Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2006, 15:24
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 29-05-2006 @ 12:36 :
huh? Hoezo? Is t uit ofzo?
Nee, dat niet.
Hij smst wel eens 'ik hou van je', maar als ik tegen hem zeg dat ik van hem hou, houdt hij wijselijk zijn mond.
Het kan me geen flikker schelen dat hij niet van me houdt, moet hij allemaal zelf weten. Maar als je het niet kan zeggen, moet je het ook niet smsen. Net nog, kreeg ik een smsje: 'ik hou van jou, moge dat duidelijk zijn'.
Ach jongen, sms dan niets.
Oud 29-05-2006, 15:41
Li
Li is offline
Tres bien!! Hij ging me heel lief bellen dat we m'n geplande verrassing gewoon woensdag gaan doen Morgen komt ie eerder naar me toe, gaan we lekker koken en daarna naar een mooie party met vrienden en blijft ie lekker bij me tukken. Heb er zin in want hij kan zo lekker dansen
Oud 29-05-2006, 15:48
stout!
stout! is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-05-2006 @ 16:24 :
Nee, dat niet.
Hij smst wel eens 'ik hou van je', maar als ik tegen hem zeg dat ik van hem hou, houdt hij wijselijk zijn mond.
Het kan me geen flikker schelen dat hij niet van me houdt, moet hij allemaal zelf weten. Maar als je het niet kan zeggen, moet je het ook niet smsen. Net nog, kreeg ik een smsje: 'ik hou van jou, moge dat duidelijk zijn'.
Ach jongen, sms dan niets.
Nou, nou. Misschien vindt hij het moeilijk om het uit te spreken als hij bij je is. Als je naar hem toe even agressief overkomt, zou ik het ook niet durven.
En natuurlijk kan het je wel een flikker schelen.
Oud 29-05-2006, 16:25
Toet0r
Toet0r is offline
Hij vroeg of ik maandag mee ga oppassen bij zn neefjes
Oud 29-05-2006, 16:35
create
create is offline
goed, beter, best.
Oud 29-05-2006, 16:55
A*
A* is offline
Voel me geweldig.
Ben vrijgezel, na 2 jaar. En die vrijheid doet me echt goed.
Oud 29-05-2006, 17:07
underthabridge
underthabridge is offline
Goed goed goed

Heb alleen totaal geen zin in volgende week, dan gaat ze een weekje naar Salou met vrienden op examenreis, ben zo verschrikkelijk slecht in haar missen; wordt er altijd enorm futloos van. Maar goed,.. moet ik dan maar leren. Bovendien moet ik mijn verhuizing nog regelen, dus toch wel iets om me af te leiden.
Oud 29-05-2006, 17:38
T!ne
T!ne is offline
Vandaag op school echt leuk. Vind het leuk dat hij me af en toe zo vastpakt En dan heb ik zo met de drang hem te kussen.. Maar dat kan niet
Een vriendin van me vroeg zich eigenlijk af of hij echt niets heeft voor mij. Hij doet echt wel heel lief tegen mij en pakt me soms vast, kust me soms op mijn wang.. Ik vertelde haar dat ik voor hem slechts een (goede) vriendin ben, maar zij antwoordde daarop "Mjah, waar ligt die grens dan?" Ik begrijp haar wel. En misschien is het ook beter van hiermee op te houden, maar dat kan/wil ik niet.. En wie weet hé..
Oud 29-05-2006, 17:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Mandoline schreef op 29-05-2006 @ 15:56 :
Het is allemaal niet altijd zo simpel. Hij moest eens weten wat voor gedachten er allemaal aan één enkele actie van mij vooraf gaan. Is dat nou het vrouw zijn?
Yup, ik heb daar ook wel eens last van
Oud 29-05-2006, 17:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Estar schreef op 28-05-2006 @ 23:52 :
Pff ik ben jaloers op je.

Als ik zoveel jaar met mijn (ex???) vriend zou hebben, kunnen we niet eens terug gaan naar de plek waar we elkaar ontmoette en als t kan is t totaal niet romantisch ofzo
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen dan?
Oud 29-05-2006, 17:54
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben in de war en ik heb zin in sex
Oud 29-05-2006, 17:56
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-05-2006 @ 18:51 :
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen dan?
In zijn kamer in de studentenhuis
Oud 29-05-2006, 18:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-05-2006 @ 18:56 :
In zijn kamer in de studentenhuis
Ach, daar kun je ook wel wat leuks verzinnen toch?
Oud 29-05-2006, 18:01
Verwijderd
Vanmorgen gedag gezegd met het idee dat we vanavond weer samen zouden zijn, maar alles loopt bij hem zo uit, dat hij misschien pas om 22.00 klaar is, en morgen weer vroeg op moet. Ik zie hem dan sowieso pas volgende week maandag weer (dus geen lekker lang Pinksterweekend met mn vriend voor mij dit jaar..). Ik haat het, en ik snap niet hoe mensen het iedere week kunnen, om elkaar zo lang niet te zien. Ik ben gewoon verwend, en hem nu 'zolang' niet zien doet best wel een beetje pijn..

En dan zou mn moeder zaterdag met mij iets leuks gaan doen, is er in de familie iemand overleden, en gaan ze wss naar de begrafenis, die dus wss zaterdag is. Tis gewoon al klote dat er iemand dood is, mja, jullie snappen het wel

Heb nu het gevoel dat iedereen me in de steek laat
Oud 29-05-2006, 18:02
Verwijderd
We hebben net de lelijkste kristallen schaal ooit gekregen als cadeau voor ons trouwen van een soort baas van hem. Echt een wálgelijk ding Ik heb nog nooit zoiets naars gezien en moest echt huilen van het lachen toen ik hem uitpakte. We hebben al eens eerder iets van kristal van die man gekregen. Hoe kómt hij erbij dat wij daar van houden?! Echt zooo kitsch en lelijk. Het stomme is dat het waarschijnlijk nog duur is ook

En tegelijkertijd kregen we van een collega van hem een heel lelijk beeldje, maar door het kristal is dat beeldje nu ineens echt mooi
We hebben een goed bijna 5-daags huwelijk
Oud 29-05-2006, 18:16
luchtballon
luchtballon is offline
Het duurt nog 3 maanden maar dan ben ik doordeweeks 2 uur reizen van hem vandaan en ik zie dat eigenlijk niet helemaal zitten. Hij vraagt zich ook af hoe dat dan moet.
Volgens mij gaat iig hij dan snel verliefd worden op iemand anders en ik weet niet. Ik was net zo blij dat ik een vriendje had dat ik vaak kon zien.
Oud 29-05-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 29-05-2006 @ 19:16 :
Het duurt nog 3 maanden maar dan ben ik doordeweeks 2 uur reizen van hem vandaan en ik zie dat eigenlijk niet helemaal zitten. Hij vraagt zich ook af hoe dat dan moet.
Volgens mij gaat iig hij dan snel verliefd worden op iemand anders en ik weet niet. Ik was net zo blij dat ik een vriendje had dat ik vaak kon zien.
2 uur is toch wel overbrugbaar?
Oud 29-05-2006, 18:19
T!ne
T!ne is offline
Hij doet raar op msn.. Maar op een positieve manier Zou hij..?
Oud 29-05-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 29-05-2006 @ 00:32 :
als ik ons op straat zou zien lopen zou ik spontaan een trio willen
Oud 29-05-2006, 18:26
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2006 @ 19:18 :
2 uur is toch wel overbrugbaar?
Inderdaad. En waarom zou het gelijk verliefd worden op een ander? Waarschijnlijk gaat hij jou alleen maar meer missen en meer naar jou verlangen als jullie elkaar minder gaan zien. En als jullie niet bij elkaar zijn heb je altijd nog telefoon, sms, email... Kunnen jullie elkaar weer eens op een heel andere manier verrassen

Als jullie relatie nu gewoon goed zit, komt het dan ook wel goed hoor. Tuurlijk is het even wennen, maar er kunnen ook leuke kanten zitten aan het elkaar minder zien.
Oud 29-05-2006, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-05-2006 @ 15:06 :
Maar lang niet zo fout als van iemand die zich verheugt op de dood van de opa van zijn ex.
"En ze scoooooort!"

En is toch inderdaad leuk als je merkt dat mensen je willen zoenen. Als je ze allemaal terugzoent is het wat anders, maar dan nog, moet je toch zelf weten?

Ontopic: Begin van de dag was minder, stomme tentamens. Maar goed, daarna lekker een middagje met hem en mijn moeder op stap geweest. Was erg gezellig! En vanavond is het tijd voor ontspanning
Oud 29-05-2006, 18:45
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 29-05-2006 @ 14:46 :
Ja, maar op die manier krijgen mensen wel foute gedachten van jou
Hoezo? Waarom zouden ze. Ik heb één jongen teruggezoend (want die vind ik wel best leuk en zo) en een andere jongen half op gereageerd, maar afgekapt (was nogal geschrokken). Ik vind het gewoon fijn om te zien dat het dus niet aan mij lag dat mijn exvriend zo tegen me deed. Het ligt gewoon aan hém. De bevestiging is fijn
En als er iemand geen slet is, ben ik het juist. Mijn hele leven bestaat uit met drie jongens gezoend te hebben, waarbij ik één relatie van twee jaar en één relatie van één jaar heb gehad. Dus.
Oud 29-05-2006, 18:50
Papilot
Papilot is offline
ik voel me na 2 jaar, 2 maanden en 9 dagen nog steeds helemaal gelukkig en superverliefd..
Oud 29-05-2006, 18:57
I C U
I C U is offline
Argh! Echt, sommige ouders zouden eens over de knie moeten! Damn, zo leer je je eigen ouders wel weer waarderen...
Oud 29-05-2006, 19:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb soms echt zin om me als een sloerie te gedragen, maar ik heb zo'n irritant geweten, waardoor dat niet lukt.

Dus mijn missie deze zomer:
Op een festival een lekkere gozer mijn tentje in lokken.
Zonder schuldgevoel.
Oud 29-05-2006, 19:21
Tenjé
Tenjé is offline
Ik ben net gedumpt. Dus voorlopig sta ik niet echt open voor de liefde.
Oud 29-05-2006, 19:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tenjé schreef op 29-05-2006 @ 20:21 :
Ik ben net gedumpt. Dus voorlopig sta ik niet echt open voor de liefde.
Sterkte ermee meid. Ik weet precies wat je bedoelt.
*knuffel*
Oud 29-05-2006, 19:55
Verwijderd
Tja het is weer goed
(<3?)
Oud 29-05-2006, 19:55
luchtballon
luchtballon is offline
@ Thee muts en Andijvie: Twee uur is wel overbrugbaar idd, ik ben gewoon een beetje aan het zeuren . Maar ik ben toch echt wel benieuwd hoe het dan gaat omdat het toch wel heel anders is, en ik een 'heel ander' leven heb dan, maar dat zien we dan wel weer.

Ik schijn gezegd te hebben dat ik iemand leuk vind (tegen vrienden, niet tegen hem). Maar ik was heel erg dronken en ik weet het niet meer en het is ook niet echt zo. Ik vind hem gewoon een lekker ding, en ook heel aardig. Dronken mensen spreken niet de waarheid. Maar het is wel vervelend dat ik dat gezegd heb.
Oud 29-05-2006, 20:02
zeep007
zeep007 is offline
Het gaat heel goed. Vooral omdat ik hem de hele week steun en heb gesteund. Woensdag in de trein belde hij op om te zeggen dat het slecht ging met zijn opa en dat we meteen naar zijn moeder gingen. DUs meteen doortreinen en ik ben net thuis van die woensdag dat ik ben doorgereisd zeg maar. Naar het ziekenhuis geweest de hele tijd en donderdag is hij overleden. Vanmiddag begrafenis gehad en net thuis. Hij vond het fijn dat ik nergens een probleem van maakte en er voor hem was wanneer nodig.

Verder zie ik nu tegen de rest van de week op en staat hij voor mij weer klaar. Heel fijn is dat om te hebben. EN volgende week 2 jaar alweer! Tijd gaat snel...
Oud 29-05-2006, 20:02
__
__ is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 29-05-2006 @ 19:16 :
hehe herkenbaar, ik zit over iets van 3 maanden ook zo'n 2 uur van hem vandaan ja. alleen had ik er stiekem nog niet aan gedacht dat ie misschien wel verliefd zou worden op iemand anders, alleen maar aan het feit dat ik 'm te erg ga missen. maar goed. vanaf nu ben ik ook bang voor het feit dat ie verliefd wordt op iemand anders..
Oud 29-05-2006, 20:17
Tenjé
Tenjé is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 29-05-2006 @ 20:25 :
Sterkte ermee meid. Ik weet precies wat je bedoelt.
*knuffel*
Well thank you =)
Oud 29-05-2006, 20:20
Inga
Inga is offline
K heb geen aandacht-tekort ofzo
Oud 29-05-2006, 20:38
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-05-2006 @ 19:00 :
Ach, daar kun je ook wel wat leuks verzinnen toch?
Niet als je niks meer met dat studentenhuis te maken hebt
Maar ik heb geen moeite om dat om te zetten naar een mooi warm land met diepblauwe zee en parelwitte stranden
Oud 29-05-2006, 20:57
Verwijderd
Ik ben blij met mijn stageplaats

Verder kan ik het merendeel van mijn klasgenoten wel schieten en hij doet raar, hoopvol. Net wat ik niet nodig heb. Mja, mijn eigen schuld neem ik aan.
Oud 29-05-2006, 21:04
pluissie
pluissie is offline
ik voel me op relationeel gebied erg goed we zijn al vanaf 01-01-2006 bij elkaar al bijna 5 maand dus
Oud 29-05-2006, 21:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-05-2006 @ 21:38 :
Niet als je niks meer met dat studentenhuis te maken hebt
Maar ik heb geen moeite om dat om te zetten naar een mooi warm land met diepblauwe zee en parelwitte stranden
Klinkt ook niet verkeerd nee

Maar klinkt eigenlijk meer iets voor een huwelijksreis ofzo
Als we gaan trouwen wordt dat sowieso ook op 28 mei hebben we besloten
Oud 29-05-2006, 21:20
Flip!
Flip! is offline
Hij stuurt zulke lieve smsjes en hij zegt zulke lieve dingen en hij kijkt zo lief en ik hoop dat ie lief blijft want dan kunnen we nog voor jaaaaren met elkaar doorgaan
Oud 29-05-2006, 21:22
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-05-2006 @ 22:10 :
Klinkt ook niet verkeerd nee

Maar klinkt eigenlijk meer iets voor een huwelijksreis ofzo
Als we gaan trouwen wordt dat sowieso ook op 28 mei hebben we besloten
Haha leuk

Ik vind het niet iets voor een huwelijksreis, maar elke reis volstaat bij mij

Bij mij staat het allang vast dat als ik trouw het op 23 of 25 mei zal zijn.
Oud 29-05-2006, 21:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-05-2006 @ 22:22 :
Haha leuk

Ik vind het niet iets voor een huwelijksreis, maar elke reis volstaat bij mij

Bij mij staat het allang vast dat als ik trouw het op 23 of 25 mei zal zijn.
Ach, denk ook niet dat wij naar zoiets op huwelijksreis gaan, is eigenlijk niks voor ons, haha. Maar daar dacht ik wel gelijk aan. Maar waarom die data voor jou?
Oud 29-05-2006, 21:38
groovy
groovy is offline
Ik wil trouwen in de zomer

Zodat als ik in mijn mooie witte bruidsjurk de kerk uit schroom, ik niet natgeregend word, hoogstens door rijst

Theemuts, ik ben toch wel je bruidsmeisje hè ?

Ot: het gaat allemaal lekker en vanzelf, geen ruzies, af en toe wel eens een meningsverschilletje, maar het eindigt ermee dat we erom kunnen lachen..en ik vind het fijn dat we die meningsverschillen kunnen accepteren van elkaar en we ze aan durven te kaarten .

Hij is zo lief voor mij geweest de afgelopen dagen, af en toe kwam hij opeens naar me toe tijdens het leren, en dan kreeg ik een knuffel, zo lief . Deze week blijft hij weer slapen, heb er zo'n zin in! Het is zo heerlijk om wakker te worden en hem aan te kijken en hem dan te zien lachen en me door hem wakker te laten kussen

ja, ik weet dat ik kwijl
Oud 29-05-2006, 21:39
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-05-2006 @ 22:36 :
Ach, denk ook niet dat wij naar zoiets op huwelijksreis gaan, is eigenlijk niks voor ons, haha. Maar daar dacht ik wel gelijk aan. Maar waarom die data voor jou?
Vind ik al een paar jaar een mooie datum, die blinken uit voor mij, vooral 23 mei.Gewoon een gevoel zeg maar
Oud 29-05-2006, 21:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
groovy schreef op 29-05-2006 @ 22:38 :
Theemuts, ik ben toch wel je bruidsmeisje hè ?
Offtopic: Tuurlijk Maar zover is het nog niet hoor Zie ons er trouwens ook nog wel voor aan om in een spontane bui opeens het stadhuis binnen te lopen om te trouwen met getuigen die we van straat hebben geplukt en dat pas na een tijdje aan iedereen bekent te maken Alleen gaan mijn ouders dat niet zo leuk vinden geloof ik
Oud 29-05-2006, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-05-2006 @ 22:47 :
Offtopic: Tuurlijk Maar zover is het nog niet hoor Zie ons er trouwens ook nog wel voor aan om in een spontane bui opeens het stadhuis binnen te lopen om te trouwen met getuigen die we van straat hebben geplukt en dat pas na een tijdje aan iedereen bekent te maken Alleen gaan mijn ouders dat niet zo leuk vinden geloof ik
Geef je toch gewoon later nog een feest? Fantastisch, zo spontaan Kun je ook nog lekker even sparen voor een receptie enzo, want dat is teringduur.

Verder moeten we misschien maar niet tegen luchtballon zeggen dat relaties nogal vaak uit gaan als een of alle twee gaan studeren

En ontopic: Tja, eh, nog steeds zenuwachtig, maar niet per se slecht. Ik ben ook eigenlijk zo triest he >_>
Oud 30-05-2006, 00:08
melkpakje
melkpakje is offline
onverschillig
Oud 30-05-2006, 00:51
M'ne
M'ne is offline
in de richting van super.
Oud 30-05-2006, 11:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2006 @ 00:01 :
Geef je toch gewoon later nog een feest? Fantastisch, zo spontaan Kun je ook nog lekker even sparen voor een receptie enzo, want dat is teringduur.

Verder moeten we misschien maar niet tegen luchtballon zeggen dat relaties nogal vaak uit gaan als een of alle twee gaan studeren
Ik ben toch ook heel positief tegen haar geweest?

En ja, op zich heeft het wel wat om zo spontaan alleen met z'n tweeën te trouwen. Heel intiem lijkt me, echt iets van ons samen en verder nog even niemand. En een groot feest komt daarna wel inderdaad. Maar ach, we zien wel hoe het gaat lopen, voorlopig gebeurt er sowieso nog even niks geloof ik

Alhoewel ik van het weekend wel een aanzoek kreeg in de badkamer (hij ging nog op z'n knieën ook), maar dat was niet zo serieus
Oud 30-05-2006, 11:52
Verwijderd
Volgens mij vond hij mijn laatste smsje van gistermiddag niet zo leuk, niks mee gehoord sinds. En ja, dat is lang voor hem. En mijn plan werkt; aan het einde van de week weet ik niet eens meer wat er gebeurd is.

@ ICU: Volgens mij gaat het me wel lukken, een beetje meer vertrouwen.
Oud 30-05-2006, 11:57
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-05-2006 @ 12:51 :
Ik ben toch ook heel positief tegen haar geweest?

En ja, op zich heeft het wel wat om zo spontaan alleen met z'n tweeën te trouwen. Heel intiem lijkt me, echt iets van ons samen en verder nog even niemand. En een groot feest komt daarna wel inderdaad. Maar ach, we zien wel hoe het gaat lopen, voorlopig gebeurt er sowieso nog even niks geloof ik

Alhoewel ik van het weekend wel een aanzoek kreeg in de badkamer (hij ging nog op z'n knieën ook), maar dat was niet zo serieus
Oe ik kan zo jaloersig zijn op jou

Maar ik weet precies wat ik wil, ik neem alleen altijd genoegen met minder
Oud 30-05-2006, 12:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 30-05-2006 @ 12:57 :
Oe ik kan zo jaloersig zijn op jou

Maar ik weet precies wat ik wil, ik neem alleen altijd genoegen met minder
Heb ik ook heel lang gedaan hoor, met mijn ex. Maar uiteindelijk merk je zelf dat dat niet genoeg is voor jou en durf je ook de stap te zetten om duidelijk te maken wat je wél wilt. Of door daar zelf voor te kiezen, of door dat aan je partner aan te geven

Regels voor berichten