![]() |
||
Citaat:
Hij smst wel eens 'ik hou van je', maar als ik tegen hem zeg dat ik van hem hou, houdt hij wijselijk zijn mond. Het kan me geen flikker schelen dat hij niet van me houdt, moet hij allemaal zelf weten. Maar als je het niet kan zeggen, moet je het ook niet smsen. Net nog, kreeg ik een smsje: 'ik hou van jou, moge dat duidelijk zijn'. Ach jongen, sms dan niets.
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk kan het je wel een flikker schelen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als jullie relatie nu gewoon goed zit, komt het dan ook wel goed hoor. Tuurlijk is het even wennen, maar er kunnen ook leuke kanten zitten aan het elkaar minder zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En is toch inderdaad leuk als je merkt dat mensen je willen zoenen. Als je ze allemaal terugzoent is het wat anders, maar dan nog, moet je toch zelf weten? Ontopic: Begin van de dag was minder, stomme tentamens. Maar goed, daarna lekker een middagje met hem en mijn moeder op stap geweest. Was erg gezellig! En vanavond is het tijd voor ontspanning ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als er iemand geen slet is, ben ik het juist. Mijn hele leven bestaat uit met drie jongens gezoend te hebben, waarbij ik één relatie van twee jaar en één relatie van één jaar heb gehad. Dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuffel*
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik heb geen moeite om dat om te zetten naar een mooi warm land met diepblauwe zee en parelwitte stranden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar klinkt eigenlijk meer iets voor een huwelijksreis ofzo ![]() Als we gaan trouwen wordt dat sowieso ook op 28 mei hebben we besloten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het niet iets voor een huwelijksreis, maar elke reis volstaat bij mij ![]() Bij mij staat het allang vast dat als ik trouw het op 23 of 25 mei zal zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder moeten we misschien maar niet tegen luchtballon zeggen dat relaties nogal vaak uit gaan als een of alle twee gaan studeren ![]() En ontopic: Tja, eh, nog steeds zenuwachtig, maar niet per se slecht. Ik ben ook eigenlijk zo triest he >_> |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, op zich heeft het wel wat om zo spontaan alleen met z'n tweeën te trouwen. Heel intiem lijkt me, echt iets van ons samen en verder nog even niemand. En een groot feest komt daarna wel inderdaad. Maar ach, we zien wel hoe het gaat lopen, voorlopig gebeurt er sowieso nog even niks geloof ik ![]() Alhoewel ik van het weekend wel een aanzoek kreeg in de badkamer (hij ging nog op z'n knieën ook), maar dat was niet zo serieus ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik weet precies wat ik wil, ik neem alleen altijd genoegen met minder ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Kippenvel puur | 7 | 27-10-2005 19:28 |