Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2006, 15:19
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik heb zin in vanavond. Ik heb gewoon echt heel veel zin in vanavond. Blij dat er eindelijk weer eens wat leuks gebeurt.
Oud 28-01-2006, 15:34
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben helemaal niet aardig meer, voor niemand eigenlijk. Ik word steeds harder, ik heb geen zin meer in die nepaardigheid. Als iets mij niet zint, dan bijt ik. En ik bijt hard. En ja, achteraf krijg ik spijt. Ik weet dat ik moet leren relativeren, een middenweg moet vinden tussen nu en vroeger. Ik kan blijkbaar op een manier kijken dat mensen er echt van schrikken, zo dodelijk. Ik wil helemaal geen ruzie, waarom maak ik er dan zoveel de laatste tijd? Ik kots op iedereen en iedereen kotst op mij.
Oud 28-01-2006, 16:07
dwight88
dwight88 is offline
het houdt gewoon niet op.
Oud 28-01-2006, 17:39
moon
moon is offline
Die pijn in mijn borst (bij mijn hart) vind ik best beangstigend.
Oud 28-01-2006, 17:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, volgende week kom al zó dichtbij. Spannend! Zondagochtend de generale repetitie, en dan 's avonds de premiere. Ben benieuwd hoe het zal zijn, het gevoel, als we moeten buigen aan het einde. We hebben natuurlijke die hele zaal daarvoor nog niet gezien, want we zitten onder het podium. Lijkt me machtig.
Maandagmiddag de 2e voorstelling en maandagavond de laatste. De avondvoorstellingen waren al binnen een uur uitverkocht en de middenvoorstelling gaat volgende week in de 'verkoop'. Echt gaaf, zoveel belangstelling! Vrienden, familie, leraren, enz. die allemaal willen kijken.
Oud 28-01-2006, 17:59
rare kwast
rare kwast is offline
straks oppassen.. moet er verplicht idols kijken en blijf er slapen vannacht
dat wordt een heeeeeeele goede nachtrust.. niet dus

I allready told you that falling is easy its getting back up that becomes the problem

Laatst gewijzigd op 28-01-2006 om 18:01.
Oud 28-01-2006, 18:07
Verwijderd
Ik voel me zo ontzettend rot! Kaartje van haar. Lief, maar het gemis wordt zoveel groter. En ik weet niet hoe ik hier mee op moet gaan. Ik wil wel met iemand praten. Maar degene met wie ík wil praten wil mij niet meer zien...
Oud 28-01-2006, 18:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat raar....

Aan de ene kant heb ik behoefte aan gezelschap en aanspraak, maar aan de andere kant wil ik het liefst alleen zijn en niemand spreken. Dat rijmt toch niet met elkaar?

Ik voel me zo vreemd, zo verloren. 'k Zal wel weer zo'n bui hebben.
Oud 28-01-2006, 18:34
lithuania
lithuania is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-01-2006 @ 19:12 :
Wat raar....

Aan de ene kant heb ik behoefte aan gezelschap en aanspraak, maar aan de andere kant wil ik het liefst alleen zijn en niemand spreken. Dat rijmt toch niet met elkaar?

Ik voel me zo vreemd, zo verloren. 'k Zal wel weer zo'n bui hebben.
same here Eerst verveel ik me omdat ik vanavond niets te doen zou hebben, nu heb ik wat afgesproken en dan blijf ik toch weer liever thuis...
Oud 28-01-2006, 19:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteravond best chique uit eten geweest, maar niet echt lekker . Ook zenuwachtig geworden door de opmerkingen van een vriendin van mij, over al die competenties, waarbij 't er op neer kwam dat ze dacht dat ik dat niet kon binnen de tijd.
Vandaag toch naar de open dag geweest met vriendje, en toch wel een positief beeld. Ik heb in ieder geval wel zin in de opleiding, nu de plaats nog kiezen.
Vanavond lekker rustig doen, morgen weer hectiek alom: eerst naar de wedstrijd, halverwege weg en dan door naar de nieuwjaarsbijeenkomst en laat thuis. En dan maandag weer naar m'n stage. Maar ik kan nu wel beginnen aan mijn scriptie!
Oud 28-01-2006, 19:08
kroot
kroot is offline
Ik heb vandaag wel minstens 5 gitaren verkocht. Tada!
EN ik heb het koud
Oud 28-01-2006, 19:15
Verwijderd
godsamme nou vinden ze me te dik
Zijn ze t toetje aan t opscheppen, word er bij mij niks ingedaan omdat ik t bakje niet dichtbijgenoeg geschoven heb. komop...kleutertijd is voorbij hoor...kan me wel boos gaan zitten maken maar t helpt toch niet.
Ik koop lekker mn eigen snoep (wat niemand hier in huis figuurlijk kan hebben), ze stíkken maar in hun ielepielerige kutprobleempjes hoor manmanman ... pleeggezin? nah...'opvang' klinkt nog te goed, maar t komt in de buurt.

Zal ik blij zijn ask op mezelf woon, pff. kzal ze bedanken voor t dak boven mn hoofd, en t eten dat ik kreeg, maar damnit, meer ook niet.
Vanavond uit.

*kusje voor Sofie*

Laatst gewijzigd op 28-01-2006 om 19:17.
Oud 28-01-2006, 19:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pffft... nergens zin in... niks willen doen... bah..
Oud 28-01-2006, 19:35
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-01-2006 @ 20:32 :
Pffft... nergens zin in... niks willen doen... bah..
Je moet vanavond wel uitgaan!

Misschien dat je dan van je celibataire leventje af komt.

Toch?
Oud 28-01-2006, 19:52
Gothic
Gothic is offline
godver, voel me kut... verdrietig, nergens zin in, kutzooi. Het is gewoon niet leuk en het zal er allemaal wel bijhoren, maar leuk is het niet. En ik zal het best moeten accepteren, maar ja. Kan het nu gewoon niet ...
Oud 28-01-2006, 19:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 28-01-2006 @ 20:35 :
Je moet vanavond wel uitgaan!

Misschien dat je dan van je celibataire leventje af komt.

Toch?
Iemand uit de kroeg/disco plukken is wel het láátste wat ik zou doen.
Oud 28-01-2006, 20:00
Roosje
Roosje is offline
Ik wil even een knuffel. Dat is alles. En ik weet niet, ik heb het gevoel dat ik heel veel zeggen moet. Ik heb het nodig, maar ik kan het niet, want ik wil geen antwoord. En aan de andere kant is alles dat ik wěl antwoord. Of misschien ook wel niet.

Ach, laat ook maar.

Ik drijf weg. Iemand anders die mijn leven leeft.
Oud 28-01-2006, 20:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-01-2006 @ 20:54 :
Iemand uit de kroeg/disco plukken is wel het láátste wat ik zou doen.
Het zijn wel plekken waar je iemand tegen kan komen die je misschien wel aardig vindt. En vandaaruit kan er meer komen. Je hoeft niet meteen het bed in te duiken

Werken was super leuk, maar ik heb nu spijt van de reep die ik gegeten heb, al had ik hem verdiend en heb ik me verder ingehouden.. Ik geloof dat ik uberhaupt mezelf een beetje kwijt ben de laatste tijd

@Roosje: *knuff*
Oud 28-01-2006, 20:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis zo bizar. Ik had mijn vader gemailt dat ik een kamer had in Rotterdam. En wonder boven wonder reageerde hij heel enthousiast. Hij was blij dat ik een kamer had en vond zelfs de buurt okee enzo en dat is voor zijn doen echt wel positief. Hij vond het allemaal wel best, hij zeikte niet over geld, bood niet aan om te helpen, vroeg niet meer of ik langskwam.

Zou hij het dan toch gesnapt hebben?
Oud 28-01-2006, 21:00
Verwijderd
Waarom zou ik ook nog iets posten .
Oud 28-01-2006, 21:02
Verwijderd
Als iedereen me dan zo geweldig leuk en aardig vindt, waarom zit ik dan bijna altijd alleen? Geef ik ze geen kans ofzo? Ik voel me gewoon zo alleen en ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil niet terugvallen... Maar ik mis vrolijkheid. Ik wil dat het zomer is en dat ik iedereen zo vaak kan zien als ik wil en dat ik niet meer zoveel binnen "moet" zitten. Ik wil weer écht zin hebben in dingen, maar dat is weg... en ik weet niet meer hoe ik me moet voelen... Ik hoop dat ik maar niet zo'n aandachtstrekker ben... Bah
Eén simpel smsje zou me al zo goed doen voelen, maar die krijg ik vanavond toch niet. Dat wordt weer slapen uit verveling en hopen dat 't morgen allemaal leuker wordt.
Ik zit alleen, ik zou een baantje of een sport moeten zoeken, maar dat durf ik niet. Ik ben bang dat ik alles fout doe (who cares, waarom ben ik er dan bang voor? Ik weet het niet...). Zo ontmoet ik dus nooit mensen en maak ik dus ook geen nieuwe vrienden. Ik word er gek van om niks te durven... Altijd die stomme angst. Ik kan niet eens lekker uitgaan, want dan voel ik me weer zo *lijst scheldwoorden* onzeker. Bah. Ik werk dan wel al aan die onzekerheid/faalangst enz, maar het gaat mij allemaal te langzaam en ik heb steeds vaker zin om gewoon te janken. Ik wil ook bij hem zijn, maar dat gaat niet. Kan volgende week pas weer en ik heb nú zin om bij hem te liggen en te praten over dingen. Ik moet eigenlijk niet zo zeuren... Ik moet blij zijn dat ik überhaupt bij hem kán zijn.
Oud 28-01-2006, 21:06
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
LONELY!!!!!!!!!!

Waarom laat iedereen me in de steek...

**jankt**
Oud 28-01-2006, 21:09
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 28-01-2006 @ 22:00 :
Waarom zou ik ook nog iets posten .
*herkenning*

ik post vaak iets van hetzelfde .

Waarom houdt het dan ook niet eens op?
Oud 28-01-2006, 22:18
Verwijderd
Ik snap nog steeds niet hoe hij zn leven zo heeft kunnen vergooien. Begin ik tegen m aan te praten op msn, blijkt het zn moeder te zijn die al weken niet weet waar hij uithangt. Schijnt ie weer in de drugswereld te zitten. Pff en het is mn exvriendje, maar ik geef stiekem nog wel om m en ik wil gewoon dat ie fucking uit dat klotedrugsgedoe en criminelegezeik gaat, en is iets gaat doen met zn leven. Het ging verdomme zo goed deze zomer. En dan voel ík me weer schuldig dat ik het uitmaakte omdat ie niets deed. Had ik m niet moeten blijven steunen? Nja nee dat ook weer niet.

Ik haat mensen die de de zaken mooier voordoen dan dat ze zijn.

Morgen een lange dag voor mn gevoel voor een zondag. Eerst 5 uurtjes werken (helaas weer vroeg op) en daarna nog een paar uurtjes repeteren met de muziek. Ik heb echt zooo een zin in het NK.
Oud 28-01-2006, 22:52
Gothic
Gothic is offline
ok m'n hart gelucht, niet hier ... hopelijk voel ik me morgen gewoon weer relax
Oud 28-01-2006, 22:55
Verwijderd
Ik mag mezelf niet vervelend en nutteloos voelen, maar evengoed doe ik het toch.
Oud 28-01-2006, 22:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sylph schreef op 28-01-2006 @ 23:55 :
Ik mag mezelf niet vervelend en nutteloos voelen, maar evengoed doe ik het toch.
nee moet je niet doen ... *geeft knuf*
Oud 28-01-2006, 23:13
Verwijderd
Mijn hele leven is zo... frustrerend.
Oud 28-01-2006, 23:16
coopergirl
coopergirl is offline
Ik wil de pil van drion
Oud 28-01-2006, 23:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-01-2006 @ 21:10 :
Het zijn wel plekken waar je iemand tegen kan komen die je misschien wel aardig vindt. En vandaaruit kan er meer komen. Je hoeft niet meteen het bed in te duiken
Ik zie mezelf gewoon echt niet op iemand afstappen die ik totaal niet ken, alleen gebaseerd op uiterlijk. En andersom gaat het al helemáál niet gebeuren. Ik ben denk ik gewoon van het geleidelijk leren kennen (in andere omstandigheden dus).
Oud 28-01-2006, 23:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-01-2006 @ 00:45 :
Ik zie mezelf gewoon echt niet op iemand afstappen die ik totaal niet ken, alleen gebaseerd op uiterlijk. En andersom gaat het al helemáál niet gebeuren. Ik ben denk ik gewoon van het geleidelijk leren kennen (in andere omstandigheden dus).
Stiekem add ik alleen jongens op basis van hun foto's en hun goddelijke uiterlijk

Dus misschien is msn dé oplossing
Oud 28-01-2006, 23:49
Verwijderd
Spinvis was fantastisch. Maar verder, gaat het nog steeds wel klote. en omg, nou weet hij het, van mn am. En hij zegt er niks over, terwijl ik wil weten wat hij vindt.. Ofzo.
Oud 28-01-2006, 23:58
Verwijderd
Ken je dat gevoel wat heb hebt als je heel lang de zon niet hebt gezien, er altijd maar donkere wolken waren en dan opeens de lucht open lijkt te gaan en het blauw en de zon verschijnt? Er zijn nog wel grote wolken aan de lucht, maar die kan je wegdenken. Dat is een fijn gevoel, dat had ik...
Ken je ook dat gevoel dat je hebt als je de zon weer ziet en de blauwe lucht en opeens alles weer betrekt? Alles wat je voelde is anders, alle nare gedachten komen terug. Het enige wat je kan doen is huilen. Dat heb ik nu.
Ik dacht dat uit mijn dak gaan zou helpen. Maar het helpt even, maar daarna slaat het hard in je gezicht. En dat doet pijn
Oud 29-01-2006, 00:11
moon
moon is offline
* knuff voor ~~dolce~~ *

ot: kan niet slapen, zit zo verschrikkelijk in de stress voor mijn tentamens plotseling!
Oud 29-01-2006, 00:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zojuist een gesprek gehad met m'n vriendje. Hij komt weer aanzetten met het hele 'wat er ook gebeurd, we moeten vrienden blijven' gezeik. Hij vind het eng dat ik zoveel aan een toekomst met hem denk, want hij wil gewoon leven voor nu en denkt dat hij het op een gegeven moment niet meer aankan dat we zover uit elkaar wonen. En dat we elkaars eersten zijn en ik ben pas 20 en gemiddeld hebben mensen zo'n 20 partners in hun leven, volgens hem. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit verliefd word op iemand anders. Of eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand ooit verliefd word op mij. wie is er nou zo gek? Hij is alles voor me. Eigenlijk is hij het enige dat m'n leven nog enigszins dragelijk maakt. Zonder hem ben ik niks. Zonder hem ben ik weer helemaal alleen, zonder vrienden, zonder leven. maar dat kan ik 'm niet vertellen, want dan ben ik 'm zeker weten kwijt.
Ik weet 't even niet meer nu. Alles doet pijn.
Oud 29-01-2006, 00:35
dwight88
dwight88 is offline
waarom moest ik dat zien? Het is een bevestiging voor alles wat op dit moment het pijn doet. Het is dus niet alleen mijn moeder, maar net zo goed mijn vader.

Oftwel, ik ben alleen. Wanneer houdt dit op? Houdt het op? Zo niet, hoe ontsnap ik?

Zie simpelweg geen uitweg meer...
Oud 29-01-2006, 04:20
George
George is offline
Ik ben het zahat.
Ik ben ook gewoon zat, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Oud 29-01-2006, 05:10
Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
This is a shadow of my life.
A shadow of myself, a shadow of the reallity.

Give me a hand, give me a choice, give me an attempt to life.
An attempt to life, into this fucking world.

An wish to the death.

Leave my words and feelings behind me.
Give it to the devil, to burn it in hell.
Leave me in hell.

This is the shadow of me.

Burn the shadow, let me see myself.
let me have a good lifetime.
Let me life here, let the depressions go.

I am happy,wat I say? I am depressed.
I am horny. what I say? it's a sexual desire.
I will be happy. What i say? it's a shadow of the reallity.

Move me on this path. Give me another path.
Give me the right, give me a wish, a desire to life
The lifepath.
Oud 29-01-2006, 10:25
Verwijderd
en het grappige is: ik voel me niet alleen overbodig, ik bén het ook
En nou is er weer een of ander familielid overleden vannacht aan een hartstilstnad, 42 jaar. Ze gaan ook gewoon alsof het niets is.
Oud 29-01-2006, 10:39
Ruudje
Ruudje is offline
Ja, laat me maar fijn zitten. Trut!
Oud 29-01-2006, 10:43
Bart
Bart is offline
Beste vriend is vorige week dinsdag overleden aan hersenvliesontsteking. Heb genoeg mensen om me heen die van me houden etc, toch voel ik me eenzaam
Oud 29-01-2006, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Bart schreef op 29-01-2006 @ 11:43 :
Beste vriend is vorige week dinsdag overleden aan hersenvliesontsteking. Heb genoeg mensen om me heen die van me houden etc, toch voel ik me eenzaam
Jeetje.
Sterkte.
Oud 29-01-2006, 10:45
Verwijderd
Mijn stage zit er bijna op. De voorstellingen zijn gespeeld.
Eén van 'onze meisjes' zei gisteren tegen me dat ze me wel erg ging missen en ik kreeg net nog een bedank-smsje van een ander meisje. Ja, ik ga ze toch ook wel missen, hoewel ik ook blij en opgelucht ben dat het erop zit.
Oud 29-01-2006, 10:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Bart schreef op 29-01-2006 @ 11:43 :
Dat lijkt me echt één van de verschrikkelijkste dingen die zou kunnen gebeuren. Ik snap wel dat je je eenzaam voelt. Heel veel sterkte.
Oud 29-01-2006, 11:24
Roosje
Roosje is offline
Ik weet het allemaal niet meer.
Oud 29-01-2006, 11:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-01-2006 @ 00:45 :
Maar soms kom je viavia met mensen in contact. Dan is er dus geen sprake van dat één van de partijen op de ander moet afstappen. Misschien blijkt een vriend of vriendin van je wel een aardige vriendin te hebben en komt hij/zij die toevallig tegen in het café. Op die manier kan het ook gaan
Dan klets je gezellig de hele avond, wissel je emailadressen uit voor msn en leer je elkaar zo beter kennen.

@Bart: wat verschrikkelijk zeg
Heel veel sterkte.
Oud 29-01-2006, 12:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn leren gaat gewoon volgens schema

Dit is vast een voorteken dat ik het ga verpesten.
Oud 29-01-2006, 12:46
Roosje
Roosje is offline
Doe nou maar niet alsof je weet wat je bezighoudt, want je hebt godverdomme geen enkel idee.

(Niet dat ik dat wel heb.)

Morgen naar mijn psych. Leuk.
Oud 29-01-2006, 12:51
rare kwast
rare kwast is offline
Why must I feel this way?
Oud 29-01-2006, 12:59
Flip!
Flip! is offline
Pissed of right now.

Regels voor berichten