Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2006, 20:31
Mandoline
Mandoline is offline
Vanmiddag dacht ik even aan het gevoel dat ik eerder wel eens had. Dat er niemand op de wereld is die het écht uitmaakt hoe het op dat moment met je gaat. Dat je gewoon je gang kunt gaan en allerlei dingen kunt doen, zonder dat je iemand hebt om dat aan te vertellen, zonder dat iemand het zelfs maar merkt. Dan kun je het nog zo leuk hebben, maar achteraf komt dan het gevoel van waar-doe-ik-het-eigenlijk-voor.
En dat gevoel zal vast wel nooit echt 'kloppen', maar ik ben wel blij dat ik alleen maar aan dat gevoel dácht, dat ik dat niet meer heb. Een soort van eenzaamheid, zonder echt eenzaam te zijn, of zo.
Advertentie
Oud 23-04-2006, 20:39
Fingon
Fingon is offline
het leven is kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut
kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut
kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut
maar opeens breekt de zon door en het elven is weer
mooi mooi mooi mooi mooi mooi
ku school
heerlijke muziek
het leven is een avontuur
Oud 23-04-2006, 20:41
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 23-04-2006, 20:51
rare kwast
rare kwast is offline
trillende benen, tranen branden achter mijn ogen..
iedere ademhaling is pijnlijk, vermoeiend en een te veel..
verlangend naar een gesprek, een schouder om tegen te leunen en om op uit te huilen en een arm om mee heen om me te beschermen tegen mijn eigen angsten..

maar nee.. niets en niemand..
Oud 23-04-2006, 20:58
Verwijderd
kutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutk utkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutku tkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkut kutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutk utkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutku tkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkut
Oud 23-04-2006, 21:13
Verwijderd
Do you think I fuckin' care?
Oud 23-04-2006, 21:36
kroot
kroot is offline
ik voel me kut
Oud 23-04-2006, 21:53
Ruudje
Ruudje is offline
morgen weer werken
ik voel me rustig, tevreden
ligt het aan de medicijnen? ben ik onbewust veel rationeler gaan denken? ik zou het niet weten... maar zolang het voortduurt
Oud 23-04-2006, 22:16
niña
niña is offline
Ik ben moe, maar dat zal wel van lange dag plus slecht slapen zijn. Ik heb geen zin in school, wel zin in de meivakantie
Oud 23-04-2006, 22:25
Verwijderd
Ik heb zin om af te spreken met rare half-onbekende mensen en alcohol te drinken en loos te geinen. Ja. En niet om verslagen te maken.
Oud 23-04-2006, 22:39
Redhair
Redhair is offline
Weer lekker veel wijn op. Mijn flirt beetje geconfronteerd met zijn gezoen.

Mijn smsje:
Hey, het was vannacht leuk in de Ele. Jammer dat jij er niet was, maar ik hoorde dat jij een leuke avond in het Burger hebt gehad. Binnenkort jointje aan ijssel? x

Zijn antwoord:
Ja lijkt me leuk/lekker. Gister leek voor iemand anders leuker dan het voor mij was. Leg ik nog wel een keer uit. xx

Hahaha, ik ben benieuwd waarom het niet zo leuk was als mijn broer dacht te zien. Met welke mooie praatjes zou hij nu weer aankomen? Nu ga ik nog een glas port drinken en hopen dat ik zometeen lekker in een alcoholroes terecht kom, waarna ik in slaap val.
Oud 23-04-2006, 22:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben een beetje iets te veel zenuwachtig voor morgen...
Oud 24-04-2006, 07:10
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, ik haat de nummers van lange frans en al die prut, maar die 'ik wacht al zo lang' raakt me wel heel erg. De tekst is gewoon zo waar. Voel me down, alleen. Weet dat ik juist nu met iemand moet praten, maar dan moet ik alles onder ogen zien. En dat kan ik nu even niet aan. Ik verzuip, stilletjes ontsnap ik aan dit leven..

Ik wacht al zo lang
Op een antwoord dat niemand kan geven
Ik wacht al zo lang
Maar tevergeefs, ik ga dood van het leven..
Oud 24-04-2006, 07:33
JaJ
JaJ is offline
In van die slechte boeken lees je altijd dat mensen zich ins laap huilen, maar hier gebeurt dat niet. Als je hier huilt, doe je gewoon geen oog dicht, en huil je de hele nacht. Ik wil helemaal niet huilen, ik wil schreeuwen, brullen van woede en verdriet en onmacht, maar er zijn teveel mensen in de buurt. Voel ik me redelijk? Geen idee, maar redelijk zijn is niets wat me interesseert momenteel, teveel emotie, ik ben er ook niet blij mee, maar ik heb ook gevoel. Vang me alsjeblieft op als ik val.
Oud 24-04-2006, 07:35
Pruts0r
Pruts0r is offline
Afgelopen weekend het eerste fijne weekend bij mijn vader gehad

En toen zondagmiddag stijldansen. Mijn zon beetje vaste danspartner was er niet, dus heb ik met anderen gedanst. Onder andere ook met iemand die ik een klein beetje ken van school. De vriendin daarvan ging dus onder de les misselijk naar huis en toen zat die meid dus ook alleen.

Daar heb ik toen dus vrij veel mee gedanst en in de pauze effe mee gepraat. En in dat gesprek ontpopte zij zich tot een hele leuke meid. En het gesprek liep ook heel lekker enzo.

Aan zon gesprek had ik echt behoefte op dat moment, want dat was al heel lang geleden

Vandaag begint mijn activiteitenweek, dus om half tien maar aanrijden naar school om effe twee uurtjes een cursus fotobewerking te doen

@Nijn*: Een keertje alles onder ogen zien in een gesprek en effe flink uithuilen helpt wel, en dan zeker als je echt down bent. *knuf*
Oud 24-04-2006, 08:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 24-04-2006 @ 08:10 :
Oké, ik haat de nummers van lange frans en al die prut, maar die 'ik wacht al zo lang' raakt me wel heel erg. De tekst is gewoon zo waar. Voel me down, alleen. Weet dat ik juist nu met iemand moet praten, maar dan moet ik alles onder ogen zien. En dat kan ik nu even niet aan. Ik verzuip, stilletjes ontsnap ik aan dit leven..

Ik wacht al zo lang
Op een antwoord dat niemand kan geven
Ik wacht al zo lang
Maar tevergeefs, ik ga dood van het leven..
damn nijn wederom zit jij gewoon in mijn hoofd..
ik heb dit nummer al eens gepost bij muziek en hij staat/stond in mn msn..

rustig aan ok.. *big hug* probeer te praten
Oud 24-04-2006, 08:18
Verwijderd
Waarom altijd meteen paniek? Waarom zo pessimistisch?
Oud 24-04-2006, 09:34
Anno2007
Anno2007 is offline
vdaag en morgen lekker vrij,vnaaf training geven voor het basisschoolkorfbaltoernooi, morgenaaf op alpenkamp, zondagmiddag weer trug, komter meteen vriendin uit goes slapen, gaan we belle en het beest kijken, maandag bowlen, stadten weer training geven, vriending gaat dinsdag morgen weg ik naar de cesar dan, savonds gwoon trainen, donderdag me kleintjes trainen en zelf trainen, vrijdag hele dag schoolkorbaltoernooi met savonds disco waark ook heen moe, zaterdag zaalfinale in ahoy'(als de kaartjes teminste binnenkomen) en verder heb ik t de komende tijd niet druk or..

en WAAROM ben ik alleen maar zenuwachtig voor alles wat gaat komen maar ik heb er stiekem ook wel onwijs zin in
Oud 24-04-2006, 11:07
rare kwast
rare kwast is offline
Hold me now, I'm six feet from the edge and I'm thinking.. maybe six feet ain't so far down
Oud 24-04-2006, 11:36
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
wonder how I ever made it through..
Ik kan het niet meer alleen.. En niets is moeilijker dan dat toe te geven .
Oud 24-04-2006, 11:48
kroot
kroot is offline
Ik heb zo zangles, ik heb er zin in!
En vanmiddag gesprek over of en wanneer ik terug kan komen op school..........
Oud 24-04-2006, 11:51
darkfairy
darkfairy is offline
spanning dalijk testjes maken bij een psygholoog voort wsd van 3uur tot 6uur
Oud 24-04-2006, 11:58
JaJ
JaJ is offline
Heerlijk, geforceerd vrolijk doen voor een groepje vwo-ers na 6 uur janken en een half uur slaap. Nouwja, ik sta nog recht overeind neem ik aan, en hopelijk zakt de pijn genoeg in de komende schooldagen.
Oud 24-04-2006, 12:23
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 24-04-2006 @ 09:18 :
Waarom altijd meteen paniek? Waarom zo pessimistisch?
Wie? En pessimistisch zijn heb je gewoon helemaal niets aan Je maakt er de problemen in je hoofd alleen maar erger door

Ik heb zin in morgenvroeg Eerst anderhalf uur knallen op de mountainbike en dan nog effe fitnessen
Oud 24-04-2006, 12:24
Redhair
Redhair is offline
Joepie, een kater. Zometeen naar school, dan met wat vrienden aan de ijssel zuipen/blowen hoop ik. Jaja, gaat lekker.
Oud 24-04-2006, 13:39
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil mijn bed in en dr nooit meer uit komen..
ik wil de auto pakken en gewoon maar gaan rijden net zo lang tot ik ergens ben waar ik bljiven wil..
ik wil alles kort en klein slaan.. gooien met glazen en meppen
ik wil weer pijn voelen inplaats van leegte en dit rot gevoel in t donker.. wil weer licht zien
ik wil huilen maar de tranen branden alleen maar achter/ in mijn ogen..

ik wil gewoon een knuffel en even praten en en en een arm tegen die angst en de woorden dat alles goed komt..

ja dit is luchten en niet wat wil je nu het liefst..
Oud 24-04-2006, 13:41
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
School gaat .

.
Oud 24-04-2006, 13:50
Stefanie
Stefanie is offline
Ik had een zeven voor een tentamen van vorige week Ik ben superblij, maar nu die andere ook nog voldoende en ga ik helemaal uit mn dak

Joepie

en ik heb een gek vriendje
Oud 24-04-2006, 14:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, nederlands artikel ging best goed! Wiskunde opzich ook wel, maar achteraf bleek ik toch domme foutjes te hebben gemaakt. Negatieve oppervlakte enzo, hoe stom.
Oud 24-04-2006, 15:07
marrel
marrel is offline
Wat had het voor zin? Het ging niet goed ofzo, maar ik krijg er toch niks voor, al ging het dat wel? Ik wist niet waar ik aan toe was, hoe kon ik het dan goed doen? School
Oud 24-04-2006, 15:29
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een dag. Mijn hele hoofd zit vol snot, ik word stapelgek van die hooikoorts! Ik word stapelgek van wiskunde dat ik maar niet begrijp, nooit zal begrijpen maar waar ik donderdag wel een toets over heb..

Maar het ergste is gewoon deze hele week. Vorig jaar om deze tijd, is een meisje uit mijn jaar overleden aan kanker en al haar vriendinnen zitten nu bij mij in de klas. Iedereen is zo emotioneel nu, er wordt constant over gepraat. Ik vind het zo sneu voor ze, want ze zijn zo lief en ze verdienen dat verdriet helemaal niet..!! Morgen zal wel raar zijn, ze is dan een jaar dood, ik denk dat het maar goed is dat we morgen maar twee uur les hebben. Ik vind het zo moeilijk om ze zo verdrietig te zien.

Maar het is ook gewoon moeilijk omdat het mij ook raakt, dat juist zij overleden is. En omdat vandaag een kutdag is. Vandaag zou ik al een jaar dood moeten zijn, stel dat die poging gelukt was.. Stel nou dat dit mijn sterfdag zou zijn, stel nou dat ik al een jaar dood zou zijn.. Zou er dan vandaag ook een herdenkingsdag voor mij zijn geweest, net als morgen voor haar? Of zou dat anders liggen? Stel nou dat ik dood was.. Al die gedachten spoken constant door mijn hoofd heen, en ik durf er niemand mee lastig te vallen, omdat iedereen al zo verdrietig is. Ik kan mijn gedachten geen plaats meer in mijn hoofd geven, het is gewoon te vol.. Ik kan niet meer doorgaan, maar ook niet opgeven. Ik wou dat het was gelukt, vorig jaar.
Oud 24-04-2006, 15:31
kroot
kroot is offline
Knuffel voor nijn en rare kwast

Ik ben zo zenuwachtig
Oud 24-04-2006, 15:39
Verwijderd
*Brult* ZON!!
Oud 24-04-2006, 15:46
Balance
Balance is offline
*knuf* voor Nijn*
Oud 24-04-2006, 16:16
Verwijderd
Eindverslag is ingeleverd. 't is wel de concept versie, maar het is in ieder geval iets. Over twee weken bespreken met de docent, hopelijk vindt zij het voldoende. Twee weken daarna definitieve versie inleveren.

Morgen eindelijk weer eens tijd om een lange brief te schrijven. Ga ik morgenochtend dus ook meteen mee beginnen.

Twijfel of ik zal mailen om te vragen naar die vacature. Ik denk dat ik in ieder geval een mailtje stuur, zeggen dat ik er van af zie (als ik al voldoe aan de eisen ed) kan altijd.
Oud 24-04-2006, 16:25
Verwijderd
Ik heb een 9.4 voor PW natuurkunde. <3
Dit is niet goed. >.<

Maarja, ik vind mijn buik tenminste mooi.
Oud 24-04-2006, 16:28
Redhair
Redhair is offline
Hoppakee, weer dronken en stoned. Lang leve mijn flirt die zich wou verontschuldigen!
Mooie praatjes had hij over zijn gezoen. Ja, mooi, hij miste mij, mocht onze kroeg niet meer in, was dronken, mooi. Zo voorspelbaar. Maar hahha, voer me dronken en stoned en ik trap wel weer in die praatjes. Ik laat me vleien met zijn complimentjes, ga weer mee in het geflirt, verdrink in zijn bambi ogen en dan loop ik weer met hem te zoenen. Hahaha, wat ben ik toch een sukkel
maajaa, ik voel me goed
Oud 24-04-2006, 16:45
kroot
kroot is offline
viel allemaal mee. Hij wist ook niet wat hij ermee aan moet en gaat nu met de directie overleggen.
En ik heb het warm.
Oud 24-04-2006, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 24-04-2006 @ 13:23 :
Wie? En pessimistisch zijn heb je gewoon helemaal niets aan Je maakt er de problemen in je hoofd alleen maar erger door

Ik heb zin in morgenvroeg Eerst anderhalf uur knallen op de mountainbike en dan nog effe fitnessen
Weet ik. Daarom moet ik van mezelf ook optimistischer zijn.
Oud 24-04-2006, 17:26
Verwijderd
Zo, volgens mij is het me écht gelukt. Heb me een half jaar lang (en met name de afgelopen anderhalve maand) laten beheersen door mijn emoties - en nu doen we het andersom, nu worden mijn emoties eens door mij beheerst. Wat een rust in mijn hoofd en lijf.
Oud 24-04-2006, 17:47
indigo
indigo is offline
Hmm. Het gaat niet zo lekker zo. Vanmiddag werd ik ineens weer overvallen door een klotegevoel en nu zit ik te wachten tot ik weg kan. Ik twijfel aan alles en iedereen, maar vooral aan mezelf. Niemand wil mij.
Oud 24-04-2006, 17:48
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb gekookt..
en mn vingers verbrand..
heerlijk die pijn
Oud 24-04-2006, 18:08
Moustache
Moustache is offline
omfg ik weet niet of het het weer is of iets anders maar ik ben te vrolijk
Oud 24-04-2006, 18:42
Redhair
Redhair is offline
Oja haha, we lagen lekker aan de ijssel in het zonnetje en hij bleef maar zeggen hoe lief en leuk en mooi ik was. hij vroeg wat er op mijn arm zat. ik zei littekens, hij vroeg meteen of ik dat zelf gedaan had. toen ik ja zei vertelde dat een ex van m dat ook gedaan had, hij het niet erg vond, wel jammer. Maar gelukkig vroeg hij niet waarom. hahaha, dit voelt zo mooi he. Lekker dronken en stoned worden aan de ijssel, in de warme zon, met een wietjunkie met bambi ogen.
Oud 24-04-2006, 18:44
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben terug uit Londen en het was leuk en ik had een 8,5 voor mijn tentamen, dat is al het goede nieuws
Oud 24-04-2006, 18:57
marrel
marrel is offline
Iig iets gekalmeerd.
Oud 24-04-2006, 19:00
Verwijderd
Lalalalalalalalalalalaalalala en ik moet leren en ik doe het niet maar lalalalalalalala
Oud 24-04-2006, 19:06
Verwijderd
Heerlijk, vakantie! na mijn proefwerk de hele middag met vrienden doorgebracht. Eerst op school blijven hangen, daarna een terrasje pikken en daarna nog even het stadspark in. Hier thuis hangt alleen zo'n deprie sfeer. Alles wat mijn vader zegt is in mijn moeders ogen fout geloof ik... achja, ik laat me er in ieder geval niet door beïnvloeden, ik voel me toppie .
Oud 24-04-2006, 19:20
darkfairy
darkfairy is offline
van 3 tot 5 bij psygholoog geweest
testen allemaal gemaakt
ook een psyghologishe test
uitkomst is dat ik faalangst heb
en mischien nog wa anders ben alleen de naam kwijt
Oud 24-04-2006, 19:30
Nijn*
Nijn* is offline
@ darkfairy: wauw, heb je vandaag de test gedaan en nu al de uitslag? Ik heb 'm ongeveer twee weken geleden gedaan en ik moest op dat moment nog een maand wachten tot de uitslag!! Ik weet het dus nog steeds niet.

OT: Ik heb haar een brief geschreven. En daarin staat helemaal hoe ik me voel, en die ga ik morgen met mooie bloemen bij haar graf leggen. Ik voel me wel een stukje opgeluchter, alsof ik het hierdoor iets beter kan verwerken allemaal. Ik probeer me er maar door heen te slaan, al weet ik dat het niet uitmaakt wat ik doe, ik zink toch wel dieper en dieper. Ik moet met iemand gaan praten, alleen wie durf ik nu nog lastig te vallen, nu iedereen zo verdrietig is.. Bah, rottig.

Regels voor berichten