![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik word gediscrimineerd omdat ik op het vmbo zit ik word ook wel Emo genoemd en zal vast wel nog meer dingen naar mn kop gesmeten krijgen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vond je altijd wel schattig met die avatar. Maar nu vind ik je een N&T nerd ![]() OT: niet in de vorm van dat ik op een of andere manier benadeeld word, dingen niet mag doen ofzo (hoewel mijn mentor altijd zegt dat ik niet zoveel moet blowen, terwijl ik niet blow ![]() aan de andere kant word ik welleens gematst omdat ik stiekem een ijverige indruk kan maken (ook een vorm van discriminatie?) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben ik nou de nationale stereotyperder? ik heb niet eens een typ-diploma (toevoegen aan je stereotypering over mij: geen gevoel voor humor ![]() maar, geachte mumumumumugen volgens mij fop jij de boel wel eens, een soort gangstertje met een waterpistool |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kreeg in de tweede nooit straf van een leraar " 't Is dat ik zo op je gesteld ben, anders had je al lang tien uurtjes gehad." En ik word gediscrimineerd omdat m'n unitleider bij mij wel dreigt met leerplichtambtenaar terwijl er leerlingen zijn die veel meer spijbelen die geen gezeik krijgen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() jij bent echt da bomb ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Probeer het eens met sarcasme.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik word gediscrimineerd, omdat ik een uitkering heb! Ze behandelen me als een parasiet!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb namelijk ook zo iemand in de klas gehad en dat was het enige dat hielp. Dat, en z'n nekvel omdraaien, maar mss ben ik gewoon wel erg geniepig. ![]() Echt, 1 keer waarschuwen moet genoeg zijn, en als hij na 4 keer nog niet wil luisteren moet 'ie 't maar voelen.
||
Citaat:
![]() Ik begin ook altijd met wat ik nog overheb aan spullen om me heen te raggen. En als ze een capuchon hebben dan trek ik doe over hun gezicht en dan boek/etui terugpakken en voor het hoofd meppen. Hoewel mijn geweten me niet toelaat om daadwerkelijk hard te slaan. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
De Kantine |
Hoe serieus neem jij het forum? Bob de Beer | 69 | 24-05-2006 08:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofd bedekken CzechStudent | 192 | 26-11-2004 21:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij op Haagse school Sky Jewel | 500 | 16-01-2004 08:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |