Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2006, 13:32
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Hij is ongelooflijk, ongelooflijk lief. Ik moet nu studeren, maar hij komt toch bijna iedere dag even langs om me in bed te stoppen, en belt steeds om te vragen "hoe laat neem je pauze? dan bel ik dan terug" en dan komt hij langs als ik pauze heb.. gister belde hij "ben je al klaar met leren?" en ik zei "ja " en hij "goed, dan kom ik er nu aan!" en ik "ooh yay, waar ben je nu?" en hij "... voor je deur" <3.
Voor de rest is hij gewoon zo... geweldig, getalenteerd, grappig, KNAP en voelt hij me denk ik al beter aan dan ikzelf. Ik ben niet echt iemand die makkelijk over m'n gevoelens kan praten, zeker niet als er iets scheelt, maar om de 1 of andere reden maakt hij dat in me los.
Oud 20-01-2006, 15:03
I C U
I C U is offline
Zeg, was dat een vleugje jaloezie? O God, waar begin ik aan?

Ik kom steeds meer tot de conclusie dat die ene beste vriendin mijn beste vriendin niet meer is, simpelweg omdat we geen idee hebben van elkaars wereldje. Wel jammer, we gaan al goed met elkaar om sinds de eerste... Tja. Wie weet valt het tij nog te keren
Oud 20-01-2006, 15:06
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
Alles gaat vrijwel ze gangetje..... maar je zoals iedereen die een relatie heeft wel weet het heeft zijn UP en DOWNS
Oud 20-01-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 20-01-2006 @ 01:16 :
Ik mis "iets" maar ik weet niet wat wil nog steeds met hem praten, maar het komt er maar niet van. Over 2 weken hebben we 2 jaar, echt enthausiast ben ik er niet over.

Afgelopen weekend was het heel leuk, maar daarna als hij weer weg is, is alles anders voor mijn gevoel and thats not right...
Omfg. Of ik een verhaal lees wat ik zelf had kunnen schrijven. Hoe eng dit.
Oud 20-01-2006, 15:16
Aurora
Aurora is offline
Ik wil hem zien, arg. Achja, nog 5 uur.

En ik mis haar, gvd. Houdt dit dan nooit op?
Oud 20-01-2006, 16:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En dan lijkt er voor mijn gevoel helemaal nix aan de hand, hoor ik opeens dat ze wil praten over onze relatie en dat ze het anders het voorgesteld etc. etc. WTF?
Ach ja, morgen een goed gesprek hebben en dan komt het wel weer goed denk ik.
Oud 20-01-2006, 16:32
guppi
guppi is offline
Succes...

Mijn relatie? Hmf. Zie door mij geopende topic. Iig ga ik maar eens een Serieus Gesprek hebben (voor het eerst. Shit. Ik haat serieuze gesprekken )
Oud 20-01-2006, 16:41
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Emin schreef op 20-01-2006 @ 14:32 :
Hij is ongelooflijk, ongelooflijk lief. Ik moet nu studeren, maar hij komt toch bijna iedere dag even langs om me in bed te stoppen, en belt steeds om te vragen "hoe laat neem je pauze? dan bel ik dan terug" en dan komt hij langs als ik pauze heb.. gister belde hij "ben je al klaar met leren?" en ik zei "ja " en hij "goed, dan kom ik er nu aan!" en ik "ooh yay, waar ben je nu?" en hij "... voor je deur" <3.
Voor de rest is hij gewoon zo... geweldig, getalenteerd, grappig, KNAP en voelt hij me denk ik al beter aan dan ikzelf. Ik ben niet echt iemand die makkelijk over m'n gevoelens kan praten, zeker niet als er iets scheelt, maar om de 1 of andere reden maakt hij dat in me los.
Wat een dushbag is die gast van jou. Zo verliest lief zijn binnen niet al te lange tijd zijn betekenis..
Oud 20-01-2006, 16:59
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-01-2006 @ 07:28 :
We zijn niet eens samen, ghehe.

Hij wil gewoon te veel bewijzen aan de rest van de wereld. Zoveel dat ik ondergesneeuwd raak. Als we samen en alleen zijn gaat het perfect. Zelfs zijn onhebbelijkheden zijn dat gewoon goed. Maar met anderen erbij?! Word je helemaal gestoord van....

Maar goed, hij weet wat er is, hij mag er fijn een paar daagjes over nadenken, want excuses die na 10 seconden al gemaakt worden, die vertrouw ik voor geen cent! Zeker niet bij hem.
Ow, ok dan. Nu ja, m'n volgende vraag (Waarom heb je't dan over hem?) heb je ook al beantwoord, dus...
Oud 20-01-2006, 17:15
Verwijderd
Vandaag onzettend veel lol gehad samen! Op de fiets lachen en kletsen is altijd leuk, maar hand in hand samen met hem is beter
Oud 20-01-2006, 17:17
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 20-01-2006 @ 17:59 :
Ow, ok dan. Nu ja, m'n volgende vraag (Waarom heb je't dan over hem?) heb je ook al beantwoord, dus...
Ik ben gewoon niet wijs, laten we het daarop houden

We hadden vandaag weer een typisch gevalletje "ga uit mijn gedachten trut/lul!" Ik heb hem overigens nog steeds niet vergeven, maar dat komt wel.

ik voel me ook enorm rot, hij heeft gewoon een vreselijke tijd achter de rug. Maar dan mag ik mezelf toch wel beschermen?
Oud 20-01-2006, 18:31
Gothic
Gothic is offline
kut , het gaat niet kut, maar ik weet niet wat ik hiermee aanmoet ... ik lijk wel een verliefde puber, en dat kan dus niet.
Oud 20-01-2006, 19:10
guppi
guppi is offline
Citaat:
Gothic schreef op 20-01-2006 @ 19:31 :
kut , het gaat niet kut, maar ik weet niet wat ik hiermee aanmoet ... ik lijk wel een verliefde puber, en dat kan dus niet.
ach joh...
Oud 20-01-2006, 19:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-01-2006 @ 18:17 :
Ik ben gewoon niet wijs, laten we het daarop houden

We hadden vandaag weer een typisch gevalletje "ga uit mijn gedachten trut/lul!" Ik heb hem overigens nog steeds niet vergeven, maar dat komt wel.

ik voel me ook enorm rot, hij heeft gewoon een vreselijke tijd achter de rug. Maar dan mag ik mezelf toch wel beschermen?
Tell me something I didn't know.

True/
Oud 20-01-2006, 19:16
guppi
guppi is offline
Argh.
Waarom komt hij niet gewoon langs? Hij is verdorie mijn vriend. Wat een kinderachtig gedoe is het eigenlijk. Wil hij me nou zien of niet? Pff ik ga het hem mooi onder zijn neus wrijven en vragen wat hij uberhaupt nog voor me voelt.
Oud 20-01-2006, 19:53
Nienna*
Nienna* is offline
Ha! Het gaat weer goed.
Ik krijg weer kusjes
En... het gaat gewoon goed
Hij is leuk! Erg leuk.
Oud 20-01-2006, 20:49
Little Dutchess
Little Dutchess is offline
Heerlijk, gelukkig en verliefd....

En ook nog wederzijds ook...
Oud 20-01-2006, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Little Dutchess schreef op 20-01-2006 @ 21:49 :
Heerlijk, gelukkig en verliefd....

En ook nog wederzijds ook...
juh, dat dus

Morgen zie ik m weer.. <3
Oud 20-01-2006, 21:05
Verwijderd
verwarrend, ik weeth et niet meer.
Oud 20-01-2006, 21:08
Tink*
Tink* is offline
Waarom ontmoet ik nou nooit eens een jongen die het gewoon echt helemaal is en die mij ook nog leuk vind. Bestaan ze niet ofzo?
Oud 20-01-2006, 21:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat wel goed eigenlijk. Morgen zijn we al weer een jaar en elf maanden samen, volgende maand alweer twee jaar
Oud 20-01-2006, 22:04
T!ne
T!ne is offline
Dezenochtend op de fiets tranen in mijn ogen. Ik denk omwille van hem.. Ik miste hem.. Of ik voelde me gewoon héél slecht gezind. Wat het ook was, het voelde kut!
En toch heb ik een ongelooflijk toffe dag gehad! En hij vroeg zelfs of ik vanavond uitging. Ik denk echt wel nog dat ik terug verliefd zou kunnen worden op hem.. Maar laten we het nu even zou houden. Het is zo al heel leuk! Single zijn is heus niet zó erg..
Oud 20-01-2006, 22:35
Mephisto
Mephisto is offline
Nog immer bar slecht.
Oud 20-01-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 20-01-2006 @ 23:35 :
Nog immer bar slecht.
Oud 21-01-2006, 01:38
Verwijderd
Neutraal neutraal. Het is altijd een fijn gevoel om een leuke avond met iemand te hebben, even helemaal los van relationeel gedoe, maar gewoon heel gezellig. En kijken naar en praten met hele mooie en leuke meisjes is altijd leuk, wat voor verhouding je ook met ze hebt.
Oud 21-01-2006, 07:25
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 20-01-2006 @ 20:11 :

True/
Ik hoop het, maar ja, mijn leven is niets vergelijken met het zijne..

We zien wel. We praten weer en dat is toch wel errug fijn. We kunnen niet met en niet zonder elkaar, helaas
Oud 21-01-2006, 08:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
guppi schreef op 20-01-2006 @ 20:16 :
Pff ik ga het hem mooi onder zijn neus wrijven en vragen wat hij uberhaupt nog voor me voelt.
Dit zou ik echt niet doen. Dan maak je het alleen maar erger. Vraag hem eerst eens waarom hij niet kwam, of hij het echt druk heeft, of het raar/vervelend vindt je ouders te zien... Door meteen zo dramatisch te doen maak je het allen maar erger en drijf je hem (nog) verder weg...
Oud 21-01-2006, 08:54
Verwijderd
Ik had een lief mailtje gestuurd, en kreeg er ook eentje terug
Het is allemaal moeilijk te geloven, maar ja, moet maar accepteren dat ie van me houdt etc etc..

Oud 21-01-2006, 09:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*geniet van laatste weekendje*

Straks maar gaan ontbijten bij de La Place
Oud 21-01-2006, 09:27
Verwijderd
Vannacht weer heerlijk naast hem geslapen. En dan ook echt eens naast hem, want we sliepen weer eens hier. En ik heb een tweepersoons-bed en hij niet, dus moet ik altijd naar het matras .. Dus dit is veel fijner. En dan 's ochtends even knuffelen, vragen of ie even me stevig vast wil houden omdat ik zo stom over hem gedroomd heb... Heerlijk. Gewoon genieten.
Oud 21-01-2006, 09:47
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-01-2006 @ 10:27 :
Vannacht weer heerlijk naast hem geslapen. En dan ook echt eens naast hem, want we sliepen weer eens hier. En ik heb een tweepersoons-bed en hij niet, dus moet ik altijd naar het matras .. Dus dit is veel fijner. En dan 's ochtends even knuffelen, vragen of ie even me stevig vast wil houden omdat ik zo stom over hem gedroomd heb... Heerlijk. Gewoon genieten.
omg je past toch wel samen in een eenpersoonsbed
Oud 21-01-2006, 10:07
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 20-01-2006 @ 19:31 :
Is -ie van Geneeskunde?
Oud 21-01-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
sheepdog schreef op 21-01-2006 @ 10:47 :
omg je past toch wel samen in een eenpersoonsbed
Vroeger kon ik idd samen in een éénpersoons-bed slapen met twee personen. Nu kan ik zelfs wel met drie personen in een éénpersoons-bed liggen, maar slapen lukt niet echt.
Naja, mij gaat het nog redelijk goed af, maar mijn vriend kan dat niet. Ik ben veel te warm enzo
Oud 21-01-2006, 10:51
-(L)-
Nog steeds goed
(Vandaag 'al' 1 week... Wat gaat de tijd snel )
Oud 21-01-2006, 11:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-01-2006 @ 11:07 :
Is -ie van Geneeskunde?
was het maar zo'n feest , ik zoek nog steeds een knappe 4e jaars ofzo ... of aankomend chirurg ofzo ...

dus als je iets weet ...
Oud 21-01-2006, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-01-2006 @ 11:10 :
Vroeger kon ik idd samen in een éénpersoons-bed slapen met twee personen. Nu kan ik zelfs wel met drie personen in een éénpersoons-bed liggen, maar slapen lukt niet echt.
Naja, mij gaat het nog redelijk goed af, maar mijn vriend kan dat niet. Ik ben veel te warm enzo
Anders leg je 2 matrassen op de grond. Tenminste dat deed ik vaak met mijn vriend. toen we na een jaar in een 1persoonbed erachter kwamen dat dat toch niet echt optimaal sliep
Oud 21-01-2006, 12:15
ST*R
ST*R is offline
ik weet het niet meer
volgens mij wordt mn gevoel voor hem minder (waar ik stiekem wel blij mee ben, dan kan ik tenminste écht stoppen)
en ik weet niet echt waar hij mee bezig is. hij heeft het over samenwonen en ging huizen opzoeken (en ik doe alsof ik het ook heel leuk zou vinden.. maar ik weet niet wat ik er echt van zou vinden), terwijl hij weet dat ik twijfel enzo..
hm nouja
als mn koortslip ein-de-lijk een keer over is, ga ik wel een keer met die andere jongen uit hij is toch wel eerrrg aantrekkelijk
Oud 21-01-2006, 12:28
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 21-01-2006 @ 12:31 :
Anders leg je 2 matrassen op de grond. Tenminste dat deed ik vaak met mijn vriend. toen we na een jaar in een 1persoonbed erachter kwamen dat dat toch niet echt optimaal sliep
Heb ik ook geopperd ja, maar hij vond dat niet handig, want de matrassen verschilden in hoogte ofzo. Maar zal het nog eens zeggen. Desnoods sjouw ik wel Veel gezelliger!
Oud 21-01-2006, 12:50
YellowLight
YellowLight is offline
bah ik vind niemand leuk, en er zijn wel mensen die geinteresseerd in mij zijn, maar die vind ik niet leuk genoeg, en daarnaast ben ik een beetje in de war, want ik denk nog heel vaak aan mn ex (na meer dan 2 maanden), en ook aan een vriend van hem, die er echt zó schattig uitziet. nouja, hmmz.

btw zijn er hier veel mensen die nog vaak aan hun ex denken? als ik hem zie als ik uitga, praat ik haast niet met hem,want daar heb ik geen behoefte aan, maar ik kan hem toch niet helemaal los laten.
Oud 21-01-2006, 13:01
Verwijderd
Gisteren ruzie gemaakt Ik ben een beetje stressig omdat ik tentamens heb, en hij ging de hele tijd vertellen wat ik nog meer moet doen (tandarts, opticien, kapper, blabla) en dat fokte me helemaal op Maar uiteindelijk zijn we weer dikke vriendjes geworden
Oud 21-01-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 21-01-2006 @ 12:11 :
was het maar zo'n feest
Geen geneeskunde? Toch niet weer een rokende, voetballende plukjeskapseljongen?
Oud 21-01-2006, 13:34
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2006 @ 14:15 :
Geen geneeskunde? Toch niet weer een rokende, voetballende plukjeskapseljongen?
Wat is een plukjeskapseljongen?
Oud 21-01-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Grimmetje schreef op 21-01-2006 @ 14:34 :
Wat is een plukjeskapseljongen?
Een jongen met zo'n plukjeskapsel?
Oud 21-01-2006, 13:53
Grimmetje
Grimmetje is offline
ha ha
Oud 21-01-2006, 14:43
WolterB
WolterB is offline
Geweldig
Oud 21-01-2006, 14:46
zeep007
zeep007 is offline
Ik moet leren en minder bij hem zijn! maar dat lukt me niet
Vanavind zie ik weer wat vrienden in de hoop de lucht te klaren, mar de mensen die ik Moet spreken zie ik niet.
Oud 21-01-2006, 14:52
groovy
groovy is offline
Vannacht bij hem geslapen, ben net thuis
Was echt leuk vannacht, we eh...hebben dingen gedaan die we nog niet eerder gedaan hadden
Dus op de 1 of andere manier leek het alsof hij nóg dichterbij me kon komen, dat was echt zo'n fijn gevoel! Het voelde heel goed

Daarna lekker geslapen vannacht, in elkaars armen, en 's ochtends weer heerlijk geknuffelt en eh..dat.

Daarna even naar stad gegaan en wat geshopt en daarna bij mij thuis wat gedronken. Nu is ie weg om te trainen en daarna komt ie weer, dus ik ga nu gauw leren
Oud 21-01-2006, 16:08
Luna
Luna is offline
raaarrrr, zo voel ik me ja.
die spanning is ook wel weer leuk.
(oh en hij was zó sexy in pak)
Oud 21-01-2006, 16:09
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
groovy schreef op 21-01-2006 @ 15:52 :
Vannacht bij hem geslapen, ben net thuis
Was echt leuk vannacht, we eh...hebben dingen gedaan die we nog niet eerder gedaan hadden
Gezoend????

op het onderwerp: ik ben lekker vrijgezel en ik zou momenteel niet anders willen.
Oud 21-01-2006, 16:16
Verwijderd
perfect. voor de 1e keer in een 'relatie' (stom woord) ben ik niet steeds bang dat het uit gaat. het is ook gewoon heel gezellig, en het gaat zo snel. al bijna 5 maanden, woohoo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten