Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien maak je dat soort dingen mee juist omdat je dan de toekomst wil veranderen en hem daardoor laat lopen zoals het zou moeten volgens het 'plan'. Het is lastig uit te leggen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Raging Bull - Had 'm pas nog gezien, maarja, de gasten hebben het voor het zeggen dus. Nog steeds goed, mijn favoriete Scorsese. 9/10
Casablanca - We'll always have Paris. <3. 9/10 En een stukje Kohayagawa-ke no aki dat ik straks nog moet afkijken.
|
Voor alle Hugh Grant/Love Actually-fans, de Hongaarse premier is groot fan van Hugh:
Klik Nu Balkenende nog ![]()
||
Citaat:
Behalve dan dat hij in deel 2 in een Skyline rijdt op het begin ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
The Godfather: Part III - Helaas pindakaas, de derde film haalt het bij lange na niet. De liefde is compleet verdwenen. 6.5/10
|
Vanavond moet ik trouwens naar Habana Blues zijn er al mensen die deze swingende film gezien hebben? Zo ja, wat vonden jullie er van?
|
![]() |
Ferngully: The Last Rainforest :
Dit blíjft een leuke tekenfilm. De laatste keer dat ik hem gezien heb is ongeveer 10 jaar terug. Toen heb ik hem ook in het Nederlands gezien. 'k Heb hem dit keer in het Engels gezien en 'k moet zeggen dat ik hem zo toch beter vind ('k heb ff vergeleken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|