normale kant. Mijn beste vriend(inn)en, vriendje. Daarnaast de krakers kant. Drugs, kraakpanden, denkbeelden die hier en daar overeen komen met het anarchisme uit de jaren 70. Die kant moet ik laten vallen. Allemaal. Die hele wereld heeft geen goede invloed op mij. Ik ben te zwak. Maar die wereld bevalt zo. Ik voel me er thuis. Ze behandelen me als een van hen.

Pff, lange, rare post. Let er maar niet op. Moet gewoon mijn verhaal kwijt. En dit kan alleen hier.
Ik moet vechten. Niet opgeven. Kappen met drugs, de eetstoornis, het liegen erover. Aan mijn slaapstoornis werken. Dit kan niet langer zo. Ik mag niet vluchten, heb al genoeg gevlucht. En niet alleen zeggen, ook doen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-12-2005, 08:01
Verwijderd
@ Redhair:

Misschien is een opname helemaal niet zo'n slecht idee, hoewel ik niet weet of je daar voor in aanmerking komt. Maar ik denk wel dat je iig iets van hulp moet hebben. Iedere es patiënt denkt dat hij er zelf wel uit komt, het tegendeel is waar.
En als je de cijfers bekijkt van de mensen die wél hulp hebben gehad, blijkt dat veel van hen nooit meer beter worden. Moet je nagaan wat er gebeurt met de mensen die geen hulp krijgen..

Fijn dat je gepraat hebt met de leerlingbegeleider. Probeer daar aan vast te houden

En heel veel plezier met T. dit weekend. *knuf*
Oud 16-12-2005, 08:06
Verwijderd
Nu ken ik Grieks nog steeds niet, na 3 kwartier oefenen En het vreemdste is: het kan me eigenlijk niks schelen

Nu maar klaarmaken voor school dan.
Oud 16-12-2005, 08:08
Verwijderd
Het is uit.

En het is het beste, want het ging echt niet meer. Maar dit voelt niet als het beste.

En nou moet ik gewoon vandaag naar school. Dat is nog wel het meest vreemde eigenlijk.
Oud 16-12-2005, 09:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Argh, ik moet zo allerlei instanties gaan bellen en ik vind dat zo eng!
Oud 16-12-2005, 09:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
En ik begin een shop verslaving te ontwikkelen Steeds als ik me rot voel heb ik heel erg die drang om te gaan winkelen en ik wil er vanaf. Het is niet goed voor mn banksaldo namelijk.
Oud 16-12-2005, 09:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik wil terug naar mn bed
moeeeeeee
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-12-2005, 09:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mushu schreef op 16-12-2005 @ 09:08 :
Het is uit.

En het is het beste, want het ging echt niet meer. Maar dit voelt niet als het beste.

En nou moet ik gewoon vandaag naar school. Dat is nog wel het meest vreemde eigenlijk.
*knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-12-2005, 10:36
Redhair
Redhair is offline
Mushu, sterkte.

Ave, ik weet niet of het beter is. Word ik wel weg gehaald uit mijn omgeving. Kan het mijn vrienden en ouders niet aandoen, en durf het ook niet.

On:
Wat schrijf ik 's nachts altijd warrige post. Nauwelijks geslapen, misschien een half uur. Zometeen naar de ikea met mijn moeder. Daarna boodschappen doen voor dit weekend en naar het huisje gaan. Heb er opzich wel zin in, maar ook weer niet. Jezus, veel meisjes van mijn leeftijd mogen zoiets niet eens, wat zeur ik toch steeds. Het word vast leuk. Zonder speed.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-12-2005, 10:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Redhair schreef op 16-12-2005 @ 11:36 :
Mushu, sterkte.

Ave, ik weet niet of het beter is. Word ik wel weg gehaald uit mijn omgeving. Kan het mijn vrienden en ouders niet aandoen, en durf het ook niet.
Wat denk je dat je je ouders en vrienden nu aandoet? Denk je niet dat ze je liever gezond en gelukkig zien?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-12-2005, 10:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Vandaag voor het eerst opgestaan zonder echt te huilen... moest overgens wel naar school, maar ben niet gegaan .

Hoe dan ook, nu lekker aan de slag, misschien wordt het nog wat ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-12-2005, 11:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, mijn rij-instructeur gaf me wel heel aardig een tissue, dat vond ik wel weer aardig van hem

`Kop op´ zei hij toen ik uitstapte

Het ligt ook niet aan hem, het ligt allemaal aan mij.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-12-2005, 11:41
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-12-2005 @ 11:55 :
Wat denk je dat je je ouders en vrienden nu aandoet? Denk je niet dat ze je liever gezond en gelukkig zien?
Mijn vader denkt dat het over is. Mijn moeder denkt dat ik er af en toe nog op terugval. Mijn vriendje en beste vrienden weten dat ik mijn ups en downs heb. Het is lang niet zo erg als het geweest is. Ik kan niet met deze omstandigheden weg thuis.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.