Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2006, 15:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 13-10-2006 @ 20:29 :
Als ze zo doorgaan raken ze er alleen meer kwijt. Meeste vrienden van mij willen gewoon een Wii EN een X360, geen PS3. Ik lees ook steeds vaker op fora dat ze maar de X360 gekocht hadden en er blij mee zijn... En ja, al dat gespuug etc krijgen ze lekker van mij terug. Arrogantie is het toppunt van vijandigheid bij mij
Ik hoor vaker verhalen van mensen die zijn teleurgesteld in hun 360 dan mensen die geen ps3 meer willen

@ carn

dit las ik net over dat onderzoek

Fake onderzoek?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2006, 15:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
De filmpjes van DMC 4, Ninja Gaiden Sigma en FF XIII zijn voor mij reden genoeg om een ps3 te gaan halen.
Oud 14-10-2006, 16:50
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 14-10-2006 @ 16:27 :
De filmpjes van DMC 4, Ninja Gaiden Sigma en FF XIII zijn voor mij reden genoeg om een ps3 te gaan halen.
Woord.

En dan vergeet je MGS 4 ook nog
Oud 15-10-2006, 01:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 14-10-2006 @ 16:14 :
@ carn

dit las ik net over dat onderzoek

Fake onderzoek?
ik zei het toch!

en trouwens:

"Dreamcast will set a new standard for entertainment ... and will achieve huge success in this industry."

-Bill Gates, founder of Microsoft

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 01:47.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 05:42
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Menahem schreef op 14-10-2006 @ 17:50 :
Woord.

En dan vergeet je MGS 4 ook nog
k wilde net zeggen dat ziet er echt gruwelijk goed uit
Oud 15-10-2006, 06:08
owlbeer
owlbeer is offline
Ik heb een xbox

en ik wil een Wii

maar als ik vaker zou gamen zou ik waarschijnlijk toch een playstation 3 kopen. Moet wel een goede machine zijn
Oud 15-10-2006, 12:58
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Carn schreef op 15-10-2006 @ 02:44 :
ik zei het toch!

en trouwens:

"Dreamcast will set a new standard for entertainment ... and will achieve huge success in this industry."

-Bill Gates, founder of Microsoft
dreamcast had wel de potentie hoor. Ik had er een bij de launch. Wat een vette machine, sega liep met de dreamcast jaren voor op de concurrentie.
Had sega nu ook maar een next gen console. Stel je voor de Sega Megacast 1024 xXx edition
Oud 15-10-2006, 23:21
Carn
Carn is offline
het was zeker een gaaf ding; als het aan mij lag ging het gewoon tussen Sony en Sega maar helaas is het niet zo.
Oud 16-10-2006, 13:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nah. Sony is funest voor alles wat staat voor kwaliteit. Liever Sega en Nintendo, alhoewel die Dreamcast natuurlijk maar weinig écht goede spellen heeft gehad. Op enkele obscure niche titels na.
Oud 16-10-2006, 16:18
Carn
Carn is offline
toch wel verschil in de GFX van FNR3:

ps3

x360

ps3

x360

Niet echt grote verschillen maar toch duidelijk betere textures, wat meer polygonen voor de models en lighting
Oud 16-10-2006, 21:24
CrazY G
CrazY G is offline
zo als dat geen fotosoep is dan is het wel verbluffend mooi!
Maar die ps3 versie is wel een jaar later gekomen dan de 360. Dus dat het er beter uitziet is niet verwonderlijk.
Oud 17-10-2006, 08:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Net als alle pics, als dit echt ingame is laten ze de 360 in nog net toe in hun schaduw, maar tja, ben vaker in die ingame praatjes van sony getrapt
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 10:57
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat ziet er inderdaad verbluffend uit, zeker voor een EA game. Maar het is, zoals MM zegt, nog maar zeer de vraag of dit in-game is. Het zou niet voor het eerst zijn dat Sony ons verslijt voor gekke Henkie.
Oud 17-10-2006, 12:06
CrazY G
CrazY G is offline
EA brengt die pics uit dus sony heeft er nix mee te maken.
Oud 17-10-2006, 12:09
Kurogane
Kurogane is offline
dat ziet er verdomd echt uit
Oud 18-10-2006, 07:40
BlackWolf
BlackWolf is offline
Ziet er inderdaad best vet uit. Maar goed. Ik haal hem alsnog niet

Wat wel grappig is is dat de PS3 nog niet eens uit is en MS al bezig is met de volgende Xbox...
Oud 18-10-2006, 08:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 18-10-2006 @ 08:40 :
Ziet er inderdaad best vet uit. Maar goed. Ik haal hem alsnog niet

Wat wel grappig is is dat de PS3 nog niet eens uit is en MS al bezig is met de volgende Xbox...
grappig, heb je binnenkort een 360, komt de nieuwe uit en laten ze hun oude console weer in de kou staan als nu?
das niet zo grappig
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 10:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 17-10-2006 @ 13:06 :
EA brengt die pics uit dus sony heeft er nix mee te maken.
Dan zijn het vast pre-renders van EA zelf
Oud 18-10-2006, 18:39
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 18-10-2006 @ 09:16 :
grappig, heb je binnenkort een 360, komt de nieuwe uit en laten ze hun oude console weer in de kou staan als nu?
das niet zo grappig
Wat valt er nog aan de Xbox te doen dan? Je kunt er nog gewoon op met Xbox Live, vrijwel alle problemen zijn eruit, en ja er komen gewoon nog steeds spellen ervoor uit..

Even wat anders. Overal hangt het nieuws nu dat IGN gezegd had dat de PS3-controller troep is vergeleken met die van de X360.
Citaat:
More worrying still, the newly-designed lower L and R shoulder triggers feel more like they belong on an early controller prototype than the near-final model. Replicating the 360 pad, rather than being simple shoulder-mounted buttons, the triggers are now hinged horizontally along the controller, with pressure forcing them inward along the bottom - like triggers then, really. Trouble is, they're placed almost unnaturally low meaning we found ourselves operating them by jamming our fingers in between the hinges to apply pressure, rather than using the buttons themselves. What's more, the triggers are convex, with no grooves to keep your fingers in place - an issue further compounded by their smooth finish, offering no resistance against your finger tips. Invariably we found our digits slipping off with the triggers snapping back to their default position. Bah. Of course, the PS2's Dual Shock pad wasn't without its faults either but we still learned to live with it. It's just a shame that Sony hasn't used its resources to bring its controller up to next-gen standards along with its cutting-edge hardware.
Volledig Artikel

Verder komt de PS3 wel goed uit de bus. Maar een controller is toch echt wel belangrijk. Vind het toch knap van IGN dat ze er eerlijk over zijn, en niet als fanboys reageren dat de controller zo geweldig is omdat het bijna hetzelfde is en er geen betere bestaat, terwijl de X360-controller veel ergonomischer is.
Oud 18-10-2006, 19:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 17-10-2006 @ 11:57 :
Dat ziet er inderdaad verbluffend uit, zeker voor een EA game. Maar het is, zoals MM zegt, nog maar zeer de vraag of dit in-game is. Het zou niet voor het eerst zijn dat Sony ons verslijt voor gekke Henkie.
tja, de X360 versie zag er al goed uit, ik post die shots niet voor niks. Dus dat is wel in game, terwijl de (iets) betere Ps3 shots gerendered zijn? Het is gewoon het verschil in extra ontwikkeltijd gecombineerd met wat meer PK onder de klep.

Citaat:
BlackWolf schreef op 18-10-2006 @ 19:39 :
Verder komt de PS3 wel goed uit de bus. Maar een controller is toch echt wel belangrijk. Vind het toch knap van IGN dat ze er eerlijk over zijn, en niet als fanboys reageren dat de controller zo geweldig is omdat het bijna hetzelfde is en er geen betere bestaat, terwijl de X360-controller veel ergonomischer is.
Ja, dat viel me ook op. Persoonlijk kan ik er wel mee leven maar ik vind het wel goede kritiek. Alhoewel Sony regelmatig aanpassingen maakt aan hun controllers, dus er is een kans dat wij hier in Europa een andere krijgen. Ze zitten eenmaal wel vast aan het dual shock model dus veel zal er helaas niet veranderen.
Oud 18-10-2006, 19:44
Luminon
Luminon is offline
Wat is het nut van dit thread nou eigenlijk? Iedereen koopt toch gewoon het systeem waarvan hij de meeste exclusieve games wil hebben? Discussie over hardware is leuk, maar zolang die hardware nog niet eens bestaat lijkt me dat je een soort welles nietes fanboy discussie krijgt.

Oh, en @ die screenshots, wat is het toch met next-gen graphics en ontzettend lelijke glanslichteffecten?

Laatst gewijzigd op 18-10-2006 om 19:47.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 00:14
Carn
Carn is offline
nou ja, de hardware bestaat wel degelijk. En je hebt gelijk over die effecten; het valt me op dat dat heeeel erg aanwezig is bij games die op een Unreal engine draaien. Net of alles van plastic is
Oud 19-10-2006, 10:59
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 18-10-2006 @ 19:39 :
Wat valt er nog aan de Xbox te doen dan? Je kunt er nog gewoon op met Xbox Live, vrijwel alle problemen zijn eruit, en ja er komen gewoon nog steeds spellen ervoor uit..

sorry, je hebt gelijk, microsoft geeft goeie suport aan de x-box en alle mensen die een x-box hebben kunnen nog lang uitkijken naar een hele reeks top games, ik zou er haast nog eentje gaan halen bij de kerst.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 16:42
Carn
Carn is offline
Cool, men gaat proberen om elke Ps1 game beschikbaar te maken via de PS3 Store.

"the original Syphon Filter and Twisted Metal will be downloadable at launch, and initially emulated games will only work through the PlayStation Portable. Then, as emulation software is completed, you'll be able to play them on PS3."

wel aardige write up verder:

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154539
Oud 20-10-2006, 18:38
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 19-10-2006 @ 11:59 :
sorry, je hebt gelijk, microsoft geeft goeie suport aan de x-box en alle mensen die een x-box hebben kunnen nog lang uitkijken naar een hele reeks top games, ik zou er haast nog eentje gaan halen bij de kerst.
Sarcasme druipt ervanaf.. Alsof Sony zoveel support gaf aan zijn PSX toen de PS2 uitkwam.. Niet dus.
Oud 21-10-2006, 03:33
Dinalfos
Dinalfos is offline
Sony claims Xbox 360 requires HD DVD, etc., thus costs $700

Posted Oct 19th 2006 8:57PM by Ryan Block

Filed under: Gaming

Ok, here's a new one: with Sony's announcements today they've issued a titled "Next-generation Console Comparison Fact Sheet," (downloadable here [DOC]) so let's see some facts. First up, were you aware that to use your Xbox 360 Core system you're required to buy the 20GB drive add-on, an HD DVD drive, a wireless controller, and an Xbox Live sub? We weren't either. But hey, it says right there, "requires users to buy" and this is, in fact, a "fact sheet." Of course, none of that's actually true, and what's more, were one to use the Xbox 360 Premium console pack in that chart instead of the Core pack, the total would be $399 for a console with that very same hard drive, wireless controller, and Xbox Live Silver subscription (which provides access to everything but multiplayer) -- remember, kids, an HD DVD drive is not required to do anything but watch high def movies -- it has nothing to do with high def gaming. We hear Microsoft ain't too happy about this chart either and is preparing certain legal action, namely because it could be misleading to otherwise unwitting retail employees selling customers game consoles this holiday season. Go figure.

P.S. -In the interest of fairness, it's also worth pointing out the Wii browser is what will cost you after the first 6 months -- not their online service. What's more, if you download the browser before June of 2007, it's straight up free. Otherwise, Nintendo hasn't yet announced details of the cost of their online service so far as we know. Another nice one, Sony.

P.P.S. -We just confirmed with Microsoft that another Sony claim -- that you need a memory unit or a hard drive to use the WiFi adapter -- is also false. You can grab a Core pack with no memory card and plug in a WiFi adapter and get on your home network. Sheez Sony, did we mention we moonlight as fact checkers?

http://www.engadget.com/2006/10/19/s...hus-costs-700/
Oud 21-10-2006, 03:36
Dinalfos
Dinalfos is offline
En dat was weer de dagelijkse Sony-charade.
Oud 21-10-2006, 13:20
Carn
Carn is offline
ach, alleen nerds lezen dat En voor wat je krijgt is de Ps3 goedkoper dan de Xbox360; dus tja.
Oud 21-10-2006, 16:21
CrazY G
CrazY G is offline
nieuwe pics van de ps3. http://www.insidegamer.nl/hardware/playstation3/fotos/

Dit nieuws vind ik ook opmerkelijk
Citaat:
Installeer Genji voor snellere laadtijden

Nieuws | 21 oktober 2006 - Tijdens de Gamers Day van Sony die donderdagnacht plaatsvond is een handige feature van Genji: Days of the Blade voor de PlayStation 3 onthuld. Het is mogelijk om Genji te installeren op de harde schijf van je PlayStation 3, om de laadtijden te verkorten. De laadtijden zouden hierdoor van 15 seconden naar 4 seconden gaan, je harde schijf zou 4GB aan ruimte moeten inleveren. Natuurlijk kun je altijd kiezen om Genji niet te installeren, maar zit je dus wel met langere laadtijden.
http://www.insidegamer.nl/playstatio...e/nieuws/12492

Lijkt me wel handig, alhoewel de laadtijden me meestal niet storen. Maar misschien kan het wel handig zijn bij een free roaming game, waar constant geladen moet worden. Saints row op de 360 is een goed voorbeeld, alleen werkt het laden daar niet goed en zie je dus vaak ernstige popup of verdwijningen van de omgeving.
Oud 21-10-2006, 17:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 21-10-2006 @ 14:20 :
ach, alleen nerds lezen dat En voor wat je krijgt is de Ps3 goedkoper dan de Xbox360; dus tja.
Maar toch, het is mooi wel de de nieuwste aanfluiting in de langdurige blunderparade van Sony.
Oud 21-10-2006, 17:59
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik denk dat het uiteindelijk nog allemaal best wel meevalt met Sony. Hoewel ik er wel bang voor ben dat de meeste mensen nu al een xbox 360 hebben gekocht, en dus niet nog meer geld gaan spenderen aan een (duurdere) console.

Maar mensen die persé de beste console van de drie willen hebben, zullen toch wel voor de ps3 gaan, en ik denk dat dit toch ook best veel mensen zullen zijn. (en natuurlijk de die-hard playstation-fans) Ik ken iemand die een playstation koopt puur voor de controllers.

Ik wou dat sega ook met een console was gekomen, maar helaas. Weet iemand of Sega nog ooit een console op de markt gaat brengen of zich alleen maar bezig gaat houden met de games? Sega was namelijk altijd al veruit mijn favoriet, dus ik hoop dat ze bij de next-next generatie consoles weer "meedoen".
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 19:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-10-2006 @ 18:25 :
Maar toch, het is mooi wel de de nieuwste aanfluiting in de langdurige blunderparade van Sony.
en op zich is het niet eens gelogen; als je hetzelfde qua package wil moet je idd een HDDVD drive etc kopen. Ik zeg niet dat het niet vals is maar hey, marketing = marketing. Ik ga Microsoft ook niet afrekenen op loze Windows kreten of dingen die gezegd zijn door Peter Moore. Die Ps3 gaat toch verkopen als de neten.
Oud 21-10-2006, 19:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 21-10-2006 @ 18:59 :
Ik wou dat sega ook met een console was gekomen, maar helaas. Weet iemand of Sega nog ooit een console op de markt gaat brengen of zich alleen maar bezig gaat houden met de games? Sega was namelijk altijd al veruit mijn favoriet, dus ik hoop dat ze bij de next-next generatie consoles weer "meedoen".
Ik vrees dat daar het geld niet voor is; Ik heb liever dat ze dus investeren in het maken van goede games
Oud 21-10-2006, 21:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 21-10-2006 @ 20:36 :
en op zich is het niet eens gelogen; als je hetzelfde qua package wil moet je idd een HDDVD drive etc kopen. Ik zeg niet dat het niet vals is maar hey, marketing = marketing. Ik ga Microsoft ook niet afrekenen op loze Windows kreten of dingen die gezegd zijn door Peter Moore. Die Ps3 gaat toch verkopen als de neten.
Och, daar mag je ze best op afrekenen hoor. Microsoft is ook evil
Oud 22-10-2006, 02:37
Carn
Carn is offline
daarom, poeha blijft poeha. Specificaties spreken gelukkig voor zich. Of er wat mee wordt gedaan is een kwestie van tijd

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 02:41.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 07:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 20-10-2006 @ 19:38 :
Sarcasme druipt ervanaf.. Alsof Sony zoveel support gaf aan zijn PSX toen de PS2 uitkwam.. Niet dus.
De psx kon op flink wat extra support kunnen rekenen, vergelijkbaar met de ps2 nu. Nintendo en microsoft doen dat in mijn ogen een stuk minder, volgens mij komen alleen nog maar wat need for speed, fifa en harry potters voor uit

Citaat:
Cool, men gaat proberen om elke Ps1 game beschikbaar te maken via de PS3 Store.
Zeer vet alleen toch ook hier weer een nasmaak dat sony tegenwoordig niet meer zo modern en vooruitstrevend zijn als ze ooit eens waren

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 07:11.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 20:33
Benteknol
Benteknol is offline
hoe zit het met die exclusieve games PAUPER SONY ?

ik dacht dat assasins cradle dat werd ?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 21:45
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Alleen potwijven kopen een PS3, ieder mens die een heldere gezonde kop heeft weet dat de Xbox360 beter is dan de PS3. PS3 is gewoon een 'wanabee' kopie van de Xbox360 met de online gebeuren. Omdat de PS3 iets meer dan een ander half jaar uitkomt, lijkt me logisch dat er beter hardware in word gestop, iedere jaar word de hardware 'wat' beter. Maar vergeet niet Xbox360 is de eerste console die erin is geslaagd om een top next-gen console van te maken. PS3 moest het helaas kopieren.

Bovendien komen er vette exclusief spellen uit voor de Xbox360! Dus kwa Games ligt de Xbox360 zowieso beter, check Saints Row, Alan Wake, Gears of War.. etc. XBox360 zal betere accesoires krijgen dan de PS3.

EN dit is mijn mening, PS3 fans hoeven niet tegen mijn mening te gaan, maar dit wou ik alleen duidelijk maken voor de nieuwkomers of gasten van dit forum. Ik wil hun gewoon duidelijk maken, koop een Xbox360 uit en spaar voor een goedkope HDTV, het is je geld waard, ipv ca 500/600 euro uitgeven aan een PS3. Bovendien heeft de Xbox360 meer luxe, kwa kleur en vorm van de app. De enigste wat de PS3 luxe geeft is dat bling, de PS3 glimt idd, ook een grillapparaat.

de PS3 is idd next-gen, geef ik toe, maar zo ook de Xbox360, Xbox360 heft in de toekomst meer te hebben.

misschien leuk voor de kerst, met gourmette...

Eetsmakelijk!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Pufsnuivert schreef op 24-10-2006 @ 22:45 :
Alleen potwijven kopen een PS3, ieder mens die een heldere gezonde kop heeft weet dat de Xbox360 beter is dan de PS3.
Het is nooit slim om mensen te gaan beledigen als je ze iets duidelijk wilt maken.
Citaat:
PS3 is gewoon een 'wanabee' kopie van de Xbox360 met de online gebeuren.
want? Sony wil juist 'een open platform, in tegenstelling tot het geslotene van Xbox Live'.
Citaat:
Omdat de PS3 iets meer dan een ander half jaar uitkomt, lijkt me logisch dat er beter hardware in word gestop, iedere jaar word de hardware 'wat' beter.
Ja dus? Dus omdat hij later is uitgekomen is de hardware waarschijnlijk beter ja. Is dat een probleem? Dan kan hij nog steeds met de 360 concurreren. Tenzij ik echt iets mis, gaat het er over het algemeen nog steeds over wat de beste kwaliteit levert, en waar de beste games bij zitten.
Citaat:
Maar vergeet niet Xbox360 is de eerste console die erin is geslaagd om een top next-gen console van te maken. PS3 moest het helaas kopieren.
Ze waren de eerste. Niet relevant. En als je wilt suggereren dat de PS3 een kloon van de 360 is, dat is niet zo.

Citaat:
Bovendien komen er vette exclusief spellen uit voor de Xbox360! Dus kwa Games ligt de Xbox360 zowieso beter, check Saints Row, Alan Wake, Gears of War.. etc. XBox360 zal betere accesoires krijgen dan de PS3.
Maar je moet nog wel betalen om online te kunnen. En wat voor accesoires?

Citaat:
EN dit is mijn mening, PS3 fans hoeven niet tegen mijn mening te gaan, maar dit wou ik alleen duidelijk maken voor de nieuwkomers of gasten van dit forum.
Waarom je je richt tot gasten en niet tot leden snap ik niet.

Citaat:
Ik wil hun gewoon duidelijk maken, koop een Xbox360 uit en spaar voor een goedkope HDTV, het is je geld waard, ipv ca 500/600 euro uitgeven aan een PS3. Bovendien heeft de Xbox360 meer luxe, kwa kleur en vorm van de app. De enigste wat de PS3 luxe geeft is dat bling, de PS3 glimt idd, ook een grillapparaat.
Meer luxe? Says who? De kleur van een console boeit echt helemaal niet, het gaat nog altijd om de games. Geweldige vergelijking met een grill.

Citaat:
de PS3 is idd next-gen, geef ik toe, maar zo ook de Xbox360, Xbox360 heft in de toekomst meer te hebben.
Die laatste zin snap ik geen bal van. Wat bedoel je nou?

Citaat:
[afbeelding]

Eetsmakelijk!
Yeah, whatever. Beetje nutteloos dit.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 00:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 24-10-2006 @ 21:33 :
hoe zit het met die exclusieve games PAUPER SONY ?

ik dacht dat assasins cradle dat werd ?
je kan de naam niet eens goed spellen

Wat dacht je van Motorstorm, Gran Turismo, de Tekken games, Final Fantasy, Metal Gear..weinig nieuwe franchises (ik weet niet of Resistance: FoM geweldig is maar goed)

De enige exclusive die wat waard is bij MS is Halo, en dat zijn nou echt geen geniale shooters als je het mij vraagt. En Gears of War schijnt ook niet echt zaligmakend te zijn

wat Colin McRae: Dirt shots:

Oud 25-10-2006, 01:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Gears of Wars schijnt niet zaligmakend te zijn? Hoe weet jij dat dat nou weer?

Ik kan ook wel zeggen dat Metal Gear Solid niet zaligmakend "schijnt" te zijn.

(Waarschijnlijk is dat nog waar ook )
Oud 25-10-2006, 01:30
Dinalfos
Dinalfos is offline
En de PS3 game waar ik het meest naar uitkijk staat niet eens in dat rijtje. Virtua Fighter 5 ownt all
Oud 25-10-2006, 08:15
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Pufsnuivert schreef op 24-10-2006 @ 22:45 :
Alleen potwijven kopen een PS3, ieder mens die een heldere gezonde kop heeft weet dat de Xbox360 beter is dan de PS3. PS3 is gewoon een 'wanabee' kopie van de Xbox360 met de online gebeuren. Omdat de PS3 iets meer dan een ander half jaar uitkomt, lijkt me logisch dat er beter hardware in word gestop, iedere jaar word de hardware 'wat' beter. Maar vergeet niet Xbox360 is de eerste console die erin is geslaagd om een top next-gen console van te maken. PS3 moest het helaas kopieren.

EN dit is mijn mening, PS3 fans hoeven niet tegen mijn mening te gaan, maar dit wou ik alleen duidelijk maken voor de nieuwkomers of gasten van dit forum. Ik wil hun gewoon duidelijk maken, koop een Xbox360 uit en spaar voor een goedkope HDTV, het is je geld waard, ipv ca 500/600 euro uitgeven aan een PS3. Bovendien heeft de Xbox360 meer luxe, kwa kleur en vorm van de app. De enigste wat de PS3 luxe geeft is dat bling, de PS3 glimt idd, ook een grillapparaat.

[afbeelding]

Eetsmakelijk!
al veel gedronken voordat je dit stukje taalverneuking openbaar maakte ?
Oud 25-10-2006, 09:48
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 01:07 :
je kan de naam niet eens goed spellen

Wat dacht je van Motorstorm, Gran Turismo, de Tekken games, Final Fantasy, Metal Gear..weinig nieuwe franchises (ik weet niet of Resistance: FoM geweldig is maar goed)

De enige exclusive die wat waard is bij MS is Halo, en dat zijn nou echt geen geniale shooters als je het mij vraagt. En Gears of War schijnt ook niet echt zaligmakend te zijn

wat Colin McRae: Dirt shots:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
goh mooi net next gen xD het gaat erom dat sony een vuile rat is en hun hardcore gamers bedriegen met al die vieze leugens
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 10:52
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 25-10-2006 @ 10:48 :
goh mooi net next gen xD het gaat erom dat sony een vuile rat is en hun hardcore gamers bedriegen met al die vieze leugens
stel je niet zo aan man.
Oud 25-10-2006, 11:11
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nou, Sony maakt er inderdaad een potje van, momenteel.
Oud 25-10-2006, 11:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-10-2006 @ 12:11 :
Nou, Sony maakt er inderdaad een potje van, momenteel.
Voor wie?
Oud 25-10-2006, 11:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-10-2006 @ 02:28 :
Gears of Wars schijnt niet zaligmakend te zijn? Hoe weet jij dat dat nou weer?

Ik kan ook wel zeggen dat Metal Gear Solid niet zaligmakend "schijnt" te zijn.
ik heb wat je noemt een echte source
Oud 25-10-2006, 11:28
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-10-2006 @ 12:22 :
ik heb wat je noemt een echte source
GoW heeft iets dat MGS niet kan en dat is orgineel en vernieuwend zijn OMG
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 11:48
Carn
Carn is offline