|
|
Bekijk resultaten poll: Wacht gelieve met stemmen tot na de uitzending van maandag | |||
Brittany |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 5.08% |
Christina |
1 | 0.85% |
Kahlen |
61 | 51.69% |
Keenyah |
4 | 3.39% |
Naima |
46 | 38.98% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zo stom gewoon. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel heel hard roepen dat je zo trots bent op je 'roots' maar Robbeneiland en 46664 zeggen je dan niets... Kom op zeg, een beetje algemene ontwikkeling ![]() Vond het wel een beetje zielig voor Kahlen dat iedereen zo aan het roepen was dat ze niet doorhadden dat ze aan het huilen was. Aan de andere kant vroeg ik me wel meteen af waarom ze zo slecht tegen agressie kan. Niemand vind agressie leuk, maar haar reactie vond ik wel opvallend. Helaas was ik het een beetje vergeten, dus ik keek pas vanaf het moment dat ze naar Robbeneiland gingen. Wat is er daarvoor gebeurt? Enne, krijgt Tyra niet te horen wat er in dat huis gebeurt ofzo? Dat viel me al op toen die vriendin van Kahlen was overleden en nu had ik eigenlijk ook wel een reactie op Keenyah's gedrag verwacht... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rtl5 bntm? ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik las vandaag in de metro dat het vanavond de finale aflevering is.
Ook op www.tvgids.nl staat op de voorpagina dat het vanavond de finale is. Op www.rtl5.nl staat een promofilmpje, maar die kan ik hier niet openen. Ben benieuwd wat het vanavond gaat worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is zo slecht ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
&Kom maar op met meer foto's hoor. Ik vroeg me af of Tiffany nog modellenwerk is gaan doen? Zijn daar foto's van? |
![]() |
|
Ik vond het ook niet zo interessant, echt maar een paar beelden die je niet gezien had en niet eens zo boeiend..
Kahlen is wel een gevoelig meisje, het viel me op in het overzicht, ze heeft best wel vaak gehuild (of dat ze zeg maar beetje instort ofzo), ook al toen met die neppe fotograaf bij het tennissen.. niet zo erg ofzo (niet zoals bij michelle;o) Ik heb trouwens weer wat gevonden; Tiffany speelt in een videoclip! Zie http://www.jalive.com.jm/showvid.asp...trmTitle=Naomi Video 'Naomi' van ene rapper Dre, en Christina Milian. "The song title and lyrics were inspired by Naomi Campbell's "signature walk." Je ziet haar beetje aan het einde vd video, hier snapshots ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Seriezeizoen 2011-2012 WolterB | 41 | 03-11-2011 22:30 | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
De Kantine |
To do list. TopDrop | 500 | 17-03-2008 14:42 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model (4) #2 Verwijderd | 500 | 04-03-2006 15:12 | |
Films, TV & Radio |
[enquete] phink | 41 | 26-02-2006 15:46 |