Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2006, 12:11
Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Gister voelde ik me zo gekwetst. Ik zou mijn verjaardag vieren voor wat vrienden, ik had 6 mensen uitgenodigd waarvan er vier niet konden, wat ze allemaal wel erg jammer vonden trouwens. Bleven alleen mijn twee beste vriendinnen over.
Verteld E. gister 'ik denk dat ik liever niet naar je verjaardag kom'. Ik heb haar gezegt dat ik het echt niet leuk vind, zegt ze dat ze volgende week wel wilt. Ja, hallo, ik vierde mijn verjaardag gister. Twee uurtjes tijd vrijmaken voor een vriendin moet toch kunnen?
Ik heb mijn andere vriendin mee naar de film genomen, daarna zijn we nog uitgeweest, het was allemaal heel erg leuk en ik heb me fijn gevoeld.
Maar toch, E. is de enige van mijn vrienden die echt weet hoe veel pijn zoiets me doet, de enige die weet hoe moeilijk ik "sociale relaties" vind.

Ik weet dat ze het niet persoonlijk bedoeld, maar ik zit er nog steeds mee..
Advertentie
Oud 07-05-2006, 12:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Oeh, wat ben ik boos op dit moment.
Oud 07-05-2006, 13:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
En we hebben 't verteld. Pfieuw!
Oud 07-05-2006, 13:51
Yerli
Yerli is offline
Wow.. wat was het geweldig om er een avond absoluut niet aan te denken.
Jammer dat het niet zo kan blijven.
Oud 07-05-2006, 13:52
marrel
marrel is offline
Oke ik heb in heel veel dingen geen zin of er geen energie voor, en daar zit ik over het algemeen niet zo mee. Maar wat ik dan wel leuk zou vinden daar word ik niet voor gevraagd.

T was wel gezellig op t werk gisteren
Oud 07-05-2006, 15:18
fractuur
fractuur is offline
Waarom heb ik altijd moeite met concentratie en discipline?
Oud 07-05-2006, 16:09
Nijn*
Nijn* is offline
Ruw veeg ik de tranen
Uit mijn donkere ogen
Een zweem van misselijkheid
Overstemt mijn gehuil
Als ik nou eens
Nee
Ja maar, als ik nou eens
Van heel hoog naar beneden sprong
Dat ik dan lachen kon
In een hemel
Zonder tranen?
Als ik nou eens
Nee, je hoort me toch
Ja maar, ik wil zo graag
Eens met dat scherpe mes
Figuurtjes maken in mijn pols
Mag dat dan niet?
Zo hard dat de figuurtjes rood worden van mijn bloed
Zo hard dat ik de pijn in mijn hoofd niet meer voel
Dat ik duizelig en misselijk wordt
Mijn hoofd gaat tollen?
Mag dat dan niet?
Nee!
Mag ik dan niet
Kijken hoe lang ik mijn adem kan inhouden
Zodat ik langzaam blauw word
En het begeef
Zodat ik zeker weet
Dat ik niet meer leef?

Damn, herkenbaar. Ik weet dat het niet moet, maar ik zie echt nog maar één oplossing. Hoe moet ik nu verder? Proberen verder te gaan zonder, maar dat kan niet? Doorgaan op deze manier, weggaan thuis? Waarom is het nu alweer zo verwarrend? Damn, kutzooi.

EDIT: En godverdomme waarom wordt het goed weer deze week? Waar heb ik dat nou weer aan verdient?

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 16:24.
Oud 07-05-2006, 16:10
Verwijderd
Ik moet leren leren leren leren... maar het wil niet . Mijn hoofd loopt over van wat ik nog allemaal moet gaan doen. Ik dacht dat ik zoveel tijd had, dat ik alles uitgebreid kon doen, maar ik heb geen zak uitgevoerd, gewoon omdat het niet ging. En nu wordt de stress erger en erger. Al leer ik soms wel goed met stress *-). Toch zou ik willen dat ik nog 2 weekjes had, gewoon om alles in mijn hoofd wat meer rust te geven, want strax gaat het weer mis... ojee. Help...
Nou ja, aan het werk dan maar weer, zucht...
Oud 07-05-2006, 16:11
kroot
kroot is offline
@ Daantje: gefeliciteerd!!

vandaag was het Open Kloosterdag. Er waren 125 mensen. En de hele tijd hetzelfde praatje afsteken. En dan vragen die mensen wat ik hier doe. Ik zei dat ik hier gewoon op kamers zit omdat ik in Den Haag studeer. En dan zeggen ze theologie? Nee, conservatorium. Haha
Oud 07-05-2006, 16:19
darkfairy
darkfairy is offline
grrrrr als ze hier in de buurt woonde
maakte ik haar af
schelde om me uiterlijk
Oud 07-05-2006, 16:39
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 07-05-2006 @ 17:19 :
grrrrr als ze hier in de buurt woonde
maakte ik haar af
schelde om me uiterlijk
Hé, je kunt ook proberen je er minder van aan te trekken. Het is natuurlijk heel kut en zo, ik ken het, en natuurlijk is het veel makkelijker om overal maar boos om te worden, maar het is niet beter. Mijn leerlingbegeleider zei een keertje dat ik me voor moest stellen dat ik een Teflonpan was, dus zo'n pan met een anti-aanbaklaag. Als er dan iemand iets naars tegen me zei, weerde mijn anti-aanbaklaag dat wel af. En het hielp. Ik heb het idee dat jij er een beetje in blijft hangen.
Oud 07-05-2006, 17:39
rare kwast
rare kwast is offline
zo verjaardag is klaar.. eindelijk *zucht*
we gingen naar een of andere tentoonstelling van bollen enz.
dat boeit me geen fuk maar goed..
bleek ook nog eens dat ik t enige nichtje was.. mn neven en nichten waren dus niet uitgenodigd.. maar ik ben peetkind dus ik wel.. ja dat hadden ze dr wel ff bij mogen zeggen
komen je tantes
en hoe gaat t met jou
wat doe je nu
wat ga je doen
hoe nutteloos is jouw leven
ben je al aan het solliciteren
ga je een andere opleiding doen

je 'verzint' wat antwoorden, lacht leuk.. vraagt nog iets terug ze glimlachen naar je en ze verliezen hun intresse/aandacht en maken zich uit de voeten..

dan staat de volgende tante in de rij heb dr gelukkig maar 6 en nog twee oudere nichtjes (in de 30 zijn zijn kinderen dus die waren dr ook ) dus 8 x de zelfde soort vragen, de zelfde lach en de zelfde antwoorden..

en nu voel ik me leeg, kut, heb hoofdpijn en wil even een arm om me heen
Oud 07-05-2006, 18:07
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-05-2006 @ 17:39 :
Hé, je kunt ook proberen je er minder van aan te trekken. Het is natuurlijk heel kut en zo, ik ken het, en natuurlijk is het veel makkelijker om overal maar boos om te worden, maar het is niet beter. Mijn leerlingbegeleider zei een keertje dat ik me voor moest stellen dat ik een Teflonpan was, dus zo'n pan met een anti-aanbaklaag. Als er dan iemand iets naars tegen me zei, weerde mijn anti-aanbaklaag dat wel af. En het hielp. Ik heb het idee dat jij er een beetje in blijft hangen.
En wat voor rol speelt ijzeren keukengerei dan?
Oud 07-05-2006, 18:11
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-05-2006 @ 19:07 :
Dat is een heel goede vraag, ik zal het hem eens vragen.
Oud 07-05-2006, 18:16
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-05-2006 @ 19:11 :
Dat is een heel goede vraag, ik zal het hem eens vragen.
Oud 07-05-2006, 18:27
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-05-2006 @ 17:39 :
dat heb ik geprobeert maar et word elke dag erger
laatste tijd krijg ik zelfs vaak te horen dat ik beter men polsen ken doorsnijden door me uiterlijk en ben keer in elkaar geslage en de rede was men uiterlijk zeide ze
en krijg vaak te hore dat mensen zich schame om met me te lope ofzo en van die dingen dus het word steeds erger ik durf zelfs haast niet meer over straat
Oud 07-05-2006, 18:27
marrel
marrel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-05-2006 @ 19:07 :
ijzer=magnetisch dus trekt wel dingen aan?
rare maar wel hippe vergelijking van die antiaanbaklaag, mooi bedacht

@df, k weet ook niet goed wat je er mee moet, maar blijf wel in jezelf geloven. Mensen zijn zo kwetsbaar als ze zichzelf maken.
Oud 07-05-2006, 19:26
Ruudje
Ruudje is offline
ik ben eerlijk geweest
ik heb duidelijk verteld dat het een bewuste keuze was en dat het NIET aan jou lag
het was niet mijn intentie om je te kwetsen
ook niet om het contact te verbreken, maar om het op een laag pitje te zetten
ik heb gewoon tijd nodig om mijn denken en doen te veranderen
gun me die tijd dan ook ajb =\
Oud 07-05-2006, 19:30
Meissiej
Meissiej is offline
Rotzooi, klotezooi, kutgedachten! Ik weet het niet meer hoor. Gevoel . En nee ik zal niet opgeven hoor
Oud 07-05-2006, 19:32
Verwijderd
Ik wou dat ik iemand was die iedereen kon helpen en dat iedereen zich weer gelukkig zou voelen als ik ze had geholpen.
Oud 07-05-2006, 20:08
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, mooi dat je vakantie wel te doen was, maar kut dat je nu ruzie hebt. Veel sterkte.

Roosje, bedankt.

Jezus, weer een lang verhaal wat nergens over gaat. Maar ik moet het kwijt, door de pep moet ik zulke dingen altijd schrijven, het zo kwijt kunnen, dus dan maar hier.

Uitgaan was wel leuk gister, niets bijzonders. Vanmorgen mijn flirt een excuses voor het sentimentele smsje van gister gestuurd. Kreeg terug dat het niet erg was, we snel aan de ijssel moesten chillen. Vandaag kon hij niet, maar als er toch nog een gaatje vrij kwam hij me zou bellen.
Geen zin om op die kleine kans te wachten, dus naar D. gegaan. Het was niet meer zo ongemakkelijk stil, maar gezellig zoals altijd. Samen geleerd, naar de ijssel gelopen en daar jointjes gerookt. Het was lekker. Ik genoot van de zon, was lekker high. Daarnaast de hele dag al tevreden over mezelf. Afgevallen, beetje bruin geworden, had leuke kleren aan.
Rond vier uur belde mijn flirt. Dat ik links achter me moest kijken. Daar stond hij. Even over de afgelopen dagen gepraat. Hij heeft alles helder uitgelegd. Ik besef dat ik het mezelf moeilijk gemaakt heb, dat alles zo logisch was.
Na een tijdje bekeek hij me van top tot teen, tot zijn bambi ogen me weer recht aankeken. Hij zei dat ik er sexy uitzag. Ik werd helemaal warm van binnen. Hij gebruikt vaker koosnaampjes, deelt vaker complimentjes uit, meestal kan ik daar niet tegen. Word ik op de een of andere manier alleen maar onzeker. Ik ben geen lieverd, ik ben niet mooi, lekker, lief, wat dan ook.
Maar vandaag was ik al tevreden met mezelf. Zijn warme ogen bevestigden dat. Hij moest weer verder, ik terug naar D.. Hij nam heel lief afscheid. Ik ben zo blij. Gister kankerde ik nog op hem, nu voel ik me goed. Weer lekker high geweest, de pep werkt lekker, ik ben in de wolken.
Oud 07-05-2006, 20:13
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
En nu?
Oud 07-05-2006, 20:28
Verwijderd
Als mijn horoscoop zou kloppen(dat lijken de feiten iig te doen), waarom voel ik me dan nog steeds zo... leeg?
Oud 07-05-2006, 20:29
Verwijderd
Goed gedaan.
Oud 07-05-2006, 20:56
darkfairy
darkfairy is offline
grrrrr word er gek van
Oud 07-05-2006, 20:59
Stefanie
Stefanie is offline
Geen dankjewel, niks...
Oud 07-05-2006, 21:29
moon
moon is offline
ow die jeuk en zo lelijk als het eruitziet nu, mijn gezicht. morgen maar naar de dokter toe. Verder gaat het op nachtmerries (die heb ik %*#$! nog steeds!) na goed met me.
Oud 07-05-2006, 21:57
Roosje
Roosje is offline
Stiekem ben ik heel blij met mijn zus. Toen ik net aan het dweilen was, kwamen zij en haar vriend op tafel zitten. Was leuk! Een beetje afleiding, gewoonlijk ben ik liever alleen, maar dit was echt gezellig.

Morgen weer naar school. Zzzzz. Is iets minder.
Oud 07-05-2006, 22:09
Roosje
Roosje is offline
En ja, Jèzus, als ik overal drie weken na dato achter moet komen, zelf alles na moet zoeken, overal naar moet vragen, als zij mij niets meer vertelt, waarom zou ik dan in godsnaam nog ergens moeite voor doen? Of haar in vertrouwen nemen? Als zij dingen achter mijn rug om doet, ideeën van mij jat en dan beweert dat het per ongeluk ging, en het zelfs pas vertelt als ze al lang bezig is, dan heb ik er geen zin meer in. Ik wil ook wel iets weten, hoor. Als ze niet uitkijkt, dan blijft hier niet veel meer van over. En ik weet niet wat ik er mee aan moet.
Oud 07-05-2006, 22:19
Verwijderd
*zucht*
Oud 07-05-2006, 22:37
Hawahaai
Hawahaai is offline
Stiekem was het heel fijn, maar eigenlijk baal ik van mezelf, dat ik zo afschuiverig ben... Dit werkt echt niet zo. Ik beslis NU dat ik mijn volgende deadline op aanstaande vrijdag ga zetten. Hoe dan ook.
Oud 07-05-2006, 22:56
Tink*
Tink* is offline
Wat is er toch met mij? Ik snap het niet. Echt niet. Alles ligt overhoop en ik ben helemaal op.
Oud 07-05-2006, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan niet meer tegen de pijn. Ik ben de hele dag eigenlijk alleen maar bezig om te proberen niet te huilen. Waarom moet ik me zo voelen? En waarom kan niemand me troosten?
Waarom geloof ik het niet als mensen zeggen dat ik leuk en lief ben en dat het allemaal wel goed komt. Zo voel ik me namelijk niet. Zo heb ik me nog nooit gevoeld. En ik word er zo moe van.
Waarom kan ik niet gewoon eens vrolijk zijn...
Oud 08-05-2006, 07:05
Ruudje
Ruudje is offline
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah

It's a beautiful day
I feel good, I feel right
And no-one, no-one's gonna stop me now, mama

Sometimes I feel so sad, so sad, so bad
But no-one's gonna stop me now, no-one
It's hopeless, so hopeless, to even try
Oud 08-05-2006, 07:21
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 08-05-2006 @ 08:05 :
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah

It's a beautiful day
I feel good, I feel right
And no-one, no-one's gonna stop me now, mama

Sometimes I feel so sad, so sad, so bad
But no-one's gonna stop me now, no-one
It's hopeless, so hopeless, to even try

Ontopic: een goed weekend gehad. Een heel goed weekend zelfs. Nou de week nog overleven. Maar fuck it, de zon schijnt, dus het komt wel goed
Oud 08-05-2006, 08:28
marrel
marrel is offline
zenuwen en stress. Hopelijk hoef ik die presentatie niet te doen. Nu nog even de andere opdracht af maken.

bijna 3 weken voorbij, bijna op de helft, ik hoop dat het me lukt
Oud 08-05-2006, 09:21
Moustache
Moustache is offline
Ik vraag me toch af waarom zo goed als alle relaties in mijn nabije omgeving, inclusief mijn eigen, de afgelopen 3 maanden stuk zijn gelopen..
Oud 08-05-2006, 09:43
Stefanie
Stefanie is offline
Stap voor stap, pak mijn hand
Kijk niet om naar wat er achter ons ligt
Doe het nu, wees niet bang
Haal je handen weg voor je gezicht
Stap voor stap, pak mijn hand
Als je zweeft ben ik je tegengewicht
We gaan door jij en ik,
tot de wereld aan onze voeten ligt
want het kan dus het moet jij en ik

<3
Oud 08-05-2006, 10:28
Verwijderd
Ik haat het om altijd zo bang te zijn.
Oud 08-05-2006, 10:57
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
marrel schreef op 07-05-2006 @ 19:27 :
ijzer=magnetisch dus trekt wel dingen aan?
rare maar wel hippe vergelijking van die antiaanbaklaag, mooi bedacht

@df, k weet ook niet goed wat je er mee moet, maar blijf wel in jezelf geloven. Mensen zijn zo kwetsbaar als ze zichzelf maken.
IJzer tast de anti-aanbaklaag aan, dus ik dacht dat ze daar mss ook wat symbolisch voor bedacht heeft.
Oud 08-05-2006, 11:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb de tandarts overleefd Ben heel blij want er was helemaal niets en nu ga ik me er een half jaar lang niet druk meer over maken en dan zie ik wel weer
Oud 08-05-2006, 11:35
rare kwast
rare kwast is offline
wat heb ik toch weer heeeeeeerlijk geslapen
en ook zo leuk gedroomd

ach nu ff beetje rondhangen en vanavond weer werken
Oud 08-05-2006, 11:43
kroot
kroot is offline
woei ik heb vrijdag de intest bij de anwb voor rijles!! eindelijk
Oud 08-05-2006, 12:31
Verwijderd
ja, het gaat best wel goed met me . Net een 10 teruggekregen voor biologie! Daarnaast schijnt het zonnetje en ben ik nu 3 dagen gestopt met roken .
Oud 08-05-2006, 13:56
Verwijderd
Na minstens dertig (!) telefoontjes is het mij (ons) dan eindelijk gelukt om een school te vinden waar wij onderzoek mogen doen... Ik ben helemaal blij/opgewonden/hyper. Nu moeten we snel verder zodat het onderzoek over drie weken af is...
Moet lukken, dit geeft wel weer even vertrouwen en een boost om verder te gaan. *opgelucht is*

Maar verder ging het kut vandaag, jemig viel steeds flauw ofzo en voelde me echt down. Straks in de zon zitten en nog wat opdrachten maken.
Oud 08-05-2006, 14:10
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben bijna te moe om mn ene been voor de ander te zetten..
net liggen slapen in de tuin en straks dus werken..
kom volgens mij niet vooruit
Oud 08-05-2006, 14:14
fractuur
fractuur is offline
*geeft rareeen dosis caffeïne en wat geestelijke energie* En nu werken jij!

Frustratie alom. Voor de tweede keer gezakt voor mn rijbewijs, en ik kan die examinator wel schieten.
Oud 08-05-2006, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Doavid schreef op 08-05-2006 @ 10:21 :
Ik vraag me toch af waarom zo goed als alle relaties in mijn nabije omgeving, inclusief mijn eigen, de afgelopen 3 maanden stuk zijn gelopen..
Bij mij ook al Maar ik vermoed dat het hetzelfde is als zwanger zijn of in een gele eend rijden: als jij het doet, valt het je opeens op dat anderen het ook doen
Oud 08-05-2006, 14:23
rare kwast
rare kwast is offline
thanx *stuitert door kamer*

geeft meteen ff knuffel..
echt balen ben ook paar keer gezakt en tis echt kut als je dat hoort..
en de ideeen wat je je de examinator allemaal aan kan doen zijn grin

succes alvast de volgende keer..
Oud 08-05-2006, 14:35
Yana
Yana is offline
I walk a lonely road, the only one that I have ever known...

Het breekt me op. Vandaag tot niks in staat, alleen maar huilen, slapen, huilen. Alles doet pijn. Ik wil gewoon geknuffeld worden, weten dat het allemaal goed komt en dat ik mijn eigen weg zal vinden.

Ik maak alles kapot op deze manier.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten