Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2006, 12:59
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 27-07-2006, 14:32
rare kwast
rare kwast is offline
ik ging tussen half 2 en 2 uur een boterham smeren en hoorde vanuit het keukenraam een ruzie bij de buren (man en vrouw maakte ruzie met hun buurman en vrouw)
nieuwsgierig dus ff vanuit t zolder raam gaan kijken maar zag niets, je kon wel duidelijk de scheldwoorden horen.
toen het stil leek ging ik voor de tv zitten met mn brood en ineens politie en ambulance enz. en die stopte dus 3 huizen verder waar de ruzie vandaan kwam (herkende wel een stem dus wist waar t was..)
bleek de man een hartstilstand gehad te hebben, is gereanimeerd maar is uiteindelijk dus doodverklaard door de arts..
de hele straat heeft buiten gestaan en staan praten.
tis best zielig eigenlijk die vrouw had alleen haar man en hun hond..
oke wij lagen ook wel overhoop met hen maar toch.. heel de straat staat toch wel beetje op zn kop..
Oud 27-07-2006, 14:33
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Lol.

En wat heb ik een zin in morgen, en ook om weer te gaan werken zaterdag .
Oud 27-07-2006, 14:52
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
@ rare kwast
Behoorlijk schokkend verhaal... Daar word je wel even stil van als je het leest...
Oud 27-07-2006, 15:36
Redhair
Redhair is offline
Wauw, vannacht echt heerlijk geslapen. Kwam pas om half een mijn bed maar eens uitgerold, de hele slaapzaal was al leeg. Snel gedoucht, mijn boek gepakt en naar het centrum gelopen. Daar wat koffie gedronken, ontbeten, in het park gelezen, eten gehaald, naar de kade gelopen, gegeten en gelezen. Ik verslind dat boek, het is zo mooi. Het is heerlijk om gewoon ergens te zitten en erin te verdwijnen, alles vergeten en helemaal in het boek zitten. Niet denken over drugs, over naar huis willen, over J., K. of N., maar gewoon lezen. Het is nu al bijna avond. Straks wordt hier eten opgediend, ik heb al gegeten in de stad. Daarna weer lekker hier op de bank zitten, biertje erbij, verder lezen. Dan naar bed, morgen naar huis. Ja, deze laatste dag is aangenaam, ik trek het.

Hopen dat ik morgenavond nog naar J. en K. kan, dat zou geweldig zijn. Hehe, ik voel me goed.
Oud 27-07-2006, 16:26
Tink*
Tink* is offline
Ik vind het nog steeds moeilijk om met zijn oude beste vriendin te werken. Ik weet niet, dan heb ik telkens het gevoel alsof ik moet presteren, terwijl hij er niet eens is en geen contact meer met haar heeft. Ik voel me zo stom. En telkens als ik haar zie denk ik aan hem. We hebben elkaar al bijna drie weken niet gezien en dat is niet goed. Op msn krijgen we toch alleen maar ruzie. En ik heb van die momenten dat ik hem zo ongelofelijk veel mis. Ik geloof niet dat hij dat ook bij mij heeft. Ik denk ook niet dat hij van me houdt, maar als ik dat zeg wordt ie boos. En terecht.

Oh en verder ben ik echt heel bang dat er nu iets in mijn mond gebeurd, dat ik weer een ontsteking krijg. Het voelt zo gek. Ik wil niet dat het doorzet want ik wil zaterdag naar de meeting. En dat vind ik spannend. En en en.. nou ja.
Oud 27-07-2006, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 27-07-2006 @ 16:36 :
Wauw, vannacht echt heerlijk geslapen. Kwam pas om half een mijn bed maar eens uitgerold, de hele slaapzaal was al leeg. Snel gedoucht, mijn boek gepakt en naar het centrum gelopen. Daar wat koffie gedronken, ontbeten, in het park gelezen, eten gehaald, naar de kade gelopen, gegeten en gelezen. Ik verslind dat boek, het is zo mooi. Het is heerlijk om gewoon ergens te zitten en erin te verdwijnen, alles vergeten en helemaal in het boek zitten. Niet denken over drugs, over naar huis willen, over J., K. of N., maar gewoon lezen. Het is nu al bijna avond. Straks wordt hier eten opgediend, ik heb al gegeten in de stad. Daarna weer lekker hier op de bank zitten, biertje erbij, verder lezen. Dan naar bed, morgen naar huis. Ja, deze laatste dag is aangenaam, ik trek het.

Hopen dat ik morgenavond nog naar J. en K. kan, dat zou geweldig zijn. Hehe, ik voel me goed.
Goed zo

OT: kut.
Oud 27-07-2006, 17:23
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Mijn vriend vertrekt over anderhalve dag naar Amerika voor twee jaar en ik voel me raar en kut en onrustig en ik wil helemaal niet janken maar toch ook weer wel en godverdomme ik weet het ook allemaal niet meer
Oud 27-07-2006, 18:27
Redhair
Redhair is offline
What the fuck, waarom begin ik het bijna erg te vinden om naar huis te gaan? Ik snap het niet. Ik ben bang in mijn oude patroon terug te vallen. Weinig eten, drugs gebruiken, lam/stoned bij J. op bed te liggen, liegen thuis, de hele reutemeteut. Maar ik voel me zo goed bij dat patroon, waarom ben ik dan bang? Ik ben hier misschien 1 a 2 kilo aangekomen, in die paar dagen. Ik eet heel netjes, 's ochtends, 's middags, 's avonds, soms wat koekjes oid. Geen vreetbuien, geen gezeur. Heel netjes. Ik heb niet de afkickverschijnselen die ik anders heb, dat ik hele dagen slaap, niet eet, daarna juist fucking veel ga eten. Ik weet niet wat ik wil zeggen, ik weet niet waarom ik typ. Ik ben bang hier te blijven, ik ben bang naar huis te gaan.
ben denk ik vooral bang voor de magie van de drugs. Het leggen van een lijn kan me al rustig maken, lijnen zien ook. Het langzaam opsnuiven, met de jongens, het doodnormale, ik word zo weer opgeslokt door die magie als ik thuis ben. En ik wil die magie, ik vind het geweldig, het maakt me gelukkig, ik wil niets liever dan weer in hun huis hangen, op J.'s bed, op K.'s bank, het maakt niet uit. J.'s hand op mijn rug, K.'s blik, ik verlang er verschrikkelijk naar. Wat bezielt me toch? Waar ben ik toch bang voor?
Misschien wel voor augustus, als het allemaal definitief word. Als ik voor de laatste keer een lijn zal nemen, daarna moet vechten, terwijl zij me zullen proberen te steunen. Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik weet het echt niet meer.

Als ik thuis ben moet ik naar hun toe. Ik moet N. bellen om wat af te spreken. Ook zou ik hem nog bellen om een terras te pakken. Dat is goed, bezig zijn. Niet nadenken, gewoon met die gasten zijn, bezig zijn, genieten dat ik er weer ben. Niet nadenken.

Hmm, ik houd van Editors
look up look up look up there
it's a long way down
look up look up look up now
it's a long way down

you fail you fail to see now
what you need the most
making a meal of me now
you're the perfect host

this lot
this lot
has messed you around
well this lot
this lot
has messed you around
Oud 27-07-2006, 19:10
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 27-07-2006 @ 18:23 :
Mijn vriend vertrekt over anderhalve dag naar Amerika voor twee jaar en ik voel me raar en kut en onrustig en ik wil helemaal niet janken maar toch ook weer wel en godverdomme ik weet het ook allemaal niet meer

Hoe lang hebben jullie al wat? Dat lijkt me zó kut.. ({)
Oud 27-07-2006, 19:11
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Lijkt me ook erg moeilijk, dus niet zo raar dat je je zo voelt. Sterkte en geniet nog even lekker van hem!

OT: Zo moe en warm. Ik had ook niet weer moeten gaan slapen, maar het was de koelste kamer en het kost het minste energie. Warm voor het eerst vandaag, omdat ik de hele dag in de airco heb gezeten, ik moest echt naar buiten om op te warmen Nu hier alles opengegooid en het helpt wel iets. Misschien dat wat eten ook de slapheid verminderd.
Oud 27-07-2006, 20:05
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Ahw! Dat lijkt me echt heel erg verwarrend en kut en vreselijk. Twee jaar is lang .

Ontopic: aah! Ik dacht bijna dat de bliksem ingeslagen was bij mijn vriendin . Dus niet, maar wel bij hun buren. Goddank.
Oud 27-07-2006, 21:32
Verwijderd
Succes, Sasjeliefff

Morgen naar Griekenland. Maar misschien blijf ik liever hier. Blegh. Ik weet het gewoon niet. Ik heb geen vakantiegevoel, ik heb een kou-gevoel. Een blijfgevoel, heel sterk. Eng.
(...)
Verder was deze dag gewoon prut en gaan we die gauw vergeten.

Ik wil niet aan je denken
Ik kan het nog niet
Ik ben op de vlucht voor mijn verdriet

Ik zou wel kunnen janken maar dat wil ik niet
Want leegte is duizend keer zo veilig als verdriet

Laatst gewijzigd op 27-07-2006 om 21:34.
Oud 27-07-2006, 23:02
Missy1234567890
Morgen krijgt mijn vriend vakantie en we gaan dinsdag een weekje op vakantie naar Berlijn. Ik ben er alleen met m'n hoofd niet bij. Ik ben helemaal gestresst over m'n scriptie, of ik die wel op tijd afkrijg, maar nog het meest over m'n aanmelding aan de VU. Nog steeds geen inschrijvingsformulieren. Ik heb hem beloofd dat ik de stress hier zou achterlaten, wanneer ik naar hem ga.
Ik wil ook wel een beetje van m'n vakantie genieten, want tis het enige weekje dat ik écht niks anders kan doen. De rest van augustus wordt aan de studie besteed en in september gaan we gewoon direct door. Dan maar een jaar wat minder lang zomervakantie.
Oud 27-07-2006, 23:12
darkfairy
darkfairy is offline
pfff
Oud 27-07-2006, 23:22
girl-in-trouble
Neeeeee! Ik wil dit niet! Ik kan dit niet! Ik wil de controle niet verliezen!
Oud 27-07-2006, 23:41
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
gewoon huilen
Oud 28-07-2006, 00:26
rare kwast
rare kwast is offline
het gaat kut, ik voel me kut..
en dr is niemand waarmee ik kan praten en ik wil gewoon even vast gehouden worden en en en..
Oud 28-07-2006, 08:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben ook dom bezig vandaag... Schrijf ik vanochtend een letter op mijn hand, omdat ik iets niet moet vergeten, kijk ik nu naar die letter, maar heb ik geen flauw idee waar die voor staat...
Oud 28-07-2006, 08:48
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben verkouden...
Oud 28-07-2006, 09:30
Verwijderd
Ik zou zo graag met iemand willen praten, maar eigenlijk ook weer niet. Ik zou toch niks weten te zeggen. Nee, niet praten. Gewoon bij iemand zijn, iemand die me gerust stelt en zegt dat alles goed komt en me een knuffel geeft en waarbij ik uit kan huilen en en.. en dat zou ik toch nooit durven.
Oud 28-07-2006, 09:36
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 28-07-2006 @ 01:26 :
het gaat kut, ik voel me kut..
en dr is niemand waarmee ik kan praten en ik wil gewoon even vast gehouden worden en en en..
*geeft knuf* sterkte rare kwast..
Oud 28-07-2006, 10:24
Missy1234567890
Nog steeds gestresst en ik heb geen zin om vandaag nog een eind te gaan typen. Ik wil rust in m'n hoofd. Ben ik ff blij dat m'n ouders nog op vakantie zijn. Dat ik zodra ik thuis kom (bij m'n ouders) niet meteen allemaal vragen op me afgevuurd krijg en verwijten en weet ik wat. Nee, het gaat niet goed en het wordt kielekiele eind augustus. Dan heb ik nu toch niks aan 'je had zo/zus'. Ik weet gewoon dat ze zulke dingen gaan zeggen. M'n vriend zegt dat ik er niks aan kan doen, maar volgens mij snapt hij het niet helemaal Ik had ook zo, ik had ook zus, maar het is nu allemaal achteraf en er is nu niks meer aan te veranderen.

En wiens directe schuld is dit allemaal? Mijn 1e scriptiebegeleider.
En van wie ben ik o.m. afhankelijk voor de beoordeling? Precies.

Ik post hier een beetje teveel geloof ik..ik ga nu maar gewoon aanstalten maken om naar huis te gaan, dan was dit voorlopig mijn laatste post.

Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 10:29.
Oud 28-07-2006, 10:34
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-07-2006 @ 09:38 :
Ik ben ook dom bezig vandaag... Schrijf ik vanochtend een letter op mijn hand, omdat ik iets niet moet vergeten, kijk ik nu naar die letter, maar heb ik geen flauw idee waar die voor staat...
lol

Sterkte @ kwast
Oud 28-07-2006, 13:31
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 28-07-2006, 15:54
Jolene
Jolene is offline
Mijn moeder gaat samenwonen met haar vriend en dan willen mijn vader en zijn vriendin haar huis overnemen zodat ik thuis kan blijven wonen. Daar zit ik gvd helemaal niet op te wachten . Zijn vriendin bemoeit zich overal mee en doet zo bazig. Ik ga ontzettend bitchen van mensen die de baas over me proberen te spelen dus dat zal gezellig worden .
Oud 28-07-2006, 16:24
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb t echt zoo zwaar gehad
Oud 28-07-2006, 16:33
Verwijderd
*Komt afscheid nemen*
Vanavond vertrek ik voor twee weekjes naar Portugal. Al mn spullen zijn gepakt (denk ik) en ik heb er wel zin in, opzich. Veel niks doen, zwemmen, lezen, tekenen en leren (helaas).
*Knuffel voor Rare kwast, Kroot, Yana, Anno 1986, Coopergirl, Nijn*, Meissiej, Redhair, Ruudje, Dolce, Moon en de rest die ik nu vergeet (sorry alvast).
*Zwaait* Tot over twee weken!
Oud 28-07-2006, 17:26
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
sonho schreef op 28-07-2006 @ 17:33 :
*Komt afscheid nemen*
Vanavond vertrek ik voor twee weekjes naar Portugal. Al mn spullen zijn gepakt (denk ik) en ik heb er wel zin in, opzich. Veel niks doen, zwemmen, lezen, tekenen en leren (helaas).
*Knuffel voor Rare kwast, Kroot, Yana, Anno 1986, Coopergirl, Nijn*, Meissiej, Redhair, Ruudje, Dolce, Moon en de rest die ik nu vergeet (sorry alvast).
*Zwaait* Tot over twee weken!
Heeeel veel plezier gewenst, hopelijk kom je met veel mooie herinneringen en een gebruinde huid terug (Want dat zou dan inhouden dat je mooi weer hebt gehad ) *een knuf terug geeft
Oud 28-07-2006, 18:17
rare kwast
rare kwast is offline
veel plezier sonho :-)
vergeet niet wat ik allemaal heb gezegt, geniet er lekker van
en een hele grote knuffel voor jou..
Oud 28-07-2006, 18:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
..Ik ben weggepest uit onzin..
Oud 28-07-2006, 18:26
darkfairy
darkfairy is offline
teringzooi
Oud 28-07-2006, 19:09
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik wil ook aandacht van hem, niet dat ik hém de hele tijd moet bellen.

Godver, en als hij nu op kamp is maak ik me boos om niets. En nee, ik ga hem niet bellen. Hij belt míj maar.

Oud 28-07-2006, 19:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 28-07-2006 @ 20:09 :
Ik wil ook aandacht van hem, niet dat ik hém de hele tijd moet bellen.

Godver, en als hij nu op kamp is maak ik me boos om niets. En nee, ik ga hem niet bellen. Hij belt míj maar.

niet bellen inderdaad. He shall suffer!
Oud 28-07-2006, 19:29
Stefanie
Stefanie is offline
Hihi een mailtje plus foto van een jongen die ik al tijden niet gesproken heb. Heb hem voor het eerst ontmoet in Tsjechie en nu laat ie weer iets van zich horen
Oud 28-07-2006, 20:06
girl-in-trouble
Ik wil echt niet, ik kán dit niet! Ik moet verplicht mee op introductiekamp (van school) van m'n ouders, maar ik kán dat echt niet! Ik kan niet drie dagen zonder controle, dat gaat echt niet! Ik móet dat doen, het liefst iedere dag, ik kan niet meer zonder!

Ik wil me niet drie dagen bang en ongelukkig voelen ='(...
Oud 28-07-2006, 20:53
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 28-07-2006 @ 20:16 :
niet bellen inderdaad. He shall suffer! [afbeelding]
Hehe, het gaat erom dat het uit is en dat hij zo graag vrienden wilde blijven en wilde zwemmen en nog naar de bios enzo. Nou, mij best maar ik heb hem altijd moeten bellen en nou mag hij ook eens een keer interesse tonen in mij. Ik heb er echt zo genoeg van!

En nu voel ik me een stomme kutpuber .
Oud 28-07-2006, 20:55
Redhair
Redhair is offline
Hehe, home sweet home.
Vliegtuig had dik twee uur vertraging, vette turbelentie, maar ik ben er weer. Lekker gedoucht en mijn tas uitgepakt, nu even met mijn hond spelen, dan naar J. en K.

Al met al ben ik blij dat ik het geflikt heb, dat ik ben gegaan, zonder drugs, helemaal helder. Maar ben blij dat ik weer thuis ben.
Oud 28-07-2006, 21:30
rare kwast
rare kwast is offline
heeft iets het getriggerd? nee, niets ik voel me gewoon kut, zwaar kut en ik wil leunen en huilen
Oud 28-07-2006, 22:41
Verwijderd
Jaa terug!
Heb een heerlijke vakantie gehad in Rome. De standaard dingen bezocht en onder de indruk. Wel was het natuurlijk veel te warm maar dat was het geloof ik overal? Maar tussen de 35 en de 40 graden door de stad lopen is niet alles, dat kan ik je wel vertellen
Beetje anticlimax hier, het thuiskomen dan, omdat m'n moeder zelf een week weg is en m'n beste vrienden er ook niet zijn.. Maar toch, morgen eerst kleren wassen, dan kleren kopen (als ik eindelijk iets leuks kan vinden dat korter/koeler is dan een lange spijkerbroek ), dan werken, dan lekker naar de stad met wat vrienden. Zin in!

Nu eerst een douche en dan heel lang slapen in m'n eigen bed <3
Oud 28-07-2006, 23:05
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Redhair schreef op 28-07-2006 @ 21:55 :
Hehe, home sweet home.
Vliegtuig had dik twee uur vertraging, vette turbelentie, maar ik ben er weer. Lekker gedoucht en mijn tas uitgepakt, nu even met mijn hond spelen, dan naar J. en K.

Al met al ben ik blij dat ik het geflikt heb, dat ik ben gegaan, zonder drugs, helemaal helder. Maar ben blij dat ik weer thuis ben.
en nu?
Oud 28-07-2006, 23:29
darkfairy
darkfairy is offline
kvoel me verrekt klote nog steeds
Oud 28-07-2006, 23:35
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
ik ben ziek maar toch vrolijk verliefdheid
Oud 28-07-2006, 23:35
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 29-07-2006 @ 00:29 :
kvoel me verrekt klote nog steeds
knuf
Oud 28-07-2006, 23:40
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 29-07-2006 @ 00:35 :
knuf
dank en jij beterschap
Oud 29-07-2006, 00:34
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik stuiter gewoon, damn. Slapen kan ik niet, en zodra ik wel kan slapen is het daar waarschijnlijk al te warm voor.. Ach ja, dan maar een nachtje niet
Oud 29-07-2006, 05:32
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-07-2006 @ 00:05 :
en nu?
Nu de rest van de vakantie vieren, om 22 augustus af te kicken.

Jaa, home sweet home ja.
Op J.'s bed neerploffen, vertellen hoe het was. Kusjes krijgen, samen naar K.'s kamer gaan, daar met z'n drieen een paar afleveringen van My name is Earl kijken, terwijl J. en ik tegen elkaar aan liggen. Pep nemen, allemaal veel pep nemen. Weer naar zijn kamer gaan, op bed liggen, elkaar zoenen. Ik keek hem lachend aan, hij zei dat ik zo gelukkig kijk. Ja, zo voel ik me ook.
Nog meer zoenen, hij stopt om te zeggen dat hij me zo leuk vindt.
Rond half vijf weer naar K.'s kamer gaan, wat koefnoen kijken, terwijl J. bezig is met het ontwerp van een tattoo.
Dan, om kwart over zes maar eens naar huis lopen, met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik ben weer thuis, ben maar even weggeweest, maar het leek allemaal zo lang.

Alleen toen ik in Noorwegen zat is hier ingebroken. Mijn moeders laptop, usbsticks en mobiel zijn meegenomen, evenals mijn verjaardagsgeld. Shit, dat lijkt op een 'goodbye lowlands'. Mijn ouders kan ik denk ik niet vragen voor te schieten, mijn vakantie was al een rib uit hun lijf. Dat is echt balen, M. en ik hadden J. bijna zover mee te gaan, D. gaat ook, mijn uitgaansgroep, N., zo'n beetje iedereen. Kijken hoe ik geld kan fixen.
Oud 29-07-2006, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 29-07-2006 @ 06:32 :
Kijken hoe ik geld kan fixen.
Geen drugs gebruiken en het geld dat je daarmee bespaart opsparen? (Dan zul je iig een begin hebben met het kaartje, lijkt me.)
Oud 29-07-2006, 11:08
Yana
Yana is offline
Ik voel zich hopeloos eenzaam de laatste tijd. Het is haast nog erger als ik samen met mijn vriend ben.

Niets is hoe ik het me had voorgesteld, er is amper steun. Ik vecht iedere dag tegen mijn eigen negatieve gedachtes, tegen tranen, tegen eenzaamheid. Maar ik vecht wel alleen.

Zo wilde ik het altijd. Geen vertrouwen, ik deed het wel alleen. Maar dat wil ik niet, van binnen. Nog meer eenzaamheid. Ik huil, mijn vriend is in de andere kamer. Ik huilde lang, en hij hoorde me niet. Was te druk met spelletjes spelen op de computer. De hele avond lang, terwijl ik alleen was. Alleen ben. Alleen.

Wachtend tot het leven begint
Oud 29-07-2006, 11:34
Verwijderd
stomme klote hulpverlener..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten