![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er nog 10 liggen en verder moet ik nog zorgen dat ik aan de rest kom. Dus nee, ik heb ze nog steeds niet allemaal gezien.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En is de film ook in Nederland verboden? Dan: Waarom vind ik niks als ik op de term Cannibal Holocaust zoek in dit forum? Urban Legends Mwaoh, beetje standaard. Het enige wat ik wel grappig vond is dat a) De moordenaar een keer niet is wie ik dacht b) Je het einde op 2 manieren kan intepreteren. Edit: Ik geef die film een 6/10
||
Citaat:
Jah de moorden op de inlanders waren nep, was wel een rechtzaak over in italie geloof ik dat de maker het moest uitleggen dat het allemaal nep was. Nee nederland is die nooit verboden geweest alleen voor 16 jaar en ouder ![]() In nederland is volgens mij geen een film verboden of ooi geweest. Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 00:06. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfde gezeur met de geslachte koe in Apocalypse Now. En de mensenmoorden waren natuurlijk nep. OT: Match Point Redelijk boeiend verhaal over een onmogelijke romance in het upperclass-Engeland milieu. Scarlett Johansson vond ik tegenvallen, met name in haar eerste scène (al lag dat ook aan het cheesy script). Op het moment dat de film dreigt in te zakken, verandert het opeens in een suspense-misdaad verhaal, wat het hele verhaal opeens ongeloofwaardig maakt. Het einde maakte wel veel goed, omdat het een redelijk onverwachte twist is. 7/10 Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 13:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb Zombi holocaust (5/10) en Hard Boiled (8/10) gezien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik sta nergens meer van te kijken.
|
Verwijderd
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snuff
wikipedia over snuff niet echt te vergelijken met cannibal holocaust denk ik |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Judgment at Nuremberg Wel een aardig rechtbankdrama, wat op een originele manier afrekent met het 'taalprobleem' in de rechtzaal (in het begin hoor je de vertalers nog, laters switcht iedereen "stiekem" over op Engels, maar gebruiken ze nog wel de koptelefoons. Toch vind ik dat ze het gewoon met ondertitels/vertalingen hadden moeten blijven doen. Anyway, een aantal goede acteerprestaties, maar soms iets te gedramatiseerd. 7/10 |
![]() |
||
Citaat:
En zowel Big Macs als Whoppers doen mij walgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hadden beter de acteurs voor de echt en de beestjes voor de nep kunnen doen. Was het vast een betere film van geworden. Wat de discussie wel/geen bestaande snuff betreft, alsof iemand die in bezit is van zo'n film overal gaat roepen dat 'ie er een heeft. Er worden jaarlijks tal mensen vermist en niet meer teruggevonden. Er worden jaarlijks tal videocamera's verkocht. Buiten dat worden er jaarlijks tal zaken in doofpotten, -kannen en -mokken gestopt. Tel uit je winst ![]() Daarbij, als wikipedia er op zou zetten (of eigenlijk meer - er op zou laten staan) dat snuff daadwerkelijk cirkuleert, al dan niet met links erbij, dan zouden ze binnen de kortste keren de politie en wat al niet meer op hun dak krijgen, die graag zou willen weten wie en wanneer dat bericht op wikipedia had gezet. En daarna - terugschakelen naar 'is nooit gevonden' en Nederland via IP-adressen en internetproviders eventueel een arrestatie rijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
United 93 : heel schokkend, grijpt je naar de keel en je zit op het puntje van je stoel. De scene waarin het 2de vliegtuig 'live' door de toren vliegt is heel aangrijpend, net zoals de laatste scene van de film. Zo erg dat ze het niet hebben gehaald...
Poseidon: Ik vond hem goed. Ook spannend, je kan je goed inleven en de hoofdrolspeler is hot ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb de film nog niet gezien, dus mja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: