![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof een internationale troepenmacht iets kan veranderen aan de zaak. Er moeten geen internationale troepenmachten komen naar Israel en Palestina, maar internationale kernbommen. ![]() Zolang beide partijen maar door blijven zeiken over wiens grond er is zie ik geen oplossing. Het is best wel een kansloze situatie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() op palease.......
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Vanuit Gaza werden er iedere dag Qassam rakketten afgevuurd op Israelisch grondgebied, fyi. En met alleen gaza aanvallen, krijg je de hamasregering niet klein. |
![]() |
||
Citaat:
Jaaaa, deze aanval vanuit Israel komt helemaal uit het niets! |
![]() |
||
Citaat:
Israel valt natuurlijk alleen maar aan als palestijnen aanvallen. Laten we niet die aanvallen vergeten die Israel continu uitvoert op zogenaamde gebouwen/auto's vol met terroristen.
Laatst gewijzigd op 02-07-2006 om 17:44. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het probleem is dat je niet verder kijkt dan je neus lang is. Het feit dat ze moslims zijn heeft er namelijk helemaal NIETS mee te maken. De acties van die lui. Dat heeft er alles mee te maken. Niks tegen moslims, wel wat tegen moordenaars. Niks tegen joden, wel wat tegen moordenaars. Kan je daar inkomen? Mooi, hou verdomme dan eens op met je eeuwige; ze hebben wat tegen moslims. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het probleem bij ons zit hem in het feit dat wij met meer kunnen gooien dan alleen maar stenen en stokken. Het komt er dus op neer dat wij mensen een uit de hand gelopen evolutie zijn van apen. Dus kan ik concluderen dat jij en wij net zo erg zijn als de welbegeerde palestina'tjes en jodenkoeken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Weetje wat neit klopt aan je theorie? Dat je vergeet dat wij heeeel lang geleden al een aparte species zijn gaan vormen. En dat apen, zich naast ons verder geeevolueerd hebben, dus om te zeggen dat wij stenen gooien omdat apen dat ook doen klopt niet, want ik acht de kans behoorlijk klein dat apen dat vele duizenden jaren geleden ook al deden, maar tegenwoordig wel, aangezien ook zij aan evolutie onderhevig zijn.
Net als dat prostitutie ook geen kopieer gedrag van bonobo apen is. Overigens zijn er apensoorten die een groepje mannetjes de jungel in stuurt puur en alleen maar om apen van andere clans af te maken? |
![]() |
||
Citaat:
Overigens wel weer mooi, bulldozers, wij gaan jullie huizen platwalsen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet geen Palestina'tjes te vinden in de schappen van de supermarkten, maar wel liga's ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Egyptenaar Sam: "(We would also like to remind you that the palestinain government denies involvement in kidnapping the soldier, and has no diea where he is hidden, yet knows that he is ok and fine, and has no problems making demands on behalf of the kidnappers for his release. But they didn't kidnap him, don't know where he is and aren't responsible at all, and this is all condemnable unprovoked premeditated israeli agression against the "innocent" Hamas government. Wink wink, nudge nudge.)"
(Monty Python referentie <3 ) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Goh,. Het lijkt Nederland met de IND wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
By the way:
Interessante quote van die egyptenaar verder nog: "(...) there are other thousnads of palestinains on the border that are here legally and are facing a unqiue crisis : they have exited or were in the process of exiting Egypt, and can't cross the border now. So they are now all over the town of Rafah and Al Arish, sleeping on pavements and on the streets, and it sucks, cause the majority of them were just going back to Ghaza on vacation and now they are stuck here sleeping on the concrete. Where is the egyptian government here? Why isn;t the army setting some sort of camp for them at least until the fighting is over? But while the government may not be helpful at all, the egyptian people of course started rallies of support to the palestinians, which they chose to do by not donating money or nfood or medicine or anything that the palestinains need and could really use at the moment, but by asking our government to wage a Jihad on the Israelis." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze zijn strenger dan de IND, ja, maar het is ook een kleiner en armer land. En de armoede groeit en de bevolking stijgt. Itt hier in Nederland. |
![]() |
||
Citaat:
Stel; wij zouden christenen ontheffen van inburgerings plichten en natinaliseringseisen (or however you call the puppy) ed, en alleen moslims dat laten doen. Dan zou je een zelfde situatie hebben. |
![]() |
||
laatste quote van Sam voor vandaag:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net zoals wij alle Nederlanders hier in Nederland accepteren, maar een niet-Nederlander niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hezbollah bereidt zich voor op ...? hookee | 92 | 22-11-2009 12:33 | |
Palestijnse staat LJ Flem | 342 | 21-05-2003 10:43 | |
Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p) Sweet_Hadar | 52 | 15-05-2003 14:43 |