Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2006, 17:45
my iron lung
my iron lung is offline
Het was veel te warm, maar heel heel leuk.
Hoogtepunten: Kaizers Orchestra, eels (in ZZ Top-Mode voor de gelegenheid) en natuurlijk bovenal Sigur Ros...ik heb het me nog geen seconde beklaagd dat ik niet naar dEUS ben gegaan.
Oud 03-07-2006, 18:26
Glósóli
Glósóli is offline
Citaat:
Glósóli schreef op 28-06-2006 @ 16:58 :
Ik ga, alleen heb ik geen ticket. Maar ik ga creatief zijn en zo proberen binnen te geraken.
En het is gelukt! vier dagen gratis binnen, wat een feest.
Sigur ros was zalig en ik heb ook geen spijt dat ik deus niet kon zien. Verder vond ik Tiga en Vitalic een van mijn hoogtepunten.
Oud 03-07-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Glósóli schreef op 03-07-2006 @ 19:26 :
En het is gelukt! vier dagen gratis binnen, wat een feest.
Hoe?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 20:14
Anoniem
Ik vond idd ook dat de sfeer 'stukken minder' was dan de afgelopen jaren (dit was mijn 4e Werchter). Het weer was ronduit klote, dan heb ik liever die plensbuien van vorig jaar

Ook waren de Belgen heel wat minder vriendelijk tegen ons Nederlanders, en we konden Henk maar niet vinden.

Qua muziek was Robert Plant absoluut mijn hoogtepunt. 4 van de 6 nummers die ze speelden waren verdomme van Led Zeppelin, dus ik wist niet hoe ik het had. Hij was verbazend goed van stem, en al zijn handgebaartjes en maniertjes waren ook nog present. Ik stond ook gewoon vooraan, bij het einde van Starsailor naar voren ellebogen werkte heel goed blijkbaar. En het was goed te doen want daar was SCHADUW

Wat ik ook een hoogtepunt vond was Sigur Rós, jezus christus dat was echt gewoon mystiek en blabla en gewoon gaaf die videobeelden waren ook geweldig, en die halve fanfare.

Voor de rest waren RHCP, The Kooks, Muse, Manu Chao, The Raconteurs en The Who echt vet!

Volgend jaar hoop ik toch stiekem op iets meer sfeer en minder rellen met politiemannen op camping A3 En dat we Henk vinden, natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 20:21
Onlyme
Onlyme is offline
Ben ik de enige die vind dat de optredens allemaal veel matter waren dan bij bijvoorbeeld lowlands? Ik had het idee dat zowel het publiek als de artiesten niet zo enthousiast waren. Ook de manier waarop een podium binnen 30 s na een optreden werd ontruimd, maakte het minder spectaculair en maakte het een beetje een hapslikweg. En wat ik ook jammer vind, is dat er na het laatste optreden eigenlijk niets meer te doen was - ik heb nog nooit zoveel geslapen tijdens een festival!

Hoogtepunten voor mij waren qua show Leelah James en qua muziek Arsenal (persoonlijke ontdekking), Muse (voor de zoveelste keer, toch knap) en dEUS.
Dieptepunten waren Clap your hands say yeah en Elbow (saai, behalve dat nummer waarvan hij zei dat ze het leuk vinden om te spelen. Al die verschillende fucking bonnetjes en de zon vond ik ook lichtelijk irritant.

Verder waren Belgen opvallend beleefd en aardig tegen mij en mijn groepje.
Oud 03-07-2006, 21:23
Verwijderd
Ik vond de sfeer gewoon kut. Er werden voor mijn neus gewoon foodtickets uit iemand zijn hand gejat en een dixie werd omgegooid op de camping (met een onbekende erop, op de voordeur, terwijl de helden snel wegrenden). verder is er bier gestolen en was niemand gezellig. Buiten dat heb ik een lichte voedselvergiftiging opgelopen, was Placebo echt te soft voor woorden, stond de muziek vaak te zacht en heb ik door mijn rug het niet kunnen opbrengen veel op het terrein te zijn.

Daarnaast was het gewoon gaaf omdat het Werchter was, was ik wel tevreden over het weer, siert een 5e bandje mijn arm, was Tool echt gaaf en A Brand leuk. Oh, en de security en andere medewerkers waren stukken aardiger dan vorig jaar én we waren woensdagnacht om half 1 de 4e auto in de rij voor te parkeren. De verdeling van de campingbandjes was dit jaar duidelijk beter geregeld.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 21:43
ILUsion
ILUsion is offline
Ik vond juist dat sommige Hollanders onbeleefd deden, maar ja, dat soort kom je overal wel tegen, het hoeven dan niet noodzakelijk Hollanders te zijn om onbeleefd te zijn. En die België-Nederland-strijd vind ik best wel grappig in feite.

De podia werden inderdaad wel vreselijk snel ontruimd, nu je het zegt, is me de vorige jaren eigenlijk niet zo opgevallen.

En op die bonnetjes, heeft bij mij ook de sfeer wat verpest. Dat je begint met bonnetjes voor de douche, daar kan ik nog inkomen, maar dat ze zelfs aan de camping (A3) beginnen met bonnetjes voor in de campingwinkel en de standjes dicht bij de camping, dat vind ik gewoon irritant. Dat omgegooide Dixi-hokje heb ik ook willen zien op A3, moeten ruiken eigenlijk ook. Ik was gelukkig al lekker (helemaal alleen ) aan het slapen in mijn tentje, helemaal niets gemerkt van de rellen van de laatste nacht

En bij mij werd gewoon mijn wasspeld van mijn T-shirt gejat, durfde een van die gasten nog te zeggen "kijk, daar loopt hij". Rotkereltjes
En ja, die wasspeld betekende iets voor mij, ik wil mijn wasspeld terug!!
Oud 03-07-2006, 23:31
Verwijderd
Niks van die kutsfeer gemerkt, echt niet. Misschien voor iedereen anders, maar voor mij niet. Ik voelde me één met iedereen. Al die 80.000 mensen hadden een ding gemeen, die liefde voor muziek. Ik voelde me goed, geen narigheid gezien. Leuk gepraat met volstrekt onbekenden, die typische festivalsfeer, iedereen is elkaars vriend. Héérlijk! Voor mij had dit festival nog wat langer mogen duren. <3
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 09:16
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 04-07-2006 @ 00:31 :
Voor mij had dit festival nog wat langer mogen duren. <3
en niks gemerkt van kutsfeer of gedoe met bonnetjes idd
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 09:32
Anoniem
Ja ondanks die hitte enzo had het van mij ook wel wat langer mogen duren hoor! En ik heb ook zat grappige dingen meegemaakt, heeft iemand de voetenlikker nog gespot?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 11:52
Verwijderd
Hoogtepunten: Sigur Rós, Muse, The Who, Eels. Clap Your Hands Say Yeah vond ik tegenvallen. En ik vond het snikheet en stom dat ze geen gratis drinkwater hadden, behalve vanaf zaterdag. En ik wou meer schaduw. Maar goed, van de slechte sfeer heb ik niks gemerkt, ik vond de sfeer super! Ik vond het jammer dat je zo snel van het terrein af geswiebert werd na het laatste optreden en vooral de laatste avond na Depeche Mode had dat best wat later gemogen. Jammer dat het zo uit de hand liep (ik hoorde dat er tenten in de fik gestoken waren met mensen erin? en dat ze met z'n 20en een brandbluskerel aangevallen waren?)
Verder was de NL-België strijdt goed te merken, maar dat vond ik wel grappig.
Oh en overigens vond ik Roger Sanchez ook ernstig gaaf. Heerlijk weekend!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Zepp schreef op 04-07-2006 @ 10:32 :
heeft iemand de voetenlikker nog gespot?
Nee?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 12:34
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 04-07-2006 @ 12:52 :
(ik hoorde dat er tenten in de fik gestoken waren met mensen erin? en dat ze met z'n 20en een brandbluskerel aangevallen waren?)
dat is echt belachelijk zeg
Oud 04-07-2006, 13:22
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Roxy schreef op 04-07-2006 @ 13:34 :
dat is echt belachelijk zeg
als dat waar was geweest was dat echt wel in t nieuws gekomen hoor.
Oud 04-07-2006, 13:37
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 04-07-2006 @ 12:52 :
Hoogtepunten: tegenvallen snikheet stom geen gratis drinkwater meer schaduw zo snel van het terrein jammer dat het zo uit de hand liep...
Christus wat zijn dan je dieptepunten?
Oud 04-07-2006, 13:38
Verwijderd
Er is schijnt wel een vuilniszakkengevecht op tv geweest, waar de politie zelf wel mee kon lachen.

En elk jaar worden er op de laatste avond dingen in de fik gestoken. 1 van de redenen waarom ik de laatste jaren ook niet meer blijf op zondagnacht.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 13:44
Anoniem
Citaat:
ChocLot schreef op 04-07-2006 @ 13:19 :
Nee?
Ik zat voor 't scherm bij de Marquee naar Death Cab for Cutie te kijken, komt er ineens een dronken gast aanrollen die aan mijn voeten begint te likken. Ik was aardig geshockeerd: wat was er nu viezer, mijn voeten of die vent?
Later kwam ie nog een keer langs en kwam ie zo dicht bij praten over verdraagzaamheid en dat ik niet zo boos moest kijken en dat hij wel een vrouw en een kind had maar dat ie best 'los' mocht gaan, dat de kwijldruppels in het rond vlogen. En ik was toen best pissed want ik wilde gewoon verder kijken!
Achteraf kon ik er best om lachen. Maar hij zat ook allemaal aan benen van andere meisjes en aan hun kont enzo die had blijkbaar ook niets beters te doen.

En als dat van die tenten waar is, is dat knap lullig zeg!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 04-07-2006 @ 14:22 :
als dat waar was geweest was dat echt wel in t nieuws gekomen hoor.
ach mensen kletsen graag. ik heb het zelf ook niet gezien.

Citaat:
botulismf schreef op 04-07-2006 @ 14:37 :
Christus wat zijn dan je dieptepunten?
...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 14:03
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 04-07-2006 @ 14:58 :
...
Ik zie nu pas dat er een punt, geen komma staat tussen 'Eels' en 'Clap Your Hands Say Yeah', my bad.
Oud 04-07-2006, 14:15
ILUsion
ILUsion is offline
Ik heb ook iets gehoord van tenten die in de fik gestoken zouden geweest zijn, volgens mij op A3, maar ik heb er zelf niets van gemerkt.

En wat betreft het gratis drinkwater, ik weet niet of ze aan de podia gratis drinkwater uitdeelden vanaf donderdag (de voorziening lag er volgens mij al wel), maar je kan wel altijd aan de toiletten water gaan halen, als je tenminste bereid bent om wat aan te schuiven aan de kraantjes. Aan camping A3 kon je dit jaar ook voor de eerste keer gewoon kraantjeswater gaan halen zonder dat je op de camping zelf moest komen (de watervoorziening lag net buiten de camping). Net buiten de ingang van de wei kon je ook gratis dirnkwater bekomen, al weet ik daarvan ook niet of dat de eerste dagen ook al zo was (maar het zou me sterk lijken dat ze die kraantjes pas tijdens het festival geïnstalleerd hebben).
Oud 04-07-2006, 15:56
Verwijderd
Die kraantjes bij de ingang stonden er al de eerste dag, want ik ging bijna neer omdat het water de gang van de uitgang modderig had gemaakt.

Ik vond het wel mooi dat ze het zo hebben gedaan. En uiteindelijk ook flesjes zonder dop toelieten. Anders was het onverantwoord geweest.
Jammer is trouwens dat er alleen drinkbaar water vooraan op A1 zit. Achteraan had je alleen niet drinkbaar water.

Overigens vond ik volgende ook schandalig: Een aantal bij ons hadden voedselvergiftiging opgelopen. Dirk is toen naar voren gelopen (de EHBO zit alleen vooraan op A1) om hulp te vragen. Maar om helemaal naar achteren te lopen, vonden ze een beetje ver, of ze een ambulance moesten sturen? Ja, dat vond Dirk nu ook weer wat overdreven, dus vroegen ze wat hij nu eigenlijk wilde dat ze deden... Uiteindelijk heeft ie maar wat pillen gevraagd, want erg behulpzaam waren ze niet.
Hallo zeg, er zijn een 4tal mensen duidelijk ziek (overgeven, diarree enz), het is 34 graden, met zulke verschijnselen droog je veel te snel uit. Ik vond het echt achterlijk dat ze niet meegekomen zijn om de boel te controleren en het is ook logisch dat een ambulance meteen nogal overdreven is (alsof je een ambulance gaat sturen als je niet zelf even eerst de situatie in ogenschouw hebt genomen, nee daarvoor moet je op een 18jarige festivalganger vertrouwen die zelf geen EHBO heeft, laat staan nog een fatsoenlijk beoordelingsvermogen).
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 20:33
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Mutant, ik begrijp je bezorgheid omtrent je vrienden maar ik begrijp eveneens de mensen van het Rode Kruis. Die hebben dit weekend met een shitload aan werk gezeten en kwamen armen en benen te kort. Op zo'n moment moeten er altijd snel beslissingen genomen worden. Ik weet niet waar je op de camping zat maar blijkbaar wel een behoorlijk eind van de EHBO-post. Het ligt echt niet voor de hand om dan een heel eind mee terug te lopen en zo heel wat mensen (veelal met identieke symptomen) in de steek te laten. Klanten hadden ze immers voldoende. Mocht ik die verpleger zijn, ik zou niet anders gereageerd hebben. (ook even in het achterhoofd gehouden hoeveel mensen er tijdens een festival niet over dezelfde symptomen klagen). En wat verwacht je dan van hem als hij mee komt lopen? Dan kan hij ook niet meer doen dan wat medicatie geven lijkt me? (gewoon even om voor die mensen in de bres te springen, ik ken er zo enkele, die hebben zich het hele weekend de naad uit het lijf gewerkt).

De organisatie heeft echter wel enkele serieuze missers gemaakt. Het polsbandje voor camping A3 afhalen kostte ons meer dan een uur worstelen, duwen en trekken. Te bedenken dat je op Pukkelpop op twee minuten bent en dan wordt je rugzak zelfs nog kort doorzocht. Mijn flessen met drinken werden de eerste dagen ook leeggekapt. Het had wel iets, de boodschap: "drink voldoende" gecombineerd met een grijnzende security die je flessen Vittel aan het leegkappen is. Op camping A3 waren er meer douches dan wc's... Sommige ochtenden kon je ook een hele poos in de rij staan voor wat water te krijgen. Erg amateuristisch bij momenten. In de krant stond dat er deze nacht nog behoorlijk wat mensen aangehouden zijn op de camping voor een nieuw vuilniszakken-gevecht (en nog wat voor het afbreken van de Proximus-stand).

En dan was er nog de muziek. Nogal middelmatig dit jaar. Kaizers Orchestra was meer dan uitstekend, schitterend gebracht. Ook Clap Your Hands Say Yeah maakte haar (min of meer) mislukte passage in de AB vorig jaar meer dan goed. dEUS speelde de pannen van het dak (meer was op zijn beurt minder goed dan in de AB vorig jaar). Vitalic was lekker uit de bol gaan en ook A Brand had een aanstekelijke gitaarrock-show.

Ik ben liefhebbern van Manu Chao maar ik vond het maar een sof. Nogal goedkoop de boel steevast op gang trekken met percussie en "corozans" à volonté zonder tot echte songs te komen (die verkrachting van Me Gustas Tu alleen al). The Raconteurs waren niet altijd goed bij de les, The Kooks speelden op routine en ik vind Placebo klote. Daar is nu dus geen verandering in gekomen.

Maar dit natuurlijk gewoon mijn mening... (neem er geen aanstoot aan ofzo)

ohja, een uitgebreid verslag vind je straks op onderstaande site. Ik post het linkje wel even voor zij die geïnteresseerd zijn.

Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 22:14
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 04-07-2006 @ 21:33 :
verhaal.
Ik ben blij dat ik niet ben geweest. Voorbije 2 jaar wel geweest maar toen was ik té ontgoocheld. Als ik deze verhalen nu lees dan heb ik een juiste keuze gemaakt. Hopelijk wordt Pukkelpop beter want daar ga ik wel naartoe.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 22:27
Verwijderd
Help Valentijn, ik snap best dat ze het druk hadden, maar wat ik uit het verhaal van mijn vriend begreep, was dat ze sowieso erg ongeïnteresseerd reageerden. Wij zitten standaard op A1 overigens en hoewel het einde van A1 een stukje verder is dan het begin, doe je er géén 10 minuten over om tot het einde van de camping te raken (en ik kan het weten, want avond 1, toen ik kapot was van de rugpijn, heb lopen tellen, bewerend dat ik in elkaar zou zakken als ik voor de 10 minuten om waren geen stoel onder mijn kont had... en die hád ik gelukkig). De melding dat minstens 4 mensen de lever uit hun lijf kotsen en daarnaast last hebben van een diarre die hen om de 2 minuten naar de Dixies drijft en daarnaast dat ze totaal uitgeput op een matje liggen te slapen (of bewusteloos te zijn), vind ik dat met dat weer echt wel meer aandacht had moeten krijgen. Uitdroging heb je sowieso al snel, laat staan dat je er alles uitgooit en je kunt moeilijk verwachten dat een stel dronken kameraden die ze uitlachen echt de serieusheid van de situatie kan inschatten.

Ik ben blij dat ik zelf meteen doorhad wat er aan de hand was en naar de wc ben kunnen rennen om alles eruit te gooien. Iig, vind ik dat wel een blunder.

Rijen voor drinkwater waren er overal. En de situatie die jij met de campingbandjes vertelt, die hadden we vorig jaar om 4u 's nachts op A8 (parking). Dit jaar kwamen ze langs de aanschuivende auto's, zoals het altijd is geweest. Geen gerel, geen geduw, geen getrek. hulde.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 22:53
Glósóli
Glósóli is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 03-07-2006 @ 19:50 :
Hoe?
Door eerst met een persbandje via de pers binnen te geraken. Er stond een naam op dat bandje maar daar keken ze niet naar.
Toen ik binnen was gaan zeggen dat mijn combibandje kwijt was en een combiticket van een vriendin gebruikt om dat te bewijzen. Je moet wel mensen kennen die daar werken of al binnen zijn anders lukt het niet.

Ik heb niks gemerkt van de kutsfeer, wel vond ik het onmenselijk dat ik geen fles water mee binnen mocht nemen. Ik moest mijn fles water voor de ingang in de vuilbak doen.
Oud 04-07-2006, 23:30
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
ach, de organisatie was niet top, de bands waren niet top en toch ga ik volgend jaar weer.

(hoewel ik Pukkelpop, Dour en consorten op muzikaal gebied meer apprecieer, Werchter blijft toch zoiets einde examen-achtig, een gewoonte)

verslag, wat uitgebreider...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 03:37
Verwijderd
Ik weet niet of ik het al gepost had, maar anyway:

http://www.oor.nl/deruit_concertvers...ils.asp?id=306 dag 1
http://www.oor.nl/deruit_concertvers...ils.asp?id=308 dag 2
http://www.oor.nl/deruit_concertvers...ils.asp?id=311 dag 3
http://www.oor.nl/deruit_concertvers...ils.asp?id=318 dag 4

Verslag door m'n dude, foto's door mij.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 07:12
Anoniem
Gave foto's , en hoe gaaf is dat, overal vooraan kunnen staan en het zweet der artiesten in het rond voelen spatten!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 15:14
Verwijderd
Dat is best tof ja.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 18:27
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 03-07-2006 @ 22:43 :

En bij mij werd gewoon mijn wasspeld van mijn T-shirt gejat, durfde een van die gasten nog te zeggen "kijk, daar loopt hij". Rotkereltjes
En ja, die wasspeld betekende iets voor mij, ik wil mijn wasspeld terug!!
Terwijl je aan het wandelen was??

'k Ga overigens niet altijd akkoord met wat daar op de Oor-site staat. Maar leuke foto's
Oud 05-07-2006, 18:43
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 05-07-2006 @ 19:27 :
Terwijl je aan het wandelen was??

'k Ga overigens niet altijd akkoord met wat daar op de Oor-site staat. Maar leuke foto's
Neen, die wasspeld werd gepikt toen we samen voor de Marquee zaten. Ehm, mja, zondag (wasspeld had ik sinds zaterdagavond, he ), we zaten elk ons pakje friet met curryketchup op te eten, moet zowat tijdens Scissor Sisters (zonder The, he ) geweest zijn. Ik draaide me eventjes om, dacht, ja, die jonkies willen gewoon eventjes dollen, maakt niet uit, iedereen mag eens wat fun maken, eens goedbedoeld een vreemde (being me) plagen, mag ook wel, ga me er geen zorgen in maken. Maar doet die zo een beetje arrogant terug. Na ja, ik ben niet iemand om er heel ambetant over te gaan lopen doen, je daarin opwinden is enkel slecht voor je hart. Maar ja, ik mis mijn wasspeld nu wel Dus als jij toevallig een arrogant jonkie bent dat voor de fun wasknijpers steelt van de T-shirt van mensen die op zondag 2 juli 2006 rustig een pakje friet met curryketchup zaten te eten, wil je die dan alsjeblieft terugsturen, je maakt er een persoon (zonder wasknijper) heel gelukkig mee

Over de review op Oor, deel ik je mening geheel. De review op goddeau.com vond ik beter, ook al heb ik hem nog niet gans gelezen (een beetje te veel tekst om te doorspartelen op dit moment, enkel van de bands die ik gezien heb, heb ik alles een beetje gelezen).
Oud 05-07-2006, 18:48
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 05-07-2006 @ 19:43 :
Neen, die wasspeld werd gepikt toen we samen voor de Marquee zaten.
Oh, heb je dat toen tegen mij gezegd?

Citaat:
ILUsion schreef op 05-07-2006 @ 19:43 :
Over de review op Oor, deel ik je mening geheel. De review op goddeau.com vond ik beter, ook al heb ik hem nog niet gans gelezen (een beetje te veel tekst om te doorspartelen op dit moment, enkel van de bands die ik gezien heb, heb ik alles een beetje gelezen).
Link?
En idem, lees ook enkel de bands die ik gezien heb (maar denk ondertussen wel: oehhh is die journalist dààr naartoe geweest? )
Oud 05-07-2006, 18:55
Onlyme
Onlyme is offline
Wasknijpers kosten 30 cent per 400, dus wat is het probleem? Of mis ik iets en is wasknijper een synoniem voor een klomp goud?
Oud 05-07-2006, 19:20
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 05-07-2006 @ 19:48 :
Oh, heb je dat toen tegen mij gezegd?
Neen, ik dacht dat je het ook gemerkt had. Maar verder niet over gesproken.

Citaat:

Link?
En idem, lees ook enkel de bands die ik gezien heb (maar denk ondertussen wel: oehhh is die journalist dààr naartoe geweest? )
http://www.goddeau.com/content/view/2479 zoals in de post van Help Valentijn

Citaat:
Onlyme schreef op 05-07-2006 @ 19:55 :
Wasknijpers kosten 30 cent per 400, dus wat is het probleem? Of mis ik iets en is wasknijper een synoniem voor een klomp goud?
Maar die wasknijpers hebben nooit aan de berichtenmuur van Humo op Werchter 2006 gehangen. Ik weet ook wel dat zo'n houten wasknijper amper waarde in geld vertegenwoordigt, maar geldwaarde is zo materialistisch. En niet alles wat ik typ is über-serieus bedoeld, hoor

Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 20:35
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 05-07-2006 @ 20:20 :
maar geldwaarde is zo materialistisch.
Reageren

Regels voor berichten