Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2005, 16:09
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
He leaves me confused.

Gister uitgeweest, kwam ik mijn ex tegen. Was wel even pijnlijk, vooral omdat hij gelijk weg liep
Maar ik had aardig wat op, dus toen ik hem en zijn vriend later tegen kwam, ging ik er gewoon bij staan. Veel met die vriend gepraat, nauwelijks met mijn ex. Mijn zus en een vriendin zeiden dat hij de hele tijd stiekem naar me keek enzo, maar ik weet het niet. Later brachten mijn ex + vriend ons thuis. Kom ik thuis aan, pak ik mijn mobiel, staat er een smsje van mijn ex, iets in de trant van: 'sorry dat ik in 't begin zo lullig deed, slaap lekker, kus.' en nog een ander smsje, van 5 minuten later: 'sms even terug please'
Ik snap het niet, WTF moet 'ie echt.
Ik was hem eindelijk vergeten, gebeurt dit
Fijn joh.
Oh en op msn doet ie dan weer stom, de nerd
En dan hebben we A nog. Met zijn kerstkado voor me. Bah, ik weet niet wat ik van hem wil..

Laatst gewijzigd op 25-12-2005 om 16:50.
Advertentie
Oud 25-12-2005, 18:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik belde mn vriend vanochtend maar hij nam niet op. Ik denk die belt wel terug om me een fijne eerste kerstdag te wensen, maar nee hoor. Om half 2 kreeg ik een smsje dat ie me lief vindt oid, maar verder niet. Ik bel hem om 5 uur nog eens op en hij meldt direct dat ie een film aan het kijken is en dus weer wil ophangen. Ik boos: eerst belt ie me niet terug en vervolgens word ik afgescheept. Lekkere kerstgedachte.

Naja, hij snapte me punt later wel en belde me terug. Maar toch...
Oud 25-12-2005, 19:39
T!ne
T!ne is offline
Rot Christmas bluesgevoel..
Oud 25-12-2005, 21:36
Verwijderd
hekel aan kerst, maar ik ben blij dat hij morgenavond komt. oja, m'n opa is er dan ook, en dan ziet m'n opa hem voor de 1e keer, en dat vind ik ENG.
Oud 25-12-2005, 21:38
Verwijderd
Soms is houden van ook leren loslaten... (denk ik)
Oud 25-12-2005, 21:46
Verwijderd
Gisterenavond was geweldig! Samen in bed gekropen, lekker muziekje erbij en maar knuffelen, zoenen, fluisteren, vrijen.... Ik besefte weer even zo onzettend dat voor hem gaan de beste keuze is geweest die ik ooit gemaakt heb!
En dan gaat hij vanochtend ook nog rondlopen in pak... onweerstaanbaar!
Kortom: het gaat geweldig!
Oud 25-12-2005, 21:47
dwight88
dwight88 is offline
alleen.
Oud 26-12-2005, 05:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 25-12-2005 @ 22:46 :
En dan gaat hij vanochtend ook nog rondlopen in pak... onweerstaanbaar!

Daar heb ik ook altijd last van, dat ik spontaan begin te kwijlen als mijn vriend in pak loopt

Bij ons gaat het gewoon zijn gangetje Gisteren kerst gevierd bij mijn ouders thuis en echt superleuke kado's gehad! Van hem heb ik een boek gehad "101 dingen die je gedaan moet hebben" (En van mijn zus en broer kreeg ik de dubbeldvd van Charlie and the chocolate factory... bleek mijn vriend die ook voor mij gekocht te hebben!! oops.)
Vandaag gaan we kerst vieren bij zijn ouders, en daar doen we ook kadootjes/lootjes.
Oud 26-12-2005, 08:47
Verwijderd
Ook al weet ik dat het niet mag en niet nodig is, toch ga ik de 'schuld' (in hoeverre spreek je van schuld, maar oké. Iig de oorzaak dan) bij mezelf zoeken. Maar eigenlijk kunnen we er beiden niets aan doen. Dat is zo lastig. Ik neem hem dan ook zeker niets kwalijk of wat dan ook. Vind het alleen maar rot voor hem dat hij zich zo voelt.
Zucht...
Oud 26-12-2005, 08:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-12-2005 @ 19:25 :
Ik belde mn vriend vanochtend maar hij nam niet op. Ik denk die belt wel terug om me een fijne eerste kerstdag te wensen, maar nee hoor. Om half 2 kreeg ik een smsje dat ie me lief vindt oid, maar verder niet. Ik bel hem om 5 uur nog eens op en hij meldt direct dat ie een film aan het kijken is en dus weer wil ophangen. Ik boos: eerst belt ie me niet terug en vervolgens word ik afgescheept. Lekkere kerstgedachte.

Naja, hij snapte me punt later wel en belde me terug. Maar toch...
En toen beloofde ie om me s avonds na zn werk op te bellen, doet ie dat niet! Vergeten waarschijnlijk. Zoals gewoonlijk.
Oud 26-12-2005, 09:07
Roosje
Roosje is offline
<3.
Oud 26-12-2005, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-12-2005 @ 09:53 :
En toen beloofde ie om me s avonds na zn werk op te bellen, doet ie dat niet! Vergeten waarschijnlijk. Zoals gewoonlijk.
Grr.. Dat vond ik met mn ex altijd zo verschrikkelijk. Die zei heel erg vaak dat hij me zou smsen of bellen ofzo, maar dat deed ie dan nooit/zelden. Dan dacht ik: zeg het dan niet!
Oud 26-12-2005, 09:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-12-2005 @ 10:08 :
Grr.. Dat vond ik met mn ex altijd zo verschrikkelijk. Die zei heel erg vaak dat hij me zou smsen of bellen ofzo, maar dat deed ie dan nooit/zelden. Dan dacht ik: zeg het dan niet!
Ja ik kan daar ook echt niet tegen. Maar mijn vriend is heel verontwaardigd als ik daar boos over word. Dan heb ik het uiteindelijk gedaan omdat ik altijd boos word. Ja, dan moet ie me maar bellen als ie gezegd heeft dat ie dat zou doen! En het vooral niet wagen om me geen fijne kerst te wensen.

En ik twijfelde al aan onze relatie. Ik heb hem gezegd dat ik meer aandacht van hem nodig heb, maar hij doet er gewoon geen fuck aan! Hij vergeet tenslotte nog steeds om me te bellen ed. Jemig
Oud 26-12-2005, 10:04
Verwijderd
Goed ... de kerst was ook echt gezellig gister!
Oud 26-12-2005, 10:17
Qimm
Qimm is offline
Hoei, vandaag officieel kerst vieren. En hij heeft zijn zwarte pakkie aan Oei oei oei *kwijlheid* Straks cadeautjes en hij is zoooooo lief als hij nieuwsgierig is over zijn cadeautjes. Dan komen alle lieve gezichtjes en schattige geluidjes uit de kast Hahaha, maar ik vertel lekker niets, ik zie liever zijn verraste gezicht!
Maar nu snel het huis opruimen, er komt bezoek!
Oud 26-12-2005, 10:36
Verwijderd
Het lijkt wel alsof alles wat ik doe en zeg verkeerd wordt uitgelegd
Oud 26-12-2005, 12:40
Drez
Drez is offline
muha gister het liefste smsje ooit
gaat dus goed, ondanks dat ie er niet is.
kkkerst.
Oud 26-12-2005, 12:44
@Moon
@Moon is offline
Confused, don't know what to do. Of ik wel of niet iemand een kans moet geven die in Amerika woont....
Oud 26-12-2005, 12:49
Nuck
Nuck is offline
Ahh ik wil hem zien
Oud 26-12-2005, 14:19
Verwijderd
Ik heb het geaccepteerd, ik ben het met hem eens dat wij in de toekomst nooit hadden kunnen werken. Hoewel het als het aan was gebleven, voor mij prima was geweest (voorlopig).

Het is raar om met hem te msnen, maar niet abnormaal. Stel je voor dat we echt vrienden zouden kunnen worden.
Oud 26-12-2005, 14:22
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik haat kerst.
Oud 26-12-2005, 15:01
Dato_16
Dato_16 is offline
Gaat super, mis haar alleen wel met de kerstdagen, heel misschien gaan we vanavond even op stap
Oud 26-12-2005, 15:20
Estar
Estar is offline
Vandaag hebben we een half jaar
Oud 26-12-2005, 17:34
BananaSplit
BananaSplit is offline
Alleen, maar wel fijn
Oud 26-12-2005, 17:49
Qamra
Qamra is offline
Wilde ik hem per se niet smsen deze kerst om wat afstand te creeëren tussen ons (of meer tussen mij en hem en niet andersom). En dan komt ineens minstens drie keer het initiatief bij hem vandaan.

Daarbij wil hij ook eerder met mij naar het strand toe (voor de gezelligheid, zoals we hebben afgesproken).

En ik heb gister eens in de familie rond gekeken en me enorm hard afgevraagd hoe hij daarin zou passen en wie hij het meest zou mogen. Heeeeeeeeeeeeeeel fout van mij, maar ik word zo jaloers van nichten en neven die aanhang meeslepen.
Spoiler

Wat moet ik nou met mijn hersenpan? Zit er ook een uit-knop op dat ding?
Oud 26-12-2005, 17:54
Talon
Talon is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-12-2005 @ 18:49 :

Wat moet ik nou met mijn hersenpan? Zit er ook een uit-knop op dat ding?
nee, maar ze hebben er wel een afstandsbediening voor:
Oud 26-12-2005, 17:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Talon schreef op 26-12-2005 @ 18:54 :
nee, maar ze hebben er wel een afstandsbediening voor:
[afbeelding]
Goeie
Oud 26-12-2005, 17:58
Talon
Talon is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-12-2005 @ 18:57 :
Goeie
Oud 26-12-2005, 19:16
Verwijderd
Goed. Het is fijn om te weten dat we in ieder geval op dit moment denken dat dit, ons, wel gaat blijven, en het is even fijn om te weten dat we ons allebei realiseren dat er altijd iets kan gebeuren waardoor het weer verandert. Het is erg leuk om inside jokes te hebben en stiekeme blikken onder het gouremetten en af en toe te knuffelen als we denken dat er niemand kijkt (of gewoon als men wel kijkt ). Het is prettig dat zijn familie érg plezierig en gezellig is. Het is goed dat hij mij begrijpt, of het nu om grapjes gaat of scherpe opmerkingen of dat hij doorheeft dat ik me (waar dan ook om) even minder goed voel (en dat hij daar vervolgens iets aan wil doen, natuurlijk).

En hier was dan wel geen pak, maar wel een erg mooi colbertjasje op een spijkerbroek en een mooie bloes erbij *kwijlt mee* Vind ik mooier dan een pak - behalve dan als het een helemaal zwart pak is, maar dat heeft hij niet. Helaas. (Krijgt hij nog wel XD).

...wauw, lang verhaal van mij...
Oud 26-12-2005, 19:41
T!ne
T!ne is offline
Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind, I'll run free too
Wish I could recklessly love like I'm longing to
I wanna run with the wild horses
Run with the wild horses, oh

Recklessly abandoning myself before you
I wanna open up my heart
Tell him how I feel

Zoiets mss..? Ik wil hem gewoon laten weten dat ik hem graag zie, dat ik alles voor hem zou doen.. Gisteren op msn me zo geamuseerd met hem (hij wou om 10h gaan slapen, heb hem tot 1h op de pc kunnen houden ) en echt over vanalles zitten zeveren.. Stel dat hij ook bij nieuwjaar daar gaat, zou ik hem dan durven aanspreken..? Ik zou hem niet eens 3 zoenen kunnen geven .. Pff, vandaag weer zo'n leeg gevoel en zo een verlangen naar hem! Ik wil niet gewoon iemand zijn die dient als (mooie) herinnering en als het dan slecht gaat je gwn dumpt..
Wat een trut ben ik toch
Oud 26-12-2005, 20:28
ecrivaine
ecrivaine is offline
Ik weet dat hij geen relaties wil beginnen, dat hij zich niet wil/kan binden. Maar het is duidelijk dat hij me iig wel leuk vindt. En ik weet het niet goed... Ik was eerst zo smoorverliefd op hem, maar heb em daarna uit mn hoofd geband. En nu vind ik hem weer leuk. Niet verliefd gelukkig, geloof ik. Maar hij heeft nog steeds zoveel invloed op mijn gemoed...
Morgen naar de bios, met nog 2 anderen, dat wel. Ik hoop dat het leuk word. Ik heb zo superveel zin om hem te zoenen . Naja, ook niet handig als die anderen erbij zijn .
Komt bij dat ik heel erg down word van het gepraat van een depressief meisje op msn. Zij vindt hem al heel lang leuk. Ze had al veel problemen, maar doet nu nog depressiever, nu ze denkt dat ik iets met hem krijg. Ze heeft het alleen maar over de dood enzo . Ik voel me er echt niet goed bij, maar ik moet toch vrij zijn?
Ik heb nu iets van: het kan geen kwaad wat ik doe. Lol hebben zolang het kan. Maar je zal zien dat ik straks toch weer door hem gekwetst word ofzo. Nouja, we zien wel...
Oud 26-12-2005, 21:12
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
[zeik]

ik heb dan wel geen relatie, maar ik ben ongelooflijk gek op een jongen.
en ik mag niet gek op hem zijn, want we hebben afgesproken niet verliefd op elkaar te worden.
nu heb ik hem sinds donderdagavond niet gezien en normaal gesproken zien we elkaar elke avond, en ik ga zowat gek.
ik mis hem.
alleen ik ben fucking eigenwijs en ik bel hem niet, hij moet mij maar bellen. alleen dat doet ie natuurlijk weer niet.
fuuuuuuuuck volgens mij ben ik verliefd!!!!

[/zeik]
Oud 26-12-2005, 22:00
Verwijderd
In de war..
Oud 26-12-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-12-2005 @ 23:00 :
In de war..
Ik snap er niks van, wat is er nou toch allemaal aan de hand? Het ging toch heel erg goed? Of gaat dit over iets anders...?

Ontopic:
Hij was laatst onzeker en dat vond ik zo schattig! Hij had me iets gevraagd en ik had het verkeerd begrepen waardoor ik een ander antwoord gaf dan waarop hij had gehoopt.. En toen zei hij dat hij zich gek voelde en het eigenlijk niet wilde zeggen omdat het ook onzin was en hij geen dingen van me moest willen horen en dat hij ook niet moest vergeten dat ik hier niet voor hem ben etc. En ik vond het zo heerlijk dat hij dat gewoon allemaal zei! Ik moet niet vergelijken, maar mijn ex was zo ontzettend nooit onzeker of liet het niet blijken.. Ik vond het zo een opluchting dat J. dat nu wel was en er eerlijk over was! Dan durf ik ook veel meer mezelf te zijn.

En vanmorgen werd ik wakker uit een nare droom, heb meteen hem gebeld en het was heerlijk zijn stem te horen. Vandaag, wegens andere dingen, voelde ik me kut en hij was zo ontzettend lief voor me.. En vertelde ook dat hij nog een kerstcadeautje voor me heeft gekocht, ik ben zo benieuwd!

En zo kan ik eeuwig doorgaan. *zucht*
Oud 26-12-2005, 23:54
Verwijderd
Deze verliefdheidsaanval gaat volgens mij nog wel even duren... Ik hou van vakanties! Lekker de hele dag geen telefoon aan, niemand aan de deur en lekker samen zijn de hele dag
Oud 27-12-2005, 03:19
leipe yugo
leipe yugo is offline
zucht zon leuke tijd gehad met een meid,
we hadden zoveel gemeen,,gedanst gelachen gezoent,
echt een te gekke kerstnacht voor mij,,

enigste minpunt ik ben 16 zij 24,
die 8jaar verschil zcht wat moet ik doen?
Oud 27-12-2005, 07:00
langejongen
langejongen is offline
Goed!!!!!!! Ben gisteren bij haar thuis geweest, en 's avonds bij haar zus. 's Middags strandwandeling gemaakt.En als afsluiting lekker in de auto geknuffeld, gepraat en gezoend.
Oud 27-12-2005, 08:02
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
aliq schreef op 27-12-2005 @ 04:19 :
zucht zon leuke tijd gehad met een meid,
we hadden zoveel gemeen,,gedanst gelachen gezoent,
echt een te gekke kerstnacht voor mij,,

enigste minpunt ik ben 16 zij 24,
die 8jaar verschil zcht wat moet ik doen?
Bij echte liefde kent leeftijd geen grenzen

Ik heb t gevoel dat deze vakantie bijzonder gaat worden, veel tijd samen doorbrengen, wat wil je nog meer
Oud 27-12-2005, 08:49
Verwijderd
Ik straal weer. Hoop dat dit weer lang duurt
Oud 27-12-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-12-2005 @ 09:49 :
Ik straal weer. Hoop dat dit weer lang duurt
Ah, goed om te lezen!
Oud 27-12-2005, 10:51
Qamra
Qamra is offline
Hij is morgen de hele dag van mij

We zouden pas in het nieuwe jaar gaan, maar hij wil per se eerder. Mij hoor je niet klagen hoor, maar zolang hij nog niet zeker is van zijn zaak ligt het initiatief voorlopig bij hem.
Oud 27-12-2005, 12:08
WolterB
WolterB is offline
Ze zit nu op mijn schoot mee te lezen

En zometeen naar de bioscoop

Héél erg goed dus <3
Oud 27-12-2005, 13:32
Flip!
Flip! is offline
Hij zit nu 4 dagen in Parijs met zijn oom en tante en aanhang. Gisteren een hele leuke dag samen gehad met hem, maar ja, dan komt het afscheid. Ik heb me echt ingehouden. En telkens weer dat lieve koppie. En dan zegt ie ;' Oh ik kan ook niet weggaan..'
En dan stonden we weer 10 min aan elkaar vast. En toen ie eenmaal echt weg was, heb ik alles huilend gedaan. Behoorlijk stom.. hij is maar 4 daagjes weg.. Maar toch.. Kheb hem nog nooit zolang moeten missen.

Zucht. Dit word een lange week
Oud 27-12-2005, 14:02
Verwijderd
kut gevoelens
ik snap mezelf niet
Oud 27-12-2005, 14:07
Verwijderd
ik mag gewoon geen gevoelens voor m krijgen
het kan niet het kan niet het kan niet
het is mn ex en hij knuffelt en zit aan iedereen maar damn het voelde zo goed toen ik m vandaag zag.
grrrrr
Oud 27-12-2005, 14:14
Verwijderd
Ik lees hier al die mooie, ontroerende en minder leuke verhalen.. en dan denk ik, wanneer maak ik dat eens mee.
Ik zou zelfs al blij zijn met de minder mooie kanten van de liefde, een relatie enz.
Gewoon het gevoel dat er iemand voor je is.. En dan luister ik ook nog eens de totaal verkeerde muziek, is (was) het kerst, kijk ik naar buiten en zie ik de sneeuw waardoor ik dat gevoel alleen nog maar meer mis
Oud 27-12-2005, 14:38
T!ne
T!ne is offline
Ik voel me momenteel met de dag slechter en slechter .. Maar ik zorg er dan weer zelf voor hoor.. Melige films kijken (Dirty Dancing, Nothing Hill,..), emomuziek luisteren, geen fun durven/willen maken..
Ik heb schrik voor oudnieuw.. Ergens hoop ik dat hij daar is, want dan kan ik hem zien. Maar aan de andere kant: stel dat hij daar met een meisje is (alhoewel die kans nihil is..) of ik stap met mijn zatte botten op hem af en begin hem te kussen.. Of ik begin gewoon te wenen..
En het feit dat mijn dag er momenteel uitziet als dit: trainen - eten - thuis zitten - trainen - eten - slapen helpt echt niet veel
Ik wil fun maken, maar ergens wil ik het ook niet. Pff.. Morgen is het al een maand geleden..
Oud 27-12-2005, 14:43
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
shining schreef op 27-12-2005 @ 15:14 :
Ik lees hier al die mooie, ontroerende en minder leuke verhalen.. en dan denk ik, wanneer maak ik dat eens mee.
Ik zou zelfs al blij zijn met de minder mooie kanten van de liefde, een relatie enz.
Gewoon het gevoel dat er iemand voor je is.. En dan luister ik ook nog eens de totaal verkeerde muziek, is (was) het kerst, kijk ik naar buiten en zie ik de sneeuw waardoor ik dat gevoel alleen nog maar meer mis
Ruilen? Dat heb je zelfs geen sneeuw en zit je nu Oprah te kijken (met het topic; "Why do men the things they do"). Ook geen groot suc6 hoor, geloof mij
Oud 27-12-2005, 14:48
Sophiiee
Sophiiee is offline
Hevig Verliefd

*maar natuurlijk de nodige troubles..

maar t zit wel goed hoor.. deze hou ik
Oud 27-12-2005, 14:54
Verwijderd
Het is nu bijna 3,5 maand uit. Het is 2 weken en 2 dagen geleden dat we voor het laatst samen geslapen hebben. En het is precies 2 weken geleden dat zij bij 'm sliep en dat ze zoenden. Tenslotte: we hebben vandaag ook precies 2 weken geen woord gewisseld. Ik zeg niks omdat ik eigenlijk nog steeds boos ben. Hij zegt niks omdat ie zich waarschijnlijk geen houding naar mij weet.

Leuk die Kerstdagen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten