Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2006, 08:21
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-03-2006 @ 21:42 :
Nee, niet gekeken. Hoezo, zei hij ook het zit wel snor?
Ik vind het een geniaal gezegde.
Offtopic: Daar waren 2 lesbo's, die wilden opnieuw trouwen en die ene had serieus een snor, en Paul maakte daar grapjes over. En toen hij de gelofte enzo ging opzeggen en ze toen weer geluk wenste, toen zei hij dat het 'wel snor zat tussen hen'

OT; Ik mis hem, vooral in mn bedje Vanaaf weer <3
Advertentie
Oud 30-03-2006, 08:34
Verwijderd
Hmpf... Ik vind mezelf stom. Ik moet niet gewoon op kleine dingetjes hopen of ze verwachten. Verspilde tijd en energie, want het is nu allemaal anders. Ik ben anders, hij is anders en vooral onze relatie is anders. Ik hoor niet meer in het rijtje van mensen die reactie krijgen, ik hoor niet meer in het rijtje van spontaan bellen. Eigen schuld waarschijnlijk, maarja. Blaaaaaaat.. Het besef dat ik hem echt niet nodig hebt wordt steeds sterker en sterker. Mede ook door gisteren.
Oud 30-03-2006, 08:51
I C U
I C U is offline
@ Loontjuh: *knuv geeft* Volgens mij gaat nu allemaal niet zoals het hoort te gaan... Sterkte ermee enne, als ik jou was, zou ik die nieuwe vrienden toch eens gaan opzoeken. Maar misschien beoordeel ik alles wel verkeerd
Oud 30-03-2006, 10:55
woezel
woezel is offline
ik zag hem gisteren en wow! we zijn weer gewoon makkers en hele tijd lullen tegen elkaar alsof het nooit gebeurd is . toen ik wegging (3 uur later dan gepland want zn makkers lieten me niet gaan) kreeg ik een lief kusje op mn voorhoofd.
Oud 30-03-2006, 11:07
Verwijderd
Mh, ik vind het eigenlijk wel prettig om eindelijk es over iets te praten met iemand waar ik al een tijdje een klein beetje mee zit
Oud 30-03-2006, 11:10
Nuck
Nuck is offline
Ik ben echt superblij met hem en volgende week eindelijk eens een vriendje-vriendinnetje dag, hele dag met hem alleen <3 (en ja dat is uniek voor ons )
Oud 30-03-2006, 11:15
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 30-03-2006 @ 09:51 :
@ Loontjuh: *knuv geeft* Volgens mij gaat nu allemaal niet zoals het hoort te gaan... Sterkte ermee enne, als ik jou was, zou ik die nieuwe vrienden toch eens gaan opzoeken. Maar misschien beoordeel ik alles wel verkeerd
Nee, het is een beetje verwarrend allemaal. Het lastige is dat zij ook vrienden van mijn ex zijn. En vaak zijn de dagen dat ik hen zie ook de dagen dat ik mijn ex zag en dus ook zal zien zeg maar...
Oud 30-03-2006, 11:18
Verwijderd
*knuv aan loontjuh*.
Oud 30-03-2006, 11:25
Li
Li is offline
Lekker verliefd zijn Zo mn laatste tentamen, dan naar hem toe, samen hapje eten (of met z;n huis is nog niet zeker), dan bioscoopje pakken en daarna lekker dansen! Heb er zin in
Oud 30-03-2006, 11:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
Nuck schreef op 30-03-2006 @ 12:10 :
Ik ben echt superblij met hem en volgende week eindelijk eens een vriendje-vriendinnetje dag, hele dag met hem alleen <3 (en ja dat is uniek voor ons )
Dat wil ik ook.
Oud 30-03-2006, 12:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mala schreef op 29-03-2006 @ 20:23 :
Even, is het raar dat ik er ergens mee zit dat de nieuwe vriendin van mijn ex (die ik overigens nog steeds heel graag zie maar absoluut niet terug wil) mij stom vindt terwijl ze me niet kent ?
Poe, dat komt me erg bekend voor. Je hoeft toch geen instant hekel te hebben aan de ex van je lover?

Anyhow, ik heb gisteren toch een bosje bloemen gekregen en hij heeft me van mijn werk ontvoerd om uit eten te gaan
Oud 30-03-2006, 12:18
Orpheo
Orpheo is offline
twisted and insane. thats it.
Oud 30-03-2006, 12:28
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-03-2006 @ 12:59 :
Dat wil ik ook.
Je vriendinnetje woont zeker ook ver weg?
Oud 30-03-2006, 12:52
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik moet heeeeel hard lachen als ik aan gister denk... hihihi

Maar Loontjuh... is het niet gewoon over en moeten jullie niet allebei een eigen we inslaan?
Oud 30-03-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-03-2006 @ 13:52 :
Ik moet heeeeel hard lachen als ik aan gister denk... hihihi

Maar Loontjuh... is het niet gewoon over en moeten jullie niet allebei een eigen we inslaan?
Heel erg met je eens, maar onze wegen kruisen elkaar nogal vaak
Oud 30-03-2006, 13:06
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-03-2006 @ 10:10 :
Goed hoor.. Wij hebben er nog niet over gepraat.. Liet gisteren wel het een en ander vallen over waar ik mee zit, maar weet niet of hij doorhad dat ik het echt meende..

OT: Behalve bovenstaande gaat het echt geweldig. Iedere keer als we afscheid nemen staat het huilen me nader dan het lachen
ik kon het eigenlijk niet normaal vertellen, barstte meteen in tranen uit, maar dat kwam ook door iets anders meezat wat daar aan vooraf ging. ik denk dat het goed is om erover te praten, hij weet wat je voelt en dan kunnen jullie het samen oplossen. succes ermee
Oud 30-03-2006, 13:12
Toet0r
Toet0r is offline
Ik begrijp niet wat ik nog voor hem voel. En opeens krijg ik veel aandacht (niet van hem) en ook al is het maar voor de gein, ik vind het stiekem wel leuk. En ik heb geen idee idee hoe ik ooit iets zou krijgen, met wie dan ook. De aandacht is leuk, maar als het ook maar enigszins serieus lijkt te worden schrik ik ervan ofzo? Ik snap mn gevoel absoluut niet.

Wat een heerlijk onsamenhangent verhaaltje weer.
Oud 30-03-2006, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2006 @ 13:55 :
Heel erg met je eens, maar onze wegen kruisen elkaar nogal vaak

Ik heb zojuist een voordeel ontdekt van lange-afstandsrelaties. Als het eenmaal uit is, is de kans klein dat je elkaar nog tegen komt

En tot zover weer deze gedachtegang
Oud 30-03-2006, 13:15
I C U
I C U is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2006 @ 12:15 :
Nee, het is een beetje verwarrend allemaal. Het lastige is dat zij ook vrienden van mijn ex zijn. En vaak zijn de dagen dat ik hen zie ook de dagen dat ik mijn ex zag en dus ook zal zien zeg maar...
Dat is inderdaad nogal prut. Sterkte ermee.

OT: Zeer rustig. Maar ergens bevalt me dat ook weer wel, afgelopen weken waren nogal... chaotisch, en dan vooral qua gevoelens. Blij dat het nu ff rustig is.
Oud 30-03-2006, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 30-03-2006 @ 14:14 :

Ik heb zojuist een voordeel ontdekt van lange-afstandsrelaties. Als het eenmaal uit is, is de kans klein dat je elkaar nog tegen komt

En tot zover weer deze gedachtegang
Ja, dat voordeel had ik al een tijdje ontdekt ja Een stuk makkelijker om alle contact te verbreken en afstand te nemen
Oud 30-03-2006, 14:01
M'ne
M'ne is offline
@loontje: Het hoeft helemaal niet erg te zijn om elkaar nog vaak te zien. Als je in het begin maar genoeg afstand neemt, kan het uiteindelijk echt wel weer leuk en normaal tussen jullie worden.

Ik neem ook aan dat het best wel een paradox voor je zal zijn. Aan de ene kant wil je hem vast zo veel mogelijk zijn en aan de andere kant weet je (denk ik) dat het beter zou zijn hem even niet meer te zien.

En misschien, naar verloop van tijd ontdek je juist ook 'vervelende' dingen aan hem (door hem nog zo vaak te zien) waardoor het makkelijker wordt hem sneller te vergeten.

OT. 'werken aan een relatie'moet je doen, niet zeggen.
Oud 30-03-2006, 14:14
Verwijderd
Mja, ik heb hetzelfde probleem, denk ik. Ik zie hem ook nog regelmatig en we doen een poging om vrienden te blijven (of het gaat lukken, merken we vanzelf wel). Maar het is wel kut - regelmatig slinger ik verwijten naar zijn hoofd of vraag ik me af waarom we dit in vredesnaam doen, en daar heeft hij ook geen antwoord op. Wie weet is het wel beter om hem helemaal niet meer te zien... aan de andere kant, op deze manier ga ik me geen illusies maken over hem of ons, zo houd ik wel meer contact met de realiteit dan wanneer we elkaar helemaal niet meer zouden zien.
Oud 30-03-2006, 14:17
Verwijderd
Citaat:
M'ne schreef op 30-03-2006 @ 15:01 :
@loontje: Het hoeft helemaal niet erg te zijn om elkaar nog vaak te zien. Als je in het begin maar genoeg afstand neemt, kan het uiteindelijk echt wel weer leuk en normaal tussen jullie worden.

Ik neem ook aan dat het best wel een paradox voor je zal zijn. Aan de ene kant wil je hem vast zo veel mogelijk zijn en aan de andere kant weet je (denk ik) dat het beter zou zijn hem even niet meer te zien.

En misschien, naar verloop van tijd ontdek je juist ook 'vervelende' dingen aan hem (door hem nog zo vaak te zien) waardoor het makkelijker wordt hem sneller te vergeten.

OT. 'werken aan een relatie'moet je doen, niet zeggen.
Ik weet ook dat het niet erg is. Zo voelt het ook niet. Ik denk dat als we beiden alles een plekje kunnen geven etc etc het allemaal heel goed komt Ik ben iig niet de enige die de ander mist. Dat scheelt
Maar dat van die afstand is een probleem. Ik doe echt mijn best, maar weet gewoon niet of ik wel de goede beslissingen neem etc. Want ook die beslissingen hebben bv weer gevolgen mbt mijn vrienden. En die mis ik nu al .

Ik heb gelukkig niet meer het gevoel dat ik zoveel mogelijk bij hem wil zijn. Dat allemaal is al zooooveel minder en alleen in kleine vlagen speelt dat op. En vervelende dingen van hem ken ik wel hoor Maar ook de leuke. En ik wil hem leuk herinneren en nog leuk met hem omgaan, dus die negatieve dingen ga ik er expres niet uit halen zeg maar

Het is gewoon nu een beetje aanklooien en zien waar we komen. Zo voelt het Schommeltje schommeltje met een zware steen in mn buikje
Oud 30-03-2006, 14:23
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
@ Loontjuh: Ik snap wel hoe je je voelt, je het nog veel contact met hem, gezamelijke vrienden hebben, maar je posts zeggen genoeg denk ik, dit ver van de 'ideale situatie'

Ik ben het eens met M'ne...

Het gaat bij 'afstand nemen' niet om de kilometers maar om hoeveel je je nog laat beinvloeden door hem...
Oud 30-03-2006, 14:31
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-03-2006 @ 15:23 :

Het gaat bij 'afstand nemen' niet om de kilometers maar om hoeveel je je nog laat beinvloeden door hem...
Mee eens! En dan is het altijd de kunst om je verstand even boven je gevoel te plaatsen...
Oud 30-03-2006, 14:46
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-03-2006 @ 15:23 :
@ Loontjuh: Ik snap wel hoe je je voelt, je het nog veel contact met hem, gezamelijke vrienden hebben, maar je posts zeggen genoeg denk ik, dit ver van de 'ideale situatie'

Ik ben het eens met M'ne...

Ik had het ook niet over kilometers, maar over gevoel
Maar je hebt gelijk, dit is verre van ideaal. Maar op het moment weet ik niet hoe ik er mee om moet gaan, heb beslissingen rationeel gemaakt, en ondanks dat het soms echt kut is (gevoelsmatig dus ) bikkel ik gewoon door. Het gaat me lukken. En sneller en beter dan met mn andere ex Girlpower
En ondertussen geniet ik gewoon van de heerlijke andere leuke dingen om me heen De telefoonnummers komen al binnen en zelfs een voorstel tot een etentje hahahaha... Ik kom er wel hoor. Alleen ben ik mijn uitlaatklepjes een beetje kwijt Oftewel: mijn (ex?)maatje, mijn vriendinnetjes (waarom niet bij hen? Omdat zij te dicht bij mn ex staan en de ander zit in frankrijk) etc.
Maar ik ben een bikkel en kan het makkelijk alleen En anders blaat ik gewoon lekker op dit forum van me af
Oud 30-03-2006, 14:55
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2006 @ 15:46 :
Ik had het ook niet over kilometers, maar over gevoel
Maar je hebt gelijk, dit is verre van ideaal. Maar op het moment weet ik niet hoe ik er mee om moet gaan, heb beslissingen rationeel gemaakt, en ondanks dat het soms echt kut is (gevoelsmatig dus ) bikkel ik gewoon door. Het gaat me lukken. En sneller en beter dan met mn andere ex Girlpower
En ondertussen geniet ik gewoon van de heerlijke andere leuke dingen om me heen De telefoonnummers komen al binnen en zelfs een voorstel tot een etentje hahahaha... Ik kom er wel hoor. Alleen ben ik mijn uitlaatklepjes een beetje kwijt Oftewel: mijn (ex?)maatje, mijn vriendinnetjes (waarom niet bij hen? Omdat zij te dicht bij mn ex staan en de ander zit in frankrijk) etc.
Maar ik ben een bikkel en kan het makkelijk alleen En anders blaat ik gewoon lekker op dit forum van me af
je kan nog meer emoticons gebruiken?
Oud 30-03-2006, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 30-03-2006 @ 15:55 :
je kan nog meer emoticons gebruiken?
Heel veel meer
Oud 30-03-2006, 15:01
Drez
Drez is offline
:*)
Ik werd ziek toen ik bij hem thuis was (aargh) en toen ging hij heel lief voor me zorgen enzo.
En morgen waarschijnlijk mee naar mijn ouders...
Hmm.
Oud 30-03-2006, 15:09
Metal
Metal is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2006 @ 15:59 :
Heel veel meer
aaaa....aa..aaaaaaaargh can't.... stand it.. any... more
Oud 30-03-2006, 15:12
Metal
Metal is offline
ik haat die smiley echt zowat vanuit de grond van m'n hart.
vooral de combinatie ' ' is verschrikkelijk.

Het voelt alsof je me met een bot mes in mijn hart steekt, loontjuh.
Oud 30-03-2006, 15:14
Verwijderd
Hahaha... Sorry Metal
Dat is juist mijn favoriete combi

Nu maar weer ontopic
Oud 30-03-2006, 15:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, wij hebben eigenlijk best wel een luxe-leventje... Ik ben gister en vandaag vrij van school en werk en hij zit nog steeds ziek thuis (ja, alweer. En nee, niet mijn schuld... ). Af en toe heeft hij een opleving, is niet meer zo ziek als aan het begin van de week. En ik ben erg moe, ook een beetje ziekig, maar het zet niet door gelukkig. Dus hebben we de afgelopen dagen heerlijk veel in bed gelegen samen, beetje filmpjes kijken, hem fruit en thee voeren en vooral veel geknuffeld en geslapen. En van veel knuffelen komt automatisch seks, daarna een lekkere douche en weer in slaap vallen samen.

En zo verliep ook vandaag, eerst samen een heerlijk zoutbad genomen, daarna uitstomen op bed wat weer leidde tot een heftige vrijpartij en daarna weer moe en voldaan in slaap vallen

Ben blij dat hij weer wat aan het opknappen is. Al is hij wel verschrikkelijk lief als hij zo ziek tegen mij aankruipt
Oud 30-03-2006, 15:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zaterdag naar de bruiloft van zijn broer(tje)!! Zijn we allebei in pak
Het heeft altijd wel iets magisch vind ik, als iemand gaat trouwen.
En ik ga stiekem het bruidsboeket vangen
Oud 30-03-2006, 15:30
Missy
Missy is offline
Dieptepunt!
Oud 30-03-2006, 15:36
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Zijn vader is jarig en zijn beste vriend zegt dat ik langs moet gaan met een kleinigheidje. Alsof ik durf. Die vader heeft nog nooit iets meer tegen mij gezegd dan 'hoi'. Hoe ongemakkelijk zou dat zijn zeg. Maar aan de andere kant, misschien breekt het ijs dan eindelijk een keer?
Oud 30-03-2006, 15:48
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2006 @ 15:46 :
Ik ....
Zo wil ik het horen, dat is ook mijn gedachten gang!
Oud 30-03-2006, 16:16
Verwijderd
Ik word af en toe zo moe van mezelf.
Oud 30-03-2006, 16:20
Verwijderd
We hebben ringen gekocht
Heel simpel, geelgoud, die van hem iets breder dan die van mij. Echt leuk Over een paar weken kunnen we ze gaan passen en meenemen
Oud 30-03-2006, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-03-2006 @ 17:20 :
We hebben ringen gekocht
Heel simpel, geelgoud, die van hem iets breder dan die van mij. Echt leuk Over een paar weken kunnen we ze gaan passen en meenemen
Foto!!!
Oud 30-03-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 30-03-2006 @ 17:24 :
Foto!!!
Heb ik niet... Ik zal een foto maken als we ze hebben
Oud 30-03-2006, 16:38
zeep007
zeep007 is offline
tis wel mooi, nu het even moeilijk gaat om ons heen, dat je ziet dat het tussen ons echt goed zit.
Oud 30-03-2006, 16:41
Verwijderd
Hij komt dadelijk hierheen. Lekker avondje & nachtje samen . Heb er zin in!
Oud 30-03-2006, 16:47
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me raar
Waarschijnlijk moet ik m gewoon even zien, en dan zal t wel weer goed zijn
Oud 30-03-2006, 17:06
Flip!
Flip! is offline
Gisteren zei hij ; 'Misschien moeten we elkaar een
paar dagen niet meer zien..'
Wat? Hoezo? Ligt het aan mij?
Doe ik iets verkeerd? Nee..
Ik spook alleen te vaak rond in zijn gedachtes,
hij kan zich daarom nergens meer op concentreren.

Wat een beetje jammer is aan hem...
Als hij iets wat ie eigelijk wel meent, en ik vraag hem
om het te herhalen, zegt ie vaak iets anders, zoals ; Nee laat maar.
Misschien denkt hij dat ik er fel tegen ben,
misschien hoort hij niet dat ik gewoon wil
weten waarom ie dat vind, of zegt..
Misschien wil hij me niet kwetsen, of er niet over praten.

Maar verder gaat het denk ik best goed.
Gisteren toen hij de inrit afreed ben ik naar boven
gegaan en heb zitten huilen. Geen idee waarom.
En dan keek ik naar zijn foto naast mijn bed,
moest ik nog harder huilen.
Waarom? Geen idee. Iets in mij zit/zat tijdelijk in de knoop,
maar daar kom ik wel uit.
Oud 30-03-2006, 17:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 30-03-2006 @ 16:36 :
Zijn vader is jarig en zijn beste vriend zegt dat ik langs moet gaan met een kleinigheidje. Alsof ik durf. Die vader heeft nog nooit iets meer tegen mij gezegd dan 'hoi'. Hoe ongemakkelijk zou dat zijn zeg. Maar aan de andere kant, misschien breekt het ijs dan eindelijk een keer?
you've got that right
sla je slag!
Oud 30-03-2006, 18:19
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2006 @ 01:05 :
Ik mis ze... Stomme beslissingen ook van mij. En dan vindt hij dat ik dat gewoon niet moet doen en terug moet komen op mijn beslissing en blabla... Maar het is ergens ook gewoon een principe en ik ben een mietje als ik t niet eens een week kan volhouden.

Maar wat voelt het rot om 'nee' te moeten zeggen wanneer hij (een andere hij ) vraagt of ik morgenavond nog kom. Naast dan t feit dat ik een reden heb.
Afgezien van dit stukje snap ik niet waarom jullie niet weer gewoon een relatie met elkaar beginnen!
Oud 30-03-2006, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 30-03-2006 @ 19:19 :
Afgezien van dit stukje snap ik niet waarom jullie niet weer gewoon een relatie met elkaar beginnen!
Omdat dat er niet meer in zit. Zeker niet van hem uit.
Oud 30-03-2006, 19:29
Verwijderd
Hij zei tegen me dat hij een probleem had en het had met mij te maken.. ik wilde weten wat het was. Hij zei toen dat die verliefd was. Ik was aan ene kant wel blij, maar had ook iets "ojee, nu wordt het zo serieus." Maar ik vond het zoo leuk om te horen.

Blijkt dat het helemaal niet zo was. Hij zei het alleen maar om van mijn gezeur af te zijn?? En dat terwijl ik niet eens zeurde, ik zei zelfs: "weet je, laat maar, je hoeft het niet te vertellen als je niet wilt joh."

Zegt die daarachteraan: "ja maar ik vind je echt echt heel leuk en ik mis je en ik wil je niet kwijt" blabla zulke dingen.
Raar he, dat ik dat niet meer geloof
Oud 30-03-2006, 19:40
groovy
groovy is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 30-03-2006 @ 20:00 :
......ik wil ook bij hem zijn en knuffelen en ik wil gewoon dat het stomme gevoel weer weg is. Stom gedoe ook allemaal deze week. Het is gelukkig bijna weekend enzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten