Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In jouw wereld is het: ik leef om te werken. Bij mij is het: ik werk om te leven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, t is idd zo dat je na ernstige verzuring nog 3keer zolang door kan gaan. Maar tegen die tijd is wel al je spierweefsel kapot ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik eens om mij heen kijk, kan ik zo 10mensen opnoemen die d uni voorlopig nog niet gaan halen vanwege gebrek aan discipline. Voor hun zou zoiets nog niet zo gek zijn denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom iemand die weet wat echt afzien is veel beter zal presteren? omdat hij weet wat het alternatief is. Ik zeg niet per definitie dat een goed getraind iemand beter leert, ik zeg alleen dat iemand die dienstplicht heeft vervuld veel meer discipline heeft. Beter hun tijd in kunnen delen en bereid zijn maximale inspanning te leveren. Leg het anders eens uit hoe het kan dat er militairen zijn met een 40 uurige werkweek die ernaast ook nog eens een studie volgen en die ook nog eens met goed gevolg afleggen? Dit ondanks uitzendingen en andere activiteiten, zou het komen omdat deze jongens weten wat de andere kant van de medaille is? Tuurlijk er zal vast een gat zijn, maar het is de verantwoording van de student zelf om dit op te vullen, neem bijles ofzo. om het in de spreuk van het Revalidatie Centrum te zeggen: NIETS IS ONMOGELIJK VOOR HEN DIE WILLEN |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|