![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb niet echt een idee en moet toch op iemand stemmen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is dat een stille hint Saarah? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een tovenaar hebben we nog... |
![]() |
||
Citaat:
Ik zit inderdaad ook aan Saarah te denken, of Tink*. Ik weet het nog niet zo goed.
||
Citaat:
Nog 10 dorpelingen: 5 'niets' (elfen, hobbits, trollen, enz) 3 wolven 1 tovenaar 1 wolfsbane Op 8 (eigenlijk maar 3 ![]() Mijn wolvenrijtje is: Saarah, Tink* en Beer (die laatste omdat hij zich wel erg verdacht stilhoudt..) Ik ga nog even een nachtje slapen over wie mijn stem krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
ik wil meer theorieen want ik weet het niet! oh en oeps, ik dacht dat de ziener nog leefde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: maar volgens mij doe ik het niet helemaal goed, moet ik het nog met een getal vermenigvuldigen ofzo, maar ik weet het even niet meer.
Laatst gewijzigd op 09-04-2006 om 09:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Okee, nu moeten we dus echt een goede theorie vormen, anders verliezen we. Deze zijn nog over: 1) Hanneke 3) Sjoerd 4) Saarah 6) netram 7) Beer 8) Tink* 9) TRA 10) Tejay 12) hmhm 14) duivelaartje Waarvan netram, beer en hmhm nu nogal stil zijn. Ik weet niet of ze dat expres doen om te kijken hoe lang ze erin blijven. Maar ik sluit de kans niet uit dat stille mensen wolven kunnen zijn. Zo hopen ze er misschien op sneller verdacht worden gemaakt. Ik weet van mezelf dat ik dus ook geen wolf ben en ik wil gelijkspel oid voorkomen dus ik ga voor de beer dit keer.
||
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat als Netram en Beer(of andere stille mensen van verdenkingen van vorige keren) dit gelezen zouden hebben dat ze wel opeens zouden posten, dat zou ik iig doen als ik een wolf was. Maar dat doen ze niet, dus dan weten ze óf niet wat ze moeten zeggen om zich minder verdacht te maken, óf ze lezen dit topic niet. Nou ja, lastig hoor, dan ga ik ook maar voor Beer.
||
Citaat:
"Ik denk eigenlijk dat als Netram en Beer(of andere stille mensen van verdenkingen van vorige keren) dit gelezen zouden hebben dat ze wel opeens zouden posten, dat zou ik iig doen als ik een wolf was." Is dit een bekentenis trouwens? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Fantôme | 79 | 20-03-2013 16:48 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |