Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 12:27
Verwijderd
Je hoeft de tussendoortjes toch niet helemaal te schrappen, je kunt ook gezonde tussendoortjes nemen? Fruit, rauwe groenten, wat nootjes, een boterham, een sultana of een mueslireep, ... Er is zoveel dat wel gezond is. Zorg idd dat je dan wel voldoende goede voeding binnenkrijgt.
Oud 18-01-2006, 12:34
Verwijderd
Is er hier misschien iemand die me een beetje kan helpen?

ik ben 1.80 en weeg nu volgens de laatste metingen 80 kilo. 5 dagen terug was dit 78, en 10 weken daarvoor 75.
Ik eet volgens een dieet, namelijk het van Sonja Bakker (www.sonjabakker.nl om te zien wat het is). Ik was dus mooi 5 kilo afgevallen, maar op de een of andere manier doet mijn lichaam lekker wat het zelf wil, want nu zit het er dus allemaal weer aan. En zo gaat het al zeker 3 jaar. Het klopt gewoon niet. Ik ga niet anders eten, blijf, ook als ik niet superstreng dieet, goed op mn eetpatroon letten, maar dan snoep ik wel eens iets, maar niet zodanig dat ik dus opeens weer een paar kilo meer weeg. Ik heb onlangs bloed laten prikken om te kijken of mijn schildklier trager werkt, maar ook dat is allemaal in orde. Ik sport 2 of 3 keer per week. Waarom val ik nu niet af? (En nu niet zeggen dat ik spieren aanmaak, want ook dan kan ik niet 'opeens' weer zoveel aankomen.'

Nu weet ik dat ik de ene keer wat meer vocht vasthoudt dan de andere keer, maar ik ben nu net ongesteld geweest, dus dat is nu even niet het geval. Maar ik ben die schommelingen zo vreselijk zat, het klopt gewoon niet.
Oud 18-01-2006, 12:41
Verwijderd
Ik vind dat dieet anders behoorlijk streng... En een broodmaaltijd van vla, Kellog's en ontbijtkoek is toch geen broodmaaltijd?

Hoe lang volg je dit dieet al? Die drie jaar? Of heb je ook al wel eens wat anders geprobeerd?

Slik je de pil?
Oud 18-01-2006, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 18-01-2006 @ 13:41 :
Ik vind dat dieet anders behoorlijk streng... En een broodmaaltijd van vla, Kellog's en ontbijtkoek is toch geen broodmaaltijd?

Hoe lang volg je dit dieet al? Die drie jaar? Of heb je ook al wel eens wat anders geprobeerd?

Slik je de pil?
ik heb al meer geprobeerd ja, schoot ook niet op. Bij haar gaat her vooral om veel afwisseling van voedsel. Ik doe dit dieet geen 3 jaar, maar uh, oktober/november, decemberzo goed als het ging, en probeer het nu weer op te pakken. Ik slik geen pil, al zeker een jaar niet meer. Ik dacht dus dat het met mijn hormoonspiegel te maken kon hebben (omdat ik ook te pas en te onpas ongesteld word, en dat dus ook niet 'klopt'. )

maar in 12 weken tijd met bovenstaand dieet 5 kilo afvallen..mijn ouders vielen dat zo'n beetje per 3 weken af.
Oud 18-01-2006, 12:49
Verwijderd
Ik vind dat dat dieet nogal (erg) weinig voorschrijft om te eten op een dag (afgaand op het voorbeeld menu dan iig). Als je dan een periode wat meer eet, vind ik het niet zo raar dat de kilo's die er af waren er ook snel weer aan zitten...

Iedereen valt anders af, dat je ouders 5 kilo per drie weken afvielen zegt niets over wat het bij jou doet (dat merk je ook wel ).

Heb je al wel eens verder met je huisarts overlegt over dit probleem?
Oud 18-01-2006, 14:47
Mara
Mara is offline
Het Sonja Bakker dieet is een achterlijk dieet voor mensen die zelf zo min mogelijk willen nadenken, no offence.

Het is gebaseerd op 1000kcal en geeft per dag precies wat je moet eten. 1000kcal is te weinig, en op deze manier leer je nóg niet hoe je verantwoord je dag kan vullen qua eten.
Oud 18-01-2006, 14:54
Gwenniej
Gwenniej is offline
Sinds een week of 2 lijn ik weer.

Hoewel ik niet extreem lijn (ik eet 3 grote maaltijden vol fruit, bruin brood, kaas, light producten, en af en toe ook gewoon veel calorieën) Ben ik sinds een week of 2 ook erg moe.
Ik denk dat dit met elkaar in verband staat.
Terwijl ik altijd dacht dat gezond eten energie moest opleveren

Heeft iemand enige tips misschien voor een echte 'energie boost' ? Zodat ik ook weer meer zin heb in bewegen ipv dag & nacht op bed lig.
Oud 18-01-2006, 14:56
Verwijderd
Het kan zijn dat je lichaam af moet kicken van de ongezonde dingen die je ervoor at, daar kun je heel moe van worden. Het kan ook zijn dat je te weinig eet, ook daar kan je moe van worden. Van veel lightproducten (als in light frisdrank ed, dingen moet zoetstoffen) kun je ook moe worden (door de zoetstoffen bv). Van bewegen krijg je ook energie, dus ook al ben je moe, probeer dat toch te doen. Verder gewoon gezond (eet je ook groenten en ander 'normaal' avondeten?) en voldoende blijven eten, dan moet het vanzelf wel weer goed komen. Blijf je moe, dan kun je beter een keer langs je huisarts gaan, misschien heeft het een andere oorzaak.
Oud 18-01-2006, 15:04
Gwenniej
Gwenniej is offline
Misschien is het, dat afkicken wel ja.
Want ik denk niet dat ik te weinig eet, ik sla geen maaltijden over, mijn ontbijt is huge met 2 stukken brood en 1 of 2 stukken fruit, en mijn avondeten is gewoon nog 'wat de pot schaft' Alleen het vlees verruild voor af en toe wat meer groente.

Ik wacht nog wel gewoon een weekje af, zit nu ook in mijn menstruatie dus mijn lijf schreeuwt nog meer om suiker & energie dan anders
Na volgende week ga ik toch sowieso sporten, hoe ik me ook voel
Oud 18-01-2006, 15:13
Verwijderd
Toen ik bezig was met een eliminatiedieet (alleen maar rijst, groenten en fruit en water) kreeg ik op een gegeven moment vreselijke hoofdpijn. Na verloop van tijd nam dat weer af.

Het gaat er bij genoeg eten niet alleen om of je maaltijden overslaat, je kunt ook bij de maaltijden zelf en tussendoor te weinig eten. Een ontbijt met twee stukken brood en één of twee stukken fruit is alles behalve 'huge' (in mijn ogen dan iig). Wat eet je tussen de middag? Tussen de maaltijden een tussendoortje kan ook geen kwaad, daar krijg je ook energie van (ik vind het logisch dat je lijf geen 5/6 uur met een maaltijd kan doen).
Oud 18-01-2006, 15:20
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gwenniej schreef op 18-01-2006 @ 16:04 :
Misschien is het, dat afkicken wel ja.
Want ik denk niet dat ik te weinig eet, ik sla geen maaltijden over, mijn ontbijt is huge met 2 stukken brood en 1 of 2 stukken fruit, en mijn avondeten is gewoon nog 'wat de pot schaft' Alleen het vlees verruild voor af en toe wat meer groente.

Ik wacht nog wel gewoon een weekje af, zit nu ook in mijn menstruatie dus mijn lijf schreeuwt nog meer om suiker & energie dan anders
Na volgende week ga ik toch sowieso sporten, hoe ik me ook voel
Dat kan er zéker mee te maken hebben. Je lichaam wil al suiker omdat het dat gewend is én je bent ongesteld. Kijk het inderdaad even aan, grote kans dat 't volgende week een stuk beter is
Oud 18-01-2006, 15:24
Gwenniej
Gwenniej is offline
Mijn lijf moet indd wél 5 uur met een maaltijd doen.
Niet omdat ik tussendoortjes verbannen heb, maar ik heb sowieso niet eerder weer honger.
Nou een voorbeeld van wat ik nu eet:

8.00/ 10.00
appel
2 boterhammen.
vifit.

13.00
appel
3 boterhammen

17.00
Gewoon avond eten.

En om 21.00
mag ik 1 malig gezond snacken dus, fruit, groente, crackers, smoothie, salade. e.d.

Het ontbijt & de lunch moet ik de hoeveelheid écht wegproppen.
Na een appel zit ik al vol.
& voor dit dieet at ik dezelfde hoeveelheid eten, alleen dan de appels & gezonde avond snacks weggelaten.
Oud 18-01-2006, 15:40
Verwijderd
Je zou best meer mogen eten. Je lichaam went daar ook aan. Als je tussen de maaltijden nog iets gezonds eet krijg je daar echt niets van...integendeel, ik denk dat je lijf het nodig heeft.
Oud 18-01-2006, 15:58
Mara
Mara is offline
Je mag inderdaad best wat meer eten. Probeer het anders een beetje te verdelen, dan kan je vaak al wat meer op!

Bijv. tussen ontbijt en lunch nog een boterham of als je dat niet opkrijgt een cracker of een 'gezond' tussendoortje zoals liga.

Tussen de lunch en 't avondeten (rond 1500) kan je ook nog best wat nemen zoals een extra boterham. Doe er dan bijvoorbeeld appelstroop of honing op, dat stilt te zoete trek
Oud 18-01-2006, 16:20
Gwenniej
Gwenniej is offline
hmm nou bedankt voor de tips
We will see. Volgende week
Oud 18-01-2006, 19:24
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gwenniej schreef op 18-01-2006 @ 16:04 :
Alleen het vlees verruild voor af en toe wat meer groente.
Eet je helemaal geen vlees meer? Daar kan je namelijk behoorlijk moe van worden, als je het niet inruilt voor vleesvervangers (groente is geen vleesvervanger).
Oud 18-01-2006, 21:33
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-01-2006 @ 20:24 :
Eet je helemaal geen vlees meer? Daar kan je namelijk behoorlijk moe van worden, als je het niet inruilt voor vleesvervangers (groente is geen vleesvervanger).
jawel hoor
Nog minstens 4x per week.
maar ik at altijd veel vlees, en nu kleinere porties Meer dan genoeg.

af en toe vervang ik het voor groente.
Oud 18-01-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 18-01-2006 @ 13:49 :
Ik vind dat dat dieet nogal (erg) weinig voorschrijft om te eten op een dag (afgaand op het voorbeeld menu dan iig). Als je dan een periode wat meer eet, vind ik het niet zo raar dat de kilo's die er af waren er ook snel weer aan zitten...

Iedereen valt anders af, dat je ouders 5 kilo per drie weken afvielen zegt niets over wat het bij jou doet (dat merk je ook wel ).

Heb je al wel eens verder met je huisarts overlegt over dit probleem?
Hmm, het dieet is misschien weinig, maar op het moment dat ik meer ga eten, kom ik dus net zo hard weer aan. Het maakt dus geen reet uit wat ik doe, ik word gewoon zwaarder. Heb het er dus, naast b loed prikken, niet over gehad met huisarts. zal t een keer doen.

@Meelfriek: het is wél gevarieerd en er zijn zát mensen die er wel baat bij hebben. Misschien juist dat het niet-nadenken het vermakkelijkt.
Oud 18-01-2006, 22:01
blurred
blurred is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 18-01-2006 @ 13:34 :
Is er hier misschien iemand die me een beetje kan helpen?
Het Sonja Bakker dieet is gericht op mensen met overgewicht, die echt af moeten vallen. Als je dit dieet volgt terwijl je niet echt overgewicht hebt, is de hoeveelheid eten die je binnen krijgt aan de weinige kant. Misschien dat je het eten langzaam op kunt bouwen, ik weet niet of je dat al doet? Maar als je van 1200 kcal op een dag ineens naar 2000 gaat, is dat verschil wel erg groot.
Oud 18-01-2006, 22:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Is de middelomtrek bij mannen kleiner dan 79 cm, dan is sprake van ondergewicht. Bij vrouwen is dat het geval bij een middelomtrek kleiner dan 68 cm. Deze waarden corresponderen met een BMI van <18,5.

Hebben er nou zoveel mensen een hele slanke taille?
Ow bron is trouwens voedingscentrum.nl
Oud 18-01-2006, 22:23
Roos
Roos is offline
Nee, niet heel veel mensen hebben zo'n slanke taille, maar kleine mensen, die ook erg petit zijn, en maat S of XS dragen hebben natuurlijk ook een erg smalle taille.

Verder hangt het er natuurlijk van af waar jij je vet opslaat. In hip-hop clips zie je soms meisjes die een hele smalle taille hebben, en zichtbare ribben, maar wel flink wat vet op hun kont

Ik weet niet of het nut heeft om tailles te vergelijken, mijne weet ik nu niet maar hij is altijd rond de 70 geweest.
Ik heb dan ook een figuur met een smalle taille, terwijl mijn heupomtrek en borstomtrek flink groter zijn (altijd lastig met blousjes kopen bijvoorbeeld).
Mijn BMI komt dan ook niet bij 18,5 in de buurt
Oud 19-01-2006, 05:52
Siren
Siren is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-01-2006 @ 23:11 :
Is de middelomtrek bij mannen kleiner dan 79 cm, dan is sprake van ondergewicht. Bij vrouwen is dat het geval bij een middelomtrek kleiner dan 68 cm. Deze waarden corresponderen met een BMI van <18,5.

Heb je echt bij een taille van 68 cm al ondergewicht? Ik heb namelijk een BMI van 26.12 en een taille van 74 cm..Dus ik denk niet dat ik als ik een taille van 68 cm zou hebben gelijk ik ondergewicht heb.
Oud 19-01-2006, 05:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Siren schreef op 19-01-2006 @ 06:52 :
Heb je echt bij een taille van 68 cm al ondergewicht? Ik heb namelijk een BMI van 26.12 en een taille van 74 cm..Dus ik denk niet dat ik als ik een taille van 68 cm zou hebben gelijk ik ondergewicht heb.
Ik denk dat er zeker een stuk of 5 kilo afmoet, voordat je taille 8 cm slinkt hoor... Maar het ligt er maar precies aan waar jij vet opslaat...
Oud 19-01-2006, 06:03
Siren
Siren is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-01-2006 @ 06:58 :
Ik denk dat er zeker een stuk of 5 kilo afmoet, voordat je taille 8 cm slinkt hoor... Maar het ligt er maar precies aan waar jij vet opslaat...
Het is ook de bedoeling dat ik nog zo'n 5 tot 8 kilo afval. Maar daarom juist, dan heb ik zeker nog geen ondergewicht
Maar ik heb inderdaad stevigere benen/heupen/kont.
Oud 19-01-2006, 06:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 18-01-2006 @ 22:39 :
Hmm, het dieet is misschien weinig, maar op het moment dat ik meer ga eten, kom ik dus net zo hard weer aan. Het maakt dus geen reet uit wat ik doe, ik word gewoon zwaarder. Heb het er dus, naast b loed prikken, niet over gehad met huisarts. zal t een keer doen.

@Meelfriek: het is wél gevarieerd en er zijn zát mensen die er wel baat bij hebben. Misschien juist dat het niet-nadenken het vermakkelijkt.
Ik denk dat het voor overgewicht goed werkt, om onder het punt BMI 25 te komen, maar daarna stopt het. Je lichaam went en gaat op spaarstand. Als je eenmaal onder de bmi 25 zit, zul je meer moeten eten, om je lichaam aan de gang te houden. Ongeveer 1400-1500. En dat moet je steeds iets opkrikken om gewenning te voorkomen. Juist door extra brood te eten met 'geznd' beleg en om de 2 uur er 1 te eten, val je af, doordat je lichaam denkt dat je veel binnen krijgt, terwijl je eigenlijk je lichaam voor de gek houdt...

Sommige mensen moeten meer eten om af te vallen. Ik merk aan mezelf dat ik bij 6 boterhammen heeel langzaam afviel, terwijl ik afgelopen tijd minimaal 8 boterhammen heb gegeten en toen opeens een stuk sneller afviel...

8 boterhammen met light beleg = 800 cal.
avondeten = 500 cal

zit je pas op 1300. Kun je nog yoghurt nemen en die boterhammen zijn ook tussendoortjes. En wat fruit en dan zit je netjes op 1500 cal.

Dit is ook heel gemakkelijk om te volgen. Ik volg dit ook, om te voorkomen dat ik te weinig eet. Al vervang ik het beleg en eet ik ook snoep ed, omdat het kan...
Oud 19-01-2006, 06:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Siren schreef op 19-01-2006 @ 07:03 :
Het is ook de bedoeling dat ik nog zo'n 5 tot 8 kilo afval. Maar daarom juist, dan heb ik zeker nog geen ondergewicht
Maar ik heb inderdaad stevigere benen/heupen/kont.
Bij mij zit er ongeveer 5 kilo verschil bij 4 cm oid... maar sommige mensen vallen eerst af in hun nek, dan armen, kuiten, benen en dan pas beneden bij buik en heupen...
Oud 19-01-2006, 09:09
Verwijderd
even een stomme vraag: als je weinig eet maar ook weinig doet maakt het toch niks uit? of moet je gewoon perse zoveel brood enzo eten per dag al span je je bijna niet in?
Oud 19-01-2006, 09:34
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 19-01-2006 @ 10:09 :
even een stomme vraag: als je weinig eet maar ook weinig doet maakt het toch niks uit? of moet je gewoon perse zoveel brood enzo eten per dag al span je je bijna niet in?
Je hebt natuurlijk altijd een bepaald minimum wat je verbrandt, zelfs als je een nacht slaapt verbrand je een paar honderd calorieën (hoeveel weet ik niet meer precies maar dat kan iemand anders je vast wel vertellen) omdat je lichaam altijd door blijft werken en dat kost gewoon energie. Dus ook als je een dag alleen maar op bed zou liggen lezen, moet je -denk ik- alsnog minstens 1200 cal. binnen krijgen, maar ik weet dus niet precies hoeveel dat is.
Oud 19-01-2006, 10:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-01-2006 @ 10:09 :
Dat hoeft alleen niet als je de hele dag op bed ligt. Zie verder Moenbloem.
Oud 19-01-2006, 10:54
Maresha
Maresha is offline
NOu
zal ik het dan ook eens neerzetten haha

Dit heb ik gister gehad

ontbijt: 2 glazen water, 1 thee + 1 melk
1 bh (bh haha, boterham) met boter en kaas
1 bh met boter en sandwichpret

Tussendoor: dubbelfris light + pakje evergeen

lunch: 2 glazen water , 1 kopje thee en een beker melk
1 bh met boter en kaas, 1 bh met boter en sanwichpret en een bh met boter en leverpastei + 2 kiwi's

tussendoor: 2 glazen cola light + een appel en mueslireep

Avondeten: 4 aardappels, 3 opscheplepels wortel + een kipburger en een schaaltje vanilleyoghurt + 2 glazen water

tussendoor: een cola light+ een dubbelfris en 2 crackers met sandwichpret
Oud 19-01-2006, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 19-01-2006 @ 10:34 :
Je hebt natuurlijk altijd een bepaald minimum wat je verbrandt, zelfs als je een nacht slaapt verbrand je een paar honderd calorieën (hoeveel weet ik niet meer precies maar dat kan iemand anders je vast wel vertellen) omdat je lichaam altijd door blijft werken en dat kost gewoon energie. Dus ook als je een dag alleen maar op bed zou liggen lezen, moet je -denk ik- alsnog minstens 1200 cal. binnen krijgen, maar ik weet dus niet precies hoeveel dat is.
dus eigenlijk zou ik gewoon 5 boterhammen enzo moeten eten
Oud 19-01-2006, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-01-2006 @ 23:11 :

ik denk dat het zich op volwassenen richt en dat jonge vrouwen een ander figuur hebben, ofzo? Ik weet het ook niet, mijn bmi is 20 maar mijn taille zit echt een eind onder de 68 cm. Meelfrieks taille is ongeveer 70 cm als ik het me goed herinner, en zij zit rond bmi 25. Dus het zal wel van leeftijd afhangen, en van je figuur natuurlijk, of je het vet eerder opslaat op je billen of op je buik.

Ik vind: als je bmi goed is, mag je taille best smaller dan 68 cm zijn .

@ maresha: ziet er wel goed uit, als je tenminste van plan bent een beetje af te vallen.
Oud 19-01-2006, 11:30
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 18-01-2006 @ 23:01 :
Het Sonja Bakker dieet is gericht op mensen met overgewicht, die echt af moeten vallen. Als je dit dieet volgt terwijl je niet echt overgewicht hebt, is de hoeveelheid eten die je binnen krijgt aan de weinige kant. Misschien dat je het eten langzaam op kunt bouwen, ik weet niet of je dat al doet? Maar als je van 1200 kcal op een dag ineens naar 2000 gaat, is dat verschil wel erg groot.
hmm, ik eet meestal wel wat meer dan dat het programma voorschrijft, simpelweg omdat mijn lichaam ernaar vraagt, dus het is niet zo dat ik honger lijd. Of ik mijn eten nu meer moet gaan opbouwen weet ik niet zo, want als ik weer meer ga eten kom ik aan, maar als ik (grotendeels) volgens SB eet, gebeurt er ook weinig. *zucht* ik snap het ook gewoon niet meer.
Oud 19-01-2006, 13:28
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sarah schreef op 19-01-2006 @ 12:15 :
Meelfrieks taille is ongeveer 70 cm als ik het me goed herinner, en zij zit rond bmi 25.
Klopt, kom door m'n figuur
Oud 19-01-2006, 16:10
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Maresha schreef op 19-01-2006 @ 11:54 :
Alleen kun je misschien beter de boter weglaten of vervangen door mager spul.
Oud 19-01-2006, 16:20
kellytje
kellytje is offline
Boter weglaten hoeft niet per se. Veel mensen op dieet gaan alle vette voeding schrappen en als je dan ook geen boter meer gebruikt...
Oud 19-01-2006, 17:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kellytje schreef op 19-01-2006 @ 17:20 :
Boter weglaten hoeft niet per se. Veel mensen op dieet gaan alle vette voeding schrappen en als je dan ook geen boter meer gebruikt...
Geen boter schrappen, kom je vitamines tekort en je hebt vetten nodig. Becel light oid gaan gebruiken...
Oud 19-01-2006, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 18-01-2006 @ 22:39 :
Hmm, het dieet is misschien weinig, maar op het moment dat ik meer ga eten, kom ik dus net zo hard weer aan. Het maakt dus geen reet uit wat ik doe, ik word gewoon zwaarder.
Het is toch juist heel erg logisch dat je aankomt als je meer gaat eten nadat je een periode weinig gegeten hebt? Of bedoel je het in het algemeen?
Oud 19-01-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-01-2006 @ 07:04 :
Bij mij zit er ongeveer 5 kilo verschil bij 4 cm oid... maar sommige mensen vallen eerst af in hun nek, dan armen, kuiten, benen en dan pas beneden bij buik en heupen...
Bij mij was 14 kg verschil 10 cm verschil op mijn taille en 12 cm verschil op mijn heupen. Omgerekend en afgerond is dat -0,7 cm/kg op mijn taille en -0,9 cm/kg op mijn heupen. Opzich is dat wel grappig om te weten want zo kan ik een globale schatting maken van mijn maten op bepaalde gewichten, er vanuit gaande ik dat geen spiermassa verlies of aanmaak.

Ik vind het overigens ook vreemd dat een taille-omtrek van <68 cm zou betekenen dat je ondergewicht hebt. Toen mijn BMI ergens tussen de 19 en 20 was had een tailleomtrek van 64 cm maar nog steeds een relatief dikke kont.
Oud 19-01-2006, 20:41
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Maresha schreef op 19-01-2006 @ 11:54 :
sandwichpret

Sandwichspread is het eigenlijk, maar ik vind jouw versie ook wel leuk Je eetpatroon ziet er verder wel goed uit.

Voor degene die vroeg wat je moet eten als je helemaal niks doet: Ik ben ongeveer 8 kilo afgevallen in een periode dat ik alleen maar de hele dag op bed lag, en toen heb ik ongeveer 1400 kcal per dag gegeten denk ik.
Oud 19-01-2006, 20:44
Hagel
Hagel is offline
ik geloof dat ik van 101 cm naar een kont van 88 ging met zo'n 13 kilo taille van 78? zoiets naar 68. Maar ik sportte er wel veel bij, telt ook mee denk ik. Ik hou geen kont meer over onderhand
Oud 19-01-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 19-01-2006 @ 21:44 :
ik geloof dat ik van 101 cm naar een kont van 88 ging met zo'n 13 kilo taille van 78? zoiets naar 68. Maar ik sportte er wel veel bij, telt ook mee denk ik. Ik hou geen kont meer over onderhand
Wil je een beetje van mijn kont?
Oud 19-01-2006, 21:10
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-01-2006 @ 21:57 :
Wil je een beetje van mijn kont?
Mag ik het, alsjeblieft? Mijn broeken zitten altijd strak om mijn buik en dan te los bij mijn benen en kont
Oud 19-01-2006, 21:15
Mara
Mara is offline
Ik heb ook nog kont in de aanbieding! Hell, je krijgt zelfs geld toe
Oud 19-01-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-01-2006 @ 22:15 :
Ik heb ook nog kont in de aanbieding! Hell, je krijgt zelfs geld toe
Misschien kunnen we ze te koop aanbieden op eBay.
Oud 19-01-2006, 21:17
Hagel
Hagel is offline
Als jij wat buik neemt, want die vertikt het om weg te gaan
Oud 19-01-2006, 21:32
Bloem
Bloem is offline
Misschien kunnen Sneeuwvlokje, MeelFriek, Hagel en ik ons mengen en zo 4 ideale lichamen creeëren?
Oud 20-01-2006, 10:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Hagel schreef op 19-01-2006 @ 21:44 :
Ik heb juist door het sporten veel kont gekregen Nu ik niet meer sport, verdwijnt mijn kont ook langzaam
Oud 20-01-2006, 10:51
Balance
Balance is offline
mag ik m'n heupen doneren?
Oud 20-01-2006, 11:06
blurred
blurred is offline
Ik bied een zogeheten "vrouwelijk buikje" en wat kont aan in ruil voor een beetje heupvet en wat extra's voor op m'n borsten. Iemand interesse?

Regels voor berichten