Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2006, 08:56
Barones
Barones is offline
ik moet vanmiddag herkansing maken! oh ik moet een 7 halen anders sta ik geen 8 gemiddeld
Advertentie
Oud 06-07-2006, 09:14
Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Om 8 uur me bed uit gezwemt.. om vervolgens te douchen.. te computeren.. te aankleden.. te eten .. te fietsen naar de winkel.. te broodjes halen .. te terug fietsen naar huis.. te afwassen.. te computeren .. en nu ga ik opruimen!
Oud 06-07-2006, 09:17
Verwijderd
Ik werd om 9 uur wakker omdat zo'n klein onderkruipsel zo nodig piano moet spelen en daarbij mag zingen en ook nog eens wordt aangemoedigd door haar moeder de sl00rie. Kk, het is echt vals.
Oud 06-07-2006, 10:22
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Dubbeleendje* schreef op 06-07-2006 @ 10:14 :
Om 8 uur me bed uit gezwemt.. om vervolgens te douchen.. te computeren.. te aankleden.. te eten .. te fietsen naar de winkel.. te broodjes halen .. te terug fietsen naar huis.. te afwassen.. te computeren .. en nu ga ik opruimen!
Leer Nederlands.
Oud 06-07-2006, 10:32
Vice
Vice is offline
Met de hondjes wandelen.
Oud 06-07-2006, 10:41
Verwijderd
aan het eind van elk liedje denk ik dat mijn mobiel gaat
wtf ik word para van binnen zit met dit weer
Oud 06-07-2006, 10:58
Drez
Drez is offline
HA ik ging op het dak van het huis van mijn vriendje slapen, met mijn vriendje, jawel. En dat was echt supervet <3<3. Wolkjes & sterretjes yea. En een heel klein beetje regen. Whoe.
Oud 06-07-2006, 11:25
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
toenet een ei gebakken

zo naar a'dam en dan vanavond for free naar juanes in de westergasfabriek
Oud 06-07-2006, 12:39
cha0s
cha0s is offline
Inschrijvingsformulieren gehaald bij burgerzaken Rotjeknor. \m/
En nu zit ik ff te chillen op de 'puter van den huisgenoot tot de huisbaas even langskomt om de verklaringen te tekenen.

en het is moederneukend warm.
Oud 06-07-2006, 13:05
Spoonie
Spoonie is offline
opstaan 1100, wassen, eten, honden uitlaten. Nog wat op de bank liggen tv kijken.
edit: tussen 1630 en 1700 naa werk fietsen.
1700 werken tot 0300
edit: tussen 0300 en 0330 naar huis fietsen
0330 slapen tot 1100

*herhaal*

en dat al de hele week in deze hitte
Ik heb geen sociaal leven

Laatst gewijzigd op 06-07-2006 om 15:17.
Oud 06-07-2006, 13:34
morango
morango is offline
ik heb vanmorgen gewerkt, het was veel te vroeg en mega druk dus ik ben afgepeigerd. na m'n werk gedoucht, wat gegeten, en gaan nerden achter m'n computer.
net heb ik een hyves aangemaakt. schande, ik heb me er tijden tegen verzet, maar ben nu toch overstag gegaan. o o o.

straks ga ik met m'n zus in t vondelpark liggen, ergens wat kanen, en waarschijnlijk vanavond swingen op noodlanding.
dolle boelll.
Oud 06-07-2006, 15:25
botulismf
botulismf is offline
Ik werd vanochtend voor de vierde ochtend op rij wakker door die Godvergeten Kankertyfus-kerkklokken van de kerk bij mij om de hoek. En dat is dan niet eens een mooi melodietje, nee nee, gewoon vijf minuten achter elkaar op 1 bel rammen. Ik wens het complete Christelijke geloof dan ook een collectief gezwel toe.

Daarna ging om negen uur mijn wekker, maar toen lukte het me natuurlijk niet om uit mijn bed te komen, dus ben ik tot 10 uur blijven liggen en toen had ik nog net genoeg tijd om snel te douchen, maar aan ontbijten ben ik nog niet toegekomen vandaag. Lunchen trouwens ook niet.

Maar goed, laat ik dit verhaal eens een richting geven: ik ging een vriend helpen met verhuizen en dat was wel spannend want het was natuurlijk belachelijk warm maar op zich ging het wel vlot met z'n vieren.
Maar toen we weg wilden rijden met een volgeladen busje, vond het busje van niet en toen moest er een meneer komen van de autoverhuur en dat duurde een uur. Om half vier waren we dan eindelijk klaar en nu ben ik thuis en moet ik nog even bedenken wat ik ga doen.
Oud 06-07-2006, 15:49
Verwijderd
ik ging vandaag naar school om nog wat opdrachtjes af te maken.
daarna ging ik hospiteren bij een soortvan apartementje waar ik een beetje verliefd op geworden ben maar het is afwachten of degene met wie ik erin wil,nog wel wil.
vanavond ga ik naar amsterdam om aldaar uit te gaan ofzo.
Oud 06-07-2006, 16:22
Verwijderd
Ik heb net dit gemaakt (van een bestaand plaatje, red.). Volgens mij heb ik tijd teveel.

Als je onder de 18 bent mag je niet klikken, want omg pr0n etc.

Laatst gewijzigd op 06-07-2006 om 16:26.
Oud 06-07-2006, 16:32
*oma*
*oma* is offline
haha oh my
Oud 06-07-2006, 16:32
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-07-2006 @ 17:22 :
Ik heb net dit gemaakt (van een bestaand plaatje, red.). Volgens mij heb ik tijd teveel.

Als je onder de 18 bent mag je niet klikken, want omg pr0n etc.
hahahha 'masha is vet gaaf' omgroflolbbqanwb
Oud 06-07-2006, 16:34
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 06-07-2006 @ 17:32 :
hahahha 'masha is vet gaaf' omgroflolbbqanwb
Dat is mijn geheime brainwashelement.
Oud 06-07-2006, 16:36
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-07-2006 @ 17:34 :
Dat is mijn geheime brainwashelement.
elke keer dat ik op zoek ga naar de clit, zal ik denken 'masha is vet gaaf'
Oud 06-07-2006, 16:40
Sjoerd
Sjoerd is offline
winkelen winkelen winkelen
en vanavond misschien naar de rijn.

de moeder van een vriendin probeert me al 2 dagen te bereiken over hoe ze boeken moet bestellen want die vriendin van mij is naar Spanje. Nu belt ze vanavond na 9en, en dan ben ik ook weg.
Oud 06-07-2006, 16:41
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 06-07-2006 @ 17:36 :
elke keer dat ik op zoek ga naar de clit, zal ik denken 'masha is vet gaaf'
En terecht, verdomme.

Je moet het alleen niet hardop zeggen, anders vrees ik dat de meeste van je zoektochten voortijdig zullen eindigen.
Oud 06-07-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 06-07-2006 @ 17:40 :
winkelen winkelen winkelen
en vanavond misschien naar de rijn.

de moeder van een vriendin probeert me al 2 dagen te bereiken over hoe ze boeken moet bestellen want die vriendin van mij is naar Spanje. Nu belt ze vanavond na 9en, en dan ben ik ook weg.
Je kan natuurlijk ook zelf even bellen. Het is al erg genoeg voor die arme vrouw dat ze kinderen heeft.
Oud 06-07-2006, 17:24
grandmommy
grandmommy is offline
http://www.mattround.freeserve.co.uk...killerquiz.swf

ik heb deze quiz gespeeld
Oud 06-07-2006, 17:42
Haligh
Haligh is offline
naar anvers geweest en daar een broek en een wifebeater gekocht.
en nu webcam ik met mijn chick die in marokko zit.

strajs naar het terras en daarna naar 1 of ander waardeloos festival gebeuren op een grasveld.
Oud 06-07-2006, 17:45
capibara
capibara is offline
Gewerkt. En de officiele publieke uitgave bijgewoond van een krantje dat ik in elkaar heb geflanst. Oplage rond de 4500 stuks .
Oud 06-07-2006, 17:48
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Vandaag intake gesprek gehad voor mijn opleiding.
Maar kwam een half uur te laat omdat het GODVERKUTKLOTETYFUSKK trein verkeer in Hoofddorp plat lag.
Zometeen naar een vriendin toe om filmpje te kijken voor de laatste keer in haar huisje omdat ze er over een week wordt uitgegooid door de brandweer.
Oud 06-07-2006, 17:54
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 06-07-2006 @ 18:42 :
naar anvers geweest en daar een bikini top, tas en nog een kk top gekocht ga straks naar 1 of ander waardeloos festival gebeuren op een grasveld met veel hondenpoep en EMO's .
en ik ben uitgeput weet niet wat ik aanmoet zometeen :/ en zzz
Oud 06-07-2006, 17:56
Haligh
Haligh is offline
owja emo's.
Oud 06-07-2006, 17:57
Verwijderd
ik heb gewerkt en mijn haar laten knippen en mijn moeder geholpen met marktplaats hmmm.
Oud 06-07-2006, 18:26
Verwijderd
ik had mijn laatste tentamen en nu heb ik vakantie en ik wil dus ook op vakantie maar ik weet niet waarheen, wat een luxeprobleem
Oud 06-07-2006, 18:57
innogen
innogen is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 06-07-2006 @ 18:24 :
http://www.mattround.freeserve.co.uk...killerquiz.swf

ik heb deze quiz gespeeld
10/10

You'd spot Hannibal Lector in seconds at an Open Source conference. Your liver's safe.

Joepie.
Oud 06-07-2006, 19:11
Verwijderd
ik heb m'n rapport gehaald, en hoef nu nooit meer naar de middelbare school en dat vind ik redelijk relaxt toen vergadering op m'n werk, afspraak bij bank voor studentenrekening, en toen ingepakt want, morgen naar italie
Oud 06-07-2006, 19:19
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb mijn raamopenstaan en nu gaat ie lekker rotten want de verf is eraf en het regent lekker hard. en het gaat onweren, relaxt
Oud 06-07-2006, 19:23
Verwijderd
ik ben alweer in eindhoven en niet vanwege de heimwee maar vanwege een feestje van iemand die naar zuid-afrika gaat! lang leve de supriseparty!
Oud 06-07-2006, 20:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb weer eens gewerkt vandaag en dat was ok, want ik had bakdienst, en er waren heel weinig klanten, dus er viel ook niks te bakken. Toen heb ik maar ijsjes gehaald voor mijzelf en mijn collega's. En ze zijn erachter gekomen dat ik de FRS-dude wel ok vind en nu gaan ze me proberen te koppelen. Oh shit.
Oud 06-07-2006, 20:10
Verwijderd
Ik heb 'm gechilled op het strand en toen werke zoals het hoort.
Oud 06-07-2006, 20:18
*amélie*
*amélie* is offline
Ik ging naar Eindhoven met mijn broertje shoppen, want hij wilde kledingadvies van z'n grote zus. Aaah <3 Daarna gingen we eten op een terras, maar ging het regenen. Nu ben ik terug in Utrecht en het is nog fucking warm op m'n kamer en hoop ik dat het hier ook gaat onweren en stortregenen en waaien. Maar bovenal dat het afkoelt.
Oud 06-07-2006, 20:32
Synonym
Synonym is offline
Vanochtend bedachten m'n vriendje en ik dat het wel leuk was om naar de dierentuin te gaan. Dus: wij op weg. Toen bleek dat er geen treinen tussen Deventer en Arnhem reden. Dus waren we verplicht met de bus te gaan. Prima, als je een capabele buschauffeur hebt. Die hadden wij dus niet. Hij wist niet eens hoe hij bij het station in Arnhem moest komen en hij had alleen maar praatjes en hij was heel erg irritant en nepzonbruin aargh! Frustraties dus. Oja, en de airco deed het niet en de luiken mochten niet open dus het was best een sauna.

De terugweg duurde ook heel erg lang.

Oja, de dierentuin was wel erg leuk!
Oud 06-07-2006, 22:39
Broeder
Broeder is offline
HHGGGNNNG vanmorgen had ik een hele spannende BIJEENKOMST en toen raakte ik in de war, dus ging ik bier drinken met een veertiger en naar het park MAAR ER WAS HELEMAAL GEEN PARK HUH dus plaatste ik m'n derrière op een bankje en toen stond ik weer op want ik dacht "oh!" en at een mandarijn waar ik te hard ik kneep en toen zat er sap in mijn boek, maar gelukkig was iedereen toch al dood
Oud 06-07-2006, 22:41
Broeder
Broeder is offline
Oh en net vond ik mijn metalroots terug in een pot tomatensaus, dit moet niet gekker worden
Oud 06-07-2006, 22:46
Gadje
Gadje is offline
Ik heb door de efteling gelopen en daarna geshopt in tilburg, natgeregend terwijl ik naar de bus rende en daarna pizza gegeten bij een vriendin.
Oud 07-07-2006, 04:24
Verwijderd
Ik ben me heel erg aan het afvragen wat ik nog online doe. Aan de andere kant, als ik nog 37 minuten blijf dan kan ik me als eerste inschrijven op het re-openen van server 1 op Travian

[edit] Nog maar 17 minuten maar ik heb zojuist een argument verzonnen om niet direct te registereren - de lui die fucking fanatiek zijn die zitten vast gericht te wachten tot één seconde over zes om op de server te springen en als een gek te gaan bouwen om daarna alle naburige dorpen keihard te pakken. En daar heb ik geen zin in want ik pwn liever op rustig tempo anderen dan dat ik zelf binnen drie dagen gepwned word. De vraag is nu alleen - wat ga ik nu doen en waarom?

[edit2] Fuck it, nog 20 seconden, ik blijf.

Laatst gewijzigd op 07-07-2006 om 04:59.
Oud 07-07-2006, 05:56
Carn
Carn is offline
echt, tyfus, laatste keer dat ik aanbied om vroeg te komen werken.
Oud 07-07-2006, 08:08
Moustache
Moustache is offline
Dezen mooien dag moet nog beginnen, maar is de start van 3 dagen lamballen en zeilen in Friesland
Oud 07-07-2006, 09:23
Spoonie
Spoonie is offline
ik vandaag pas om 0300 klaar was met werken en om 0400 in bed lag. Om daarna om 0930 alweer wakker te worden en niet meer in slaap kunnen komen
Oud 07-07-2006, 09:30
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik was gister duss, naar juanes. En het was best wel puik !
Oud 07-07-2006, 10:19
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik luister nu juanes
Oud 07-07-2006, 11:17
grandmommy
grandmommy is offline
juanes is echt een nerd.
Oud 07-07-2006, 11:21
woezel
woezel is offline
juanes is saai. terzijde

ot : ik stond op en ging klussen voor mn oudjes samen metm n zus en het is best fijn.(mss omdat we zo samen het ouderlijke huis verlaten om naar een vet feest te gaan
Oud 07-07-2006, 11:26
Verwijderd
Ik ga zo broodjes kopen en dan naar m'n moeder om samen te lunchen wat romantisch van me want ze mist me zo. daarna ga ik een weekendje lang zeilen in friesland.
Oud 07-07-2006, 11:33
grandmommy
grandmommy is offline
juanes zou nog niet zijn heupen kunnen bewegen als hij stroomstoten kreeg, neplatino is het.

ontopic: ik droomde vanacht twee hele mooie dromen.

in de eerste gebeurde niet zoveel, maar het kwam erop neer dat ik langs de snelweg een paar nachten sliep in een of ander truckerscafe waarin je een kamer moest delen. ik deelde mijn kamer met een hele dikke witte homo en hij had iets pastelrozigs over zich. nee, het was niet antony, maar hij had het zo kunnen zijn. hij was 25 en we hadden het over wolken en de lucht en er was een groot bed en daar lagen we op en toen zong hij bird girl van antony en misschien was hij het ook wel maar dan jonger. en toen gingen we samen spareribs eten en op zijn bord spareribs lag een lichtroze roos want de kok, een dikke smoezelige jongeman met vlekken van de spareribs op zijn wifebeater, was verliefd op hem. het was een heel mooie droom want de 25 jaar oude antony was in al zijn mooiheid een compleet contrast tegenover het truckerscafe aan de snelweg met al zijn grijsheid.

in de tweede droom was ik in een of ander sushibarretje waar een sfeer hing a la de clip van deep dish. ikzelf was een succesvol iets ofzo, en er kwam een knappe man naar me toe en daarmee ging ik dansen. toen ineens was ik bij een kampvuur en het was een feestje en er hing een relaxte sfeer, bijna hippie-achtig als in liefde liefde liefde blablabla, en ik was schijnbaar op zoek naar een mooie man oid. in elk geval zat er een voetballer, die niet echt bestaat maar ik wist dat het een voetballer was want dat weet je indromen, en die kwam naar me toe en toen was ik ineens zijn vriendin en toen ineens was het 20 jaar later en waren er ineens twee zoons van 20 maar ikzelf was niet ouder geworden maar mijn 'man de voetballer' des te meer dus toen ging ik maar weer weg en toen ineens kwam ik heel cheesy botulismf tegen en toen moest ik heel hard lachen in die droom omdat die twee andere kerels op hem leken maar stom waren. en toen werd ik wakker lol.

Regels voor berichten