Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar heb ik ook altijd last van, dat ik spontaan begin te kwijlen als mijn vriend in pak loopt ![]() Bij ons gaat het gewoon zijn gangetje ![]() ![]() ![]() Vandaag gaan we kerst vieren bij zijn ouders, en daar doen we ook kadootjes/lootjes. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik twijfelde al aan onze relatie. Ik heb hem gezegd dat ik meer aandacht van hem nodig heb, maar hij doet er gewoon geen fuck aan! Hij vergeet tenslotte nog steeds om me te bellen ed. Jemig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Hij was laatst onzeker en dat vond ik zo schattig! Hij had me iets gevraagd en ik had het verkeerd begrepen waardoor ik een ander antwoord gaf dan waarop hij had gehoopt.. En toen zei hij dat hij zich gek voelde en het eigenlijk niet wilde zeggen omdat het ook onzin was en hij geen dingen van me moest willen horen en dat hij ook niet moest vergeten dat ik hier niet voor hem ben etc. En ik vond het zo heerlijk dat hij dat gewoon allemaal zei! Ik moet niet vergelijken, maar mijn ex was zo ontzettend nooit onzeker of liet het niet blijken.. Ik vond het zo een opluchting dat J. dat nu wel was en er eerlijk over was! Dan durf ik ook veel meer mezelf te zijn. En vanmorgen werd ik wakker uit een nare droom, heb meteen hem gebeld en het was heerlijk zijn stem te horen. Vandaag, wegens andere dingen, voelde ik me kut en hij was zo ontzettend lief voor me.. En vertelde ook dat hij nog een kerstcadeautje voor me heeft gekocht, ik ben zo benieuwd! En zo kan ik eeuwig doorgaan. *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb t gevoel dat deze vakantie bijzonder gaat worden, veel tijd samen doorbrengen, wat wil je nog meer ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #23 WolterB | 498 | 15-01-2006 22:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |