Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We smsen gezellig, maar ik weet niet of ik hier behoefte aan heb. Het gaat vast wel weer over. Die jongen kan het ook niet helpen dat hij mijn charmes niet kan weerstaan ![]() edit: blijkt dat hij fan is van mijn smsjes.. Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 13:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, als vanzelf niet. ik post ook in kantine, muziek, en wetenschap en filosofie. de rest is niet echt... uhm... boeiend voor mij/vind ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je nu wegzinkt in dat schuldgevoel e.d. dan is dat een beetje hetzelfde als dat je in die momenten zelf zo wegzinkt in dat zelfmedelijden. Soms kan het heel goed werken om een keertje te besluiten je ergens overheen te zetten. Al weet ik ook heel erg goed dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is hoor. Maar uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat het probleem vaak groter wordt als ik het niet van me af schudt. |
![]() |
||
Citaat:
ik wil mijn jongen ook zien. denk ik... ![]()
||
Citaat:
![]() (Antwoord van als je het tege mij bedoelde.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ot: ik herinner me ineens dat er een hele leuke jongen op mn werk rondliep, en ik hoop dat ie er het weekend weer is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan er echt niet tegen dat hij zo verdomde jaloers is, wat moet ik daar nou mee? Hij vindt het al niet tof als ik zeg dat ik met vriendinnetjes naar Parijs ga.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
\___________________/ maar goed verder ben ik blij voor je hoor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Gisteren een erg fijne dag gehad. Allebei wat toetsen voor verpleegkunde binnengehaald, erg fijn, en daarna met een vriend bijna de hele dag in een cafeetje gezeten. Veel gekletst en gelachen. Ondertussen zit ik dan stiekem naar hem te gluren en ben ik zo trots op hem ![]() Vandaag zie ik hem helaas wat minder. Moet weer werken van vanmiddag tot morgenochtend ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Van de middag tot de ochtend? ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |