Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: kut. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hoe lang hebben jullie al wat? Dat lijkt me zó kut.. ({)
||
Citaat:
OT: Zo moe en warm. Ik had ook niet weer moeten gaan slapen, maar het was de koelste kamer en het kost het minste energie. Warm voor het eerst vandaag, omdat ik de hele dag in de airco heb gezeten, ik moest echt naar buiten om op te warmen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: aah! Ik dacht bijna dat de bliksem ingeslagen was bij mijn vriendin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Sterkte @ kwast ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nu voel ik me een stomme kutpuber ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jaa, home sweet home ja. Op J.'s bed neerploffen, vertellen hoe het was. Kusjes krijgen, samen naar K.'s kamer gaan, daar met z'n drieen een paar afleveringen van My name is Earl kijken, terwijl J. en ik tegen elkaar aan liggen. Pep nemen, allemaal veel pep nemen. Weer naar zijn kamer gaan, op bed liggen, elkaar zoenen. Ik keek hem lachend aan, hij zei dat ik zo gelukkig kijk. Ja, zo voel ik me ook. Nog meer zoenen, hij stopt om te zeggen dat hij me zo leuk vindt. Rond half vijf weer naar K.'s kamer gaan, wat koefnoen kijken, terwijl J. bezig is met het ontwerp van een tattoo. Dan, om kwart over zes maar eens naar huis lopen, met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik ben weer thuis, ben maar even weggeweest, maar het leek allemaal zo lang. Alleen toen ik in Noorwegen zat is hier ingebroken. Mijn moeders laptop, usbsticks en mobiel zijn meegenomen, evenals mijn verjaardagsgeld. Shit, dat lijkt op een 'goodbye lowlands'. Mijn ouders kan ik denk ik niet vragen voor te schieten, mijn vakantie was al een rib uit hun lijf. Dat is echt balen, M. en ik hadden J. bijna zover mee te gaan, D. gaat ook, mijn uitgaansgroep, N., zo'n beetje iedereen. Kijken hoe ik geld kan fixen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |