Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2006, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 09-08-2006 @ 16:40 :
Ook aflevering 10:

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 09-08-2006 @ 19:11 :
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 18:38
Verwijderd
ik wil het lezen!!

want eigenlijk vind ik het nu niet eens zo erg om te weten wie er wint. Het is alleen jammer dat het eliminatie stukje dan een stuk minder spannend is, en zeker in de finale.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:01
Verwijderd
er staat niet in wie er wint, alleen wie er de volgende keer uitgaat
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 09-08-2006 @ 07:12 :
Omg, je av! <3
iemand die hem leuk vindt tenminste <3

kim is een doos, ze is niet mooi, heeft 2 sexy foto's maar, ze is niet elegant, en nicole is heel sexy nicole maakt ook hele mooie foto's <33
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 09-08-2006 @ 19:11 :
Spoiler
Ja, dat is waar.. Maar dan nog. Wat doet Jayla er dan nog? Waarom dan Lisa er al uit knikkeren? Maar goed.. Was erg verrast door deze keuze, maar het zal vast een goede zijn geweest...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 20:54
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 09-08-2006 @ 13:54 :
nou wacht nog maar af dan. ik weet niet of t al de volgende aflevering is, maar dr zitten echt leuke dingen aan te komen hoor hi hi hi.. drama in the house
Ik vind alle meisjes saai en op die manier valt dit seizoen me tegen. Wat drama betreft kunnen ze het net zo goed als de mensen in de vorige seizoenen.

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 21:23
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
waarom wacht men niet gewoon ff met analyseren van de aflevering nadat ie geweest is zodat iedereen ervan kan meegenieten?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 22:13
Verwijderd
Met al die spoilers lijkt het me duidelijk wat ik morgen ga doen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 09:48
Verwijderd
@Daydream-ster: zou je ook reacties op spoilers of je eigen mening bij een spoiler die je geeft in spoilertags willen zetten? als je in spoiler zet wie er bijv. volgende keer uitgaat, en je zegt dan dat je het er helemaal (of helemaal niet) mee eens bent, dan kunnen mensen uit jouw eerdere posts al een hele hoop afleiden..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 21:25
bij
bij is offline
Jayla ziet er niet echt uit als een model
ze praat alsof ze iets vies proeft
ze praat raar
van mij mag ze druut
Oud 12-08-2006, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 09-08-2006 @ 21:29 :
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 13-08-2006 @ 00:19 :
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-08-2006 @ 13:55 :
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:59
heavinly
heavinly is offline
Blablabla.. Beetje ongezellig zo hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:59
niña
niña is offline
Teh spoileroverdose!

Morgen weer een nieuwe ep gelukkig.
Oud 14-08-2006, 10:37
Verwijderd
Hey, lopen de herhalingen nu wel gelijk met de maandag?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 12:14
niña
niña is offline
Geloof het wel. Die van afgelopen zaterdag was van afgelopen maandag tenslotte.
Oud 14-08-2006, 13:00
Lyne
Lyne is offline
Ik ging wat opzoeken over de winnares van cycle 5, want die had iemand al aan me verraden, sturen ze me ineens door naar de pagina van cycle 6 (terwijl in de link cycle 5 stond). Weet ik potverdorie ook de winnares van het zesde seizoen.

Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 13:25
Verwijderd
Ik heb de aflevering van vanavond ook maar alvast gekeken, want ben er vanavond niet.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 13-08-2006 @ 23:59 :
Blablabla.. Beetje ongezellig zo hoor.
ja sorry, ik moest toch echt f freageren op die pms en bovedndien kunnen ze al ene tijd, uit de spoilers ik reageer wel met een spoilerloze post
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 16:23
Verwijderd
Spoiler kan je wel lezen, deze iig. Gaat over Ann
Citaat:
Urm schreef op 13-08-2006 @ 22:33 :
Spoiler
Dat weet ik, omdat dat hier toen werd gezegd. De juryleden hebben er meer verstand van, maar duizend kijkers is wel wat representatiever dan vier juryleden. Was Janice wel voor haar btw ? Kijkers zijn iig niet blind en kunnen zelf ook wel zien of iemand echt bagger is met ANTM.

Ik was btw niet tegen Ann hoor. volgens mij. Vind haar cool
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 19:23
Me-ke
Me-ke is offline
ja.. raar.. de helft van de spoilers gaat over Ann uit seizoen.. 3 >. was t toch?

dus waarom dat in spoilers staat?
aanleiding was iemand uit deze serie die ze vergelijkbaar vinden qua prestaties.. ofzoiets.. dus niet echt spoiler. alleen in de eerste 3 ofzo staat degene genoemt die er vanaaf uitgaat dacht ik.. achjah..
Oud 14-08-2006, 20:02
Verwijderd
inderdaad alleen de eertste drie zijn spoilerig, dus de twee in de eerste post, en de eerste in de tweede post (die de vorige spoiler quoot)

de rest kan gelezen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:27
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Bre is best wel een bitch ..

& I looooooooove Nik !!
Oud 14-08-2006, 21:31
niña
niña is offline
Omfg ze is geflipt
Oud 14-08-2006, 21:33
Experiment
Experiment is offline
Aaaah ik vind het echt erg, ze sturen al mijn favorieten eruit! Kyle, Lisa en Kim Okee, Kyle was dan misschien niet zo bijzonder, maar er waren toen echt nog wel slechtere. En Lisa en Kim hadden gewoon super mooie foto's. Snap echt niet waarom die eruit moesten

En die stomme Bre er nog in... jeetje wat een irritant mens. Ik vond er al vervelend met die hijgstem en die getto-attitude van d'r, maar dit ging wel heel erg ver, angstaanjagend gewoon. Ik vind haar echt geen topmodel.

Nicole is wel mooi, maar wat een kutje zeg met die duiven

Nik vind ik niet zo veel aan, qua persoonlijkheid e.d. maar denk dat ik haar nu het liefst zie winnen. Hoewel, ik vind haar hoofd absoluut niet mooi. Wat mij betreft, mogen de foto's weer van opzij

En Jayla, nee ik zie haar niet als topmodel. Ze is saai en niet echt goed.

Dus
1. Nik
2. Nicole
3. Jayla
4. Bre
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:43
innogen
innogen is offline
Ik vind het niet erg dat whatshername weg is, vond haar maar irritant. En die Bre is ook een dom wijf, eigenlijk zijn ze dat allemaal wel behalve die ene met dat korte haar.
Ik hoop dat zij gaat winnen en anders dat meisje met dat lange haar die zich zo aanstelde bij die duiven.

Ja ik ben goed in namen .
Oud 14-08-2006, 21:51
Faerie
Faerie is offline
ik vind het ook niet erg dat Kim weg is, die foto van haar als Venus vond ik echt erg lelijk. En bre ik hoop dat ze er de volgende keer uitgaat. Nicole, Nik en Jayla vind ik het beste.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:54
Verwijderd
Alle leuke gaan eruit.

Ik vond Kim eerst niks, en ik vind haar qua uiterlijk nog steeds niet knap, maar ik vond haar wel de symphatiekste van allemaal. Jayla is vet stom geworden, Nicole is een muts, Nik is saai, en over Bre zal ik het helemaal niet hebben...

Ik denk dat Nik wint, maar ik hoop het niet, want ik zie zo'n saaie doos echt niet ANTM zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:57
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 14-08-2006 @ 22:54 :
Alle leuke gaan eruit.

Ik vond Kim eerst niks, en ik vind haar qua uiterlijk nog steeds niet knap, maar ik vond haar wel de symphatiekste van allemaal. Jayla is vet stom geworden, Nicole is een muts, Nik is saai, en over Bre zal ik het helemaal niet hebben...
Behalve het feit dat ik Kim vanaf het begin al leuk vind, helemaal mee eens.
Oud 14-08-2006, 21:59
yavanna
yavanna is offline
Naah ze kijken echt alleen naar de foto's en Bre had toevallig in hun ogen de beste en Kim de slechtste. De rest is alleen spanning en Bre een lesje leren denk ik.

Nja, ik vond Kim toch al helemaal niets, dus ik zit er niet mee.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 22:10
heavinly
heavinly is offline
Maar ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wie dan wél die mueslirepen had gestolen. (Kreeg namelijk het idee dat Kim dat had gedaan maar het niet wilde zeggen)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 22:15
niña
niña is offline
Nik 1, Nicole 2. Die is voor mij een beetje een teleurstelling na al d'r gemiep en gepiep.
Oud 14-08-2006, 22:35
Verwijderd
Bre deed wel kinderachtig zeg en ze stelde zich aan en ik vind haar echt niet meer leuk nu. En Kim was net op mn tweede plek, en nu is ze er uit.. dacht echt dat Bre zou moeten gaan.

Jayla vind ik nog steeds gestoord vanwege een tijd geleden, en Nicole is zo simpel en kinderlijk en aanstellerig.

Zeiden ze vorige week trouwens niet over Kim dat ze zo vooruit ging elke week? En nu waren haar foto's ineens 'vaak niet eens goed'

Nik
en verder heb ik geen volgorde meer, want ze hebben allemaal van die stomme dingen steeds.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 22:47
Solid
Solid is offline
Bre was idd erg kinderachtig en ze zegt op alles: 'je liegt, ik geloof je niet.. 'ja lekker makkelijk en dan zeggen dat kim een lelijk persoon is, bah

ik vind het maar niks dit seizoen, het zijn allemaal een beetje tutjes. Bre kinderachtig, Jayla evil(), Nik saai en Nicole simpel (hoewel ik haar wel redelijk vond deze afl) Kim vond ik juist koel, maar helaas (en idd, vaag dat de jury haar foto's nu ineens niet goed vonden..)

en dat wordt nog wat, volgende week bre en nicole samen (eerlijk gezegd vind ik het niet eens leuk al dat stomme geruzie, het gaat het om niks gewoon)
Oud 15-08-2006, 00:52
Ieke
Ieke is offline
Iemand foto's?
Oud 15-08-2006, 01:20
Verwijderd
Bre is gestoord deze ep.

Ben wel blij dat Kim eruit is, Bre is gewoon beter. En Kim verpestte ,mijn lievelingsschilderij ,et haar dikke lelijke handen die ze niet eens elegant kon laten uitkomen op de foto. Hoe halen ze het in hun hoofd om Kim The Birth of Venus te laten doen, en dan nog wel met zulk kort haar. Nicole had het moeten doen. En die was goed met die parel oorbel vrouw.

Nik is lekker onpartijdig en bemoeit zich er niet mee. Mooie foto btw.

1. Nicole
2. Nik
3. Bre
4. Jayla

Volgens mij was Jayla de dievegge.

edit: Nicole krijgt volgens mij later een permanente pruillip die nu al een beetje zichtbaar is. Tenzij ze meer gaat lachen. Die duivenactie. Ach ja, ik zou ook gegild hebben.

Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 01:22.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 09:03
Verwijderd
foto's

Bre

Jayla

Kim

Nicole

Nik

Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 09:52
senneee
senneee is offline
hoe stom ze ook is, ik vind bre wel de mooiste foto hebben...
(ik vond de opmerking: god don't like ugly wel mooi trouwens, hihi)

kim staat er maar ongemakkelijk op en ik vind r make-up ook lelijk gedaan
Oud 15-08-2006, 10:08
Verwijderd
Nik heeft wel dikke lippen op die foto.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 10:35
Lugosi
Lugosi is offline
ik vind het allemaal niet zulke mooie foto's. allemaal van die harde felle kleuren en die close-up van kim vind ik eng.
en omg bre wat een fout mens.
Oud 15-08-2006, 11:16
innogen
innogen is offline
Citaat:
Lugosi schreef op 15-08-2006 @ 11:35 :
ik vind het allemaal niet zulke mooie foto's. allemaal van die harde felle kleuren en die close-up van kim vind ik eng.
Dat dus.

Verder lijken het allemaal slecht gephotoshopte kiekjes.
Oud 15-08-2006, 11:42
Verwijderd
Citaat:
senneee schreef op 15-08-2006 @ 10:52 :
hoe stom ze ook is, ik vind bre wel de mooiste foto hebben...
Komt denk ik door het kleurgebruik als je het vergelijkt met de anderen. Ik vind wel dat zij de opdracht het slechtste heeft gedaan. De mona lisa staat bekend om de mysterieuse glimlach en die is in geen velden of wegen te bekennen op die foto...

En wat vond ik het kut zeg dat Bre er niet uit gedonderd werd! Wat een trut zeg, om je zo vreselijk aan te stellen en dan ook nog de arrogantie te hebben om mensen niet te woord willen staan. "Ik wil het er niet over hebben."

Ik vind deze vier overgebleven meiden maar niets eigenlijk. Er is nog steeds niemand die er echt voor me uitspringt. Sund...

En volgende week moeten Nicole en Bre samen op pad! Ben enorm benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ik hoop dat Bre het met deze aflevering zodanig verpest heeft dat ze eruit gedonderd wordt.
Net als Jayla met haar arrogantie tegenover Jay.
Als de jury naar dit soort dingen gaat kijken denk ik dat het Nicole en Nik worden in de finale.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 13:55
Verwijderd
@panini; zo'n poll op de officiele site zegt natuurlijk nog steeds niet alles..niet iedereen stemt immers.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 13:59
Balance
Balance is offline
Haha, die Bre spoorde echt niet deze aflevering
Ik vond het wel grappig dat ze zei dat ze zich dood ergerde aan Nicole's stem, terwijl ik mij zelf juist dood erger aan die hese langzame stem van Bre.
En ook met dat jat-gebeuren is ze nogal inconsequent. Een ander mag niet aan haar spullen zitten, maar zij wel aan die van een ander?
Ook grappig dat het Nicole niet eens was waarschijnlijk. Dan wel weer minder dat niemand even heeft gezegd 'ehh luister eens, dat was ík hoor!'.

Jammer van Kim, maar wel terecht. Ik vond d'r foto echt niet mooi.
Oud 15-08-2006, 14:59
Verwijderd
Jammer dat Kim eruit is, maar het was ook een slechte foto. Al vond ik ze geen van allen geweldig. Ik vond Bre echt gestoord . Eigenlijk vind ik niet dat er echt een winnares bij zit, maar als er dan toch iemand moet winnen ga ik voor Nicole. Ook al kan ik haar niet uitstaan en gedraagt ze zich als een klein kind, ze is wél fotogeniek (helaas).
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 15:57
Verwijderd
Vond Bre altijd wel leuk. Maar wat ze in deze uitzending allemaal deed sloeg dus echt nergens op ! Nicole vind ik nogal kinderachtig, verder heeft ze wel (meestal) hele mooie foto's. & Jayla vind ik ook te bitchy.
Nik vind ik wel leuk Haar foto's worden ook steeds beter, dus ik hoop dat zij wint !
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 15-08-2006 @ 14:55 :
@panini; zo'n poll op de officiele site zegt natuurlijk nog steeds niet alles..niet iedereen stemt immers.
lijkt me uiterst representatief als de poll op de site stond van antm
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 15-08-2006 @ 14:51 :
nee, niet echt..
dacht ik al kan me alleen niet meer herinneren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten