Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar is het ook mogelijk om nepdreads te hebben zonder van die vlechtjes en dat je eigen haar gaat vervilten? kan dat nl. nergens vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Is er nu ook al een vrouwlijke vorm van "maakt geen zak uit"gemaakt door jou? "maakt geen tiet uit" Groetjes!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar t wordt trouwens ook voornamelijk korter als je idd de puntjes gaat afknippen (als je puntjes wil) of inhaken (als je ronde stompjes wil). je hebt geheel gelijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaha (=semi-sarcastisch als boer met klein beetje kiespijn, maar ook pijnstillers, maar niet hele sterke, al werken ze wel) t is een beetje een open deur i know, maar mn punt is: ze worden korter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ik heb mijn haar al 10 jaar rood gehad ongeveer en blonderen werkte nooit,maar ik heb nu op vakantie in Finland spul gekocht dat erg goed werkte, maar dat kon ik helaas niet inslaan want het mocht niet in het vliegtuig ![]() Heb het nu 4 keer geblondeerd en het rode/gele is er bijna uit, maar ik wil het helemaal eruit ![]() En je moet gewoon iedere keer even 2 weken tussen het blonderen laten ofzo, dan valt ook niet alles eruit (bij mij niet iig. tot nu toe) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn dreads zijn 2 jaar! Nou ja, morgen dan ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 09:19. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar wat voor sterkten blondeer moet je hebben dan? Ik koop altijd drogist blondeer maar dat is ok neitecht denderend. Alleen we hebben hier alleen een toko met wel veel nephaar en shampoo dingen en verf, dus vast ook blondeer alleen die mensen praten geen nederlands ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar ben ik namelijk fan van ![]() Ik zal eens posten hoe mijn haar e rnu uitziet, maar dan moet ik helemaal fotos gaan inscannen enzo ........ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet niet precies hoeveel jee nodig hebt, maar als jij zegt dat je al een paar keer echt geblondeert hebt, dan denk ik niet dat waterstofperoxide nog waat voor jee haaar gaat doen.. Dénk ik..
||
Citaat:
Maar ik heb er ook geen verstand van, wat doet waterstofperoxide dan precies en wat de toner en kan je het los van elkaar gebruiken? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadtopic #19 Drez | 12 | 31-10-2006 09:16 |