![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT; Ik mis hem, vooral in mn bedje ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Anyhow, ik heb gisteren toch een bosje bloemen gekregen en hij heeft me van mijn werk ontvoerd om uit eten te gaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zojuist een voordeel ontdekt van lange-afstandsrelaties. Als het eenmaal uit is, is de kans klein dat je elkaar nog tegen komt ![]() En tot zover weer deze gedachtegang ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Zeer rustig. Maar ergens bevalt me dat ook weer wel, afgelopen weken waren nogal... chaotisch, en dan vooral qua gevoelens. Blij dat het nu ff rustig is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar dat van die afstand is een probleem. Ik doe echt mijn best, maar weet gewoon niet of ik wel de goede beslissingen neem etc. Want ook die beslissingen hebben bv weer gevolgen mbt mijn vrienden. En die mis ik nu al ![]() ![]() Ik heb gelukkig niet meer het gevoel dat ik zoveel mogelijk bij hem wil zijn. Dat allemaal is al zooooveel minder en alleen in kleine vlagen speelt dat op. En vervelende dingen van hem ken ik wel hoor ![]() ![]() Het is gewoon nu een beetje aanklooien en zien waar we komen. Zo voelt het ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, dit is verre van ideaal. Maar op het moment weet ik niet hoe ik er mee om moet gaan, heb beslissingen rationeel gemaakt, en ondanks dat het soms echt kut is (gevoelsmatig dus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ondertussen geniet ik gewoon van de heerlijke andere leuke dingen om me heen ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik ben een bikkel en kan het makkelijk alleen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
sla je slag!
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wordt er gek van sterfeens | 5 | 31-05-2007 04:56 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |