![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het was dinsdagavond en ik was alleen, dus ik besloot om af te reizen naar de broeiplaats van kunst en cultuur: het FILMHUIS.
![]() Me and You and Everyone We Know - Jaja, wat ben ik blij dat ik deze op de laatste avond nog even kon meepakken. Lekker artsy-fartsy en alternatief, ik voelde me weer helemaal hip, zeker omdat ik alleen was, dan lijk je nog hipper. En Miranda July. Ik ben verliefd. Dus. Ben jij liefhebber van een overdosis aan kunstzinnig geneuzel: dan is het weer flink spuiten. Voor de mensen die dat wat minder leuk vinden: je zal geen tien keer over de film heen komen, maar dan nog biedt de film genoeg om aan je trekken te komen. 8/10
||
Citaat:
![]() En een middelmatige film kan inderdaad naar mijn mening een niveau hoger worden getild als het einde goed is, en de laatste tijd is dat voor mij een slechte eind. Maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo is. En ik heb toch al redelijk wat films gezien en ook al zijn er volgens mij jou steeds meer films met unhappy eindes, dat aantal haalt het bij lange na niet met happy einde's. En dan heb ik het echt niet alleen over sprookjes. Edit en ontopic: Brannigan Blijft goed ondanks dat John Wayne het lijkt wel uit woestijn gewoon naar de stad is getransporteerd. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-03-2006 om 21:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je "happy" louter oppervlakkig neemt, dan hebben de meeste films inderdaad een happy ending. Maar zeg nou zelf, daar wordt een film toch niet beter of slechter door? Ik heb werkelijk waar nog nooit een film gezien met een unhappy ending die een volledige screenplay kon redden van de ondergang. Nee, geef mij maar een goed, kwa verhaling netjes afgewikkeld 'happy' eind dan een slecht bedacht, in de laatste minuut even snel eraan vastgeplakt roteinde. Want dat lijkt de nieuwste trend te zijn in met name Hollywood. En hij bevalt me niet ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En tuurlijk heb ik liever een goeie film met een goed einde dan een slechte film met een unhappy einde. Maar daar ging het helemaal niet om. Je draait het hele verhaal waar het mijn in eerste instantie om ging om. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Begrijp me niet verkeerd, 't was best een aardige film, maar toch wel een absurde miskleun als je kijkt naar de rest van Shymallemans werk. Verder was het inderdaad qua spanning wel in orde en de kleuters waren schattig.
||
Citaat:
Oja, Mel Gibson is echt zwaar irritant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
See no evil, hear no evil.
hehehe, ik blijf 'm leuk vinden ![]() I'm black? I'M BLACK?! WHY HASN'T ANYBODY TOLD ME THAT?!?!?!?!?!!?!!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En die film is idd but. Aliens van knukkiebukkie zijn ook but.
||
Citaat:
Hier hebben we iemand die blijkbaar precies weet wat dan wél grappig is ![]() Is deze grote meneer het ook van plan met ons te delen? We wachten in spanning af ![]() Maar tot nu toe heb ik mede dankzij het 'Sibbel-gebral' wél moeten grinniken om Kalinho's post terwijl jouw post me daarentegen vrij koud liet. Das wat mij betreft dan een 1-0 voor Sibbel, maar och, wie ben ik om daarover te oordelen he ![]() Maar serieus...als 22 jarige moet je nou toch wel tot de conclusie zijn gekomen dat je over dit soort dingen niks kan zeggen zonder de magische woorden "ik vind", "naar mijn mening" of "pasta" te gebruiken? Geeft niks hoor, ik vergeet 't ook regelmatig. Pasta. Annyway: ![]() Derde keer. Can't get enough. Voor als je de Big Lebowski leuk vond, maar meer missende lichaamsdelen had gewild. En voor als je te spreken was over L.A. Confidential, maar net wat meer gevatte humor leuk had gevonden. Topfilm. Geen andere omschrijving mogelijk.
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Fight club. Wel goede film. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, toen ik nog 18 was schreef ik ook regelmatig in die stijl. Het was leuk om het weer eens te doen, moet ik zeggen ![]() Trouwens, ik "vergat" helemaal niets.
|
![]() |
|
|