Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2006, 22:55
Verwijderd
wat is het toch leuk om lieve smsjes te krijgen, een knuffel en gewoon heel veel fijne gevoelens. Dan weet je wat je mist als je single bent.
Advertentie
Oud 16-05-2006, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 16-05-2006 @ 23:30 :
Au. Het doet zo'n pijn. Ik wil dat hij me troost, terwijl hij me dit heeft aangedaan. Ik wil hem terug, terwijl mijn eigenwaarde zegt van niet. Bovendien wil hij me niet eens meer. Maar hij heeft het gevoeld. Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig. Gisteren dacht ik echt dat ik doodging...
*aai* Heel herkenbaar, en het wordt echt beter. Loze woorden nu, maar misschien toch nog een sprankje hoop in de duisternis. Over een tijdje ben je al niet meer zo heel verdrietig, en over wat langer ben je meestal niet meer verdrietig, en uiteindelijk kan het je hopelijk niks meer schelen. Het duurt alleen nog wel even...
Oud 17-05-2006, 06:46
farai
farai is offline
After all we've been through voelt dit nu vertrouwder en veiliger dan ooit tevoren. Ik hoop alleen maar dat hij dat ook zo voelt.
Oud 17-05-2006, 07:52
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-05-2006 @ 22:27 :
Nog altijd fantastisch.
Oud 17-05-2006, 08:39
snoopy
snoopy is offline
erg goed. Een vriendin van hem had gezegd dat ze echt kon merken dat onze relatie veel prettiger is voor ons allebei dan in het begin.

(en we hebben gisteren tot 2.30 uur in bed elkaar lopen pesten, lachen, grapjes maken etc (en ja, ook datgene wat je in bed hoort te doen; en ik bedoel niet slapen ))
Oud 17-05-2006, 08:57
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ST*R schreef op 16-05-2006 @ 19:12 :
Hij kijkt liever met mij vanavond dh en greys antomy, terwijl hij ook wat met vrienden kan doen, en zei ik steeds tegen hem dat ie naar zn vrienden moest gaan. Ja hij is wel lief
Nou oke zooo lief was het nou weer ook niet want hij ging eerder weg om naar zn vrienden te gaan. Maar ach
(en dit is nou al de 2e keer deze week dat ik droom dat ik iemand heel erg leuk vind.. dat gevoel wil ik weer.. of heb ik dat nog?)

Laatst gewijzigd op 17-05-2006 om 09:01.
Oud 17-05-2006, 09:05
langejongen
langejongen is offline
Ruim 4 maanden vrijgezel,en dat bevalt prima.
Oud 17-05-2006, 09:45
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-05-2006 @ 13:40 :
dat eerste is zeer zuur! sterkte ermee!

biologie... pff moet ik ook nog doen... donderdag he?

Jep, donderdag. Vandaag nog even leren en examenvragen maken en blah. Ik heb er geen zin in.
Citaat:
Ruby schreef op 16-05-2006 @ 13:41 :
*knuff* meisje.. je weet me wel te vinden als je wilt praten
Mja, lief. Maar op het moment heb ik er verder weinig over te zeggen..

Gisteren kaartje op de bus gedaan voor ze. Denk dat ze dat wel leuk vinden, nog bedankt voor 't idee.. ik weet niet meer van wie van 't forum 't afkwam, though.
Oud 17-05-2006, 10:18
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
dReZ schreef op 16-05-2006 @ 16:58 :
Ja ik kon het ook zelf doen maar dat viel een heel klein beetje heel erg op snapje Het was namelijk een verassing
Oud 17-05-2006, 10:32
Verwijderd
Gisteren was zó leuk, lekker en vertrouwd en alles. Leek alsof we elkaar nog maar net kenden, zoveel kriebels en wat dan ook. Was vanmorgen dan dus ook niet leuk om afscheid te nemen, gelukkig zien we elkaar morgenavond alweer
En oja, kreeg net te horen dat ik deze zomer wss zonder werk zit, dat vind ik best wel een beetje balen. Want ja, zonder geld kom je nergens. Nu kan ik wel een knuffel gebruiken...

Nja, misschien dat ik bij mn huidige baas kan blijven (zwart, zonder contract, want dat loopt af en wordt niet verlengd omdat ik weer naar school ga.) Mja, dat is alleen als zij geen goede opvolger / opvolgster voor mij vinden. Dus ja...
Oud 17-05-2006, 10:51
M'ne
M'ne is offline
Hij doet niet zo goed wat ik wil.
Heb allemaal leuke ideetjes voor vandaag en hij heeft geen geld / tijd...
Oud 17-05-2006, 11:04
Verwijderd
Geweldig hoor, ik zit nu met welgeteld 3 jongens in mijn hoofd.

Ten eerste heb ik een hele lieve vriend, daarnaast verschijnt mijn ex nog sporadisch in mijn gedachten en dan is er nog iemand die ik bijzonder interessant vind. Niet goed.
Oud 17-05-2006, 11:11
Bloompje
Bloompje is offline
Ik ben zo enorm kwaad op hem.. Het is vandaag precies een week uit en meneer heeft alweer een nieuw vriendinnetje.. En dan nog zeggen dat hij me wel mist en dat ik "altijd in zijn hart zal zijn". Yeah Right, Save that crap.. ik ben der klaar mee!

Vanaf nu ga ik enorm veel eisen stellen, zal dan misschien langer duren voor ik weer een vriend heb maar ik word dan minder snel teleurgesteld of wat dan ook..

Het ergste is nog dat ik me er druk over maak
Oud 17-05-2006, 11:35
Verwijderd
oh.. nu moet ik vanavond koken en zie ik hem dus straks al. En ik vind het niet erg, maar dan denkt hij helemaal dat ik hem stalk. Maar misschien komt er wel een soort vordering uit.

ik ben echt geen stalker

edit: Ik heb me geloof ik nog nooit zo stom en 13 jaar gevoeld. Mijn hoofd werd roder dan en hij sloeg een soort van dicht omdat een vriendin erbij was(hulptroepen, maar toch niet handig). *schaamt*

Laatst gewijzigd op 17-05-2006 om 14:57.
Oud 17-05-2006, 11:48
Toet0r
Toet0r is offline
wat lief, een jongen uit het team van mn beste vriend (waar ik ook wel eens mee meespeel en veel mee omga) heb ik sinds 2 dagen in mn msn en nu stort hij zn hart uit over zn vriendin
Oud 17-05-2006, 12:25
JJ13
JJ13 is offline
ik voel me super, ik ben gewoon zo verliefd op mn vriend
Oud 17-05-2006, 13:04
Ymir
Ymir is offline
Na een nacht slapen voelt het nog steeds slecht aan.
Ik word niet meer vrolijk bij de gedachte aan haar, alles voelt dof.
Oud 17-05-2006, 13:36
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Genoeg getreurd, lang leve vrijgezel zijn

waarom mis ik dan toch nog steeds een arm om me heen?
Oud 17-05-2006, 14:43
Verwijderd
Ik heb zin om even al mijn frustraties over afstuderen tegen mijn vriend... hij neemt alleen zijn telefoon niet op.

Ik heb zin om met hem te knuffelen en te ontspannen, maar dat kan nu niet. grr...

Ik zie hem alleen vrijdag even... het weekend gaat hij namellijk een weekendje weg met vrienden...
Oud 17-05-2006, 16:19
I C U
I C U is offline
Tja, wat zal ik zeggen? Gewoon zijn gangetje, niets bijzonders. wel saai, eigenlijk. Hoewel ik ook wel weer benieuwd ben, maar dat is weer een ander verhaal.

O, en gisteren een goed gesprek gehad, en ja, ik zat flink te genieten achter mijn pc
Oud 17-05-2006, 16:59
Verwijderd
Op dit moment wens ik dat ik nooit mijn mond had open gedaan, dat mijn mentor eindelijk eens leert hoe hij een goede mentor is, dat mijn klas eens normaal gaat doen en dat ik iemand heb om tegen aan te kruipen, gewoon even knuffelen, hem lief vinden, lief gevonden worden, en dan in zijn armen wegkruipen en er de hele nacht niet meer uitkomen.
Oud 17-05-2006, 17:04
luchtballon
luchtballon is offline
Muhahaha. Ik weet wie mijn ex leuk vind. Nouja, hij vind zijn ex van voor mij ook leuk en dat vind ik een belediging voor mij, maar hij wil niks meer met d'r. Hij vind ook een ander meisje leuk en het is een heel leuk en lief meisje, maar zij gaat echt nooit op hem vallen. Ze is veel hipper en minder huisje-boompje-beestje dan hij. En hij wil niet dat ik het weet. Dus vind ik het grappig

Morgen heb ik alweer 3 maanden met mijn vriend . Tijd gaat echt snel.
Oud 17-05-2006, 17:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn vriend gaat vanavond voetbal kijken (En normaal volgt ie het nooit...)

En we gaan samen naar The Presidents of the USA
Oud 17-05-2006, 18:21
Toet0r
Toet0r is offline
vandaag met hem en zijn hond naar de stad geweest, was weer tres gezellig en nu heb ik nog meer zin in het weekend en hemelvaart!
Oud 17-05-2006, 18:41
__
__ is offline
Citaat:
Ymir schreef op 17-05-2006 @ 14:04 :
Na een nacht slapen voelt het nog steeds slecht aan.
Ik word niet meer vrolijk bij de gedachte aan haar, alles voelt dof.
wat is er toch allemaal aan de hand? als ik zo nieuwsgierig mag zijn..

ot: ik heb zo'n zin in over eh 3.5 week, als ik 2 weken alleen thuis ben. dat weet ie misschien nog niet helemaal maar eh, dan komt ie dus DUIDELIJK hier wonen
Oud 17-05-2006, 18:51
Toet0r
Toet0r is offline
ik snap niet waarom ze het nodig vind om over zelfs de onnozelste dingen te liegen?
Oud 17-05-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 17-05-2006 @ 14:36 :
Genoeg getreurd, lang leve vrijgezel zijn

waarom mis ik dan toch nog steeds een arm om me heen?
Doe het nou maar rustig aan Zoiets dwing je toch niet af.

Ontopic: hij is lekker knuffelig! Héérlijk, kom maar op met die knuffels!
Oud 17-05-2006, 21:04
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Mn vriendin heeft een vage foto van een studiegenoot van me gezien en was geinteresseerd! Nou meis, leer jij hem eerst maar eens kennen want het is niks hoor!

Daarnaast maak ik me weer eens druk om niks... gelukkig kom ik er net op tijd achter...
Oud 17-05-2006, 21:08
Lelle_*
Lelle_* is offline
Het is nu morgen 2 weken uit, omdat ik moest nadenken enzo. En nu gaat hij natuurlijk ook gewoon zn gang. En af en toe ben ik dan soms best wel jaloers. Aan de ene kant denk ik dan; hij red zich dus best zonder mij, mooi. Aan de andere kant denk ik; horen we misschien toch bij elkaar?

Ik weet het niet echt zo goed, maar ik wil niet dat hij met andere meisjes ... Enzo ... *jaloers*
Oud 17-05-2006, 21:13
I C U
I C U is offline
Echt koewl, 't was echt leuk om haar na zes maanden weer echt te spreken en te zien! Stom is dat, sommige mensen hoef je echt maar een enkele keer te zien en het is gewoon goed, terwijl je anderen maar een week niet hoeft te zien en je hebt elkaar niets meer te vertellen... Mja, fijn is dat.

Verder... Ik ga mijn bed in! Alleen, maar niet eenzaam. Puh!
Oud 17-05-2006, 21:33
kenni
kenni is offline
een beetje vreemd allemaal..
Oud 17-05-2006, 21:34
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Mja. Opzich gaat het allemaal wel ok.
Oud 17-05-2006, 21:41
Toet0r
Toet0r is offline
bah, ik voel me écht alleen
Oud 17-05-2006, 21:55
Estar
Estar is offline
Ik ben echt zooooo erg verliefd
Oud 17-05-2006, 22:10
Tiño
Tiño is offline
verlaten, ze is een week weg met school
Oud 17-05-2006, 22:12
Roosje
Roosje is offline
Heerlijk. <3
Oud 17-05-2006, 22:26
FMB King
FMB King is offline
Klote, er was zo'n meisje dat vond ik leuk, mee gezoend, maar bleek dat ze mij 3 weken ervoor leuk vond maar toen 'haar gevoel had uitgezet' omdat het zinloos leek voor haar. Veel contact gehouden, toen vroeg ze of ik over haar heen was zei ik ja ik geloof van wel maar ik wist het niet. Later bleek dat ik niet over haar heen was. Daar kwam ze achter en zojuist flink de waarheid gezegd. Ik geloof niet dat ze dat allemaal op prijs stelde.
Verder kwamen er nog 4 andere jongens aan te pas en een hoop gezeik.

Kortom klote dus.

Maja life goes on
Oud 17-05-2006, 22:55
Verwijderd
Hm, gezellig :] Als exlief er niet was, had ik hem wel eens erg leuk kunnen vinden... nou ja, we proberen het vriendschapgebeuren wel, hij is niet iemand om even mee te spelen en dan weg te gooien.
Oud 17-05-2006, 23:28
Verwijderd
We smeren samen gezichtsmaskers en maken tussendoor zelf chips!
Oud 18-05-2006, 02:11
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 17-05-2006 @ 19:41 :
ot: ik heb zo'n zin in over eh 3.5 week, als ik 2 weken alleen thuis ben. dat weet ie misschien nog niet helemaal maar eh, dan komt ie dus DUIDELIJK hier wonen
Oud 18-05-2006, 08:13
Estar
Estar is offline
Citaat:
Nala schreef op 18-05-2006 @ 00:28 :
We smeren samen gezichtsmaskers en maken tussendoor zelf chips!
Ok, en mijn beeld van jullie schattige relatie wordt nu toch echt wat troebeler
Oud 18-05-2006, 08:36
farai
farai is offline
oke, kheb misschien toch nog iets gevonden waardoor ik hem ga verliezen.

Hoe moek 'm dit in godsnaam vertellen?
Oud 18-05-2006, 09:32
fractuur
fractuur is offline
ARGH!! JONGENS!!!

Goed. Waarom kan ik nou nooit een leuke vriendschap hebben met jongens? Gewoon.. een mannenploeg en ik moest sturen. Hartstikke leuk weekend gehad met zn allen (kende de jongens amper dus ik was allang blij dat het goed liep). Natuurlijk wel het ouderwetse plagen enzo, maar ook door jongens die een vriendin hadden (bovendien heb ik een vriend) en dus zocht ik er niet te veel achter. Leuke en nuttige training gehad gisteren, beetje opmerkingen heen en weer gemaakt, en waar ik al bang voor was gebeurde: een van de jongens vroeg me mee uit. Omdat hij had beloofd met iemand anders mee te fietsen had ik niet eens tijd om normaal te antwoorden, en nu moet ik hem bellen dat ik toch echt een vriend heb. Maar nu smst ie iets dubbels. Ik snap er echt helemaal niets meer van.. Zometeen toch maar even bellen, wnat ik wil dat dit wordt uitgepraat.. En waarom zijn gewoon niet alle jongens homo?? Totdat je écht interesse in ze hebt, dan mogen ze weer even op meisjes vallen. ;p
Oud 18-05-2006, 10:00
Verwijderd
Fijne reactie van een lerares. Doet me goed.
Oud 18-05-2006, 10:57
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-05-2006 @ 10:32 :
ARGH!! JONGENS!!!

Goed. Waarom kan ik nou nooit een leuke vriendschap hebben met jongens? Gewoon.. een mannenploeg en ik moest sturen.
Orca of triton?
Oud 18-05-2006, 11:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 18-05-2006 @ 11:57 :
Orca of triton?
Orca.. En ik hoop niet dat je er bekend bent. Dank je.
Oud 18-05-2006, 11:24
Bloompje
Bloompje is offline
Voel me alleen en toch zo omringd met lieve mensen die om mij geven en me willen helpen met alles waar ik mee zit..

Baal der alleen van dat ik zo kwaad ben op hem, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil..
Oud 18-05-2006, 11:28
Verwijderd
Doe mij maar wat zekerheid. Vananavond moet ik weer werken, hopelijk kan ik mezelf inhouden en gewoon normaal doen.
Oud 18-05-2006, 11:31
Verwijderd
Het kan gewoon niet beter.

Mijn vriendinnen zeggen dat ze van me houden, bellen me helemaal vanuit Nederland om sterkte te wensen en de mensen hier zorgen ontzettend goed voor me. Er wordt constant gevraagd of ik nog iets nodig heb, ik krijg smsjes en snoep en oh echt. Zelfs mijn docent die nu helemaal in Rusland zit heeft even van zich laten horen!

En hij is ook ontzettend lief. Ik heb me geen moment alleen gevoeld en ik voel en merk gewoon dat het helemaal goed zit tussen ons.

Oud 18-05-2006, 11:48
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-05-2006 @ 12:22 :
Orca.. En ik hoop niet dat je er bekend bent. Dank je.
2 vrienden van me hebben daarbij gezeten, 1 was wel vaker DJ daar met feesten, ander had de neiging als 1e over z'n nek te gaan met cantussen enzo
Topic gesloten

Regels voor berichten