Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2006, 13:05
Verwijderd
ik weet niet of ik bi of hetero ben. Het is best wel een moeilijk situatie!
Advertentie
Oud 27-02-2006, 13:07
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 26-02-2006 @ 20:17 :
verhaaltje
Zulke momenten kunnen idd je dag goed verpesten. Je gaat je dingen afvragen die niet nodig zijn, alleen maar uit angst hem kwijt te raken. Zo te horen begrijpt hij het wel en als hij weet hoe jij nu met jezelf bezig bent, zal het het nog beter begrijpen. Gewoon niet te vaak aan dat onzekere gevoel toegeven, jullie zijn samen en het is fijn, laat je niet gek maken door onzekerheid.

We smsen gezellig, maar ik weet niet of ik hier behoefte aan heb. Het gaat vast wel weer over. Die jongen kan het ook niet helpen dat hij mijn charmes niet kan weerstaan

edit: blijkt dat hij fan is van mijn smsjes..

Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 13:13.
Oud 27-02-2006, 13:15
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 27-02-2006 @ 13:54 :
je gaat toch niet zeggen dat je je speciaal voor L&R hebt aangemeld?
heb je t over/tegen mij?

nee, als vanzelf niet. ik post ook in kantine, muziek, en wetenschap en filosofie. de rest is niet echt... uhm... boeiend voor mij/vind ik.
Oud 27-02-2006, 15:01
Verwijderd
Ergens diep van binnen ken ik mezelf goed genoeg en weet ik dat ik eigenlijk al voor 'm gevallen ben. Maar het mag niet, het heeft totaal geen zin
Oud 27-02-2006, 15:03
Li
Li is offline
Voel me rot, meer omdat hij nog steeds op vakantie is en er een paar vervelende dingen zijn die ik met hem MOET bespreken. Niet dat ik het ga uitmaken hoor, in die richting zit het gelukkig helemaal niet Maar ja vervelend als je sommige dingen niet echt met elkaar kunt bespreken als je zover van elkaar vandaan bent
Oud 27-02-2006, 15:14
Qamra
Qamra is offline
*vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk* *vonk*

Dat was meer dan genoeg "gevonk" voor een megagrote bosbrand..

Flirten is zó leuk
Oud 27-02-2006, 15:22
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Goed
Oud 27-02-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 26-02-2006 @ 20:17 :
blurgh ik heb vandaag dom gedaan en daar heb ik nu spijt van

Ik weet ook niet hoe het kan, alles ging goed tussen ons, maar ik zat zelf de laatste tijd minder goed in mijn vel, omdat ik heel erg bezig ben met mezelf..moet meer voor mezelf opkomen enzo, ben vaak te lief voor anderen. En nu ben ik daar zo mee bezig, dat ik soms een complete bitch ben en van me afsnauw. Dus nu schiet ik weer door naar het andere uiterste. En gelukkig heb ik dat bij hem nog niet gedaan..maar daardoor zit ik wel minder lekker in mijn vel wat ik weer op hem afreageer..

Maar vandaag was ik opeens extreem onzeker (weet niet hoe dat opeens kon) en toen keerde ik me van hem af, waardoor hij kwaad werd..begrijpelijk, want hij wilde me een knuffel geven en ik draaide hem de rug toe..en normaal wordt hij dan helemaal niet kwaad, maar vandaag had hij het even gehad. We hebben er wel goed over gepraat, maar ik vind het zo stom van mezelf dat ik zo doe..hij zei ook dat ik me nergens voor hoef te schamen, en al helemaal niet bij hem. Maar ik was zo aan het klungelen vandaag dat ik me helemaal schaamde..

We hebben wel nog lief afscheid genomen en nog flink even gestoeid, maar ja..vandaag was gewoon verpest door mijn overdreven gedoe..en het stomste is..achteraf kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan, maar op dat moment ben ik zó overtuigd van mijn gelijk en heb ik zó'n medelijden met mezelf, dat ik niet toegeef.

En nu heb ik echt het gevoel dat ik iets kapot heb gemaakt tussen ons en dat voelt echt kut. Het feit dat het wel weer helemaal goed is tussen ons, is nu even niet genoeg voor mij. Want ik weet niet hoeveel schade ik aangericht heb door mijn eigen onzeker en dom gedrag.
Hm, heel herkenbaar inderdaad.. Alleen denk ik dat je door er erg mee bezig te blijven en weg te zinken in dat schuldgevoel, juist kunt veroorzaken dat die afstand tussen jullie blijft en het nog voor meer problemen gaat zorgen. Natuurlijk is het lastig je schuldgevoel zomaar aan de kant te zetten, maar als hij er nu okee mee is dan werkt het denk ik beter daarop proberen te vertrouwen. En even het positieve terugzoeken in jezelf. Hij is niet zomaar bij je, je zult zat goede buien hebben en dat compenseert heus wel een beetje. En misschien nu even iets extra liefs voor hem doen, een kaartje ofzo.. Dan weet hij dat je je er bewust van bent dat je gedrag niet leuk was, maar dat je nu weer lief voor hem gaat zijn en het goed zult maken.

Als je nu wegzinkt in dat schuldgevoel e.d. dan is dat een beetje hetzelfde als dat je in die momenten zelf zo wegzinkt in dat zelfmedelijden. Soms kan het heel goed werken om een keertje te besluiten je ergens overheen te zetten.

Al weet ik ook heel erg goed dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is hoor. Maar uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat het probleem vaak groter wordt als ik het niet van me af schudt.
Oud 27-02-2006, 15:58
Verwijderd
afstand
maar ach,ikwillerweerzien
Oud 27-02-2006, 16:10
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 27-02-2006 @ 16:58 :
afstand
maar ach,ikwillerweerzien
schattigerd.

ik wil mijn jongen ook zien.
denk ik...
Oud 27-02-2006, 16:33
Ruby
Ruby is offline
over een uurrrr <33....
Oud 27-02-2006, 16:48
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ja het is zo, ik heb verkering En toch voel ik geen erg grote verandering met toen ik geen verkering had?
Oud 27-02-2006, 16:59
Verwijderd
Jij had verwacht dat er bloemen uit je oren gingen groeien en je sinaasappelsap zou plassen?
Oud 27-02-2006, 17:15
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Katje schreef op 27-02-2006 @ 17:59 :
Jij had verwacht dat er bloemen uit je oren gingen groeien en je sinaasappelsap zou plassen?
Nee dat ik me toch anders zou voelen ofzo?

(Antwoord van als je het tege mij bedoelde.)
Oud 27-02-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 27-02-2006 @ 17:59 :
Oud 27-02-2006, 17:50
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
@ I C U: Dankje, dankje
Tja, jongens zijn rare wezens hé Maar subtiel werkt meestal niet zo bij jongens.
Oud 27-02-2006, 17:58
MTpower
MTpower is offline
Zojuist eerste ruzietje gehad, ik voel me klote
Oud 27-02-2006, 18:15
Roosje
Roosje is offline
Te lief. <3
Hij kwam daarnet even vijf minuutjes langs, tussen zijn school en mijn eten door. <3 Want ja, ik ben ziek.
Oud 27-02-2006, 18:40
I C U
I C U is offline
Omg, het moment der waarheid. Ik heb hier zo'n hekel aan hé.
Oud 27-02-2006, 18:44
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, hij heeft tot vrijdag geen tijd.

*zelfmedelijden*
Oud 27-02-2006, 18:56
I C U
I C U is offline
Bah.
Oud 27-02-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 27-02-2006 @ 19:40 :
Omg, het moment der waarheid. Ik heb hier zo'n hekel aan hé.
of hij je leuk vind ofzo?

Ot:
ik herinner me ineens dat er een hele leuke jongen op mn werk rondliep, en ik hoop dat ie er het weekend weer is.
Oud 27-02-2006, 19:02
I C U
I C U is offline
Citaat:
Anneka schreef op 27-02-2006 @ 20:01 :
of hij je leuk vind ofzo?
Precies andersom. Hij vindt mij leuk, en ik moet hem melden dat dat niet wederzijds is. Maar goed, gelukkig is dat ook weer achter de rug. Blegh, ik haat dat echt. Maar vooruit.
Oud 27-02-2006, 19:06
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
En dan zegt een vriendinnetje dat het dom is wat je doet
Tja, ik blijf bij mijn beslissing natuurlijk, maar het is niet leuk om te horen.
Oud 27-02-2006, 19:09
Verwijderd
Het is uit.

Ik heb het zelf gedaan, dus het is mijn schuld, maar ik kon gewoon niet anders. Ik kon niet meer liegen, niet tegen mezelf, niet tegen hem. En het is misschien allemaal wel beter zo, uiteindelijk vast wel, maar het is zo moeilijk te beseffen dat twee jaren, meer eigenlijk nog, die zo prachtig waren helemaal weg zijn. En wat nou als hij me nooit meer kan zien? Ik wil hem niet kwijt, ik kan niet zonder hem.. Maar toch heb ik het uitgemaakt, en ergens voelt het wel goed allemaal maar het is zo bitter allemaal nu, hij wil hem, eigenlijk zou ik hem ook willen maar de liefde is gewoon weg..

Nothing lasts forever,
everything will change,
but no matter where our road ends up,
you're always part of me

Als dat zo zou kunnen zijn..

En ook:
And everything goes,
you just have to wait
(..)
remember, it’s not gonna last
It all fades to grey, gets blown away,
and finally lost in the past

Geldt dat ook voor mijn gevoel..?

Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 19:12.
Oud 27-02-2006, 19:21
Verwijderd
I don't believe that anybody feels the way I do, about you now.
After all, you're my wonderwall..
Oud 27-02-2006, 19:25
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Since you been gone
Oud 27-02-2006, 19:39
Optima
Optima is offline
beetje duf

maar daar komt donderdag verandering in
Oud 27-02-2006, 19:56
woezel
woezel is offline
is alles op het goede pad met die ene jongen die ik leuk vind..ontmoet ikzaterdag een jongen en heel erg onder de indruk. alleen woont ie in london. ik wil niet aan em denken eigenlijk. grmpf.
Oud 27-02-2006, 20:37
Verwijderd
Best kut eigenlijk
Oud 27-02-2006, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 27-02-2006 @ 14:07 :

We smsen gezellig, maar ik weet niet of ik hier behoefte aan heb. Het gaat vast wel weer over. Die jongen kan het ook niet helpen dat hij mijn charmes niet kan weerstaan

edit: blijkt dat hij fan is van mijn smsjes..
en nu klikt het ook nog op msn.
Oud 27-02-2006, 21:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 27-02-2006 @ 21:06 :
en nu klikt het ook nog op msn.
Oh jee
Oud 27-02-2006, 21:43
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik haat hem op dit moment echt.
Oud 27-02-2006, 21:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Woehoeeee
Oud 27-02-2006, 21:48
Sinqi
Sinqi is offline
Ik mis hem...*zucht*
Oud 27-02-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 27-02-2006 @ 22:42 :
Oh jee
ik ben net zo happy single en onafhankelijk.
Oud 27-02-2006, 21:49
WolterB
WolterB is offline
Zó geweldig lief

En het kan me niet schelen of ze me aangestoken heeft met de griep van t weekend, vandaag of morgen gaat doen
Oud 27-02-2006, 22:07
Verwijderd
ik heb zin om nog eens het hele overdreven-verliefd-zijn en mij overdreven gedragen mee te maken, en ik weet ook al met wie. al ken ik hem helemaal niet zo goed en waaaarom kom ik hem in hemelsnaam nooit toevallig tegen en andere mensen wel??
ik twijfel wel een beetje eerlijk gezegd, veel kans dat het niets wordt maar ik ga er toch maar stiekem voor gaan

ohhh twijfels...
volgende week zie ik hem waarschijnlijk wel, maar ja

misschien ben ik gewoon moeilijk
Oud 27-02-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 27-02-2006 @ 22:43 :
Ik haat hem op dit moment echt.
(L)

Ik kan er echt niet tegen dat hij zo verdomde jaloers is, wat moet ik daar nou mee? Hij vindt het al niet tof als ik zeg dat ik met vriendinnetjes naar Parijs ga..
Oud 27-02-2006, 23:33
Verwijderd
Whatever happens, I love him...
Oud 28-02-2006, 07:08
farai
farai is offline
hij noemt me zn knuffelbeertje. Klinkt best wel superlief.
Oud 28-02-2006, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Sinqi schreef op 27-02-2006 @ 22:48 :
Ik mis hem...*zucht*
Hideki wa hentai
Oud 28-02-2006, 08:12
Verwijderd
Haha volgens hem was t al sinds 15 februari uit en ik wist dat gister pas eigenlijk
Oud 28-02-2006, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-02-2006 @ 00:33 :
Whatever happens, I love him...

\___________________/

maar goed verder ben ik blij voor je hoor
Oud 28-02-2006, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 28-02-2006 @ 09:12 :
\___________________/

maar goed verder ben ik blij voor je hoor
Ik niet, dus dat scheelt
Oud 28-02-2006, 09:49
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 27-02-2006 @ 20:56 :
is alles op het goede pad met die ene jongen die ik leuk vind..ontmoet ikzaterdag een jongen en heel erg onder de indruk. alleen woont ie in london. ik wil niet aan em denken eigenlijk. grmpf.
en hij moet stoppen met smsen. maar eigenlijk vind ik het best leuk, maar het mag niet ofzo.
Oud 28-02-2006, 09:55
Matthijs K.
Matthijs K. is offline
Best wel goed, wil m'n vriendin weer zien. Duurt nog te lang. Volgende week.
Oud 28-02-2006, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 28-02-2006 @ 09:12 :
Haha volgens hem was t al sinds 15 februari uit en ik wist dat gister pas eigenlijk
Hij was het alleen vergeten te melden aan jou?

OT: Gisteren een erg fijne dag gehad. Allebei wat toetsen voor verpleegkunde binnengehaald, erg fijn, en daarna met een vriend bijna de hele dag in een cafeetje gezeten. Veel gekletst en gelachen. Ondertussen zit ik dan stiekem naar hem te gluren en ben ik zo trots op hem
Vandaag zie ik hem helaas wat minder. Moet weer werken van vanmiddag tot morgenochtend Halen we ook wel weer in
Oud 28-02-2006, 10:11
Matthijs K.
Matthijs K. is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 28-02-2006 @ 11:06 :
Moet weer werken van vanmiddag tot morgenochtend Halen we ook wel weer in
Wat voor werk?
Van de middag tot de ochtend? Dat is minstens 12 uur?
Oud 28-02-2006, 10:22
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
echt raar... ik ben zenuwachtig omdat ik hem vandaag weer ga zien... ik hoop zo dat het niet tegenvalt

hopelijk morgen een dagje samen

Regels voor berichten